| Discutii generale despre transport III | |
|
+29rich1974 DAS 2011 adytm TER200 CalinIonMihai Adrian78 razvan - trenuri Re6/6 Cipri Andrei Neculai Amiralul ciprian71 Peter Fodor DUAL cristi CFR alinx3330 aris86 ets2oltromânia Luna IonutCFR2009 AeroX ldh80 Adirmvl Norbi cardinal TVlad Nesebar riciu Dr2005 marius664 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Sam 16 Apr 2022, 23:13 | |
| Alternative pe dracu', ca să ajungi din Drumul Taberei la Gara de Nord ai nevoie să schimbi 2 sau chiar 3 autobuze, în funcţie de zona în care stai. Care autobuze nici măcar n-aveau staţie comună până azi. În altă ordine de idei, biletele se pot cumpăra cu 30 de zile avans, dacă ştii că pleci de Paştele Catolic, te duci măcar cu o zi înainte la gară. Să vedeţi distracţie de Paştele Ortodox şi de 1 Mai - Adrian78 a scris:
- nu pot face un kkt aplicație să poată lua studenții și restul
Există aşa ceva, problema e că universitatea trebuie să confirme înregistrarea studentului pe site (adică aplicaţia trimite un mail la universitate şi aşteaptă confirmarea de acolo). Evident, dacă ai făcut asta la începutul anului universitar, sunt şanse mari ca până la Paşte să fie confirmată Peste toate astea, apare şi trompeta ştiţi-voi-care care se plânge că ,,În cursul nopții de sâmbătă spre duminică, numărul casierelor a fost limitat la șapte." Cine nabii se duce în toiul nopţii să cumpere bilete de tren? La 23:45 după ce a plecat 1821 ar trebui să se închidă aproape toate casele de bilete, să mai rămână una singură pentru aeroport şi pentru confirmat întârzieri (dacă e cazul). _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 17 Apr 2022, 21:05 | |
| Minim 2 casieri ar trebui să rămână. Dacă vreuneia dintre casiere îi vine rău? Și în plus ai flux mare de călători la trenurile dintre orele 6 și 7. Până vine schimbul la 7 e greu să te descurci cu 1-2 casieri. Și nu toată lumea cumpără online. Fie din neobișnuită fie nu folosesc sau nu știu să folosească internetul. Și încă mai văd lume ce au telefoane cu butoane. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 17 Apr 2022, 21:13 | |
| Ar trebui program de la ora 5.30 noaptea nu cred că își au rostul in Gara de Nord că gara e închisă.. Dar așa e la CFR toate merg cu fundul La Vințu de Jos sunt 3 impegati pe tura iar în alte părți se plâng de lipsa de personal.. Chiar acum o săptămână întrebase cineva din Hunedoara daca poate sa își ia bilet online că e nebunie la casele.din Gara de Nord |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 17 Apr 2022, 22:27 | |
| Dacă începe tura principală la 5:30, se acoperă şi 3001 şi ce mai pleacă după aia. Că pentru trenurile dinainte de 5, e suficientă o singură casă, călătorii cei mai mulţi sunt navetişti cu abonament. Gara nu se mai închide peste noapte, că trenurile de aeroport merg non-stop. - Adrian78 a scris:
- La Vințu de Jos sunt 3 impegati pe tura iar în alte părți se plâng de lipsa de personal..
Ce treabă au impiegaţii cu casierii? Nici măcar nu sunt angajaţii aceleiaşi societăţi. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 17 Apr 2022, 22:32 | |
| Când am zis de CFR m-am referit la tot ce se întâmplă în sistem.. Mda mai sunt trenurile de aeroport |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 17 Apr 2022, 22:46 | |
| 3021 la 6.15, că 3001 pleacă la 13.07 |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 18 Apr 2022, 19:10 | |
| Sa fie la Gara de Nord alt program ? In alte statii mari din tara turele casierilor CFR Calatori incep la orele 5.00,13.00 si 21.00. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 18 Apr 2022, 19:20 | |
| La Tg Jiu și Simeria lucra program de 12 ore de la 7-19 și 19-7.La Calan au program 7.30 11.30 și apoi de la 16.30 la 22 la 1822 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 20 Apr 2022, 20:43 | |
| Oare chiar așa o fi fost?
https://www.romania-interbelica.com/2022/04/vara-lui-1933-cfr-monta-un-pod-intr-un.html?m=1 |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 20 Apr 2022, 21:43 | |
| Ce mare scofala? Se numeste ripare si daca podul e scurt nu dureaza mult. Am vazut o asemenea miscare. |
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1783 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 21 Apr 2022, 15:59 | |
| Discutam zilele astea cu un om mai in varsta. El spunea ca statul nu mai face nimic pentru calatori, si ca ar trebui liberalizata si calea ferata. Ca privatii au bani... ei pot investii... Cand a spus liberalizata se referea la portiuni de linii. Adica de exemplu M900 Bucuresti - Timisoara sa fie a unei firme. Sa detina aceasta linie. Nu doar chirie. M800 Bucuresti - Mangalia alta firma. Eu am stat si am ascultat parerea lui, dar in mintea mea spuneam, cum poti sa gandesti asa? Voi ce parere aveti? Eu nu sunt deloc de acord cu aceasta liberalizare nici la energia electrica. Mama a fost de acord sa trecem la o alta firma de care nu am auzit niciodata. Acum o luna am facut contractul. Ala imi spunea ca maine poimaine am sa primesc un telefon de confirmare. Nici astazi nu am primit nimic. Si sincer va spun, nici acum nu am inteles de ce CFR a fost impartit in mai multe companii. Eu tot am ramas la concluzia ca CFR trebuia sa fie o singura companie. Va intreb pe voi de exemplu la maghiari inainte de 90 tot o singura companie era? Sau la ei cum era si cum este? Poate stie cineva. Multumesc ca imi satisfaceti aceste curiozitati. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 21 Apr 2022, 16:09 | |
| Nu exista tara unde calea ferată sa nu aparțina statului pentru că e strategică și nici o firma privata nu ar avea așa mare buget să facă investiții și să o întrețină.. Avem și noi in Romania exemplu Regiotrans operator privat care nu are bani și nici interes de investit în secțiile pe care le are închiriate.. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 21 Apr 2022, 21:42 | |
| Nu a incercat Marea Britanie asa ceva? si in America parca tot asa e dar ei nu exceleaza deloc la acest capitol. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 21 Apr 2022, 21:47 | |
| ldh 80 ia uite aici
http://mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/3900-hg20042022dgs-2
masura 6
MĂSURA 6: Tranzitul de mărfuri spre și dinspre Ucraina respectiv mobilitatea mărfurilor și a persoanelor în contextul reconstrucției Ucrainei; Indicator: Adoptarea de politici de transport feroviar dedicate sprijinului Ucrainei, construcția a 3 instalații de transpunere boghiuri (ecartament normal - ecartament larg) Responsabili: Ministerul Transporturilor și Infrastructurii Responsabili secundari: - Termen: până în trimestrul 2 - 2023 adoptarea legii Termen intermediar : trimestrul 4 - 2022 finalizarea analizei de potențial și a nevoii de conectivitate, respectiv minim o instalație nouă de transpunere boghiuri
Ministerul Transporturilor și Infrastructurii va realiza o analiză care să identifice o serie de măsuri și investiții relevante pentru dezvoltarea României și a legăturilor cu Moldova și Ucraina pentru sectorul feroviar. Aceste propuneri sunt corelate și complementare cu investițiile deja identificate și finanțate prin fondurile europene existente (PNRR, POT/POIM, CEF). Ele vizează atât intervenții concrete în vederea gestionării efectelor războiului dar și sustenabilitatea economică precum și reconstrucția Ucrainei și dezvoltarea relațiilor de schimb atât cu Ucraina cât și cu Republica Moldova. Cele mai importante intervenții care să aibă efecte imediate în creșterea conectivității feroviare cu Republica Moldova și Ucraina sunt: 1. Prelungirea liniei cu ecartament larg din Socola cap Y, până în stațiile CF Nicolina și Iași (aproximativ 7 km), plus construcția unor noi linii încălecate (dublu ecartament) în cele două stații. La aceasta se adaugă și lucrări de adaptare a instalațiilor de SCB (semnalizare – centralizare – bloc). De asemenea aceeași intervenție se poate propune și pentru sectorul de cale ferată Vicșani – Dornești – Suceava (aproximativ 45 km). 2. Instalarea de echipamente pentru transpunerea vagoanelor de marfă și călători (schimbarea boghiurilor pentru cele două ecartamente). Acesta vor fi amplasate în Vicșani, Cristești Jijia sau Nicolina, Galați – Brateș, Valea Vișeului. În contextul prelungirii liniei încălecate până la Suceava, se propune instalarea unui astfel de echipament și în stația Suceava Nord. De asemenea, se propune amplasarea unei astfel de instalații și în portul Constanța (coroborat cu construcția unei linii încălecate pe o distanță de aproximativ 1 km), pentru transpunerea vagoanelor de marfă cu ecartament larg care se descarcă sau se încărcă pe nave de tip Ro-Ro. Astfel, vagoanele de tren de pe rutele de tip Ro-Ro care făceau legătura cu portul Odessa, pot fi preluate, procesate și expediate din portul Constanța, atât în perioada conflictului armat din Ucraina, cât și după încheierea acestuia. 3. Instalarea de echipamente care permit schimbarea automată a ecartamentului osiilor pentru trenurile aflate în mers, în capetele stațiilor Cristești Jijia, Vicșani. Statul român va încuraja achiziția de vagoane de marfă care să asigure nevoie de transport între Portul Constanța și Ucraina și care să fie apte pentru transpunere între cele două ecartamente. Vagoanele trebuie să fie apte să circule și în Statele Membre având în vedere dezvoltarea unor noi fluxuri de marfă, via Portul Constanța și Marea Neagră.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 21 Apr 2022, 21:48 | |
| - dan tm a scris:
- Nu a incercat Marea Britanie asa ceva?
si in America parca tot asa e dar ei nu exceleaza deloc la acest capitol. Ba da privatisation of British Rail Under the process of British Rail's privatisation, operations were split into 125 companies between 1994 and 1997.[68] The ownership and operation of the infrastructure of the railway system was taken over by Railtrack. The Telecomms infrastructure and British Rail Telecommunications was sold to Racal, which in turn was sold to Global Crossing and merged with Thales Group.[69] The rolling stock was transferred to three private rolling stock companies (ROSCOs); Angel Trains, Eversholt Rail Group and Porterbrook.[70] Passenger services were divided into 25 operating companies, which were let on a franchise basis for a set period, whilst freight services were sold off completely. Dozens of smaller engineering and maintenance companies were also created and sold off. British Rail's passenger services came to an end upon the franchising of ScotRail with the last service being a Caledonian Sleeper service from Glasgow and Edinburgh to London on 31 March 1997.[71] The final service it operated was a Railfreight Distribution freight train from Dollands Moor to Wembley on 20 November 1997.[72] The British Railways Board continued in existence as a corporation until early 2001, when it was replaced by the Strategic Rail Authority as part of the implementation of the Transport Act 2000.[73] The original passenger franchisees were:[74] Anglia Railways Arriva Trains Merseyside Arriva Trains Northern Central Trains Chiltern Railways Connex South Central Connex South Eastern c2c First Great Eastern First Great Western First North Western Gatwick Express GNER Island Line Midland Mainline ScotRail Silverlink South West Trains Thames Trains Thameslink Valley Lines Virgin CrossCountry Virgin Trains West Coast WAGN Wales & West |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport III | |
|