|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Noi 2020, 15:15 | |
| Dr2005 astia isi vor lua concediu medical sau deschid proces sau numa directorasii au voie?
https://newsweek.ro/economie/bolojan-continua-concedierile-la-cj-bihor-toti-angajatii-agentiei-de-promovare-turistica-afara |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Noi 2020, 18:06 | |
| E clar că vor merge în instanţă, nici măcar în privat nu ai voie să închizi unităţi întregi că aşa ţi s-a sculat ţie. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Noi 2020, 18:16 | |
| Dan M. Costescu
Fără trenuri INTERCITY un operator european practic nu există!
Aceasta a fost declarația când am preluat CFR Călători la începutul acestui an. Ceea ce ne-am propus atunci, s-a materializat în noul mers al trenurilor unde Tomis Expres si Ștefan Cel Mare Expres respecta atât condițiile de viteza cât si cele de confort impuse trenurilor IC.
De exemplu Tomis, cu mers de Intercity, va face intre Brașov si Bucuresti doar 2:07 ore, mai puțin cu 44 de minute !!! decât trenul de acum, pe care-l înlocuiește, iar intre Constanta și București a coborât de la 2:13 ore, sub pragul psihologic de 2 ore (1:58 ore).
In total călătoria intre munte si mare a scăzut cu exact o ora !! de la 5:20 la 4:20 ore.
Trenurile vor avea în compunere si vagoane restaurant, pe lângă vagoanele modernizate de clasa a I-a și a II-a, dotate cu prize, aer condiționat, toalete ecologice si uși semi/automate.
Le mulțumesc colegilor de la CFR Călători și de la Infrastructura pentru sprijinul acordat si speram ca împreună sa îmbunătățim cât mai curând acești timpi.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Noi 2020, 21:09 | |
| Bună gluma cu călătoria între munte şi mare... ce naibii călătorie faci între munte şi mare, dacă trenul ăla opreşte doar la Predeal (şi asta din simplul fapt că e obligatoriu prin instrucţii)? _________________ :TTT:
|
| | | Peter Fodor
Numarul mesajelor : 205 Varsta : 45 Reputatie : 3379 Data de inscriere : 22/03/2016
| Subiect: Re: Revista presei Joi 12 Noi 2020, 22:23 | |
| Eu sunt curios de unde vor scoate vagoanele alea restaurant |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Noi 2020, 08:19 | |
| https://m.ziare.com/social/umbrarescu-conduce-clasamentul-constructorilor-de-autostrazi-si-centuri-in-romania-1643508 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Noi 2020, 12:27 | |
| Acest tren este destinat oamenilor de la oras la oras si leaga Brasov, Bucuresti si Constanta foarte rapid, nu este destinat pletosilor cu berea in freza care merg in vama sau cine stie unde naiba se mai duc ei. Brasov este munte si Constanta este mare, nu e nevoie sa opreasca in alte sate si comune, sunt destule trenuri care sunt chinuite de soarta si opresc in toate catunele ca si calul betivului la fiecare crasma. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Noi 2020, 13:14 | |
| Aha, deci e un tren pentru 2 - 3 călători pe zi. Bun aşa, dacă ne permitem şi plăteşte statul compensaţie... vreau şi eu un tren fără oprire Bucureşti - Scăeni şi retur. Din câte ştiu de la geografie, Braşov e amplasat într-o depresiune, pe numele ei Depresiunea Braşovului. Nu e nimic montan în Braşov, singurul munte din zonă e Tâmpa, staţiunile montane sunt la 20+ km de Municipiul Braşov (dar le vor admira pe geam călătorii din trenul fără oprire), traseele montane la fel.
În altă ordine de idei, de când cu programul decalat 10 - 18:30 pentru unii ceferişti, să se calculeze câte înjurături şi trageri de semnal vor fi în prima săptămână la trenul ,,expres" care pleacă din Bucureşti spre Braşov la 19.
Să se calculeze şi câte luni vor rezista în circulaţie aceste inutilităţi pe boghiuri în această formă. _________________ :TTT:
|
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6557 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Noi 2020, 17:33 | |
| Depresiunea Brasovului e in Carpatii Orientali. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4753 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Noi 2020, 18:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Aha, deci e un tren pentru 2 - 3 călători pe zi. Bun aşa, dacă ne permitem şi plăteşte statul compensaţie... vreau şi eu un tren fără oprire Bucureşti - Scăeni şi retur.
Din câte ştiu de la geografie, Braşov e amplasat într-o depresiune, pe numele ei Depresiunea Braşovului. Nu e nimic montan în Braşov, singurul munte din zonă e Tâmpa, staţiunile montane sunt la 20+ km de Municipiul Braşov (dar le vor admira pe geam călătorii din trenul fără oprire), traseele montane la fel.
Este tren pentru clasa busines. Turistii au trenurile lor. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 13 Noi 2020, 20:33 | |
| Toata lumea investește in sistemul feroviar numai noi in pensii si salarii
https://www.railwaygazette.com/news/porto-lisboa-high-speed-link-revived-under-105bn-rail-spending-programme/57801.article
Apropo cum o sa cheltuim noi 30 de mld de euro in 4 ani cand in perioada 2014-2020 am atras 2.8 mld de euro fonduri europene |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 15 Noi 2020, 10:28 | |
| - marius664 a scris:
\ Vad ca si tu te uiti la fotbal la fel ca mine ...Riscul cu trambalarea este si pt echipe, arbitri si oficiali...Deocamdata inca nu e ceva oficial, dar la cum evolueaza lucrurile pe continentul nostru cred ca Euro ar fi mai bine sa tina in Asia ...Asta daca se ma tine Foarte slabe sanse sa se permita in 2021 evenimente cu un nr atat de mare de participanti. Poate prin 2025. Sau cel mai probabil se va tine fara spectatori. - riciu a scris:
- Stiu ca e dura masura si naspa pentru feroviari, insa... daca ajungi in spital (mai ales in spitalele romanesti), risti sa iesi cu picioarele inainte... De ce? Pentru ca te duci cu Covid-19, si mai iei si niste bacterii la pachet... ca.... daca poate scapai de corona, nu scapi de infectiile de spital (nosocomiale), mai ales ca majoritatea pacientilor, nu-s sanatosi tun, de regula mai au si alte boli.
Sunt constient ca si feroviarii trebuie sa manance si masurile ii afecteaza foarte urat, dar DIN PACATE, cel putin la multe personale (pardon regio), nu prea se respectau niciun fel de masuri. Imi vine in cap o calatorie avuta de la Bucuresti Obor la Fetesti, prin vara.... eu si inca cativa aveam masca... restul dezastru. Imi dau seama ca nu e usor, chiar e foarte naspa, insa atunci cand nu erau prea multe interdictii... nu prea venea nimeni sa vada daca se respecta sau nu conditiile de igiena.
Off topic: asa e si la restaurante... e jale inchiderea lor pentru angajati, sunt constient, dar cand le-au lasat deschise, multe dintre ele ignorau regulile. Lasa ca se exagereaza mult cu acest covid de parca ar fi primul virus din lume sau cel mai grav din lume sa pui restrictii asa dure. Cine ajunge in spital sau moare de la el e minoritate, majoritatea trec prin boala usor, chiar si fara tratament. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Noi 2020, 20:01 | |
| https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/primul-autobuz-al-stb-pe-gaz-in-teste-vor-fi-adaptate-peste-600-de-mijloace-de-transport-1402821 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Noi 2020, 20:35 | |
| Ce au inventat astia? s-au intors la ce ne dadea noua nea Nicu?
de ce ma mir de fapt, si incalzirea prin pardoseala este redescoperita dupa ce romanii o foloseau acum 2000 de ani. Ca sa nu mai spun despre recuperarea din ziua de azi. Cind noi mergeam la scoala cei 3 R erau la putere.
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=2040
http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=2660
hahaha, poate se intorc si la trenuri pe anumite linii la viteze de 120km/h in loc de 40-50 acuma. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 16 Noi 2020, 21:49 | |
| - dan tm a scris:
- Ce au inventat astia? s-au intors la ce ne dadea noua nea Nicu?
Ăsta e autobuz cu gaz natural comprimat (GNC, în engleză CNG - Compressed Natural Gas), nu e încărcat din staţia de butelie şi la presiunea de butelie, chiar dacă e tot CH4. Şi în niciun caz autobuzul nu are pe acoperiş 2 tuburi de gaz care să cântărească 500 kg fiecare atunci când sunt goale. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |