|
| Discutii generale despre transport III | |
|
+29rich1974 DAS 2011 adytm TER200 CalinIonMihai Adrian78 razvan - trenuri Re6/6 Cipri Andrei Neculai Amiralul ciprian71 Peter Fodor DUAL cristi CFR alinx3330 aris86 ets2oltromânia Luna IonutCFR2009 AeroX ldh80 Adirmvl Norbi cardinal TVlad Nesebar riciu Dr2005 marius664 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 19 Iul 2020, 03:13 | |
| - TVlad a scris:
Am ajuns si noi in Europa la final, cind ei au de toate si isi permit sa traga de timp cu studii si parastudii, proceduri greoaie si imbecile, scornite de o comunitate de functionari paraziti. Cetateanul de rind european nu o fi afectat pentru ca are deja un nivel de trai suficient, obtinut in anii cind se muncea si la ei pe bune. Dar noi nu ne permitem sa ne invirtim in jurul cozii cu bazaconii din astea.
Marturisesc, eu "vad Europa ca pe un ATM " :p (cam cum vede si Orban, Viktor, nu Lucovid :p ) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 19 Iul 2020, 12:48 | |
| Numai că olandezii s-au enervat la culme şi condiţionează fondurile europene de respectarea statului de drept, capitole la care Ungaria şi Polonia au cam eşuat (şi nici noi nu suntem prea departe). Aşa că s-ar putea ca data viitoare când Orban mai bagă cardul în ATM să îi apară un mare ,,Fonduri insuficiente" pe ecran. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 19 Iul 2020, 13:15 | |
| Pana una alta Ungaria sa pus la punct autostrăzi, centura Budapesta au modernizat toate magistrale feroviare achiziții pentru trenuri fac din împrumuturi și fonduri proprii sunt în Schengen deci pot de acuma și fără UE asa mai bine sa ne uitam la noi ca suntem vai steaua noastra |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 19 Iul 2020, 15:43 | |
| - Adrian78 a scris:
- au modernizat toate magistrale feroviare
Numai Lokoshaza - Budapesta nu... _________________ :TTT:
|
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Dum 19 Iul 2020, 18:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- Numai Lokoshaza - Budapesta nu...
Doar porțiunea Lökösháza - Békéscsaba și Szolnok - Budapest Keleti (pe linia 120a, căci linia 100 e modernizată) nu e modernizat. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Iul 2020, 09:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- Numai că olandezii s-au enervat la culme şi condiţionează fondurile europene de respectarea statului de drept, capitole la care Ungaria şi Polonia au cam eşuat (şi nici noi nu suntem prea departe). Aşa că s-ar putea ca data viitoare când Orban mai bagă cardul în ATM să îi apară un mare ,,Fonduri insuficiente" pe ecran.
Asta daca se ajunge la acordul pe care il vor olandezii. Pana una alta, de partea Ungariei mai e si Polonia, si Slovenia. Cam grele negocierile ( doar Iohanis e optimist :p ) . |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Iul 2020, 10:07 | |
| - Dr2005 a scris:
- TVlad a scris:
- Concluzia e ca se finanteaza ceva ce deja e in constructie si aproape gata si in afara de asta niste jeguri de care sintem toti satui, "studii de fezabilitate", de care o sa toooot facem pina expira si o sa o luam de la capat!
Studiul de fezabilitate este un document OBLIGATORIU pentru orice proiect finanţabil pe fonduri europene şi are valabilitate 2 ani, putând apoi fi actualizat pentru a i se prelungi valabilitatea cu încă un an. Fără studiu, nu poţi depune o cerere de finanţare, e condiţie eliminatorie. Un studiu bun costă între 1 şi 5% din valoarea estimată a proiectului. Da, dar aici nu era vorba de o lucrare noua de nu stiu ce anvergura ci doar de reparatia unor sectii existente. Se vorbeste de miliarde si cind colo de fapt se fac niste reparatii. Ce poate fi nerentabil in asta incit sa iti trebuiasca studii de fezabilitate? A, nu e reparatie, e modernizare....Cunoastem cum e si cu modernizarile astea: reconstruim de la zero, sub circulatie, ca in final, dupa un deceniu de lucrari sa circulam cu aceeasi viteza ca in '95 sau cu 10% mai mare. Si asta in timp ce restul retelei e aproape de colaps. Buna afacere... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Iul 2020, 12:01 | |
| Studiul de fezabilitate e necesar pentru orice proiect de investiţii. Nu poţi face reparaţii cu fonduri europene, ci doar investiţii. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Iul 2020, 15:43 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Iul 2020, 15:52 | |
| Praha – Wien – Budapest train aims to undercut ‘nonsense prices’ of state operators
RegioJet is to launch a twice daily Praha – Brno – Wien – Budapest service
EUROPE: Open access operator RegioJet is to launch a twice daily Praha – Brno – Wien – Budapest service on July 31, by extending some of its existing Praha – Wien services.
‘We are coming to another route with our vision to significantly reduce the cost of train travel for passengers and offer the widest range of services’, said RegioJet director Ivana Kašická on July 20. She said the aim was to offer an alternative to the ‘nonsense prices by present state operators’, so that ‘everyone can afford to travel by train between Praha, Wien and Budapest’.
Low-cost, standard, relax and business class fares are offered, with the cheapest Wien – Budapest tickets starting at €9 and Praha – Budapest from €16. The price includes a seat reservation and wi-fi. There is free coffee and bottled water for passengers in the standard, relax and business classes, with snacks to purchase, while passengers in low-cost class can order snacks online for delivery to their seats.
Operations will be handled by RegioJet’s local partners Westbahn in Austria and Continental Railway Solution in Hungary.
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Iul 2020, 16:17 | |
| Mama, da' astia cate clase au? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Lun 20 Iul 2020, 17:41 | |
| Dr2005 asa ca si aici o sa iasa nevinovati ca la Regiotrans ca banii s-au dus in campanii electorale? https://clubferoviar.ro/rechizitoriul-in-dosarul-mita-la-cfr/ |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 29 Iul 2020, 12:49 | |
| Tinand cont de faptul ca judetul Tulcea este cred cel mai izolat si dezavantajat judet in privinta legaturilor de transport (atat feroviare cat si rutiere) cu restul tarii, cred ca ar fi necesare unele investitii in infrastructura feroviara si rutiera, care sa lege mai bine judetul Tulcea cu restul tarii, dar si cu Ucraina:
1. Infrastructura feroviara:
-Efectuarea de RK pentru linia Medgidia- Tulcea Oras, pentru a readuce VS la 100 km/h intre Medgidia si Babadag si la 80 km/h intre Babadag si Tulcea Oras si eliminarea tuturor restrictiilor si limitarilor de viteza. Echiparea cu instalatii CED sau CE a statiilor Tulcea-Marfuri si Tulcea-Oras.
-In perspectiva se poate aveea in vedere reluarea unui proiect din anii 80- acela de constructie a unei cai ferate Braila- Smardan- Macin- Tulcea Marfuri. O astfel de cale ferata ar lega pe un traseu mult mai scurt Tulcea de zona Moldovei si de zona Munteniei. O astfel de cale ferata, care era in proiect in anii 80, ar fi avut/ar aveea cel mai probabil urmatorul traseu: din statia CFR Braila s-ar fi utilizat traseul unei linii industriale existente, care face legatura intre statia CFR Braila si "portul de cherestea". Apoi s-ar fi realizat un pod feroviar peste Dunare, intr-un loc situat aproximativ la nord de locul unde se afla punctul de trecere cu bacul Braila- Smardan. Pacat ca la proiectarea si executia viitorului pod peste Dunare nu s-a lasat loc si pentru montarea unui fir de cale ferata! In judetul Tulcea linia ar fi avut cel mai probabil urmatorul traseu: nord Smardan, nord-vest fata de orasul Macin, apoi prin zona localitatilor: Garvan, Vacareni, Luncavita, Rachelu, Revarsarea, pe la sud de orasul Isaccea, nord Niculitel, Somova, Mineri si cu racordare in capatul nordic al statiei Tulcea-Marfuri.
2. Infrastructura rutiera:
-Se afla in executie un pod rutier peste Dunare, care va lega direct judetele Braila si Tulcea. Pentru racordarea soselei de pe viitorul pod la drumurile existente in zona vor trebui executate cateva segmente scurte de noi drumuri: Baldovinesti (din DN 2B)- Pod, Pod- Smardan si Pod- I C Bratianu.
-In prezent exista un punct de trecere cu bacul intre Isaccea si Orlovka (Ucraina). In viitor aceasta trecere cu bacul ar trebui inlocuita cu un pod rutier peste Dunare, lucru care ar usura foarte mult legatura dintre zona Dobrogei si cea din sudul Basarabiei, dar si legatura rutiera intre Bulgaria si Ucraina.
-Mai demult se vorbea de realizarea unei sosele Tulcea- Sulina, pentru legarea pe cale rutiera a orasului Sulina de restul tarii. O astfel de sosea ar pleca din localitatea Nufaru si ar presupune realizarea unui pod rutier peste bratul Sfantul Gheorghe, pod rutier care ar inlocui actuala trecere cu bacul dintre Nufaru- Ilganii de Jos. Apoi soseaua ar merge pe traseul: Ilganii de Jos- Partizani- Mila 29- Vulturu- Gorgova- Crisan- pe la sud de "Balta Rosulet"- Sulina.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 29 Iul 2020, 13:56 | |
| Delta Dunării e rezervaţie a biosferei, în patrimoniul UNESCO. Nu ai voie să faci nici un cm de şosea pe acolo. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Mier 29 Iul 2020, 16:19 | |
| Exista totusi in Delta Dunarii unele "drumuri":
-Cel care apare cu indicativul "DC 2": Ilganii de Jos- Partizani- Mila 29 (inainte de 1989 a existat un plan ca acest drum sa ajunga pana la Sulina);
-Suburbia Tudor Vladimirescu- Ceatalchioi- Plauru- Pardina- Chilia Veche;
-Sulina- Sfantu Gheorghe |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport III | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |