|
| Revista presei | |
|
+27alexmorph3us adytm IonutCFR2009 cfr500 Re6/6 razvan - trenuri Adrian78 ldh80 alinx3330 @ndrey Adirmvl CalinIonMihai ciprian71 TVlad dan tm TER200 bubu Peter Fodor cardinal riciu AeroX Ony_x Amiralul Nesebar DUAL Vitosa Dr2005 31 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Revista presei Mier 21 Iul 2021, 22:05 | |
| Cum ii prinde Protvul cum ii toaca..
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cfr-calatori-are-doar-7-curse-cu-vagoane-restaurant-cum-explica-compania-situatia.html |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Iul 2021, 22:24 | |
| 25 de vagoane doar la internaţional? 3 garnituri pentru Dacia, 2 pentru Ister, în cazul fericit 2 VD pe fiecare înseamnă 10 vagoane. Acum câţiva ani am prins 71-70 pe 1822 şi pe 1695, probabil şi acum sunt.
Apropo de restaurant, poate ne explică cineva cum conectezi electronic casa de marcat dintr-un vagon CFR Călători la serverul ANAF-ului maghiar. Că ungurii nu au derogare de la bonul fiscal pentru trenuri. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Iul 2021, 09:19 | |
| Se circula cu restrictie de 15km/h
Actualizare 22 iulie 2021, ora 09.00
Circulația feroviară între stațiile Bărăganu – Feteşti de pe magistrala 800 a fost redeschisă pe un singur fir.
Trenurile CFR Călători de pe relaţia Bucureşti – Constanţa şi retur şi –au reluat circulaţia pe ruta iniţială, începând cu ora 04.30, ca urmare a redeschiderii circulaţiei feroviare pe Magistrala 800.
Astăzi, 22 iulie a.c., sunt posibile întârzieri de aproximativ 15 – 40 de minute pentru trenurile care tranzitează zona ce a fost afectată.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Iul 2021, 13:01 | |
| În 3 ani pe cand la noi azi maine se fac 3 ani degeaba
Slovenian Railways, SŽ will put into operation 52 new Flirt and Kiss trains by the end of 2022 of which 21 will be single-decker and 10 double-decker electric trains and 21 single-decker diesel trains.
Starting July, the rail operator has deployed the first five DMUs and the next eleven single-deck EMUs manufactured by Stadler are expected to be delivered.
In May 2019, the two companies signed a contract for the delivery of 26 further Flirt multiple units of which 16 three-car diesel-electric trains and 10 four-car electric trains. EUR 150 million is the value of these trains and the order is an exercised option under a contract signed in 2018 for the supply of a mixed fleet of Flirt and Kiss trains.
Both configurations are to be approved in Slovenia, Croatia and Austria.
The new electric and diesel regional trains are part of Slovenian Railways’ rolling stock renewal programme to provide passengers high quality and reliable services.
The trains are comfortable, have faster acceleration and their travel speeds reach of up to 160 km per hour, while the diesel trains can run at up to 140 km per hour. “In this way, we will be able to increase the frequency of regional connections with fewer stops and local trains with higher capacity in the coming years,” the company says.
The new trains are designed with spacious passenger compartments with large windows and a low-floor design with retractable steps, which facilitates barrier-free boarding for persons with reduced mobility and bicycles. They also feature power sockets, easily accessible bicycle, baby stroller and wheelchair spaces, automatic air-conditioning, spacious toilet facilities, Wi-Fi, and a modern information system.
The trains provide more space for bicycles and for passengers with reduced mobility.
As the operator is also focused on micro mobility, at larger train stations and stops, the passengers have the option of renting bicycles, a bicycle shed and a bicycle parking lot. The latter is provided by SŽ-Infrastruktura and the local communities which implemented projects raise awareness of the active mobility.
With new Flirt and Kiss trains, a complete overhaul of the ticket sales system, the development of the Park and Ride network, new parking spaces for cyclists and, electric cars sharing programme, Slovenian Railways intend to ensure multiple choices for passengers, to promote a sustainable mobility and the importance of public transport to tackle the climate change. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Iul 2021, 14:03 | |
| 3 ani de la semnarea contractului. Licitaţia s-a publicat prin noiembrie 2018, deci sunt cam 4 ani cu totul. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Iul 2021, 08:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- 3 ani de la semnarea contractului. Licitaţia s-a publicat prin noiembrie 2018, deci sunt cam 4 ani cu totul.
Da 4 ani pana la livrarea completa dar la ei sunt 3 ani din 2018 și au livrat destule rame.. La noi s-au făcut 2 ani degeaba și tot nu o sa cumpere nimic ca avem Astra care ei fac de toate |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 24 Iul 2021, 20:55 | |
| https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/cfr-calatori-are-doar-7-curse-cu-vagoane-restaurant-cum-explica-compania-situatia.html?fbclid=IwAR0lpd4O1gWkYV4KePuuRwcVt2QiW_vhKfH33QEfCLTXKvU310hTizxl1xg |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Iul 2021, 14:05 | |
| Iara haos..
Dacă nu se remediază haosul trenurilor din Gara de Nord,până la urmă se va întâmpla o nenorocire. De 55 de ani de când călătoresc cu trenul nu am văzut asemenea dezorganizare. Cu 10 minute înainte de plecarea trenurilor nu se ştia linia, duduia de la informații țipa că nu are de unde să ştie până nu se afişează, iar tabelul de afişaz avea liniile doar pentru trenurile care chiar atunci plecau sau soseau. A venit trenul din Constanța cu întârziere şi imediat, acelaşi tren a plecat la Braşov, oamenii alergând disperați să prindă trenul pentru că s-a afişat linia în ultima clipă, cu 10 minute înainte de plecare.Trenul era mizerabil,cu canapele vechi şi rupte,geamuri murdare, pereți cumplit de murdari şi lipicioşi şi urât mirositori. Evident,nu s-a făcut nicio curățenie sau igienizare după sosire,că nu era timp nici de coborât şi urcat......O mare mizerie,dar,mai ales, un semn clar că la coordonarea trenurilor nu mai sunt specialişti. Niciodată nu au fost liniile neafişate până în ultima clipă. De aceea zilele trecute a plecat un tren gol,cu călătorii lăsați pe alt peron. Cum nu au fost imediat destituiți vinovații şi cum se perpetuează această situație? Haosul în coordonarea trenurilor va duce la tragedii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Iul 2021, 15:32 | |
| - Adrian78 a scris:
- Cu 10 minute înainte de plecarea trenurilor nu se ştia linia, duduia de la informații țipa că nu are de unde să ştie până nu se afişează, iar tabelul de afişaz avea liniile doar pentru trenurile care chiar atunci plecau sau soseau. A venit trenul din Constanța cu întârziere şi imediat, acelaşi tren a plecat la Braşov, oamenii alergând disperați să prindă trenul pentru că s-a afişat linia în ultima clipă, cu 10 minute înainte de plecare.
În ultima clipă, cu 10 minute înainte de plecare?! Tu te auzi ce spui? 10 minute e în ultima clipă? Înseamnă că n-ai fost prin afară, la Bruxelles-Midi ultima dată mi-au schimbat linia de 2 ori cu 5 minute înainte de ora de plecare, a 2a oară cu un minut înainte de plecare. Şi la ăia ai de mers între peroane, pe scări şi prin pasaj, nu ca la noi. Iar, ca fapt divers, trenul venit de la Constanţa nu poate să plece imediat la Braşov (sau invers), chiar şi dacă e automotorul de la RG, tot trebuie să facă RTT, iar dacă e de la CFR Călători trebui şi altă locomotivă în celălalt capăt, deci timp berechet să ajungi, la nevoie, de la linia 1 la linia 14 sau invers. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Iul 2021, 16:13 | |
| Nu eu am scris e preluata de pe Facebook. Ca fapt divers sunt oameni care nu se descurca deloc într-o gara cum este Târgu Jiu, o doamna a luat bilet spre București la 1824 dar ea se urcase în săgeată R2021 Caracal Petrosani noroc ca i-am spus eu ca este trenul greșit sa coboare Numerotarea vagoanelor este varza la multe trenuri Parca era o perioada când se mai urcau în vagoane si adunau gunoiul din coșuri acuma pauza..
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 25 Iul 2021, 18:11, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14501 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Iul 2021, 17:22 | |
| @Dr2005 și dacă la alții e prost obiceiul trebuie să fie la fel și la noi ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Iul 2021, 18:32 | |
| Ideea e că ,,alţii" (adică occidentalii) văd trenul ca pe un autobuz pe şine sau ca un tramvai. La tramvai nu te duci cu o oră înainte, te duci cu 2 - 3 minute înainte. Plus că dacă ai pierdut tramvaiul, în 10 - 15 - 30 minute vine altul. Pe când la noi... te duci la tren ca la avion, chiar dacă ai de mers doar 50 km. Nu contează că faci naveta sau că ai biletul luat cu 3 zile avans... neapărat să fii la gară cu juma' de oră înainte. Neapărat să fii la peron cu 15 minute înainte. Neapărat să fii în tren cu 10 minute înainte, chit că abia a pornit climatizarea şi sunt 50 de grade în vagonul care a stat 10 ore în revizie în soare. E drept, la noi dacă ai pierdut trenul, următorul e posibil să fie peste o zi. Dar, în rest, gările noastre sunt la fel de bogate sau sărace în informaţii ca cele din afară (vorbesc de trenurile convenţionale, nu de cele de mare viteză). Eu merg cu trenul de o groază de ani... niciodată nu am pierdut trenul pe motiv că nu am citit bine pe panou. Dar recunosc că de 2 ori am ajuns prea târziu la gară şi o dată m-am urcat în Berzovia în trenul pe care scria Timişoara - Reşiţa, numai că ăla era Reşiţa - Timişoara... până am ajuns la mecanic să îi spun, până a oprit (pe la semnalul de ieşire), s-a dus naibii perechea (se făcea cruce la Berzovia atunci) şi am mai "admirat" Berzovia 2 ore până la următorul tren - Adrian78 a scris:
- Ca fapt divers sunt oameni care nu se descurca deloc într-o gara cum este Târgu Jiu, o doamna a luat bilet spre București dar ea se urcase în 2021 Caracal Petrosani noroc ca i-am spus eu ca este trenul greșit sa coboare
Dacă într-o gară cu câteva peroane nu se descurcă, ce o face dacă ajunge la Wien Hbf? _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Dum 25 Iul 2021, 22:03, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Iul 2021, 19:28 | |
| Bine ai zis ceva și tu ceva bun ca la aia în Belgia Olanda ai trenuri la 30 de minute nu ca la noi pe unele rute la 6 ore La aia nu iasa trenuri din grupa de revizie poate la 4 dimineața ca în rest circula nonstop ca sunt rame sau garnituri pushpull. La noi o garnitura sta și 6-7 ore în revizie Scria pe un site de specialitate ca Belgia pierde 50 de mil de euro anual pentru ca folosește garniturile alea cu 2 Traxxuri la capete și tot nu le-au anulat.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24320 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Iul 2021, 19:31 | |
| Lipsa garniturilor își spune cuvantul Întreb cum domnul Szentes a putut sa tina sezonierele 1991/1992 1921/1922 cu 15 vagoane?
https://clubferoviar.ro/tren-plecat-spre-destinatie-dupa-ora-la-care-trebuia-sa-ajunga-la-aceasta/
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Iul 2021, 20:22 | |
| In Germania iti arata platforma cu 4 luni inainte.. si asta nu intr-o gara precum GdN.. Avem pretentii prea mari pentru Romania. In plus la cate linii sunt in GDN, si cate trenuri pleaca e si greu sa te hotaresti la ce linie il garezi. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |