|
| Revista presei | |
|
+34Tony Ist 92Dragos CalinIonMihai Dr2005 @ndrey Adrian78 Peter Fodor TVlad cristi ar bubu AeroX IonutCFR2009 Re6/6 DUAL mtk DAS 2011 razvan - trenuri riciu MariusM florin94 Nesebar Cipri Andrei Neculai Norbi Adirmvl ldh80 cfr500 marius664 Amiralul Vitosa ciprian71 alinx3330 alexmorph3us Luna dan tm 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Revista presei Dum 29 Noi 2020, 16:19 | |
| Poate a fost spoita putin atunci cand a fost ceva aniversare cu parada aburoaselor . |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Noi 2020, 16:20 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-24448619-octavian-udriste-locomotiva-aburi-trebuia-grija-fiinta-avea-mai-mult-suflet.htm |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Noi 2020, 16:21 | |
| Clădirea a fost renovată odată cu ,,eurogările", după aia au venit lucrările la Coridor şi a fost construită monstruozitatea aia de pasarelă metalică îmbrăcată în termopan şi scările rulante aferente. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8299 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 30 Noi 2020, 00:56 | |
| - marius664 a scris:
- Pai penalizari mai trebuiau la CFR Calatori...Sunt curios care va fi scaderea oficiala de anul asta...Apropo Dragos, legat de alte discutii...Se pare ca trenurile IR aduc venituri importante companiei, fata de cele R...Poate si de aici faptul ca CFR Calatori acorda o atentie mai deosebita acestora decat celor de naveta...Ziceai ca navetistul este o parte importanta din veniturile operatorilor straini, uite ca la noi aceste trenuri nu aduc venituri foarte mari...Poate si de aici ideea cu trenuri fara oprire sau cat mai putine...
Ar putea aduce venituri si alte trenuri ce acum cara aer sau nu mai circula totul este insa sa se si vrea si sa existe interes. - Adirmvl a scris:
- In apararea lui la noi nu aduc venituri si pentru ca sunt gandite cu dosul. Plus conditiile din foarte multe din ele.
Trenuri rare, la ore imposibile, si jegoae. De unde calatori pentru asa ceva.
In plus, nu uita de aspectul demografic. Pai ce densitate ai in Germania, Belgia, Olanda, Anglia, si cum sta Romania la capitolul asta? Iar dupa ce te uiti la asta mai vezi si cata populatie activa e pelcata afara, unde si-au luat si copiii. nu stam deloc bine in privinta asta. Greoi naveta cu trenul si din cauza intarzierilor. Nu stiu cine isi permite sa intarzie la munca ori sa astepte mult si bine dupa tren in vreo halta. Ori sa plece cu multe ore inainte ca sa nu intarzie. Ca trenurile find rare nici nu poti zice ca aaa, daca intarzie trenul de ora 7 pai il iau pe ala de 7:30 si nu intarzii poate deloc la munca doar nu mai beau cafea si stau la tigara cu colegii inainte sa incep munca ori intarzii cateva minute, nu la noi trenul de ora 7 daca intarzie o ora jumate sau doua o sa stai de cele mai multe ori dupa el si o sa mergi cu el ca urmatorul tren e abea pe la 11 sau 13. Sau in cazul fericit poate poti merge la vreo masina de ocazie ori rechin pe bani insa. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Dec 2020, 07:42 | |
| Si ei vor salarii majorate cu 18%
https://www.zf.ro/companii/adevarata-criza-traficul-calatori-statiile-metrou-deservesc-polii-19763656 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Dec 2020, 15:36 | |
| Baliverne electorale
https://clubferoviar.ro/propunere-electorala-o-autostrada-feroviara-iasi-oradea/?fbclid=IwAR0Y9e8sspK-VXZWf94o3NvrLeKmJ667m_fWCPIGwctMGFp6kABLXquduYM |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5713 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Dec 2020, 15:45 | |
| Calea ferată și Marea Unire, atunci și acum: https://clubferoviar.ro/calea-ferata-si-marea-unire/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 01 Dec 2020, 22:37 | |
| Dupa 80 de ani cam tot pe acolo suntem.. Regionala de căi ferate Braşov - 100 de ani 26 noiembrie la 10:18 · Începând cu 25 iulie 1937, pe ruta Braşov – Bucureşti au fost introduse frumoasele automotoare aerodinamice Malaxa, timpul de călătorie fiind scurtat la puţin sub trei ore. Costul unui bilet Braşov – Bucureşti era de 500 lei. Erau disponibile 100 de locuri în două vagoane luxoase, asemănătoare vagoanelor ministeriale. Automotorul mai oprea pe parcurs doar în gările Ploieşti (Vest), Câmpina, Sinaia, Buşteni şi Predeal. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 02 Dec 2020, 10:13 | |
| https://clubferoviar.ro/terminale-pentru-bilete-in-tren/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 03 Dec 2020, 15:55 | |
| https://clubferoviar.ro/tfc-cumpara-automotoare/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Dec 2020, 22:55 | |
| Bucureşti, 4 decembrie 2020 Noul pod CF peste râul Argeș va avea o deschidere centrală de 145 de metri, a doua ca lungime după cea a podului CF peste Dunăre, de la Cernavodă Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA și compania austriacă PORR CONSTRUCT au semnat astăzi, 4 decembrie 2020, contractul pentru Modernizarea liniei CF București Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe podul CF peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, contract în valoare de 472.049.303, 77 lei fără TVA, finanțat din fonduri nerambursabile. Obiectivul general al investiției Modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, pe linia de cale ferată dintre stațiile Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana), un traseu în lungime de 12,02 km cu 6 lucrări de artă (4 poduri și 2 viaducte): pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea pod km 18+265 peste râul Sabar.Noul tablier va avea deschiderea de 45 m. pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m. viaducte de acces, de la km 23+201, până la km 24+554 Ioan Pintea, Director General CFR SA: “Lucrările pentru reconstrucția podului de cale ferată peste râul Argeș vor dura 3 ani (6 luni proiectare și 24 de luni execuție) și se vor desfășura pe o lungime de aproximativ 12 km. Cea mai complexă parte a acestui proiect va fi construcția noului pod CF peste râul Argeș și a viaductelor de acces. Podul și viaductele de acces vor avea 34 de deschideri, iar deschiderea maximă, care traversează albia minoră a râului Argeș, va fi de 145 m și va reprezenta a doua deschidere ca lungime, după cea a podului CF peste Dunăre, de la Cernavodă“. Valoarea contractului este de 472.049.303, 77 lei fără TVA Sursa de finanțare: Fonduri Externe Nerambursabile Durata contractului: 30 de luni (de la emiterea ordinului de începere) ◘ proiectare - 6 luni ◘ execuția lucrărilor - 24 de luni Precizăm faptul că modernizarea infrastructurii și suprastructurii feroviare pentru ˮRedeschiderea circulației feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ reprezintă un obiectiv de utilitate publică, cu impact direct asupra dezvoltării durabile a judeţelor Ilfov şi Judeţul, linia CF București - Giurgiu fiind o importantă legătură feroviară între Coridorul Rin – Dunăre şi ţările din sud-estul Europei (Bulgaria, Grecia, Turcia), prin traversarea Dunării pe Podul PRIETENIEI, în sectorul de graniță dintre România și Bulgaria. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13002 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 04 Dec 2020, 23:22 | |
| Oare s-a invatat CFR cu poduri mari acuma ca au deschideri mari si pe M200? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Dec 2020, 00:40 | |
| Aici s-a cerut în mod clar pod fără piloni intermediari pentru a se asigura gabaritul de navigaţie. _________________ :TTT:
|
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5491 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Dum 06 Dec 2020, 09:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Aici s-a cerut în mod clar pod fără piloni intermediari pentru a se asigura gabaritul de navigaţie.
da ce navigatie ai pe arges? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4748 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Dum 06 Dec 2020, 10:55 | |
| - alinx3330 a scris:
- Dr2005 a scris:
- Aici s-a cerut în mod clar pod fără piloni intermediari pentru a se asigura gabaritul de navigaţie.
da ce navigatie ai pe arges?
Ceausescu a fost un tampit ce avea in cap proiecte megalomanice. Una din ele este chiar canalul Dunare - Bucuresti. Acum este un proiect util, doar ca nu se mai poate realiza pe fondul coruptiei fara margini. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |