Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mier 29 Dec 2021, 21:18
Sar' în sus cu cheltuielile, ore de noapte, zile festive. Ceri prea multe
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mier 29 Dec 2021, 21:37
Da dar milioane de.euro pentru paza au sa de-a și bonusuri la directori plus că o ard aiurea o grămadă la INFR cu posturi de șefi servicii ,șef divizie..
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mier 29 Dec 2021, 22:49
Adrian78 a scris:
Da dar milioane de.euro pentru paza au
Care milioane de euro? Abia se plăteşte salariul minim pe economie la paznici. Iar paznicii sunt acolo, pentru că în caz contrar amenda primită de la Poliţie ar depăşi salariul paznicilor. Pentru detalii, vezi Legea 333/2003.
În rest, pentru lucrări e nevoie de oameni, de echipamente, de piese de schimb şi de bani. Bani s-au alocat şi s-au cheltuit mult mai mulţi în 2021 decât în 2020, piese de schimb (de la şuruburi şi până la şine) s-au cumpărat la greu, echipamente... aşa şi aşa, da' problema e că oameni nu mai sunt (la ce salarii au, nici nu or să vină alţii). Plus că pentru a lucra la calea ferată, trebuie să îi trimiţi la CENAFER să se specializeze şi la ASFR să se autorizeze. Şi asta durează, iar capacitatea CENAFER e foarte limitată.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mier 29 Dec 2021, 23:06
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a scos la licitație servicii de pază în gări pe raza Regionalei Cluj, împărțite în șase loturi, cu o valoare totală de aproximativ 1,3 milioane de euro
Un prim anunț de licitație postat în sistemul electronic de achiziții publice are ca obiect ”Pază stație CF București Nord gr. A și B și sediul S.R.C.F București”. Valoarea totală estimată a contractului pe un an este de 2.013.866,88 lei, echivalentul a peste 400.000 de euro.
Cifrele cheie ale contractului sunt: Numărul de posturi: – Posturi de paza permanente = 11 posturi; – Post șef obiectiv = 1 post; Numărul de ore lucrate : – Posturi de pază permanente: 11 posturi x 24 ore x 365 zile = 96.360 ore/an; – Post șef obiectiv: 1 post program 8 ore/zi. Norma medie de lucru pentru personalul turant pe anul 2022 = 167,333 ore/lună.
Pază la Gara Băneasa, Gara Obor, Giurgiu, Ploiești Sud și alte stații Un al doilea anunț de licitație are ca obiect ”Paza obiective aparținând SRCF București”, contract în valoare de 2.837.583 de lei, echivalentul a peste 570.000 de euro.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mier 29 Dec 2021, 23:50
Adriane, mafia și lupta pentru ciolan nici la CFR nu va dispărea prea curînd. Și să fi convins că milioanele alea de euro tot la ei ajung. Poftim de citește un comentariu preluat de pe un grup feroviar de pe feisbuc.
La CFR renaște comunismul ?
În urmă cu câteva luni lăudam situația salariaților de pe regionala Timișoara și puneam totul pe seama faptului că erea singura regională unde federația MC erea minoritară. Cu toții ne uitam cum acolo este posibil acordarea de clase și sporuri la care pe alte regionale doar se visează. Uite că la noi au unii grijă ca binele să nu țină prea mult. Marea federație MC a ajuns la concluzia că trebuie stopată acea stare de rebeliune a salariaților de pe regionala Timișoara și cu sprijin total din partea conducerii de la București subjugă total conducerea regionalei Timișoara. Bineînțeles începe cu capul, Domnul Director Simu Alexandru Ion care din considerente de moralitate uită mâna care la hrănit și devine cel mai fidel MC-ist . Întrebare: cu cine începe ? Cum cu cine ? Are trei fronturi trasate de specialiștii MC . Frontul slab: revizorii de sector și revizorii regionali merg în control pe secțiile secundare și prin halte de mișcare cu adeziunile în mână. Controalele sunt de preferat noaptea. Dacă nu completează adeziunea obligatoriu trebuiesc sancționați. " Promiteți-le orice dacă considerați că va semna." Frontul mai puternic : stații mari. Începutul a fost dat ca exemplu, Domnul Director, fost idm in stația Timișoara , urcă în turn , tură cu tură, cu adeziunile în mână amenințând și făcând promisiuni foștilor colegi cu care a mâncat o pâine neagră . Pleacă cu peste jumătate din adeziuni completate. Frontul MC ( este structura pe care funcționează respectiva federație) : dacă am în mână conducerea restul urmează. Ca să înțelegem mai bine structura de organizare al acestui carusel ce până acum funcționează perfect este atragerea directorilor pentru a subjuga revizoratele, șefii de divizii, șefii de regulatoare, revizorii de sector și șefii de gară. Totul merge ca uns , dovadă celelalte 7 regionale. Și ca să înțelegem puterea sistemului exemplific cea mai mediatizată stație cf de la greva spontană încoace . Stația Arad . La întrunirea din 16 noiembrie din Timișoara, la care au participat printre alții Domnul Director Simu , Mare Grigore, Cațilă Lorlando Cristian, Epure Marian , domnii specialiștii au cerut ,printre altele ,subjugarea stațiilor Timișoara și Arad. Despre prima am vorbit despre a doua pot să vă spun că staful tehnic (șef st, șef st adjunct, șef st rezervă, tehnician ) au completat adeziunile către cea mai mare federație. Ce se va întâmpla cu domnii IDM rămâne de văzut. Totuși există și un al patrulea front, născut din speranța dată acestei federații de actuala conducere de la București, care a creat pe vremea când erea la electrificare sindicatul reprezentativ, și avem situația salarială proastă a colegilor de la electrificare. Frontul Viitorul MC. Așa cum în 89 visul libertății și democrației a început la Timișoara astăzi federația MC visează la reprezentativitate totală. Cum se poate realiza asta ? Simplu. Deja a început la Timișoara. Cea mai mare federație FNFMCV - FEDERAȚIA NAȚIONALĂ FEROVIARĂ MIȘCARE COMERCIAL VAGOANE - cu sprijinul Domnului Director Simu a cooptat în rândul membrilor lor ȘEFUL DIVIZIEI LINII și ȘEFUL DIVIZIEI INSTALAȚII de pe regionala Timișoara . Prin planul pentru care s-a bătut palma pe 16 noiembrie vor urma șefii de secții , șefii de districte și......
La CFR renaște comunismul !
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mier 29 Dec 2021, 23:53
Ehhh câți fosti directori de la SNCFR și de regionale au firme de.curatenie și scot sute de mii de euro pe an iar trenurile arata jalnic se spoieste un pic pe jos se aduna gunoiul.din coșuri și gata
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mier 29 Dec 2021, 23:55
Iar cu ocazia acestei greve au ieșit la iveală alte mânării. Pe gât 10% iar prin spate s-au negociat posturi în CA și posturi de specialiști. Să nu mai spunem că una a promis Grindeanu și alta spune Câciu.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Mier 29 Dec 2021, 23:58, editata de 1 ori
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Mier 29 Dec 2021, 23:57
Nu știu ce să zic cum să poți să ți niste specialiști din ăștia in spate aiurea..
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Joi 30 Dec 2021, 10:16
de paznici e nevoie, mai vin unii si iti dau foc la cladiri, daca nu e nimeni sa arunce un ochi pe acolo.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Joi 30 Dec 2021, 12:24
Nu prea cred că e așa nevoie mai ales că în unele gări mai sunt și posturi de politie TF..Iar aurolacii dau foc la vagoane..
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 01 Ian 2022, 16:06
Legat de mersul nostru vs mersul prin alte tari un exemplu din Polonia PKP INTERCITY: KRAKOW TO WROCŁAW 257km in 3h20min si 8.50 euro vs la noi Simeria-Craiova 237km in 4h40 si 12 euro biletul la fel Bucuresti-Fagaras 231km 3h53 min si tot 12 euro biletul
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 01 Ian 2022, 16:40
Si ce vagoane moderne are PKP, modernizate, frumos, la wc au apa calda..........In Noiembrie m-am plimbat prin Polonia cu trenurile lor la Gdansk, Krakow, Wroklaw, Warszawa, Sczecin, Katowice, super frumos, 5 zile am stat prin Polonia dar nu se compara cu noi. Alte 4 zile am stat prin Cehia si cu trenurile CD, super lux si modern, la CD inca sunt Y-uri similare 20-50 de la noi, dar cu toate ca sunt asa vechi nu zici ca au mai mult de 10 ani, banchetele au fost facute cu un material ce imita catifeua, curatenie, si se pastreaza, nu exista comparatie, apoi am mers si in Slovacia 3 zile la ZSSK la fel foarte frumos. In schimb cele mai urate trenuri pot sa spun ca sunt prin Olanda si Belgia, pana si Franta a redeschis cateva rute de noapte(in ciuda unora care se cred mari scule de bascule si au latele pana la genunchi) am fost cu Paris-Nice si conditiile sunt chiar ok. Italia nu prea e ceva de lux dar e bine pot spune, in trenurile IC de la FS este aglomeratie dar la trenurile de noapte e lejer si poti sta linistit tot drumul, excursia spre Pompei chiar a fost foarte lejer, gol vagonul de clasa 2, 5 calatori si iar putem spune chiar daca sunt cativa calatoiri trenul tot circula, doar aici este unu "mare scula ce se crede si pentru el daca nu e rentabil nu trebuie sa circule", in alte tari circula si trenuri goale dar aia nu le scot cum facem noi! Austria si Germania pot sa spun ca sunt cele mai de top, viteza si confortul calatoriei face ca aceste tari sa fie in top pentru mine cu toate ca la DB zilnic sunt intarzieri, am vazut tren ICE care a avut si 120 min intarziere si cu toate astea nu urla nimeni, la noi daca intarzie 30 de minute, cfr-ul sa ........bag sa scot.............Si tot la DB daca trenul era plin lumea statea in picioare la cap de vagon sau chiar pe jos, ei au mocheta la ICE si chiar la IC mocheta te intampina inca de la urcare si cei fara loc stateau pe jos pe bagaje cum puteau, la fel nu urla nimeni ca nu a gasit loc ca astea nu sunt conditii .................la urmatoarea statie unde coborau cativa cei ce au stat in picioare mergeau si ocupau locul iar cei ce urcau stateau ei la randul lor in picioare si atentie la tren ICE! Austria cu trenurile ei NJ acopera o mare parte din Europa, acum a aprut si Viena-Paris, urmeaza si Berlin-Paris, ar mai fi nevoie si ceva cu Danemarca de noapte cum era inainte Kopenhaga-Amsterdam sau Kopenhaga-Paris, trenurile de noapte trebuie sa reapara urgent si sa fie cat mai diversificate! De MAV nu are rost sa spun ca asta le stie cam toata lumea ce conditii si ce legaturi au, Budapesta-Berlin/Munchen si Zurich, am avut si noi, dar atat, nu mai avem nimic! In schimb in Grecia pot sa spun ca a scazut foarte mult oferta, au ramas cateva trenuri pe ruta principala gen Atena-Salonic, mai au 2-3 linii secundare si cam atat. OSE a decazut foarte mult fata de acum 10-15 ani Elvetia cu SBB-ul lor, tara mica, trenuri scurte si noroc cu DB si OBB ca vin pe la ei cu trenurile internationale. Cat priveste pretul biletelor prin tarile Europei nu pot sa ma pronunt, nu stiu cat costa, eu am un pass (interrail) cu care ma urc unde vreau si cand vreau, e ca un abonament, urci-cobori liber unde vrei, nu stai cu grija biletului. In schimb m-am uitat de curiozitate cat costa un bilet in ziua plecarii la Munchen-Hamburg si sare de 100 euro la ICE clasa 2, comparativ cu noi CFR are preturi mici fata de DB, dar tot CFR are preturi mari fata de PKP si CD. In schimb MAV si ZSSK sunt putin mai scumpi ca si CFR. Si OSE e mai scump ca si CFR. In final dupa 2 luni prin tarile Europei raman la aceeasi concluzie, suntem PRAF! fata de alte tari, pana si Serbia investeste in infrastructura, jaf am mai vazut prin Albania ca si in Albania am fost in Mai, Macedonia la fel, la pamant. Din tarile UE cred ca suntem ultimii la infrastructura si viteza trenurilor.
_________________
Ultima editare efectuata de catre Nesebar in Sam 01 Ian 2022, 16:58, editata de 2 ori
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 01 Ian 2022, 16:45
In afara de București Constanța și București Brașov unde sa zici că mai merita tariful de IR in rest tarifele ar trebui sa fie cele care sunt acuma cu oferta CardPlus iar CFR Călători să mai crească prețul un pic la regio să reducă cheltuielile.inutile.si să crească încasările
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 01 Ian 2022, 17:21
Sa mai creasca pretul la regio ? Doamne fereste ! Si asa circula trenuri cu un vagon nici ala plin...
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 01 Ian 2022, 17:31
Hai Ionuț că trebuie să crească pentru că sunt de 2 ori mai ieftine decât tarifele la microbuz și e și cel mai mare consum de motorina și energie electrica ..Nu circula nimeni că sunt puse la ore proaste și faci mult cu ele și unele au condiții mizerabile Pe Simeria Petrosani un regio face 2h30 și costă 10 lei iar IR face 2 ore și costă 24 de lei..Pai hai s afcem tarif global 12 lei plus 4 lei rezervarea la IR și gata ..