Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+33
bogdan.perejuc
Re6/6
aris86
Costin.B
TER200
Amiralul
@ndrey
sp59
bubu
daniel_c
razvan - trenuri
MariusM
AeroX
alexmorph3us
cardinal
cristi CFR
alinx3330
riciu
bobi
Peter Fodor
ciprian71
marius664
ldh80
kristi kkk
IonutCFR2009
dan tm
Adirmvl
TVlad
Luna
cfr500
Norbi
Adrian78
Vitosa
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 16 Noi 2020, 13:05

Pentru comparaţie:
-butelie de aragaz: 10 bar
- instalaţie GPL: 15 bar
- instalaţie CNG: minim 200 bar

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeLun 16 Noi 2020, 23:16

Sigur ca da, chiar daca e tot CH4

si trenurile la inceput mergeau cu abur si cu carbune, chiar daca tot pe sine, apoi a aparut diesel
si aritmetica tot cu cifre era, dar operatiunile se faceau cu mintea, apoi cu numaratoarea, apoi cu calculatorul MECIPT apoi cu telefonul

si navigatia se facea inainte cu pirogile, apoi cu corabiile, apoi cu vapoarele cu zbaturi , pe urma cu vapoare cu energie atomica

si tot asa. lumea a evoluat dar unele chestiuni doar s-au adaptat dar au ramas aceleasi.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 17 Noi 2020, 01:02

https://clubferoviar.ro/alstom-a-modernizat-mai-multe-depouri-ale-bdz-bulgaria/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 17 Noi 2020, 06:14

Dragos de asta ce mai zici?Au luat sporuri de 6.5 mil de lei dar au implementat proiecte de 1 mil..

https://m.rfi.ro/politica-127530-dominic-fritz-taie-sporurile-angajatilor-primariei-timisoara-care-au-lucrat-la

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 17 Noi 2020, 13:08

Ce e ala spor de consemn si de SC?

https://m.romanialibera.ro/investigatii/familiiile-din-autoritatea-feroviara-romana-833433?fbclid=IwAR1HdwWhu7CUKAvk5a-U_Rpyeg6K9wIUmNWRl_wXuzl17ZOhDDIcLf3_4bg
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 18 Noi 2020, 00:20

Sunt categorii de personal care sunt ţinute în consemn la domiciliu şi chemate doar la nevoie.
În rest, AFER e instituţie finanţată exclusiv din fonduri proprii, nu primeşte niciun ban de la stat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 22/01/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 18 Noi 2020, 01:43

Dr2005 a scris:
Bună gluma cu călătoria între munte şi mare... ce naibii călătorie faci între munte şi mare, dacă trenul ăla opreşte doar la Predeal (şi asta din simplul fapt că e obligatoriu prin instrucţii)?
Eu as fi suprimat si oprirea asta, dar na CFR Calatori are bani sa bage in tot felul de prostii si nu poate avea o echipa de 2 oameni in locomotiva pe o pereche de trenuri...
Peter Fodor a scris:
Eu sunt curios de unde vor scoate vagoanele alea restaurant
Cred ca vor fi minibaruri...Oricum sa pui asemenea vagoane pe un tren care face 4 ore e o risipa de resurse...Incasari mai mari ar avea pe trenuri care fac de la 6-7 ore in sus...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 18 Noi 2020, 03:36

marius664 a scris:
Dr2005 a scris:
Bună gluma cu călătoria între munte şi mare... ce naibii călătorie faci între munte şi mare, dacă trenul ăla opreşte doar la Predeal (şi asta din simplul fapt că e obligatoriu prin instrucţii)?
Eu as fi suprimat si oprirea asta, dar na CFR Calatori are bani sa bage in tot felul de prostii si nu poate avea o echipa de 2 oameni in locomotiva pe o pereche de trenuri...
Peter Fodor a scris:
Eu sunt curios de unde vor scoate vagoanele alea restaurant
Cred ca vor fi minibaruri...Oricum sa pui asemenea vagoane pe un tren care face 4 ore e o risipa de resurse...Incasari mai mari ar avea pe trenuri care fac de la 6-7 ore in sus...

Iti dai seama ca la mecanic nu ii convine ca pierde sporul de simplificat si se verifica si prezenta aerului la urma trenului
Eu ma intreb in 199t-1996 cum procedau la Balota cand nu opreau?
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5529
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 18 Noi 2020, 07:46

Dr2005 a scris:

În rest, AFER e instituţie finanţată exclusiv din fonduri proprii, nu primeşte niciun ban de la stat.

.....nu e chiar asa, AFER(indirect) este "finanţată "....din banii primiti de la cfr , cfr marfa, cfr calatori si multe alte institutii si operatori care sunt subventionati  tot de... stat, mai putin anumiti privati, printre care cei ce detin linii industriale sau/si vehicule feroviare sau vand produse feroviare.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 18 Noi 2020, 08:37

marius664 a scris:
Eu as fi suprimat si oprirea asta, dar na CFR Calatori are bani sa bage in tot felul de prostii si nu poate avea o echipa de 2 oameni in locomotiva pe o pereche de trenuri...
Mai bine să punem şi un frânar, să fie ca pe vremea locomotivelor cu abur, că doar sunt bani. Şi în tren partidă completă, eventual şi o partidă de manevră, ca să nu manevreze braşovenii ,,intersitiul". Sindicatele ar aprecia enorm asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 22/01/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeJoi 19 Noi 2020, 02:33

E vorba doar de un singur tren, pe o distanta de 160 km...Nu cred ca era o asa mare tragedie si mareau asa mult normele ca mai era un mecanic ajutor in plus...Da vrei sa faci o treaba, fa-o pana la capat, daca nu puteau foarte bine sa-i mai puna 5 opriri, ce mai conteaza 30 de min in plus...Dar las ca-i bine asa, sa avem internationale care opresc la Balota, doar te dragul de a avea tren direct Balota-Budapesta.Si avem DA care merg la roata 100km sa faca alimentarea...Asa e bine nu????
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeJoi 19 Noi 2020, 04:11

marius664 a scris:
E vorba doar de un singur tren, pe o distanta de 160 km...Nu cred ca era o asa mare tragedie si mareau asa mult normele ca mai era un mecanic ajutor in plus...Da vrei sa faci o treaba, fa-o pana la capat, daca nu puteau foarte bine sa-i mai puna 5 opriri, ce mai conteaza 30 de min in plus...Dar las ca-i bine asa, sa avem internationale care opresc la Balota, doar te dragul de a avea tren direct Balota-Budapesta.Si avem DA care merg la roata 100km sa faca alimentarea...Asa e bine nu????

Pai da uitate la Tg Jiu punct de revizie pastrat doar pentru ca asa vrea cineva sa iasa le pensie de acolo se scot vagoane si se pun pe alta garnitua doar asa de dragul artei se ataseaza un vagon la 1824 doar sa fie activitate si eficienta maxima mai ales ca aseara se manevra cu LDE

Cate nu e pot face pentru eficienta locomotive cu comanda multipla la cabluri ai elimina un mecanic in plus
garnituri pushpull si rame electrice ai elimina o gramada de manevre inutile cu asigurare cu sabot in gari cu proba etc etc
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeVin 20 Noi 2020, 10:25

Sa inceapa cu M900 M221 M202

https://clubferoviar.ro/cale-ferata-reabilitata/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 16/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeSam 21 Noi 2020, 02:16

Cu primul utilaj au făcut lucrări pe M300, deşi se ştia că vor urma lucrări de modernizare şi înlocuire completă a liniei. Acum se demontează că s-a reparat acum 2 ani că, na, dacă primul tren a mers la Regionala Braşov...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 22/01/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeSam 21 Noi 2020, 02:51

Pai si 2 ani stateai asa??? Se circula groaznic pe acolo...Acum ce vrei, sa nu se mai faca nimic pe Balota ca oricum o medernizam peste 10-15 ani????
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: