|
| Revista presei | |
|
+33bogdan.perejuc Re6/6 aris86 Costin.B TER200 Amiralul @ndrey sp59 bubu daniel_c razvan - trenuri MariusM AeroX alexmorph3us cardinal cristi CFR alinx3330 riciu bobi Peter Fodor ciprian71 marius664 ldh80 kristi kkk IonutCFR2009 dan tm Adirmvl TVlad Luna cfr500 Norbi Adrian78 Vitosa 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi 2020, 18:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Pai daca operatorii privatinu au realizat minimul pentru venituri nu trebuiau penalizati?
Nu va fi penalizat nimeni. Asta pentru că nici CFR Călători nu a realizat minimul de venituri Da dar uitate cat reprezinta subvebtia la CFR Calatori 40% si cat reprezinta la cei privati pana la 93% |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi 2020, 18:26 | |
| In apararea lui la noi nu aduc venituri si pentru ca sunt gandite cu dosul. Plus conditiile din foarte multe din ele.
Trenuri rare, la ore imposibile, si jegoae. De unde calatori pentru asa ceva.
In plus, nu uita de aspectul demografic. Pai ce densitate ai in Germania, Belgia, Olanda, Anglia, si cum sta Romania la capitolul asta? Iar dupa ce te uiti la asta mai vezi si cata populatie activa e pelcata afara, unde si-au luat si copiii. nu stam deloc bine in privinta asta. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi 2020, 18:27 | |
| 57% parca a fost la CFR Calatori...Oricum o diferenta imensa fata de privati... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi 2020, 18:28 | |
| - marius664 a scris:
- Pai penalizari mai trebuiau la CFR Calatori...Sunt curios care va fi scaderea oficiala de anul asta...Apropo Dragos, legat de alte discutii...Se pare ca trenurile IR aduc venituri importante companiei, fata de cele R...Poate si de aici faptul ca CFR Calatori acorda o atentie mai deosebita acestora decat celor de naveta...Ziceai ca navetistul este o parte importanta din veniturile operatorilor straini, uite ca la noi aceste trenuri nu aduc venituri foarte mari...Poate si de aici ideea cu trenuri fara oprire sau cat mai putine...
Probabil 40-50% scaderea oficiala Da marius da s-au anulat trenuri regio la greu si din cauza pandemiei aia insemnand elevi si navetisti si o sa se mai anuleze si apoi degeaba ai tren regio Deva-Zam care face 2 ore si 30 de min in 46 km cine sa mearga cu el. Trenul ăsta cu 3 vagoane se umplea de la Deva |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi 2020, 18:37 | |
| - Adirmvl a scris:
- In apararea lui la noi nu aduc venituri si pentru ca sunt gandite cu dosul. Plus conditiile din foarte multe din ele.
Trenuri rare, la ore imposibile, si jegoae. De unde calatori pentru asa ceva.
In plus, nu uita de aspectul demografic. Pai ce densitate ai in Germania, Belgia, Olanda, Anglia, si cum sta Romania la capitolul asta? Iar dupa ce te uiti la asta mai vezi si cata populatie activa e pelcata afara, unde si-au luat si copiii. nu stam deloc bine in privinta asta. Corect, dar aceste trenuri aduceau candva venituri, si erau la fel de jegoase...Lumea nu mai mobilitatea care era inainte, cei care nu kucreaza in localitate prefera sa foloseasca alte mijloace, unele chiar puse la dispozitie de firme]a angajatoare...Plus ca sunt si multe rute de pe care CFR Calatori s-a retras sau le-a inchis...Aaa si mai e un aspect important pt care nu aduc venituri...Nu toti platesc bilet...Am luat acum cateva luni de nevoie un R din Basarab catre Rosiori...Era un nene care avea abonament pana la Videle...El cobora la Ciolpani...Nu stiu cu cat era mai scump abonamentul pt inca 8 km, dar omul se simtea foarte mandru ca trage o asemenea teapa CFR-ului...Si o spunea cu voce tare...Asta-i un caz fericit, de la Buzescu la Alexandria mai sunt cativa oamnei care fac naveta cu trenul...Cotizeaza la nas cu cate un leu, nici vorba de abonament si bilet...Si astea doar din cazurile vazute si traite de mine...Ce e prin tara e jale, cred ca 50% din cei care cicula cu R nu platesc bilet... @Adrian: ar fi bine 50%, eu zic la mai mult...Cum ai zis si tu sunt multe R anulate, si urmeaza...Hai sa zicem ca exemplul tau nu-i tocmai fericit, e pe o linie care se lucreaza...dar CFR Calatori nu stie si nu vrea/poate sa faca un mers care sa deserveasca navetistul, acolo unde el mai exista...Trenurile sunt facute sa iasa niste ore... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi 2020, 18:51 | |
| Cel puţin prin jurul Bucureştiului, naveta se face mai mult cu IR (Ploieşti, Videle, Roşiori, Titu, Lehliu etc.) E logic să vină bani mai mulţi. În plus, facilităţile pentru elevi/studenţi nu sunt incluse în ce numeşte ARF ,,subvenţie" (şi care, de fapt, e compensaţie, subvenţie înseamnă altceva, nu ştiu ce jurişti au acolo). Dar ăsta nu e un mod sustenabil de funcţionare. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi 2020, 18:54 | |
| Da marius se lucreaza dar nu poti sa tii aiurea 45 de minute staționare in Ilia cand dupa 75-2 sa ii dea drumul si mai statea 10 min in plus 1766 in Zam sau puteau sa repare prima data abatuta de la Gurasada si dupa sa scoata dubla2. Apropo abatuta e refacuta da nu se deschide plus ca de la noul mers tot o sa stea 2045 18min in Ilia.. Sau trebuia lasat si macazul spre Zam pana ajungeau cu linia modernizata pana in dreptul cu dubla 2 Eu nu stiu cum nu se poate eradica mersul cu nasul acolo cand pe partea asta Simeria Arad Petrosani Targu Jiu se merge cu bilet probabil si supracontrolul umbla mai des Pe 1821 acum 5 ani din Videle se umplea trenul cu navetisti dadeau aia 5 lei la nas iar daca aveau ghinion sa vina supracontrolul le taia 24 de lei probabil odata la nu stiu cat timp |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Noi 2020, 23:16 | |
| https://www.turnulsfatului.ro/2020/11/25/scrisoare-de-la-printul-charles-pentru-rdquo-prietenii-mocanitei-rdquo-rdquo-sper-sa-pot-vizita-aceasta-cale-ferata-istorica-rdquo-178195 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Noi 2020, 17:22 | |
| https://clubferoviar.ro/calatorii-cu-trenul-2/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Noi 2020, 18:34 | |
| Dan M Costescu CFR Calatori avanseaza si cu proiectul pentru biciclete in trenuri. Mai concret, pentru automotoarele Desiro 110 care au venit de la producător cu pictograma "Acces bicicleta", pana acum nu amenajase nimeni aceste locuri. O facem noi acum si am cautat un sistem ingenios care sa fie usor de folosit de toate categoriile de biciclisti dar si sa ocupe cat mai putin loc. Cu datele de acum, vom putea instala cam 5 locuri de bicicleta pe fiecare AM 110 ceea ce ar insemna cca 300 de locuri in plus, in total. (in imagine este deocamdată doar un suport, de proba) Astept sugestiile si parerile voastre (distribuirile in grupurile de biciclisti ne ajuta sa ne facem o parere cat mai completa) https://mobilitate.eu/cfr-calatori-testeaza-biciclete/ |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Noi 2020, 20:28 | |
| Chiar voiam sa intreb care e situatia cu transportul bicicletei in Acceleratele compuse din Desiro. Banuiesc ca nu se pot prinde de nimic acum, indiferent de tipul de antifurt.
Se complica prea tare cu tipul ala de suport, mai ales ca biciclistii sint, oricum, invatati sa manevreze bicicletele, deci nu e nevoie de elevatorul ala.
As merge pe varianta asta: https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/PL/PKP_Brdhnu-111Arow.php
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Noi 2020, 09:48 | |
| https://clubferoviar.ro/reabilitarea-statiei-predeal/?fbclid=IwAR3k7PU8ipEci2vbzwYxcw7dO5fHNw2bU4v0mbZq3tF3Tv4LI33doSvq7QI Dar statia e inclusa in modernizarea sectorului Predeal-Brasov. Va fi reabiitata de 2 ori. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Noi 2020, 11:57 | |
| - cfr500 a scris:
- Dar statia e inclusa in modernizarea sectorului Predeal-Brasov. Va fi reabiitata de 2 ori.
Păi nu există deja precedentul cu staţia Arad? _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Noi 2020, 12:46 | |
| Statia Arad a fost reabilitata de doua ori?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Noi 2020, 15:39 | |
| Clădirea da. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |