|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 26 Iun 2020, 19:50 | |
| - marius664 a scris:
- Dr2005 a scris:
- ,,Procesul ăla" nu înseamnă doar nişte hârtii. În general, certificarea de interoperabilitate durează mai mult de un an, la care se adaugă timpul necesar obţinerii de la Comisia Europeană a eventualelor derogări.
Da, dar oricum se misca mai repede decat achizitia ARF care nu ajunge la nici un rezultat...Pana la urma ce a reusit acest ARF de la infiintare...Si acum n-o zi p-aia cu licitatii blocate cu personal putin...etc...Ca stiu si eu ce inseamna birocratie, am lucrat un pic la stat...Cat a cheltuit si cat a produs aces ARF??? Păi chiar ăsta este și scopul să nu se ajungă la niciun rezultat ! Chiar din interior e sabotajul. Da' chiar nici în al 12-lea ceas nu s-a înțeles de ce se tot insistă cu modernizarea și repararea materialului rulant construit în urmă cu 40-60 de ani ? Păi dacă aduc ramele alea de unde le mai iasă lor comisionul cifrat undeva pe la 20% ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 30 Iun 2020, 21:21 | |
| 100 de ani diferenta.. "Mai des, mai rapid, peste tot!" #Deutschlandtakt (tact nemțesc) este un proiect bazat pe orar pentru optimizarea transportului feroviar de pasageri și de marfă și a fost anunțat astăzi de către Ministrul german pentru transporturi și infrastructură digitală Andi Scheuer. Scopul declarat este dublarea numărului de pasageri transportați până în anul 2030 și transferul cât mai multor mărfuri transportate de pe șosea pe calea ferată. Cele mai mari orașe germane vor fi conectate cu trenuri regulate de pasageri pe distanțe lungi la fiecare 30 de minute. Traficul regional este orientat către intervale de jumătate de oră în stațiile nod, aceasta asigurând, de asemenea, mobilitatea la nivel național pentru regiunile rurale. Câteva exemple de reducere a duratei călătoriilor : Stuttgart - Berlin 4:34 în loc de 5:38 ore (–1: 04 ore) Berlin - Düsseldorf 3:32 în loc de 4:13 ore (–0: 41 ore) Görlitz - Nürnberg 4:08 în loc de 5:25 ore (–1: 17 ore) Lübeck - Berlin 2:12 în loc de 2:40 ore (–0: 28 ore) Eisenach - Cottbus 2:52 în loc de 3:46 ore (–0: 54 ore) Strategia germană este planificată în așa fel încât capacitatea de transport, viteza și flexibilitatea transportului de marfă să crească în perioadele atractive pentru transportatori. Drept urmare, mai multe mărfuri pot fi mutate de pe străzi pecalea ferată ecologică. Dacă orarul a fost adaptat până acum la infrastructura existentă, prin acest program, rețeaua feroviară germană va beneficia de investiții pentru extindere și creșterea vitezei de deplasare, eliminarea direcționată a blocajelor, extinderea unor hub-uri importante pentru o intrare și ieșire lină în stații de tren permițând o planificare și prioritizare, trecându-și astfel pasagerul în centrul atenției furnizorilor de servicii de transport. Infrastructura digitală a rețelei feroviare va fi extinsă pentru a gestiona eficient traficul feroviar crescut. De exemplu, prin intermediul unei noi tehnologii de interblocare (interblocări digitale, DSTW) sau prin instituirea unui sistem european de control al traficului feroviar uniform (European Train Control System, ETCS) vor conduce la o viteză crescută, utilizarea capacității liniei și un grad de siguranță sporit. Proiectul de călătorie #Deutschlandtakt nu promite doar un orar pentru toată lumea, ci și un avantaj pentru toată lumea. Deutschlandtakt #fahrentrendy |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 01 Iul 2020, 14:27 | |
| https://media9.ro/spectacol-cu-public-si-aplauze-punerea-pe-linii-a-celui-de-al-treilea-tramvai-nou-al-clujului-foto/ |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 01 Iul 2020, 14:37 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://media9.ro/spectacol-cu-public-si-aplauze-punerea-pe-linii-a-celui-de-al-treilea-tramvai-nou-al-clujului-foto/
Imediat incepe campania, trebuie sa vada... alegatorii ce treaba face Boc, nu? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 01 Iul 2020, 15:22 | |
| Foarte tare faza cu auzitul... da, nu se aude nimic, pentru că linia era dreaptă. La curbe o să trezească şi morţii, că are boghiuri fixe.
Ca fapt divers, termenul pentru livrarea primului tramvai era luna noiembrie 2019. Ulterior s-a prelugit până în ianuarie 2020 (evident, fără penalităţi, doar nu era să se penalizeze între ei colegii de partid), aşa că primul tramvai a ajuns prin mai... Teoretic, toate 24 trebuie să ajungă până în iunie 2021. În mod sigur nu vor ajunge, dar alegerile vor fi trecut demult, Boc va fi fost reales cu 90%, iar până la următoarele alegeri (2024) au timp să vină.
Apropo, tov. Boc mai ţine la naftalină 25 troleibuze Solaris noi, livrate în ianuarie 2020. Pe cât pariu că vor ieşi în circulaţie când începe campania electorală? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 01 Iul 2020, 15:36 | |
| Pai nu au cum sa livreze scrie si in articol ca Astra livreaza un tramvai pe luna..
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 03 Iul 2020, 19:41 | |
| Lucian Bode a prezentat planurile Ministerului Transporturilor pentru Timişoara: Pasaje feroviare, trenuri care vor circula cu 160 km/oră şi un sens giratoriu suspendat.
”Am prezentat un portofoliu de proiecte care vizează dezvoltarea infrastructurii de transportrui rutier şi feroviar din regiunea de Vest în general şi în special din judeţul Timiş. Vom avea o activitate similară la Arad, unde vom prezenta proiectele de dezvoltare a infrastructurii de transporturi rutier şi feroviar din judeţul Arad. S-a încheiat şi un protocol, între Primăria Timişoara pe de-o parte şi CFR pe de altă parte. Am spus care este motivul pentru care a fost nevoie de încheierea acestui protocol de colaborare şi susţinere a implementării proiectului important de modernizare de cale ferată Caransebeş – Timişoara – Arad. Sunt 35 de kilometri pe raza judeţului Timiş, 28 pe raza administrativă a judeţului Arad. Am semnat în urmă cu două luni un protocol identic cu Primăria Cluj – Napoca şi Primăria Oradea pentru modernizarea liniei de cale ferată Cluj – Oradea – Episcopia Bihorului. În câteva luni a semnat avize, acorduri, avize de mediu, s-au obţinut şi noi, undeva, prin luna septembrie vom scoate la licitaţie proiectare şi execuţie acest obiectiv în valoare de peste 7,5 miliarde de lei. 166 km, modernizat. Sunt convins că semnarea acestui protocol va duce la o colaborare mai bună între cele două instituţii”, a declarat Lucian Bode.
Calea ferată Caransebeş – Timişoara – Arad care va fi reabilitată, cuprinde două loturi, în Timiș. Primul este Timişoara Est – Ronaţ Triaj (13,86km), segment estimat la 1 409 000 000 lei, iar al doilea lot este Ronaţ Triaj – Orțișoara – Arad (22 km), segment estimat la 2.483.000 000 lei.
Acum, trenurile circulă cu 100 – 120 km/h pe aici, iar după reabilitarea liniei se prevede că garniturile feroviare vor circula cu 160 km/h.
Pe lângă reabilitarea acestei căi ferate, un alt proiect feroviar pentru Timiş este reabilitarea clădirii Gării de Nord, respectiv realizarea conexiunii feroviare cu Aeroportul Timişoara unde deocamdată se vorbește de studii de prefezabilitate şi studii de fezabilitate, estimate la un milion de lei fără TVA.
Tot la capitolul planuri de viitor se înscriu pasajul peste liniile ferate pe strada Gheorghe Adam unde va fi reamenajată şi stația de tramvai, celebrul pasaj suspendat de pe strada Baader şi un pasaj de legătură între străzile Comoarei şi Radu de la Afumaţi.
De asemenea, în planurile Ministerului Transporturilor se mai află un pasaj feroviar pe DN6, în zona Ronaţ. Ministerul Transporturilor mai are în plan realizarea unei halte de călători, Timişoara Centru, care se va regăsi pe Calea Aradului.
Articol publicat de Money.ro |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 03 Iul 2020, 20:31 | |
| 44 de trenuri sezoniere pe 10 linii Užite si dovolenku na Slovensku! Aby ste spolu s nami mohli navštíviť tie najkrajšie kúty Slovenska, pridávame 44 sezónnych vlakov na 10 linkách, ktoré budú jazdiť celé leto od 4. júla do 15. septembra 2020 Viac informácii sa dozviete tu https://bit.ly/ZSSK_nove_spoje |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 09 Iul 2020, 17:53 | |
| POLICY ‘Rail comeback’ could reopen 4 000 km of closed lines 9 July 2020
de-reopening-bentheim-crop GERMANY: More than 200 closed, mothballed or freight-only lines could be reopened to serve 291 towns and a population of around 3 million people, according to proposals drawn up by the Association of German Transport Companies VDV and rail lobby group Allianz pro Schiene. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 10 Iul 2020, 11:48 | |
| Apoi ce o fi cind o sa inceapa Franta sa invie liniile. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 10 Iul 2020, 13:41 | |
| Se reintroduc trenuri de noapte cu 16-19 ore in parcurs..
https://www.railjournal.com/regions/europe/alpen-sylt-night-train-begins-operation/ |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5529 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 10 Iul 2020, 16:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Foarte tare faza cu auzitul... da, nu se aude nimic, pentru că linia era dreaptă. La curbe o să trezească şi morţii, că are boghiuri fixe.
...cum adica " are boghiuri fixe", explica-te ca nu inteleg? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 10 Iul 2020, 17:16 | |
| Boghiuri fixe, adică rămâne cadrul boghiului paralel cu caroseria în orice moment. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 10 Iul 2020, 22:39 | |
| Astea pentru Cluj Napoca nu sint la fel ca cele din Arad? ca nu prea am auzit zgomote prin curbe. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 11 Iul 2020, 11:16 | |
| Adu-ţi aminte cum hârâiau V56-urile şi V58-urile la curbe, în mod sigur le-ai apucat în circulaţie. Apoi îmaginează-ţi un tramvai dublu-articulat făcut din 3 V56-uri cu burdufuri între ele. Că ăsta e principiul. E drept, boghiul de Imperio/Combino e cu semiosii, nu cu osii, deci zgomotul o să fie o idee mai redus ca la V56, câtă vreme poţi avea viteze de rotaţie diferite pe fiecare roată (deci dispare patinajul roţii de pe interiorul curbei). _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |