Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport III

In jos 
+29
rich1974
DAS 2011
adytm
TER200
CalinIonMihai
Adrian78
razvan - trenuri
Re6/6
Cipri Andrei Neculai
Amiralul
ciprian71
Peter Fodor
DUAL
cristi CFR
alinx3330
aris86
ets2oltromânia
Luna
IonutCFR2009
AeroX
ldh80
Adirmvl
Norbi
cardinal
TVlad
Nesebar
riciu
Dr2005
marius664
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeSam 16 Apr 2022, 23:13

Alternative pe dracu', ca să ajungi din Drumul Taberei la Gara de Nord ai nevoie să schimbi 2 sau chiar 3 autobuze, în funcţie de zona în care stai. Care autobuze nici măcar n-aveau staţie comună până azi.

În altă ordine de idei, biletele se pot cumpăra cu 30 de zile avans, dacă ştii că pleci de Paştele Catolic, te duci măcar cu o zi înainte la gară. Să vedeţi distracţie de Paştele Ortodox şi de 1 Mai Laughing

Adrian78 a scris:
nu pot face un kkt aplicație să poată lua studenții și restul
Există aşa ceva, problema e că universitatea trebuie să confirme înregistrarea studentului pe site (adică aplicaţia trimite un mail la universitate şi aşteaptă confirmarea de acolo). Evident, dacă ai făcut asta la începutul anului universitar, sunt şanse mari ca până la Paşte să fie confirmată Laughing

Peste toate astea, apare şi trompeta ştiţi-voi-care care se plânge că ,,În cursul nopții de sâmbătă spre duminică, numărul casierelor a fost limitat la șapte." Cine nabii se duce în toiul nopţii să cumpere bilete de tren? La 23:45 după ce a plecat 1821 ar trebui să se închidă aproape toate casele de bilete, să mai rămână una singură pentru aeroport şi pentru confirmat întârzieri (dacă e cazul).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeDum 17 Apr 2022, 21:05

Minim 2 casieri ar trebui să rămână. Dacă vreuneia dintre casiere îi vine rău? Și în plus ai flux mare de călători la trenurile dintre orele 6 și 7. Până vine schimbul la 7 e greu să te descurci cu 1-2 casieri.
Și nu toată lumea cumpără online. Fie din neobișnuită fie nu folosesc sau nu știu să folosească internetul. Și încă mai văd lume ce au telefoane cu butoane.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeDum 17 Apr 2022, 21:13

Ar trebui program de la ora 5.30 noaptea nu cred că își au rostul in Gara de Nord că gara e închisă..
Dar așa e la CFR toate merg cu fundul
La Vințu de Jos sunt 3 impegati pe tura iar în alte părți se plâng de lipsa de personal..
Chiar acum o săptămână întrebase cineva din Hunedoara daca poate sa își ia bilet online că e nebunie la casele.din Gara de Nord
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeDum 17 Apr 2022, 22:27

Dacă începe tura principală la 5:30, se acoperă şi 3001 şi ce mai pleacă după aia. Că pentru trenurile dinainte de 5, e suficientă o singură casă, călătorii cei mai mulţi sunt navetişti cu abonament.

Gara nu se mai închide peste noapte, că trenurile de aeroport merg non-stop.

Adrian78 a scris:
La Vințu de Jos sunt 3 impegati pe tura iar în alte părți se plâng de lipsa de personal..
Ce treabă au impiegaţii cu casierii? Nici măcar nu sunt angajaţii aceleiaşi societăţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeDum 17 Apr 2022, 22:32

Când am zis de CFR m-am referit la tot ce se întâmplă în sistem..
Mda mai sunt trenurile de aeroport
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeDum 17 Apr 2022, 22:46

3021 la 6.15, că 3001 pleacă la 13.07
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5207
Data de inscriere : 18/09/2011

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeLun 18 Apr 2022, 19:10

Sa fie la Gara de Nord alt program ? In alte statii mari din tara turele casierilor CFR Calatori incep la orele 5.00,13.00 si 21.00.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeLun 18 Apr 2022, 19:20

La Tg Jiu și Simeria lucra program de 12 ore de la 7-19 și 19-7.La Calan au program 7.30 11.30 și apoi de la 16.30 la 22 la 1822
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeMier 20 Apr 2022, 20:43

Oare chiar așa o fi fost?

https://www.romania-interbelica.com/2022/04/vara-lui-1933-cfr-monta-un-pod-intr-un.html?m=1
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeMier 20 Apr 2022, 21:43

Ce mare scofala?
Se numeste ripare si daca podul e scurt nu dureaza mult.
Am vazut o asemenea miscare.
Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1783
Data de inscriere : 25/03/2021

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Apr 2022, 15:59

Discutam zilele astea cu un om mai in varsta. El spunea ca statul nu mai face nimic pentru calatori, si ca ar trebui liberalizata si calea ferata. Ca privatii au bani... ei pot investii... Cand a spus liberalizata se referea la portiuni de linii. Adica de exemplu M900 Bucuresti - Timisoara sa fie a unei firme. Sa detina aceasta linie. Nu doar chirie. M800 Bucuresti - Mangalia alta firma. Eu am stat si am ascultat parerea lui, dar in mintea mea spuneam, cum poti sa gandesti asa? Voi ce parere aveti?
Eu nu sunt deloc de acord cu aceasta liberalizare nici la energia electrica. Mama a fost de acord sa trecem la o alta firma de care nu am auzit niciodata. Acum o luna am facut contractul. Ala imi spunea ca maine poimaine am sa primesc un telefon de confirmare. Nici astazi nu am primit nimic. Si sincer va spun, nici acum nu am inteles de ce CFR a fost impartit in mai multe companii. Eu tot am ramas la concluzia ca CFR trebuia sa fie o singura companie. Va intreb pe voi de exemplu la maghiari inainte de 90 tot o singura companie era? Sau la ei cum era si cum este? Poate stie cineva. Multumesc ca imi satisfaceti aceste curiozitati.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Apr 2022, 16:09

Nu exista tara unde calea ferată sa nu aparțina statului pentru că e strategică și nici o firma privata nu ar avea așa mare buget să facă investiții și să o întrețină..
Avem și noi in Romania exemplu Regiotrans operator privat care nu are bani și nici interes de investit în secțiile pe care le are închiriate..
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Apr 2022, 21:42

Nu a incercat Marea Britanie asa ceva?
si in America parca tot asa e dar ei nu exceleaza deloc la acest capitol.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Apr 2022, 21:47

ldh 80 ia uite aici

http://mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/3900-hg20042022dgs-2

masura 6

MĂSURA 6: Tranzitul de mărfuri spre și dinspre Ucraina respectiv mobilitatea mărfurilor și a persoanelor în contextul reconstrucției Ucrainei;
Indicator: Adoptarea de politici de transport feroviar dedicate sprijinului Ucrainei, construcția a 3 instalații de transpunere boghiuri (ecartament normal - ecartament larg)

Responsabili: Ministerul Transporturilor și Infrastructurii
Responsabili secundari: -
Termen: până în trimestrul 2 - 2023 adoptarea legii
Termen intermediar : trimestrul 4 - 2022 finalizarea analizei de potențial și a nevoii de conectivitate, respectiv minim o instalație nouă de transpunere boghiuri



Ministerul Transporturilor și Infrastructurii va realiza o analiză care să identifice o serie de măsuri și investiții relevante pentru dezvoltarea României și a legăturilor cu Moldova și Ucraina pentru sectorul feroviar. Aceste propuneri sunt corelate și complementare cu investițiile deja identificate și finanțate prin fondurile europene existente (PNRR, POT/POIM, CEF). Ele vizează atât intervenții concrete în vederea gestionării efectelor războiului dar și sustenabilitatea economică precum și reconstrucția Ucrainei și dezvoltarea relațiilor de schimb atât cu Ucraina cât și cu Republica Moldova.
Cele mai importante intervenții care să aibă efecte imediate în creșterea conectivității feroviare cu Republica Moldova și Ucraina sunt:
1. Prelungirea liniei cu ecartament larg din Socola cap Y, până în stațiile CF Nicolina și Iași (aproximativ 7 km), plus construcția unor noi linii încălecate (dublu ecartament) în cele două stații. La aceasta se adaugă și lucrări de adaptare a instalațiilor de SCB (semnalizare – centralizare – bloc). De asemenea aceeași intervenție se poate propune și pentru sectorul de cale ferată Vicșani – Dornești – Suceava (aproximativ 45 km).
2. Instalarea de echipamente pentru transpunerea vagoanelor de marfă și călători (schimbarea boghiurilor pentru cele două ecartamente). Acesta vor fi amplasate în Vicșani, Cristești Jijia sau Nicolina, Galați – Brateș, Valea Vișeului. În contextul prelungirii liniei încălecate până la Suceava, se propune instalarea unui astfel de echipament și în stația Suceava Nord.
De asemenea, se propune amplasarea unei astfel de instalații și în portul Constanța (coroborat cu construcția unei linii încălecate pe o distanță de aproximativ 1 km), pentru transpunerea vagoanelor de marfă cu ecartament larg care se descarcă sau se încărcă pe nave de tip Ro-Ro. Astfel, vagoanele de tren de pe rutele de tip Ro-Ro
care făceau legătura cu portul Odessa, pot fi preluate, procesate și expediate din portul Constanța, atât în perioada conflictului armat din Ucraina, cât și după încheierea acestuia.
3. Instalarea de echipamente care permit schimbarea automată a ecartamentului osiilor pentru trenurile aflate în mers, în capetele stațiilor Cristești Jijia, Vicșani.
Statul român va încuraja achiziția de vagoane de marfă care să asigure nevoie de transport între Portul Constanța și Ucraina și care să fie apte pentru transpunere între cele două ecartamente. Vagoanele trebuie să fie apte să circule și în Statele Membre având în vedere dezvoltarea unor noi fluxuri de marfă, via Portul Constanța și Marea Neagră.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitimeJoi 21 Apr 2022, 21:48

dan tm a scris:
Nu a incercat Marea Britanie asa ceva?
si in America parca tot asa e dar ei nu exceleaza deloc la acest capitol.

Ba da
privatisation of British Rail
Under the process of British Rail's privatisation, operations were split into 125 companies between 1994 and 1997.[68] The ownership and operation of the infrastructure of the railway system was taken over by Railtrack. The Telecomms infrastructure and British Rail Telecommunications was sold to Racal, which in turn was sold to Global Crossing and merged with Thales Group.[69] The rolling stock was transferred to three private rolling stock companies (ROSCOs); Angel Trains, Eversholt Rail Group and Porterbrook.[70] Passenger services were divided into 25 operating companies, which were let on a franchise basis for a set period, whilst freight services were sold off completely. Dozens of smaller engineering and maintenance companies were also created and sold off.

British Rail's passenger services came to an end upon the franchising of ScotRail with the last service being a Caledonian Sleeper service from Glasgow and Edinburgh to London on 31 March 1997.[71] The final service it operated was a Railfreight Distribution freight train from Dollands Moor to Wembley on 20 November 1997.[72] The British Railways Board continued in existence as a corporation until early 2001, when it was replaced by the Strategic Rail Authority as part of the implementation of the Transport Act 2000.[73]

The original passenger franchisees were:[74]

Anglia Railways
Arriva Trains Merseyside
Arriva Trains Northern
Central Trains
Chiltern Railways
Connex South Central
Connex South Eastern
c2c
First Great Eastern
First Great Western
First North Western
Gatwick Express
GNER
Island Line
Midland Mainline
ScotRail
Silverlink
South West Trains
Thames Trains
Thameslink
Valley Lines
Virgin CrossCountry
Virgin Trains West Coast
WAGN
Wales & West
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport III   Discutii generale despre transport III - Pagina 47 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport III
Sus 
Pagina 47 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki
» Discutii generale despre transport II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: