|
| Mersul trenurilor 2021-2022 | |
|
+4192Dragos TVlad cristi_tgv @ndrey Peter Fodor esCapeTUfres123 ciprian.fecioru.9 Norbi IonutCFR2009 ALEXCFR cristi ar didinul cristi CFR ets2oltromânia riciu t1972 romero69 Adirmvl cfr500 rizelgeorgel2004 Re6/6 Pandelea50 mtk ravers75 Vitosa adytm florin94 aris86 DUAL TER200 cardinal marius_catalin84 AeroX razvan - trenuri dadu2002 Dr2005 CalinIonMihai MariusM dan tm Nesebar Adrian78 45 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 12 Feb 2022, 18:40 | |
| Nu se vrea Vitosa începând de la sindicate până la unii de sus din minister și pentru că mulți au afaceri in domeniu ai văzut câți bani faci cu o modernizare la o revizie sau un dormitor o firmă de pază o firmă.de.curatenie si multe altele |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 12 Feb 2022, 18:47 | |
| - Adrian78 a scris:
- M-ai termină cu balivernele tale că în nici o țară nu cumpără o autoritate material rulant și să împartă la OTF poate doar in Germania exista parteneriate DB cu ceva operatori privați.Si in Elveția SBB a cumpărat rame Stadler noi și le.opereaza in parteneriat cu SOB pe ceva sectii
Doar Polonia unde autoritățile locale și regionale au cumpărat material rulant și îl operează de operatori proprii și asta doar in jurul orașelor sau zonelor metropolitane Materialul ăla rulant sa amortizează in 20 de ani nu în 5 ani că sa dubleze prețul la bilete.. Uită-te în Cehia anul asta ce material rulant a început să opereze Garnituri InterJet set de 5 vagoane de 220 gen RailJet Kit de 3 vagoane etajate Skoda similare cu cele de la.DB Rame Skoda InterPanter și Panter 4 Turism cumpărați de la WLB Automotoare secondhand Stadler Shuttle ex DB Pentru următori ani urmează.160 de automotoare noi de la Pesa.. Elveţia nu e în UE, deci are altă legislaţie. Plus că Elveţia funcţionează astfel, de exemplu acolo operatorii s-au asociat între ei cu mult înainte să apară conceptul de seriviciu public cum îl ştim azi. Şi-au sincronizat legăturile, s-au înţeles pe bilete şi abonamente unice şi multe altele. În Germania grosul materialului rulant din traficul regional e cumpărat de landuri, nu de DB însuşi. Fie e parte din contractul de servicii publice, fie landul a cumpărat o parte din acţiunile la filiala DB Regio din landul respectiv (da, DB Regio are mai multe filiale, la care iniţial deţinea 100% din acţiuni) şi a venit cu trenurile ca aport în natură. Nu există niciun parteneriat al DB cu OTF privaţi. În interiorul unei regiuni, pe o singură autoritate contractantă, poţi să ai mai mulţi OTF, care evident că merg cu bilet unic. Dar asta nu înseamnă că DB are vreun parteneriat, ci că autoritatea contractantă (care e a landului) împarte proporţional încasările între DB şi ceilalţi OTF. Călătorul nu ştie sau nu-l interesează detaliile astea, pentru că el merge cu acelaşi bilet/abonament. Asta se va întâmpla şi la noi probabil de la anul - călătorul îşi va cumpăra bilet de la ARF cu legături între OTF pe acelaşi bilet, deci n-o să-l mai intereseze că merge cu CFR, cu Softrans sau cu altul, se va duce la casa de bilete, va lua bilet la Braşov la trenul de 14 şi aia e. Dacă se răzgândeşte, pune viză de anticipare şi pleacă cu trenul de 13. Dar ăla care se duce pe afară doar ca să se plimbe vede doar sigla DB şi zice că totul e cum era SNCFR la noi pe vremuri. Ei bine, ghinion, că nu e 99% din ce se scrie pe forumul ăsta sunt plângeri punctuale faţă de activitatea CFR Călători, o parte din partea nostalgicilor după SNCFR. Ei bine, CFR Călători are o conducere, de ce nu îi întrebaţi pe ei cum stabilesc preţul la R8 de Desiro? Când au făcut consultarea pieţei? Când fac altă licitaţie? Ei pot să vă răspundă, nu ministerul, nu ARF-ul... pentru că nu e treaba acestor instituţii să facă micromanagement şi nici să dea cu mopul prin vagoane. - Vitosa a scris:
- cel mai simplu lucru spre însănătoșire este să copiezi lucrurile și conceptele care funcționează și și-au dovedit viabilitatea.
Bună gluma asta. Hai să vedem ce concepte funcţionează prin afară: - mers cadenţat - bilet unic pe toţi OTF şi toate rangurile din obligaţia de serviciu public - reţea organizată pe noduri şi legături, nu tren/vagon direct din orice fundătură în orice fundătură Câte din măsurile astea zici tu că se pot aplica la noi? O să înceapă inclusiv naşii să urle că ei vor vagon direct la Botoşani, la Reşiţa, poate şi la Călăraşi şi Alexandria. Cum adică mers cadenţat? Păi programul la revizie se termină la 17, cum să stea angajaţii până la 17:50? Nu, domne, să pună tren la 17:10 cum a fost 50 de ani! Cum adică bilet unic?! Să meargă toţi săracii cu IC? Păi se poate?! Cum acelaşi bilet pentru toţi OTF? Păi să ştie privatul câte bilete vinde CFR Călători?! Fix astea sunt reacţiile care vor apărea. Depinde de ARF dacă va avea curaj să treacă peste ele sau nu. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 12 Feb 2022, 18:56 | |
| Nu trece. E prea mare mafia pentru a o înfrunta. Il vor păpa pe Roșeanu cu tot cu fulgi. Urmezi tu după |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 12 Feb 2022, 18:57 | |
| A și să nu uităm de CFR SA care face toată ziua închideri ce mers cadențat sa faci..In afara de M800 și poate M1000 peste tot sunt închideri zilnice cu muncitori care vin la 9 și pleacă la 13 .. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 12 Feb 2022, 19:17 | |
| Facem mers cadențat și bilet unic și mergem de la Piatra Olt la Podu Olt 164km cu Malaxa 900
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 12 Feb 2022, 19:19, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 12 Feb 2022, 19:18 | |
| Ce zicea nentu Gabriel Stanciu de la Alstom: "Din păcate, multe dintre loturile licitate sunt subevaluate sau componentele respective nu se mai fabrică în versiunea solicitată, de aceea nu a ofertat nimeni. Cel puțin pentru moment, nu sunt acceptate soluțiile de upgrade ale acestor automotoare, așa cum au fost ele implementate cam în toată Europa în afară de RO..."
Cât despre conducerea CFR C nu are rost să mai vorbim. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Sam 12 Feb 2022, 19:23 | |
| Cine să facă Preoțească că ăla ii frica și de umbra lui? Îl manca Timiș și cu Kinde de la mers de tren cu fulgi cu tot.. In rest se știe contractele se fac cum dicteaza cine trebuie.. |
| | | cristi_tgv
Numarul mesajelor : 210 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4275 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Dum 13 Feb 2022, 00:06 | |
| mizeria aia de R 9010 care e de fapt 1836 Cluj Craiova mai bine o faceau ramura la 1590 cu plecare din Craiova decat sa iti bati joc de calatori. Oricum nu cred ca face cineva Cluj Craiova Bucuresti cu bataia aia de joc. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Dum 13 Feb 2022, 03:38 | |
| Y-urile din Cehia sunt lux chiar daca au atatia ani, au banchetele din ceva material foarte fain, curatenia in ele este de nota 10, ale noastre 20-50 au fost curata doar atunci cand au venit, in anii 80, prima saptamana, apoi jegul si degradarea a fost continua, acum zac pe la gard in diferite locatii. CD si ZSSK exploateaza Y-urile si acum si ce vagoane faine sunt, noi am modernizat cateva in salon 20-83, dar atat, nici macar nu le-am facut pe toate, avem 70000 de modele de vagoane si degeaba. Nu suntem in stare sa folosim carcasele de la 20-50 si 19-50 ca au un schelet foarte bun, sa facem niste vagoane calumea, azi maine trebuie scoase 20-54/55 care mai sunt si nu avem cu ce sa le inlocuim! De ce PKP, CD, ZSSK, MAV etc au niste vagoane superbe, de ce la altii se poate? Acolo nu sunt interese? Chiar asa la noi nimeni nu face nimic bun in tara asta? Cum domnule sa ti vagoane 21-90, vagoane super bune la gard de ani de zile cu geamuri sparte si distruse? Vagoane bune le ti degeaba sa le vandalizeze toti nebunii. PKP cum poate sa modernizeze vagoanele si au niste vagoane de lux facute tot din vechituri dar baga bani si modernizeaza, noi, nimic, niste amarate de 20-68 care sunt criminale, nu ofera confort nici pentru o stea dar ele merg 16 ore Iasi-Timisoara Suntem pierduti, e clar, nu mai are rost sa vorbim ca asta e. Ei anuleaza trenuri pe lipsa de calatori dar soselele sunt pline, pai nu e logica treaba, ce oferi ca sa vina lumea la tren? Nu oferi nimic, oferi malaxor pe 164 km, ala e confort? Malaxoru ala trebuia sa fie muzeu de cel putin 20 de ani dar tu inca il exploatezi si ai pretentia sa ai calatori. Acum cateva zile in Valcea un om intreaba: "asta e trenu de Dragasani? Da, asta e. Cum domnule, asta e tren? Data viitoare ma duc la autobuz" 5-7 lei cat a dat pe bilet, sa mergi cu malaxor in 2022 e sub orice critica! Iubitorii de vechituri se duc la muzeu sa vada vechiturile nu e nimeni obligat sa suporte nebunia unora ca ei iubesc vechiturile si sa si plateasca sa mearga cu asemenea cazaturi. Iar ca si comparatie ca unii sunt atat de ....... si fac comparatie intre malaxor si motoarele de la MAV,ZSSK, CD, pai aia le-au modernizat si arata intr-un anume fel, chiar lux pe cand malaxorul e mai rau ca o cocina de porci, geamurile zdrangane, vine frig ca sunt cazute, scaune de plastic ca la gradinita, mici si urate, este horror!!!! Aia de la Timisoara au stiut doar sa anuleze, tot au anulat, pe 212 erau 3-4 accelerate, Timisoara-Sibiu-Bucuresti ; Timisoara-Tg Mures-Galati ; Timisoara-Sighet ulterior mutat prin Arad, Timisoara-Iasi, toate au disparut, Timisoara-Bucuresti au mai ramas 3 trenuri din gramada care era. Doar se distruge, atat se stie, anulat, anulat, anulat. Gataaaaaaa. Nu sunt calatori, ma sa fie toate nu au calatori. Imediat iti baga scuze si se pune cruce. Efectiv este o bataie de joc! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Dum 13 Feb 2022, 13:05 | |
| - Adrian78 a scris:
- Facem mers cadențat și bilet unic și mergem de la Piatra Olt la Podu Olt 164km cu Malaxa 900
Stai tu liniştit, că în afară de mecanic şi şef de tren, nu merge nimeni cap-coadă cu trenul ăla. Evident, cui nu-i convine, poate folosi autobuzul, e mai mare plăcerea, mai ales pe DN7. Dacă vrei să stai în coloană pe acolo, n-ai decât, e o ţară liberă, fiecare călătoreşte cu ce vrea. - Nesebar a scris:
- curatenia in ele este de nota 10
Curăţenia este de nota 10 pentru că şi călătorii sunt de nota 10. Nu lasă gunoaiele prin vagon, nu se suie cu pantofii pe scaune, nu cară varză murată şi burdufuri de brânză cu ei şi nici nu caută să plece acasă cu tetiere şi cu mânere de uşi. - Nesebar a scris:
- Cum domnule sa ti vagoane 21-90, vagoane super bune la gard de ani de zile cu geamuri sparte si distruse?
Păi dacă niciun reparator autorizat nu vrea să le repare, ce să-i faci? Blidar nu se mai bagă, e ocupat cu contractele de tramvaie primite de la primarii PNL, nu-i mai arde lui de vagoane. De asta s-a şi tras tare cu 20-49 şi 20-68, că se ştia că tot ce e AVA200 nu mai are unitate de întreţinere. Din fericire, pe 21-76 s-a autorizat şi Remar Paşcani, probabil se vor autoriza şi pe 21-90 la un moment dat, presupunând că îşi vor permite să plătească Astra sumele necesare pentru documentaţiile tehnice. Şi nici CFR Călători nu are voie să le repare în regie proprie, pentru că nu are acordul producătorului, care nu-i obligat să-l dea (aşa e economia de piaţă, nu mai e ca în comunism). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Dum 13 Feb 2022, 13:11 | |
| Daca vorbim de curățenie mai vorbim și de geamuri neșterse de luni întregi doar ploaia le mai spala plus scaune murdare șterse rupte și multe altele..
Nu merge nimeni cu Malaxa cap coada dar nici fericiți nu is oameni aia când le vad chiar multi întreabă daca sigur ăla e trenul către Marginea sau Buziascand erau în Lugoj..Da bine o sa zici că că e 4 lei biletul ce să își dorească mai mult.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Dum 13 Feb 2022, 13:12 | |
| - Vitosa a scris:
- Ce zicea nentu Gabriel Stanciu de la Alstom:
"Din păcate, multe dintre loturile licitate sunt subevaluate sau componentele respective nu se mai fabrică în versiunea solicitată, de aceea nu a ofertat nimeni. Cel puțin pentru moment, nu sunt acceptate soluțiile de upgrade ale acestor automotoare, așa cum au fost ele implementate cam în toată Europa în afară de RO..."
Cât despre conducerea CFR C nu are rost să mai vorbim. Nu-i bai, poate să mai conteste o licitaţie la Curtea de Apel, că n-ar fi prima dată Orice ,,upgrade" înseamnă reînnoire în accepţiunea Directivei de Interoperabilitate, deci recertificarea produsului cu un organism notificat. Plăteşte Alstom costurile astea? De fapt, el vrea să facă o modernizare, ca să încaseze mai mult. Ceea ce e de înţeles dpdv comercial, dar imposibil dpdv financiar acum, că modernizarea e lucrare de investiţii şi CFR Călători e pe pierdere. Bonus, Alstom încă mai are contractul de mentenanţă cu Metrorex. Dacă nu-l avea, se apuca imediat de făcut R8 la Desiro fără alte observaţii. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Dum 13 Feb 2022, 14:10 | |
| Să mergi pe Tulcea să vezi vagon 20-54 slinos și jegos, să mergi prin țară (nu cu trenurile Dacia, Ister, cele pe M800), să mergi la vagon cușetă sau dormitor 71-31 să vezi scaune tăiate rupte te suflă curentul în ceafă nu se închid ușile, când plouă pătrunde apa pe la geamuri, mirosuri pestilențiale de urină și atenție așa a fost îndrumat vagonul din stația de formare nu că pe drum s-au pișat unii pe lângă budă. Mamă ce i-aș pune pe ăia care le aprobă să iasă așa la drum să dea cu limba pe budă. Ok e lumea a dracu pe asta am înțeles-o dar și aici ar fi o soluție, dar să iasă vagonul așa la drum clar e rea intenție. Mai bine îl retragi din circulație, anulezi trenul dacă este cazul până schimbi ce e deteriorat la el, tragi de urechi firma de salubrizare că nu și-a făcut datoria, rupi contractul cu ei dacă e cazul, alții tată poate mai buni că nu s-au terminat firmele de salubrizare în țara asta. Aa nu e firma prietenului lui domn director de regională de ce să dau la alții să mănânce ? Păi zi așa măi nene. Altfel vorbim acum. În privința călătorilor fără cei 7 ani de acasă soluția ar fi ca CFR C să mai reducă din personalul neproductiv (TESA) care-i destul de stufos, să mai taie și din salariile directorilor și să angajeze gorile pe fiecare tren. Te-am prins cu picioarele pe banchetă pac amendă. Dar de aia usturătoare pentru ca a doua oară să nu mai faci așa. Te-am prins că mănânci semințe sau bei bere exclus din vagonul restaurant sau bar, pac amendă. Ești tare în gură pac oprit trenul și dat jos în câmp. A doua oară îți spun eu că nu mai face așa, și doar asta e unica soluție să educi acest popor.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Dum 13 Feb 2022, 14:13 | |
| Evident ca la cine nu-i convine merge cu altceva si asta se se intampla, autogarile din Valcea sunt pline, gara e goala, de ce oare? De bine ce merge cfr, de multe ce sunt trenurile, de conditiile superbe si uite asa ramai cu ochii in soare, nu avem calatori, pai e logic ca nu ai calatori "desteptule" cine crezi ca e prost asa sa plateasca pentru a merge cu tomberonul de gunoi? Trebuie sa ai handicap mintal sa platesti pentru a merge cu asemenea cazaturi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 Dum 13 Feb 2022, 14:31 | |
| - Vitosa a scris:
- În privința călătorilor fără cei 7 ani de acasă soluția ar fi ca CFR C să mai reducă din personalul neproductiv (TESA) care-i destul de stufos, să mai taie și din salariile directorilor și să angajeze gorile pe fiecare tren. Te-am prins cu picioarele pe banchetă pac amendă. Dar de aia usturătoare pentru ca a doua oară să nu mai faci așa.
De unde naibii să mai reducă personal TESA?! La Regionala Bucureşti tot personalul TESA încape în 5 birouri cu tot cu director, în Central sunt servicii întregi cu câte 2 - 3 oameni maxim. Nu mai ai de unde să dai afară. Plus că mai toţi angajaţii ăştia sunt trecuţi de 55 de ani, în câţiva ani vor ieşi la pensie. - Nesebar a scris:
- autogarile din Valcea sunt pline, gara e goala
La câte trenuri sunt, poa' să fie şi TGV la tarif de R, că tot n-o să vină nimeni la gară. Care gară nici măcar nu are vreun traseu de autobuz mai de Doamne-ajută (a, ba da, are 3 o dată pe oră în zile lucrătoare şi 3 curse pe zi în week-end + 5A cu vreo 2 curse pe zi). Da' bine că 3/4 din autobuzele din oraş merg la Dispecerat Nord, lângă halta Rm. Vâlcea Nord, unde CFR Călători nu binevoieşte să îşi oprească puţinele IR de pe secţia aia. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2021-2022 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2021-2022 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |