|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 13 Iul 2020, 21:43 | |
| Cum sa p### unii pe birocratia UE Achiziții publice prin atribuire directă Operatorul feroviar suedez SJ a lansat în anul 2017 o procedură de achiziție pentru 40 de trenuri EMU rame electrice și reabilitarea trenurilor de viteză x2000. Întrucât operatorul suedez a derulat negocieri directe cu producători de material rulant, Curtea de justiție a Uniunii Europene a hotărât in anul 2019 că SJ trebuie să respecte procedurile legale privind achizițiile publice, astfel că această a hotărât anularea procedurii de achiziție. „Dacă SJ ar fi respectat procedura de licitație de la bun început în totalitate și cu aplicarea termenelor prevăzute în LUF pentru o procedură cu concurs prealabil , întârzierile ar fi fost considerabile”, spune SJ. „Astfel de întârzieri ar fi făcut imposibil ca SJ să răspundă cererilor în continuă creștere a transportului feroviar de pasageri din Suedia. Necesitatea noilor trenuri de mare viteză era deja urgentă la începutul proiectului in 2017. „Astfel de întârzieri ar face imposibil ca SJ să își aducă contribuțiile necesare, considerabile, la obiectivele politicii din Suedia pentru climă, mediu și transport. Este extrem de urgent, în aceste privințe, ca proiectul să fie finalizat. ” În consecință SJ a hotărât atribuirea, fără licitație, a contractului de achiziție a 40 de trenuri și diferite modernizări de flotă -firmei Bombardier. Regulile statului de drept - #RuleOfLaw sunt valabile doar pentru fraieri și pentru săraci! Autoritatea de Reformă Feroviară doarme, CFR Călători nu are bani, este destul de clar când vom avea trenuri noi în #Romania ? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 13 Iul 2020, 21:52 | |
| Astept infringementu' pentru Suedia. Da' am impresia ca o sa am de asteptat. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 13 Iul 2020, 22:02 | |
| Adica prin tari au mai ramas si oameni cu minte limpede iar la Bruxelles e toata spuma neagra? Uniunea Europeana adica.
Că nu iubesc mândria şi că urăsc pe lei, Că voi egalitate, dar nu pentru căţei |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 13 Iul 2020, 22:53 | |
| ca orice stat de dimensiunile astea (ca UE e un stat, chiar daca nu oficial) are o birocratie infioratoare. Normal ca si-au bagat picioarele aia din Suedia, mai ales ca, din ce inteleg, nici nu au cerut fonduri de la UE pentru ce vor sa faca. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 13 Iul 2020, 23:38 | |
| Riscă să fie puşi să despăgubească competitorii... indidferent de sursa de finanţare, nu poţi să faci achiziţie directă la preţuri de sute de milioane de euro în sectorul civil (la armată e altceva). Suedia întotdeauna a fost diferită, de exemplu e singurul stat din Europa care nu e în FIP, adică singurul stat european în care angajaţii căilor ferate din alte ţări nu au gratuit, nici măcar în interes de serviciu. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 00:01 | |
| Si ce faci, stai dupa procedurile sufletului, dupa ani cu procesele deschise pentru contestatii, cu toate rahaturile alea, timp in care tu pierzi bani prin faptul ca nu atragi clienti in plus, ca ai de reparat niste rasnite care se tot strica, bani cu consum mai mare de motorina/curent pentru tractiune si cate si mai cate. La stat alea nu se iau in calcul, a? A, si placa aia cu concurenta nu tine, ca stim bine cine si cum castiga contractele de genul asta in UE. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 00:08 | |
| Decât să păţim ca DSB cu rebuturile IC2 şi IC4 ori ca nemţii cu Skodele, mai bine mai amânăm puţin licitaţia. La asta te-ai gândit? Că văd că, în afară de Stadler (na, swiss-made, chiar dacă produsele pentru UE nu se fac în Elveţia din motive de taxe vamale), cam toţi producătorii au dat ţepe mai mici sau mai mari. Skoda mai avusese o cvasi-ţeapă şi cu CD mai demult, de până la urmă au luat cehii nişte Taurus de la austrieci pentru Railjet-urile lor. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 00:22 | |
| Daca toti au dat tepe, pentru ce sa mai astepti? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 00:57 | |
| Nu e vorba de dat tzepe.. E vorba ca tehnologia costa iar producatori vor sa tina costurile cat mai mici si de aici iasa produse tot mai putin fiabile.. Eu nu înțeleg eu daca vreau un anumit produs si il face un anumit constructor de ce sa mai fac licitație daca ceilalti nu au produsul respectiv.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 02:07 | |
| Tot mai multe state fac ce cred ca e mai bine pentru tara lor, doar noi avem niste Gigei care le e frica sid e umbra lor si baga tot feluld e scuze de 2 bani, ce conteaza ca prostimea se chinuie in malaxor sau in dezastro ori in vagoane din 1960, lasa asa ca merge la prosti. Noi luam salariul baban, timpul trece frumos, totul e bine, mai le bagam niste scuze la prosti si asa trece anul.
Asta era problema ca Suedia nu e in FIP, si iti cad .... ca trebuie sa platesti? Mititelul, imi e mila, ai salariul mic, vai vai te compoatimesc. Doar ai tras sfori sa ajungi acolo pentru acel FIP sa te plimbi moca in Europa si Suedia nu te primeste pe moca, ce tragedie, nu stiu cum se poate intampla una ca asta, dupa atata truda si tot felul de pile sa ajungi in loc caldut pentru a te plimba moca sa nu te lase Suedia sa iti zboare pletele in vant suedez e total tragic si ne drept. Iar ca tu o asa somitate sa platesti bilet e chiar o blasfemie.
Nici nu ma mir de unde atata nesimtire, aici era vorba de cu totul altceva, achizitiile care le fac alte state si modernizarea cailor ferate si a materialului rulant, state care se zbat sa avanseze chiar daca fac pisu pe normele lui peste prajit tu ai nesimtirea sa vii sa te plangi ca Suedia nu te lasa sa iti plimbi pletele pe moca, nesimtire fara limite.............
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 08:46 | |
| - Dr2005 a scris:
- Riscă să fie puşi să despăgubească competitorii... indidferent de sursa de finanţare, nu poţi să faci achiziţie directă la preţuri de sute de milioane de euro în sectorul civil (la armată e altceva). Suedia întotdeauna a fost diferită, de exemplu e singurul stat din Europa care nu e în FIP, adică singurul stat european în care angajaţii căilor ferate din alte ţări nu au gratuit, nici măcar în interes de serviciu.
Ca ce interes de serviciu ar avea angajatii cailor ferate din alte tari pe acolo prin Suedia? Si ce te tot plingi ca trebuie sa platesti ca nu e FIP, tu esti angajatul cailor ferate? parca pe aici se spunea ca este angajatul ministerului transporturilor.Ce treaba ai cu caile ferate? atentie ce raspunzi. Cind am spus ca Statul Roman este proprietarul CFR SA reprezentat prin ministerul transporturilor ai sarit ca sa vezi ca nu e asa, ca statul nu se poate baga in consiliul de admnistratie si in decizii ca aia si cealalta. aaa, da legislatia prevede ca angajatii ministerului sa circule cu trenul la fel ca parlamentarii, ca academicienii. Pai sa vina statul ca proprietar la CFR Calatori si sa cumpere material rulant. Nu sa mai stea dupa vrajeli de ARF si alte porcarii pe care le cere UE. Le cere pe dracu, ca romanii fac birocratia mai grea in tara. Am vazut eu ce oameni sint pe acolo pe unde se aproba dosare de fonduri. Nici nu au habar cum arata unele documente pe care le solicita. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 10:26 | |
| Slovenia a cumparat Stadler Flirt diesel, noi malaxor si dezastro de care se trage pana la epuizare. Bravo natiune, tot inainte ca suntem pe drumul cel bun. Vai steaua noastra. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 11:10 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Tot mai multe state fac ce cred ca e mai bine pentru tara lor, doar noi avem niste Gigei care le e frica sid e umbra lor si baga tot feluld e scuze de 2 bani, ce conteaza ca prostimea se chinuie in malaxor sau in dezastro ori in vagoane din 1960, lasa asa ca merge la prosti. Noi luam salariul baban, timpul trece frumos, totul e bine, mai le bagam niste scuze la prosti si asa trece anul.
Tu crezi că oamenii vor să se ducă la puşcărie de dragul căii ferate? Că asta zici tu - mai bine îţi bagi picioru' în ea de legislaţie şi iei prin negociere directă, nu contează că te duci la puşcărie, câtă vreme CFR Călători (că despre el vorbim) o să aibă rame noi. Lucrurile nu merg aşa. Există diverse convenţii internaţionale pentru călătorie, unele la nivel de stat, altele la nivel de operatori. Da' tu nu ai de unde să ştii, câtă vreme şcoala personalului se face pe hârtie şi şefii de tren NU CUNOSC LEGITIMAŢIILE INTERNAŢIONALE VALABILE ÎN ROMÂNIA. Acum vreo 2 ani, un naş de la noi era cât pe ce să dea doi cehi jos în Buzău că nu ştia el ce e biletul OSJD, dar era şi căpos, în sensul că nu voia să sune la Centrală să se lămurească ce bilet e ăla. Nu, domne, el mirosise că e rost de o şpagă, că cehii nu ştiau română, şi o ţinea pe-a lui. La polul opus, dacă mergi prin Ungaria, Cehia sau Slovacia cu o legitiamţie OSJD, personalul feroviar de acolo te tratează cu respect. Te tratează cu acelaşi respect şi dacă mergi cu un bilet normal, nu ca ăia de la noi, care la urcare îţi vorbesc cu "băi" şi după ce văd autorizaţia nu mai ştiu cum să se scuze şi cum să te pupe-n partea dorsală. În Austria dacă vii cu o legitimaţie FIP Duty (aia bleu cu alb) ai automat acces la OeBB Lounge absolut gratuit. Înapoi la OSJD (OCCF în română - Organizaţia de Cooperare a Căilor Ferate), această convenţie e la nivel de stat dar, din diverse motive, gestiunea legitimaţiilor de călătorie s-a dat la CFR Călători. FIP era la nivel de administraţii feroviare şi fiecare stat când şi-a separat administrarea de operare a dat undeva şi reprezentarea la FIP, de regulă la operatorul de călători sau la unul din ei (de ex. la nemţi de la DB AG, dar ţi-o acceptă şi filialele DB Regio). La noi e legată de OG 112/1999 republicată, cu modificările şi completările ulterioare, care spune exact cine şi cum beneficiază de ce facilităţi. Dar asta ar trebui să ştii deja. - dan tm a scris:
- Pai sa vina statul ca proprietar la CFR Calatori si sa cumpere material rulant.
Nu poate să cumpere doar pentru CFR Călători, pentru că i-ar crea un avantaj pe piaţă faţă de concurenţă. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Iul 2020, 11:15 | |
| Tu oricum nu meriti altceva in afara de "bai" sa zici mersi si pentru acel "bai" Si lasa gargara ca nu tine. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |