|
| Discutii generale despre transport III | |
|
+29rich1974 DAS 2011 adytm TER200 CalinIonMihai Adrian78 razvan - trenuri Re6/6 Cipri Andrei Neculai Amiralul ciprian71 Peter Fodor DUAL cristi CFR alinx3330 aris86 ets2oltromânia Luna IonutCFR2009 AeroX ldh80 Adirmvl Norbi cardinal TVlad Nesebar riciu Dr2005 marius664 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Sept 2021, 12:26 | |
| La noi ca la balamuc..
Semiremorci le debea încap în tuneluri,daca au vagoane pe 6 osii nu se pot împinge și tot felul de chichițe..
https://clubferoviar.ro/comisia-europeana-regandeste-coridoarele-ten-t-ce-ar-trebui-sa-negocieze-romania/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Sept 2021, 15:04 | |
| - Club Feroviar a scris:
- O altă problemă care ar putea fi remediată dacă nu e tardiv, o reprezintă absența oricăror conexiuni feroviare spre Moldova. Atât Polonia, cât și țările baltice au inclus în TEN-T segmente care se îndreaptă spre spațiul fost sovietic în ipoteza sau cu argumentul că părți ale acestuia ar putea deveni într-o bună zi părți ale UE. Este vorba de Ucraina sau Moldova. În România, pe TEN-T Core nu există sectoare feroviare incluse, cel puțin potrivit hărții oficiale a rețelei.
Punem pariu că există infrastructură feroviară TEN-T Core şi în Moldova, inclusiv spre frontierele cu Ucraina şi Republica Moldova şi că apar şi pe hărţile oficiale? Da' e greu să te uiţi în Regulamentul 1315/2013. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Sept 2021, 18:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- Club Feroviar a scris:
- O altă problemă care ar putea fi remediată dacă nu e tardiv, o reprezintă absența oricăror conexiuni feroviare spre Moldova. Atât Polonia, cât și țările baltice au inclus în TEN-T segmente care se îndreaptă spre spațiul fost sovietic în ipoteza sau cu argumentul că părți ale acestuia ar putea deveni într-o bună zi părți ale UE. Este vorba de Ucraina sau Moldova. În România, pe TEN-T Core nu există sectoare feroviare incluse, cel puțin potrivit hărții oficiale a rețelei.
Punem pariu că există infrastructură feroviară TEN-T Core şi în Moldova, inclusiv spre frontierele cu Ucraina şi Republica Moldova şi că apar şi pe hărţile oficiale? Da' e greu să te uiţi în Regulamentul 1315/2013. Poate unii vor linie scurtă cu Chișinău și Odesa prin Bârlad și Huși cum este drumul. Prin Bacău este mai lung drumul și calea ferată cu aproximativ 145 km. Iată distanțele: Pe calea ferată sunt 530 km București-Chișinău via Vaslui, 590 km via Bacău, pe șosea între București și Chișinău sunt 435 km via Huși. Inclusiv din acest motiv trenurile de călători și marfă NU au succes între București și Chișinău, Muntenia, Dobrogea și Republica Moldova (prea nesemnificativ este traficul, tinde spre 1%). Nu menționez viteza mică la trenuri. Sunt pline drumurile care duc la Tecuci, Barlad, Huși, Galați de autovehicule înmatriculate în Republica Moldova, în special din Chișinău. -- Doar spre Cernăuți, regiunile de lângă, Belarus, Sankt P. este convenabil prin Bacău și Suceava când pleci sau întorci din București, Bulgaria, Grecia, Istanbul și litoralul Mării Negre. Dacă se dorește aducerea unei părți din traficul rutier pe calea ferată este obligatorie construirea unor noi căi ferate paralele cu autostrăzile și șoselele importante. Exemple bune: București-Constanța, București-Galați, București-Brașov-Cluj-Oradea, București-Craiova, Satu Mare-Timisoara, etc. CLIENȚII NU pot/nu vor să ocolească, să piarda bani și timp. Aleg ce mijloc de transport le este convenabil. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Sept 2021, 19:40 | |
| Ce tot o dati cu R Moldova ca nimeni nu dorește tranzit pe acolo mai ales prin TransNistria Nua ne trebuie refăcută M500 și electrificata porțiunea din 902 spre Giurgiu ca să im competitivi în tranzitul de marfa dinspre Tarile Baltice spre Grecia Croația.. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Sept 2021, 20:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ce tot o dati cu R Moldova ca nimeni nu dorește tranzit pe acolo mai ales prin TransNistria
Nua ne trebuie refăcută M500 și electrificata porțiunea din 902 spre Giurgiu ca să im competitivi în tranzitul de marfa dinspre Tarile Baltice spre Grecia Croația.. Este necesară și modernizarea magistralei 500. Țările baltice sunt prea mici si departe. Trec prin Serbia, Ungaria, Polonia fiind mai drept și mai sigur nu prin Belarus (care se va alipi la Rusia) și Ucraina. În fiecare prin România trec aproximativ 2 milioane de călători din Republica Moldova și alți 2 milioane din Ucraina, iar din cele trei țări baltice doar 50.000 de călători, din Belarus 50.000 de călători cu autoturisme, microbuze, autocare, dube, tiruri. Geografia nu poate fi schimbată. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 21 Sept 2021, 00:38 | |
| Moldova şi Ucraina au alt ecartament. Degeaba se face linie modernizată până în frontieră, dacă după aia depinzi de staţiile de transpunere ex-sovietice care sunt cum sunt (dacă or mai funcţiona). Bine, în teorie, reţeaua TEN-T se termină la Ungheni şi Vicşani. În practică se termină la Iaşi şi Suceava. Urmează să înceapă lucrările pe M500 în câţiva ani, acum se fac studiile de fezabilitate. Doar că de la Suceava se va continua spre Vatra Dornei şi mai departe până la Cluj. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mar 21 Sept 2021, 14:06 | |
| Pai ce ar avea de dus in Republica Moldova? Sa isi transpuna ca doar ei duc de la noi, ce mare marfa aduc ei la noi? Au linie din Galati spre Chisinau la ce sa le mai construim noi prin Husi?
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 23 Sept 2021, 00:58 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Adrian78 a scris:
- Ce tot o dati cu R Moldova ca nimeni nu dorește tranzit pe acolo mai ales prin TransNistria
Nua ne trebuie refăcută M500 și electrificata porțiunea din 902 spre Giurgiu ca să im competitivi în tranzitul de marfa dinspre Tarile Baltice spre Grecia Croația.. Este necesară și modernizarea magistralei 500. Țările baltice sunt prea mici si departe. Trec prin Serbia, Ungaria, Polonia fiind mai drept și mai sigur nu prin Belarus (care se va alipi la Rusia) și Ucraina. În fiecare prin România trec aproximativ 2 milioane de călători din Republica Moldova și alți 2 milioane din Ucraina, iar din cele trei țări baltice doar 50.000 de călători, din Belarus 50.000 de călători cu autoturisme, microbuze, autocare, dube, tiruri.
Geografia nu poate fi schimbată. Iar bati campii aiurea, degeaba ai o varsta ca tot ca la 14 ani ai ramas cu idei de 2 bani. Belarus e prieten cu Rusia si atat! Ucraina nu mai e de mult prietena cu Rusia iar tarile Baltice sunt in UE. Ucraina e cu fata spre Europa nu spre Rusia. Din tarile Baltice spre Turcia direct e prin Ucraina si Romania doar ca asta inseamna traversarea Belarus care nu e prietenoasa cu UE. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 23 Sept 2021, 01:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Moldova şi Ucraina au alt ecartament. Degeaba se face linie modernizată până în frontieră, dacă după aia depinzi de staţiile de transpunere ex-sovietice care sunt cum sunt (dacă or mai funcţiona). Bine, în teorie, reţeaua TEN-T se termină la Ungheni şi Vicşani. În practică se termină la Iaşi şi Suceava. Urmează să înceapă lucrările pe M500 în câţiva ani, acum se fac studiile de fezabilitate. Doar că de la Suceava se va continua spre Vatra Dornei şi mai departe până la Cluj.
Se modernizeaza 500 peste 50 de ani, atatea povesti cu studii si nimic concret. de 20 si ceva de ani se modernizeaza singura linie din tara asta Bucuresti-Curtici si nici acum nu e gata, atatea povesti ca se vor face, cand ? Noi nu mai prindem, in ritmul actual de modernizare cand ies eu la pensie o sa fie gata Bucuresti-Curtici, restul va ramane urmasilor si urmasilor nostri, la sfantu asteapta! Turcia a modernizat liniile chiar daca sunt simple si neelectrificate ei au facut linie noua si culmea trece un singur tren pe zi dar ei au facut linie noua, noi, aveam atatea trenuri pe o magistrala dar nu suntem in stare sa modernizam nimic, doar dam din gura mult si fara rost, ca atat suntem in stare, sa vorbim. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 23 Sept 2021, 09:04 | |
| - Nesebar a scris:
- Se modernizeaza 500 peste 50 de ani, atatea povesti cu studii si nimic concret. de 20 si ceva de ani se modernizeaza singura linie din tara asta Bucuresti-Curtici si nici acum nu e gata, atatea povesti ca se vor face, cand ? Noi nu mai prindem, in ritmul actual de modernizare cand ies eu la pensie o sa fie gata Bucuresti-Curtici, restul va ramane urmasilor si urmasilor nostri, la sfantu asteapta!
Din Bucureşti - Curtici mai e neatacat doar Predeal - Braşov, sper să nu devină motiv de infringement peste 9 ani SF-urile sunt în desfăşurare acum pentru tot M500 + 606, vor fi gata anul ăsta, mai puţin pentru Ploieşti - Focşani (inclusiv varianta prin Triaj), pentru care SF-ul va fi gata la anul. Asta înseamnă că lucrările se vor scoate la licitaţie cel mai târziu în 2023 (şi 2024 pentru Ploieşti - Focşani). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Joi 23 Sept 2021, 22:20 | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 24 Sept 2021, 00:40 | |
| RegioJet cumpara si ei cateva bucati rame electrice de la PESA. Bravo lor, tari civilizate, si companiile de stat si cele private se intrec care sa ofere conditii cat mai bune, moderne pentru calator. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 24 Sept 2021, 08:51 | |
| - dan tm a scris:
Au linie din Galati spre Chisinau la ce sa le mai construim noi prin Husi? Aceea trece si prin Ucraina, prin Reni. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 24 Sept 2021, 12:25 | |
| nu trece prin Ucraina, Moldova a facut schimb de teren cu Ucraina, linia merge la Giurgiulesti apoi se ramifica spre Reni.
pentru acces la Dunare Moldova a dat terenul soselei de la Palanca unde este un ic si soseaua ucraineana trecea prin Moldova.
Ca sa elimine asta Ucraina a dat teren pentru port si Moldova a dat soseaua.
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Vin 24 Sept 2021, 17:40 | |
| tu vorbești de noua linie Giurgiulești Cahul, pe malul Prutului ? nu de vechea linie Giurgiulești Basarabeasca.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport III | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |