|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 02 Aug 2019, 22:24 | |
| Fiare fiare vechi cumparam |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 03 Aug 2019, 13:42 | |
| Pentru azi nu mai sunt locuri de la Deva la nici un tren sezonier 1922/1925/1992 1944 Oameni sunt dispuși să.plece cu 2186 la 15 din Deva Spre Lugoj poate prind locuri la 1992 Măcar putea suplimenta cu un vagon la 1922/1925 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 04 Aug 2019, 01:19 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Evident locurile libere nu se dau la student sau permise ori alte rahaturi de facilitati ca nu sta nimeni sa se complice cu tot felul de prostii de genul asta, locurile libere sa dau pe bani cash, cine plateste primeste cine sta dupa tot felul de pomeni ajunge sa nu mai mearga nici in picioare.
Logic că banii se dau cash, pentru că nici însoţitorul nu taie bilet pentru ei E boală veche asta, se lasă o cabină liberă pentru ca să aibă însoţitorul unde să doarmă, nu pe scaunul din cabina lui. La cuşete în cabina aia sunt lenjeriile (că oricum nu au unde să le depoziteze... doar nu era să vină vagoanele cu paturile făcute din revizie, nu?!) Unii însoţitori vând doritorilor şi cabina aia. Da, şmecheria e mare la CFR Călători, de la naşi la director general. Apropo, se mai practică declararea defectă a cuşetelor de sezonier la Mangalia pentru a fi întoarse fără călători la Bucureşti? Acum vreo 6 - 7 ani aşa se făcea... evident, cuşetele nu veneau acolo goale, se găseau destui care nu mai găseau bilet şi erau dispuşi să plătească naşului. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 04 Aug 2019, 08:34 | |
| Deja aberezi cu brio, esti pe aratura baiatule rau de tot.
Am explicat destul de calr cam cum sta treaba, cine a inteles bine cine nu bate campii aiurea ca tine. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 04 Aug 2019, 13:45 | |
| Eu am vrut o data sa merg la cuseta cu 1838.Aveam bilet cu loc la clasa, dar am zis hai sa intreb. Insotitoarea mi-a spus ca nu are locuri, in schimb, in Simeria pe cind eram la o vorba cu seful de tren la peron, au venit insotitoarea cusetei si intotitorul WLAb si au intrebat pe seful de tren unde e ala, ala, ala care voiau pat.M-a recunoscut si mi-a zis ca are un pat la cuseta daca mai vreau. Am mers am platit si la coborire am primit un bilet de mina de 34 de lei. Putea sa nu imi dea nu-i asa?
___________________ Pai daca e asa de mare cererea de cusete, de ce nu se cumpara cusete? sau sa se inchirieze de la care au excedent? sa zicem MAV,ZSSK sau chiar fratii de peste Prut.
Nu cred ca e cazul sa se dea cuseta defecta ca sa vina la domiciliu, oricum au turnus prin care ele ajung in sezon de la Mangalia la domiciliu.Fie atasata la tren de zi(caz in care daca vrea poate sa accepte calatori in ea) fie rotita la cap de sectie. Adica merge de la Bucuresti la Timisoara apoi la Mangalia si retur si iar la Bucuresti.La fel cum le invirt pe cele care fac Iasi -Timisoara, ele cumva prin 1696/1695 dar probabil si pe dincolo prin Iasi, tot ajung la Bucuresti. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 04 Aug 2019, 17:21 | |
| Da, putea sa nu iti dea dar aici sunt mai multe cazuri, fie la plecare cand ai intrebat diagrama era plina(la 1838 la cuseta nu se lasa nici un loc liber se vand la casa 48 din 48, pe cand la Cluj-Bucuresti de exemplu se lasa special 5 locuri chiar daca e cerere si lumea vrea sa cumpere, acele locuri nu se pun la vanzare la casa de bilete de la cabina 4, nu cum abereaza unu pe aici ca nu are ce face si vb sa se afle in treaba fara sa stie de capul lui) fie nu s-au prezentat 2-3 persoane si atunci dupa o ora de la statia de unde trebuia sa urce pentru locul 71 de exemplu insotitorul are dreptul sa vanda locul, daca apare dupa o ora persoana cu bilet(au fost cazuri) atunci acea persoana ori plateste alt pat daca sunt locuri sau daca nu sta in picioare la vagon clasa! Am intalnit persoane care erau tare suparate ca au avut bilet si acum stateau in picioare, ca domne el a rezervat, dar nu te-ai prezentat cand trebuia, legea spune clar ca dupa o ora de la statia de unde trebuia sa urci daca nu ai urcat in acest interval conductorul considera patul liber si daca sunt cerinte poate vinde locul iar cel ce avea locul pierde rezervarea, el era foarte suparat ca de ce asa de ce pe dincolo, pai urca de unde trebuie si apoi vorbeste, nu ai urcat de udne trebuia sa fi sanatos, stai in picioare.
Evident ca in tren tot ce se emite sunt bilete de mana, tot personalul de tren are la el in gestiune un carnet cu bilete si cand cineva vrea bilet i se emite completand cu pixul statiile, trenul, km, data, pretul, etc.
In sezonul asta nu toate vagoanele mai ajung la Bucuresti, ma refer la cuseta si dormitoare si nici la clase sa luam cazul trenului 1945/1944, vagoanele clasa sunt 22-96/76 si 30-76 oferite de Bucuresti, imprumutate pe perioada sezonului la Satu Mare, Baia Mare un vagon si Cluj, aceste vagoane clasa chiar daca apartin de Bucuresti ele circula doar pe acest sezonier. Vagonul de dormit de la Satu Mare si cuseta la fel sunt tinute doar pe acel tren, doar in caz de defectiune se schimba la Mangalia sau Satu Mare de unde se trimit la Bucuresti pentru reparatie dar daca sunt bune ele penduleaza doar pe acest tren impreuna cu cele de clasa, insotitorii se schimba pe la capetele de traseu. Cuseta de la Baia Mare se manevreaza in Baia Mare, turnusul fiind 1641/1944/1945/1642 la fel si la Cluj.
In cazul trenului 1991/1992 vagoanele cuseta cat si dormitorul sunt doar pe acel tren, ele nu ajung la Bucuresti la Grivita daca nu au ceva probleme. Clasele sunt oferite de Timisoara.
La 1931/1932 vagoanele clasa sunt 22-76/96 si 30-76 oferite de Bucuresti cu imprumut la Oradea sa circule strict pe acest sezonier, cusetele si dormitorul se manevreaza in Oradea turnusul fiind 1741/1932/1931/1742
Pana la toamna am observat ca ce merge cu 1695 nu mai pleaca impreuna la Iasi, cuseta din 1695 pleaca 1766 apoi 1765 dupa care 1696 in schimb dormitorul de la 1695 pleaca 1838 apoi 1837 dupa care 1696 Cuseta din 1667 pleaca la Iasi pe 1837 apoi 1838 dupa care 1668 Nici cele din 1922/1921 nu ajung pe la Grivita, doar in caz de ceva defectiuni se manevreaza pe la Mangalia de regula si se trimit la Grivita pentru remediere. Daca sunt bune ele penduleaza pe acest tren. Pe Iasi-Mangalia la fel am impresia ca penduleaza doar o cuseta care e speciala pentru acel tren. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 05 Aug 2019, 14:41 | |
| Parca in mandatul lui Szentes se facea supracontroale si la cuseta si la dormitor Eu am fost odata de la Simeria la Brasov cu inca doi colegi si ne-a taiat bilete pentru cuseta si acum doi ani tot la fel de la Simeria la Iasi la cineva Eu nu inteleg MAV care are numai trenuri de noapte externe inchiriaza WLAB de la Slovaci si noi cu atatea trenuri de noapte nu suntem in stare sa asiguram destule cusete..
Se aude ca Dorobantu vrea sa externalizeze vanzarea de bilete adica la Basarab sa vina firma care sa vanda bilete pentru toti operatorii destul de ciudat ca din Basarab plaeaca numai CFR Calatori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 05 Aug 2019, 15:22 | |
| - Adrian78 a scris:
- Se aude ca Dorobantu vrea sa externalizeze vanzarea de bilete adica la Basarab sa vina firma care sa vanda bilete pentru toti operatorii destul de ciudat ca din Basarab plaeaca numai CFR Calatori
Probabil cineva a auzit de sistemul unic de emitere a biletelor pentru toţi operatorii (noi aproape reuşisem să începem demersurile de achiziţie, dar s-a schimbat legea şi a preluat ARF) şi s-o fi gândit că vrea Dorobanţu să externalizeze... E ca în filmările alea cu trenurile cu lemne din import, unde toţi urlă că se fură pădurile noastre virgine, dacice şi tradiţionale şi orice le-ai spune, ei o ţin pe a lor. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 05 Aug 2019, 16:15 | |
| - Adrian78 a scris:
- Parca in mandatul lui Szentes se facea supracontroale si la cuseta si la dormitor
Eu am fost odata de la Simeria la Brasov cu inca doi colegi si ne-a taiat bilete pentru cuseta si acum doi ani tot la fel de la Simeria la Iasi la cineva Eu nu inteleg MAV care are numai trenuri de noapte externe inchiriaza WLAB de la Slovaci si noi cu atatea trenuri de noapte nu suntem in stare sa asiguram destule cusete..
Se aude ca Dorobantu vrea sa externalizeze vanzarea de bilete adica la Basarab sa vina firma care sa vanda bilete pentru toti operatorii destul de ciudat ca din Basarab plaeaca numai CFR Calatori Da s-a facut un singur control la trenurile de noapte pe vremea lui Szentes si a purtătoarei de cuvant NR1 dar la controalele de pe M800, 901 si M900 anuntau mereu cati blatisti au prins si cate amenzi au dat plus valoarea totala in schimb la mega controlul de la trenurile de noapte au pus un comunicat destul de ieftin "S-au gasit câteva nereguli" insa nici vorba despre ce erau aceste nereguli si nici macar un cuvintel despre eventuali blatisti. Pe o parte ei se laudau ca au numai oameni buni la trenurile de noapte pe de alta parte se faceau de rusine cu amenzile de la Regio asa ca nu aveau cum sa spună ca au gasit probleme si blatisti si la trenurile de noapte. Care nu mai tineti minte sau nu ma credeti căutați in 2017 la comunicate pe site-ul ala ieftin știrea despre acea actiune la trenurile de noapte. Eu nu stiu ce au vrut sa arate din moment ce nu au spus nimic. De altfel toata decaderea aceasta a CFR Călători a început chiar de pe acel mandat cu putin timp inainte de a avea studenti gratis si nelimitat. Numai cei cu ochelari de cal la ochi nu vor sa vada asta ba mai mult pe grupurile de feroviari sunt zeci de angajati care sustin chestia asta si nu de azi de ieri ci de anul trecut. Nu uitati ca in aproape toata Europa pentru biciclete se plătește ceva mic modic sau chiar e gratis in vreme ce la noi de la mijlocul anului 2016 au început sa strice un serviciu care mergea bine si erau ambele tabere multumite si asta a început pe mandatul mult laudatului Szentes. In prezent directorul Smart Dorobantu vrea sa intre in istoria Europei prima țară, de fapt prima companie din Europa care vrea sa interzică accesul bicicletelor la bordul trenurilor. Tarifele alea nesimtite valabile de la 01.07.19 sunt facute dinadins ca angajati ( casierele si nasi ) sa se certe cu calatori, un stres in plus adaugat deja stresului de zi cu zi ori e varianta B ca sa le mai inchida gura sindicatelor pe motivul ca "mai taceti naibi ca nu ati dat 10 bilete de bicicleta in tren intr-o saptamana si voi vreti marire tot timpul" adică iau bani de la biciclisti 5-10-15 lei fata de cat ar fi fost un bilet 30-90 LEI, la sfârșitul zilei le raman bani. Cam asa gândesc aia cu burtile mari din birouri si cei care favorizează anumiți nasi de sunt titulari la trenurile de unde vin bani grei in schimb pricajiti si ăștia noi i arunca te miri pe unde si le mai trimite si supracontrol, e bine totusi ca si in 2019 se anunta supracontroalele, meteahna asta se pare ca nu va disparea niciodata de la CFR Călători. Ce se întâmplă la CFR Călători e de domeniul fantasticului cat timp Politicul e amestecat cu lenesi si trantori si pisoii de pe FB sau forumuri cu ochelari de cal la ochi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 05 Aug 2019, 16:53 | |
| https://clubferoviar.ro/rectificarea-bugetara/ |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5814 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 06 Aug 2019, 10:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Evident locurile libere nu se dau la student sau permise ori alte rahaturi de facilitati ca nu sta nimeni sa se complice cu tot felul de prostii de genul asta, locurile libere sa dau pe bani cash, cine plateste primeste cine sta dupa tot felul de pomeni ajunge sa nu mai mearga nici in picioare.
Logic că banii se dau cash, pentru că nici însoţitorul nu taie bilet pentru ei E boală veche asta, se lasă o cabină liberă pentru ca să aibă însoţitorul unde să doarmă, nu pe scaunul din cabina lui. La cuşete în cabina aia sunt lenjeriile (că oricum nu au unde să le depoziteze... doar nu era să vină vagoanele cu paturile făcute din revizie, nu?!) Unii însoţitori vând doritorilor şi cabina aia. Da, şmecheria e mare la CFR Călători, de la naşi la director general. Apropo, se mai practică declararea defectă a cuşetelor de sezonier la Mangalia pentru a fi întoarse fără călători la Bucureşti? Acum vreo 6 - 7 ani aşa se făcea... evident, cuşetele nu veneau acolo goale, se găseau destui care nu mai găseau bilet şi erau dispuşi să plătească naşului. ,,Gogule'' esti praf, da-ti o sanctiune! Inainte sa arunci cu ,,rahat'' te puteai informa, mai ales ca ai posibilitatea sa o faci. Daca te-ai uita pe statistici ai fi vazut cate bilete au fost emise de catre conductorii VD/BC, bilete cu facilitatii (elev, student, pensionar s.a.) Cabina 11-15 la cuseta este folosita pentru depozitarea lenjeriei, gestiunea conductorului si odihna acestuia la cap de sectie. Smecheria este doar in capul tau, care de la revizia de vagoane ar da un vagon de dormit sau cuseta defect, acesta sa fie scos din corpul trenului, Si dupa ce ajunge la Grivita sa se constate ca este bun? Ori ai fumat legale, ori esti rau intentionat! |
| | | TER200
Numarul mesajelor : 412 Varsta : 45 Reputatie : 3653 Data de inscriere : 13/01/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 06 Aug 2019, 13:39 | |
| Dezinformeaza masiv! Nici nu a fumat, nici nu cred ca e rau intentionat, ci doar dezinformeaza! In multe topicuri, cu multe aspecte! Exact cum zici! Multe din aberatiile scrise de el pot constitui motiv de suspendarr! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 06 Aug 2019, 15:26 | |
| - bubu a scris:
- Daca te-ai uita pe statistici ai fi vazut cate bilete au fost emise de catre conductorii VD/BC, bilete cu facilitatii (elev, student, pensionar s.a.)
Care statistici? Chiar şi pentru numărul total de călători transportaţi anual a trebuit dusă muncă de lămurire, pentru că CFR Călători îl consideră indicator comercial confidenţial. Cu greu am putut să îl obţinem. În rest, în afară de numărul de călători cu facilităţi şi parcursul lor lunar raportat la totalul lunar şi parcursul lunar, nu se comunică alte informaţii privind modul de emitere a biletelor. Totul e raportat doar la cele 8 regionale + on-line-ul şi atât. Deci o statistică în genul celei pe care crezi tu că o pot vedea eu sau alţii probabil există doar pe biroul doamnei C. - bubu a scris:
- Cabina 11-15 la cuseta este folosita pentru depozitarea lenjeriei, gestiunea conductorului si odihna acestuia la cap de sectie.
Am văzut de multe ori ocupată şi cabina aia ,,că mai vine lume", atât la intern, cât şi la internaţional. Dar dacă tu nu mergi la cuşetă şi VD, nu ai cum să vezi asta. - bubu a scris:
- Smecheria este doar in capul tau, care de la revizia de vagoane ar da un vagon de dormit sau cuseta defect, acesta sa fie scos din corpul trenului, Si dupa ce ajunge la Grivita sa se constate ca este bun?
Pentru preţul potrivit, îţi garantez că îţi scriu ăia orice defect vrei. Le mai dai şi la ăia de la Griviţa ceva şi se rezolvă, că doar nu suntem în Austria sau Germania, suntem în România. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 07 Aug 2019, 09:17 | |
| ABEREZI. BATI CAMPII, ESTI PARALEL CU TOTUL inclusiv cu viata in general. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 07 Aug 2019, 18:30 | |
| Eu am auzit multe prin gari, dar asta cu datul banilor sa dai un vagon defect nu am auzit.
de altfel nici nu inteleg mecanismul: insotitorul de cuseta da bani la cineva in revizie ca sa dea vagonul defect si sa-l trimita gol, ziua, la Grivita, unde iarsi dai ceva la aia sa ,,vada" defectul.
unde e profitul aici? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |