|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 12:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- Riscă să fie puşi să despăgubească competitorii... Suedia întotdeauna a fost diferită, .
Ii doare fix in pix...Pana una alta calatorii de acolo circula in conditii civilizate...Si eu as vrea ca Romania sa fie la fel de diferita ca Suedia, macar dpdv al cailor ferate... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 15:25 | |
| dan tm a scris: Pai sa vina statul ca proprietar la CFR Calatori si sa cumpere material rulant. Nu poate să cumpere doar pentru CFR Călători, pentru că i-ar crea un avantaj pe piata
Pai si Germania Austria Franta de ce cumpara numai DB OBB SNCF ?Ei nu isi creaza avantaje?
intro nici o tara statul nu cumpara material rulant pentru stat si privati numai la noi ca se fac legi pentru toti care au fost in sistem in fiecare lege exista un amendament special facut ca sa fie o portita..oare am uitat anii 90 cand se dadeau OUG de scutiri de TVA pentru o zi pentru anumite produse ori pentru a fi exportate cu vapoarele ca sa faca niste baieti destepti sute de mil de euro
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 16:57 | |
| Pai la ce suntem noi buni? Sa cautam scuze, cum zice tiganu cand pleaca sa caute de munca? Da Doamne sa nu gasesc, asa si noi, cautam 10000 de scuze sa nu facem nimic, aruncam scuzele la prosti si gata, am rezolvat problema, merge asa. Alte tari se zbat sa le fie bine, noi lasa asa ca merge, nu le trebuie prostilor prea multe. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 19:18 | |
| - Dr2005 a scris:
- Decât să păţim ca DSB cu rebuturile IC2 şi IC4 ori ca nemţii cu Skodele, mai bine mai amânăm puţin licitaţia..
Si crezi ca daca amanam licitatia asta e o garantie ca vom achizitiona ceva de calitate la pret mai bun ca-n atribuirile directe? Si in acestea din urma se poate negocia,pana la urma negocierile astea prin atribuire directa nu se fac doar cu o singura firma...Se poarta negocieri cu mai multe si sunt alese in functie de ce ofera, doar ca nu se mai trece prin procedura licitatiei care dureaza mai mult...E ca si cum ai lua un apartament prin agentie sau direct de la proprietar...In primul caz nu prea poti negocia, dar e posibil sa cumperi aceiasi casa dar la alt pret direct de la proprietar ...Pt ca se stie ca la licitatie se vin cu preturi umflate si intelegeri din culise...Si apoi daca castiga AnsaldoBreda licitatia pe bune, ce facem??? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 19:41 | |
| https://www.economica.net/trenuri-regionale-noi-in-romania-cum-motiveaza-tribunalul-bucure-ti-anularea-mega-licita-iei-de-peste-4-5-miliarde-de-lei-ca-tigata-de-chinezi_187218.html?fbclid=IwAR0fEXYmOzGCzcwC3qE_ZkX93BnWTxJqW_SLx8VK-sWCiBVWdTUvO1pWQk8 |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 22:13 | |
| Deci vina e clar a ARF...Mai plateste pe deasupra si cheltuielile de judecata...Ia zi Dragos, nu-i mai bine in Suedia??? Aia au si material rulant nou, si nici contribualii nu platesc pt gafele unor functionari publici...Statul era mult mai bogat fara acest ARF... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 22:24 | |
| Cand nu te doare capul si te legi la el cam asa au facut cei de la ARF Puteau sa cumpere Alstom cred ca au cele mai fiabile produse dupa Stadler in Suedia circula ramele din familia Coradia duplex si Nordic Cred ca criteriu de consum de energie nici nu trebuia pus acolo in caietul de sarcini e irelevant la cat consuma un EA cu 2-3 vagoane |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 22:51 | |
| Instanţa e praf, dar e instanţa şi aia e. Se leagă prin motivare de faptul că pârâta (probabil chinezii) au avut nevoie de 58 luni să certifice o locomotivă, deci asta înseamnă că ar trebui să dureze tot atât şi o ramă electrică... de unde au tras ei concluzia asta? Cu ce experţi tehnici au lucrat? Cu cei plătiţi de Siemens sau de Alstom? Mai pe la început, au luat termenele maxime posibile şi au tras concluzia că ar trebui 28 de luni. Păi maxim e maxim, minim poate să fie şi o lună, nu? Sau un an. Mai ales că, mai mult ca sigur, chinezii vor veni cu anumite subsisteme deja certificate, rămânând de certificat doar trenul în sine. La un moment dat, prin motivarea instanţei, la pag. 22, scrie ,,[...] fără prea multă tevatură, a emis procesul verbal". Şi cică e text juridic Tot pe acolo scrie şi ,,extrem de superficial". În fine, instanţă atehnică, avocaţi buni (nu la ARF, că ARF are Serviciu Juridic şi îi este ilegal să angajeze avocaţi) şi prevederi în caietul de sarcini scoase te miri de unde. În mod sigur se va formula recurs, apoi apel, eventual se va ajunge la ÎCCJ. Om trăi şi om vedea dacă se va schimba ceva pe parcurs. - marius664 a scris:
- Si crezi ca daca amanam licitatia asta e o garantie ca vom achizitiona ceva de calitate la pret mai bun ca-n atribuirile directe?
Acum, dacă instanţa de recurs (şi cea de apel, dacă e cazul) menţin sentinţa de acum, pierderea statului e reprezentată doar de cheltuielile de judecată. Danezii au luat o ţeapă de sute de milioane de euro cu Ansaldo Breda. Noi am scăpat chiar ieftin Later edit: a formulat Alstom recurs - http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000908985&id_inst=3 _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Iul 2020, 11:56 | |
| - Dr2005 a scris:
Acum, dacă instanţa de recurs (şi cea de apel, dacă e cazul) menţin sentinţa de acum, pierderea statului e reprezentată doar de cheltuielile de judecată. Danezii au luat o ţeapă de sute de milioane de euro cu Ansaldo Breda. Noi am scăpat chiar ieftin
Pai daca instanta e praf atunci la recurs se poate castiga, nu? Dar asta inseamna sa aiba ARF juristi buni, dar imi e tare frica ca sunt mai praf ca instanta...Iar pierderea de care vorbesti nu e reprezentata doar de cheltuieli de judecata, ci de pierderea fondurilor europene si implicit a materialului rulant nou...Iar asta inseamna ca ne-am intors de unde am plecat in 2019 cand a pornit ARF licitatia...Adica peste 3 ani vom fi din nou in acest punct dar cu vagoane si locomotive mai vechi cu inca 3 ani...Cam asta e pierderea, nu doar cheltuielile de judecata...Si tragedia este ca leafurile celor de la ARF merg in continuare, iar ei in continuare nu produc nimic...Acum zi tu daca e mai bine cu AFR-ul asta sau nu? Inmulteste salariile pe anii astia, cheltuielile de judecata ,consumabile si utilitati, etc...Cat da pe minus???? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Iul 2020, 13:06 | |
| Doctore, te afli intr-o eroare.
Instantele judeca la ora 9 procesul asta cu trenurile, la ora 10 judeca un litigiu de munca cu o saormerie, la ora 11 judeca un litigiu in domeniul sanitar iar la ora 12 judeca o expropriere.
De aceea instantele au pe linga ele corpuri de experti. experti topografi, experti in constructii, experti mecanici sau cum se cheama si tot asa. Sau cer o expertiza la cutare catedra de la cutare facultate.
Doar nu iti imaginezi ca judecatorii se pregatesc in domeniul feroviar la facultatea de drept.
Ei aplica principiile enuntate de lege.
instanta atehnica... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Iul 2020, 15:38 | |
| Dantm nu stiu ce experti au consultat acei judecatori ma indoiesc ca au tinut seama de rapoarte si apropo si experti aia se pot mitui ca doar traim in Romania Eu zic ca statul trebuia sa garanteze nistw imprumuturi prin care CFR Calatori sa faca achizitii fara sa mai treaca prin ARF cu bani europeni
Show must go on https://clubferoviar.ro/noua-amanare-in-licitatia-de-trenuri-interregio-chiar-in-ziua-depunerii-ofertelor/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Iul 2020, 16:02 | |
| Scopul ARF-ului nu a fost să ,,producă" ceva. Scopul principal e cel de autoritate contractantă pentru contractele de servicii publice. Asta fac cei 30 de angajaţi sau câţi or mai fi rămas, asta e activitatea lor principală.
Câtă vreme ARF are aceleaşi salarii ca MTIC, nu o să facă mare lucru pe partea de achiziţii publice. Nu poţi să pui un consilier juridic asistent cu nici 2000 lei net salariu să facă apărarea pentru un proces pe o achiziţie de câteva zeci sau sute de milioane de euro şi să combată avocaţii plătiţi regeşte de Alstom sau Siemens. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Iul 2020, 19:36 | |
| Pai de ce nu se duc sa lucreze in privat??? Aaaa , pardon, acolo nu stai la cafele sau pe net...Acolo daca nu muncesti nu iei banul, sau mai rau, iti pierzi locul de munca...Majoritatea alora cu salariul ala nu fac nimic pt el, plimbatul hartiilor si statul pe forum nu este munca...Sa nu mai zic ca 99% au intrat acolo pe pile, deci sunt total nepregatiti...Oricat ai lua apararea confratilor tai, acestia de cand exista nu si-au justificat acele joburi...Daca instanta zici ca e proasta si da hotarari proaste, pai atunci angajatii ARF sunt si mai prosti ca nu le pot combate cu argumente deciziile...Repet intrebarea, ce a facut ARF de cand a fost infiintat, si cati bani a cheltuit??? Poate ca scopul unei institutii a statului nu este sa "produca", dar nici sa taie doar frunze la caini...In tot ce tine de stat se taie frunze la caini, dar se mai indosariaza si o hartie aprobata si stampilata din cand in cand... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Iul 2020, 20:04 | |
| - marius664 a scris:
- Pai de ce nu se duc sa lucreze in privat??? Aaaa , pardon, acolo nu stai la cafele sau pe net...Acolo daca nu muncesti nu iei banul, sau mai rau, iti pierzi locul de munca...Majoritatea alora cu salariul ala nu fac nimic pt el, plimbatul hartiilor si statul pe forum nu este munca...Sa nu mai zic ca 99% au intrat acolo pe pile, deci sunt total nepregatiti...Oricat ai lua apararea confratilor tai, acestia de cand exista nu si-au justificat acele joburi...Daca instanta zici ca e proasta si da hotarari proaste, pai atunci angajatii ARF sunt si mai prosti ca nu le pot combate cu argumente deciziile...Repet intrebarea, ce a facut ARF de cand a fost infiintat, si cati bani a cheltuit??? Poate ca scopul unei institutii a statului nu este sa "produca", dar nici sa taie doar frunze la caini...In tot ce tine de stat se taie frunze la caini, dar se mai indosariaza si o hartie aprobata si stampilata din cand in cand...
A facut studii pentru consultanta de gen cat costa o rama electrica, ce sectii mai sunt profitabile si cireasa de pe tort 200000 de euro pentru consultata pentru calcularea modului de plata a compensatiilor de parca ei se ocupa de cecetarea castravetilor https://clubferoviar.ro/arf-semneaza-contractul-de-consultanta-privind-calculul-si-acordarea-compensatiilor/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Iul 2020, 20:11 | |
| Situatia salariala la ARF
Crt. Funcția Venit net minim Venit net maxim 1 Președinte 9734 9734 2 Director general 9698 9698 3 Director 8745 8745 4 Șef serviciu 7290 8837 5 Șef birou 5361 5361 6 Auditor superior 5004 5004 7 Consilier superior 2382 6284 8 Consilier asistent 2750 2985 9 Expert principal 4866 4866 10 Referent principal 2458 2861 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |