| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 21 Noi - 12:20 | |
| Oricum e bataie de joc pe sectia Cărbunești Filiasi sunt o gramada de stații cu macazuri cu 10km/h si au scos o gramada de macazuri de pe coridor gaseau cateva pentru sectia aia
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Noi - 18:15 | |
| - Adrian78 a scris:
- Sa inceapa cu M900 M221 M202
https://clubferoviar.ro/cale-ferata-reabilitata/ Dar de ce s-au dus tocmai la Pojorâta de unde-i Necolaiciuc? Au expirat costumele de scafandru și vor să-l repună în funcție? Glumă evident. Băi, ăștia nu sînt în stare nici să-i deseneze pe hârtie d'apoi să mai și pună în aplicare gogoșicile astea electorale. Vai de steaua noastră cred că nu ne mai facem bine niciodată. La salarizare mai umblă și ei? Că nici dracu nu mai vine la calea ferată pe salariile actuale. Alo horbane se aude? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Noi - 19:05 | |
| Pai ce crezi ca Nicolaiciuc si Flutur nu fac chermeze impreuna sau Nicolaiciuc nu o avea vreo firma ca sa nu moara de foame? Lasa marius Ca o sa modernizeze pentru avioane azi maine nu o sa mai aiba astia din ce compune trenurile sau le tracteze |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Noi - 22:39 | |
| Germania. Siemens și Deutsche Bahn (cel mai mare operator feroviar) vor testa un tren cu propulsie cu hidrogen. Se încarcă în 15 minute, circulă cu viteze de până la 160 de kilometri pe oră și are o autonomie de 600 de kilometri. acum o oră
Acest mijloc de transport în comun ar compensa 330 de tone de CO2 emise într-un an de zile de un tren cu propulsie diesel, spun cele două companii, într-un comunicat de presă comun.
Siemens, firmă de inginerie, a anunțat că testele vor începe în 2024 și vor dura un an de zile. Mireo Plus H va face legătura între trei orașe din landul Baden-Württemberg, rută deservită în prezent de un tren diesel.
Deutsche Bahn administrează peste 33 de mii de kilometri de cale ferată, din care 40% nu sunt electrificați. Pe aceste linii regionale circulă circa 1.300 de trenuri diesel, pe care operatorul urmărește să le scoată din circulație în următorii 30 de ani.
În ultimii doi ani, compania franceză Alstom a testat un tren cu propulsie cu hidrogen în nordul Germaniei și a lansat câteva linii și în Austria. Siemens a vrut să cumpere Alstom în 2019, dar autoritățile europene de reglementare s-au opus, considerând că fuziunea ar afecta concurența pe piața trenurilor de mare viteză și cea a sistemelor de semnalizare pe căile ferate.
Sursa: CNN, Reuters, comunicat Siemens.
https://www.biziday.ro/germania-siemens-si-deutsche-bahn-cel-mai-mare-operator-feroviar-vor-testa-un-tren-cu-propulsie-cu-hidrogen-se-incarca-in-15-minute-circula-cu-viteze-de-pana-la-160-de-kilometri-pe-ora-si-are-o-a/ |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Noi - 23:20 | |
| https://clubferoviar.ro/reportaj-cfr-calatori-vagoane-distruse-murdare-indoite-lipite-cu-scoci-dar-la-preturi-vestice/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Noi - 23:22 | |
| Bine ca pana acuma au dormit pe ei 20 de ani...
https://evz.ro/planul-prin-care-trenurile-din-romania-vor-deveni-mult-mai-rapide-anunt-de-ultima-ora.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Noi - 23:25 | |
| - Vitosa a scris:
- https://clubferoviar.ro/reportaj-cfr-calatori-vagoane-distruse-murdare-indoite-lipite-cu-scoci-dar-la-preturi-vestice/
Las ca nici cu clubferoviar nu mi-e rușine au ridicat in slavi marile realizari din manadatul lui Smart si acum nu mai au ce pupa Acuma sa recunoastem toaletele de la 20-55 si de la etajate sunt cocine si focare de infectienu stiu de ce la etajate nu au realizat o toaleta mare ca la Desiro |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 23 Noi - 23:59 | |
| - Vitosa a scris:
- https://clubferoviar.ro/reportaj-cfr-calatori-vagoane-distruse-murdare-indoite-lipite-cu-scoci-dar-la-preturi-vestice/
Haideti sa facem o analiza pe textul scris de unii care... in sfarsit. PresaSM a încercat o călătorie dus-întors până la București, iar experiența a fost una de coșmar. - Daca asa arata o experienta de cosmar pentru ei, ii invidiez! Astia cu ce au circulat pana acum, cu avionul privat? Dar na, tre sa le iasa si lor de o ciorba. De cum te apropii de tren și încerci să te orientezi pentru urcarea în vagonul indicat pe bilet te lovești de lehamitea controlorilor (Nu de alta, dar numerele vagoanelor sunt scrise pe un geam amărât, cu caractere mici, abia vizibile). Cu jumătate de gură și cu ochii dați peste cap, îți indică plictisiți: ”Ce?! Mda…E primul vagon (după care își continuă cearta cu doi tehnicieni care se chinuie să repare ușa de acces)”. - Mare adevar! Dar vor salarii ca afara. Atitudinea generala a astora e ca si cum te-ar fi luat la ocazie, ca aveau o datorie fata de cineva, nu de angajat care trebuie sa isi serveasca clientii. Ajungem cu chiu cu vai în vagonul la care avem rezervare - Pai mai miscati-va, ba, ca sa nu va mai scartaie articulatiile! Nu cumva problema e la voi ca va chinuiti sa va deplasati cateva zeci de metri? Sau voiati sa fiti condusi cu lautari? Care uită să ne spună că masca este obligatorie în incintă. - Daca le-ar fi zis de masca nu le-ar fi convenit tonul, plus ca ala nu avea masca apretata... Ce sa mai?... Își amintește doar după vreo 30 de minute. - Ajunsai sa o traiesc si pe-asta: un ardelean se plange de lentoarea unui bucurestean! În fine, intrăm în cușeta de dormit (două locuri la clasa I, teoretic cele mai bune locuri cu putință) pentru care am plătit 473 de lei/persoană dus-întors. - Arogante... Plus ca... "In fine" cand abia ai inceput "capitolul"? Ne lovește impresia de învechit - Ai Dreacu', ce spirit de observatie pe astia! Aici sunt rautacios. Au dreptate, in mare, in privinta conditiilor. Dar... Dacă nu ești atent, te poți răni în cuiele sau șuruburile ieșite în afară. Eh, nu ca nu poti, da' tre sa si insisti un pic. Plus ca, daca e asa de jegos vaconul, de ce sa-ti pui coatele pe acolo? La baie, situația este de-a dreptul jenantă. Focar de infecție. Deși cel mai scump vagon cu putință are cabină de duș, robinetul este stricat, iar apa curge pe lângă robinet! Fără presiune. Veceul nu poate fi folosit, capacul este învechit și murdar. Robinetele sunt și ele vai și amar. Pe jos sunt urmă de urină, cu toate că se presupune că cineva face curățenie înainte de îmbarcarea călătorilor. În concluzie, baia nu se poate folosi.” - Focar de infectie? Ati uitat baile din dimitroave. Acum mergeti la Dormitor, pe banii ziarului. Sunteti cineva... Acum serios, din poze au dreptate, dar tot trebuie sa exagereze. Mai ales cu verdictul ala "baia nu se poate folosi". Si daca era ok dusul (chiar jenanta situatia, acu' pe bune), de ce nu avea para nu stiu de care, de ce u avea apa temperatura aia cu care ii place lui sa se spele la curulet, etc. Echivalentul german al călătoriei Satu Mare – București - Evident ca habarnistii, ca sa se dea cu mot, nu puteau sa nu faca o comparatie de genul asta! "Pai in Germaneaaaaaa..." Asta e comparatia semi-doctului, si cine vine cu faza asta, ma-sa... Practica o meserie liberala. Cât privește prețul biletul dus – întors poate fi găsit și la 150 de euro, dublu față de cel românesc care nu este însă ieftin,dat fiind nivel scăzut de trai din România - Inca un argument de cretin. De parca asa se stabilesc preturile: se uita CFO-ul companiei pe rapoartul INS despre salarii si zice "Aaaaaaaaa... Pai la cati bani iau saracii oameni... Nu putem, frate, sa marim preturile biletelor..." Argumentul fomistului asta cu salariile. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 24 Noi - 19:48 | |
| http://antropedia.com/sfertulacademic/adrian-deoanca
un articol despre ceferisti. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi - 12:11 | |
| https://www.economica.net/ce-venituri-au-avut-operatorii-de-transport-feroviar-de-calatori-in-perioada-starii-de-urgen-a_192948.html |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11402 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi - 13:08 | |
| deci privatul traieste si el mai mult din subventii... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi - 13:18 | |
| Pai daca operatorii privatinu au realizat minimul pentru venituri nu trebuiau penalizati? Bine ca CFR Calatori realizeaza cele mai mari încasări dar tot in ei dam si statul nici nuii sprijina pentru un material rulant mai adecvat |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi - 15:13 | |
| A propos de celebrele trenuri de lucru: pe vremea lui Ceasca cum se faceau RK-urile? Trebuie sa fi fost si atunci niste masinarii, ceva. Eu imi amintesc cum urmaream pe linia spre Craiova sirul de refuz de ciur aruncat la marginea terasamentului pe kilometri in sir, intrerupt la fiecare stilp. Existau deci si atunci masini de ciuruit; e adevarat, asta nu inseamna RK dar se lucra totusi mecanizat, macar pentru anumite lucrari. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi - 15:36 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pai daca operatorii privatinu au realizat minimul pentru venituri nu trebuiau penalizati?
Nu va fi penalizat nimeni. Asta pentru că nici CFR Călători nu a realizat minimul de venituri _________________ :TTT:
|
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi - 18:17 | |
| Pai penalizari mai trebuiau la CFR Calatori...Sunt curios care va fi scaderea oficiala de anul asta...Apropo Dragos, legat de alte discutii...Se pare ca trenurile IR aduc venituri importante companiei, fata de cele R...Poate si de aici faptul ca CFR Calatori acorda o atentie mai deosebita acestora decat celor de naveta...Ziceai ca navetistul este o parte importanta din veniturile operatorilor straini, uite ca la noi aceste trenuri nu aduc venituri foarte mari...Poate si de aici ideea cu trenuri fara oprire sau cat mai putine... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|