Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+33
jabels
riciu
dan tm
Dr2005
lifetec
@ndrey
bubu
rizelgeorgel2004
bobi
DUAL
razvan - trenuri
ldh80
Nesebar
DAS 2011
alinx3330
ets2oltromânia
cristi ar
Cipri Andrei Neculai
mielutu zburator
TER200
IonutCFR2009
marius664
cardinal
aris86
Adirmvl
Luna
Vitosa
Katalyn
ciprian71
AeroX
kristi kkk
TVlad
Adrian78
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 01:11

După cum aţi observat deja, trenurile internaţionale au fost oprite ÎNAINTEA aeronavelor, tocmai pentru că trenul mai şi opreşte pe parcurs. Deci dacă vrei să interzici libertatea de mişcare, în niciun caz nu laşi trenuri în circulaţie, ci doar avioane, unde poţi verifica toţi pasagerii (deci sigur nu-ţi scapă vreun evadat din carantină sau vreun infractor) şi ai şi lista cu ei şi unde au călătorit, în caz că e vreunul bolnav.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 01:27

Zilnic exista(cand circulau internationalele nu acum) oameni atat la Ister cat si la Dacia care mergeau spre Slovacia, Cehia si mai ales in Germania.
Am vazut bilete Galati-Bratislava, Braila-Poprad Tatry si retur, Iasi-Viena via Bucuresti, Constanta-Viena, Bucuresti-Frankfurt, Bucuresti-Koln, Brasov-Munchen, Sighisoara-Nurnberg, Sibiu-Munchen, Sibiu-Berlin via Munchen, Deva-Viena foarte multe emise atat de Deva dar cele mai multe emise de agentia Hunedoara, Pitesti-Viena, Craiova-Viena si multe multe altele, chiar nu am stat sa le notez pe hartie doar din ce imi aduc aminte, dar calatori ar fi.
Urgent ar trebui trenul Pannonia care sa plece dimineata din Bucuresti, sa ajunga a doua zi dimineata in Praga. Asa cum a fost ani de zile si cine e trecut de 35 de ani cunoaste acest veritabil tren.
Ca si compunere trebuie sa aibe vagoane CFR dar si CD, in special clasele sa le ofere CD dar si cuseta daca CFR nu cumpara cusete cu frana pe disc si ramane cu acestea cu saboti nu se merita, sa vina CD ca are vagoane care pentru noi sunt SF , eventual noi putem oferi dormitorul.

Trenul Traianus Bucuresti-Budapesta sa aibe grupa de Munchen, aceeasi problema si aici la cuseta, noi nu avem cusete calumea pentru ca pe Munchen ar fi nevoie si de o cuseta si de un dormitor dar si un vagon clasa, deci grupa de Munchen sa fie din 3 vagoane, B-AcBc-WLAB iar pentru Budapesta A si B. Vagonul clasa Bucuresti-Munchen ar merge oferit de DB, iar CFR ofera cuseta si dormitorul dar CFR trebuie sa cumpere urgent cateva cusete si dormitoare noi, moderne.

Calatori exista, nu toata lumea se urca din Bucuresti, trenul opreste in x statii si de exemplu la Dacia se urca calatori din Bucuresti/Ploiesti, cateodata Sinaia, Brasov, Sighisoara, Medias(astia vin de la Sibiu) Blaj, Alba, Deva si chiar Arad. Deci Dacia aduna de prin toate statiile, cei ce urca din Bucuresti sunt de regula cei veniti din tara, gen Constanta/Pitesti/Craiova/Braila/Galati/Focsani si chiar Iasi. Eu am vazut calatori in Dacia care au venit din aceste localitati si mergeau international.
Nu toata lumea vrea Cuseta sau Dormit, vad ca multi spun pe aici vai cum sa mearga la clasa atat drum, am stat de vorba cu multi calatori de la clasa si au refuzat cu desavarsire sa mearga la cuseta/dormit, au zis ca nu vor, nu e vorba de bani, dar nu le place sa stea intinsi cu altii in cabina, prefera scaunul. Fiecare cum ii place, nu trebuie sa obligi omul sa foloseasca cuseta/dormit, de asta e nevoie sa oferi atat vagon clasa cat si pat.
Am vazut oameni cu o gentuta mica mergeau la plimbare in Viena, deci nu mai generalizati ca omu pleaca cu sifonierul cand pleaca si ca e musai sa foloseasca vagon dormit/cuseta.

Trenul 1821/1822 sa duca si sa aduca grupa de Venezia, asa a mers in ultimul timp, aici e ok o clasa si un dormitor, la nevoie se poate baga si o cuseta, treaba e ca FS cere exagerat de mult pentru tren international de asta nici MAV nu mai are trenul Budapesta-Venezia la care se atasa grupa CFR din Bucuresti. Aici ar trebui ca reprezentatii fiecarei companii sa nu mai aibe atat coada sus si sa lase din pret pentru a exista legaturi bune in toata Europa.

Cat despre Belgrad, Sofia si Istanbul aici e chiar strigator la cer ca tari vecine Romania/Bulgaria si Romania/Serbia sa nu ai tren direct intre capitale. Este inatmisibil ca doua tari vecine sa nu ai legatura feroviara!!!

Aceste trenuri internationale trebuie sustinute de UE, alocate fonduri ca legaturile feroviare internationale in Europa sa fie foarte bune sa se lege tarile intre ele prin multe conexiuni feroviare.

Legatura cu Polonia se poate asigura prin trenul Ister care sa aibe grupa de Cracovia ce se desparte in Szolnok si sa mearga spre Kosice dupa care trece muntii Carpati si coboara la Krakow. Cand exista trenul "Karpaty" era compus din vagoane CFR si PKP, acum la fel PKP poate sa ofere clasa si cuseta iar CFR ofera dormitorul. Grupa asta pentru Polonia poate merge si cu Dacia si cred ca e mai indicat pentru ca in Cracovia daca nu merge la Varsovia timpul ar fi foarte scurt, aproape deloc intre sosire si plecare.
"Karpaty" cand circula Bucuresti-Varsovia pleca in jurul orelor 19 din Bucuresti si a doua zi seara era in Varsovia. Retur dimineata din Varsovia si a doua zi dimineata in Bucuresti.

UE ar trebui sa se implice si sa oblige statele membre sa introduca mai multe legaturi internationale feroviare si sa sustina si cu o compensatie aceste trenuri. In Europa centrala si de vest exista trenuri internationale garla, din Viena mergi in toata Europa, dar si restul tarilor au o gama variata de trenuri internationale, Praga-Zurich de exemplu sau Zurich-Zagreb, Frankfurt-Budapesta sau Munchen-Roma ori Venezia, Varsovia-Viena sau Graz-Przemysl, adica Austria-Polonia la granita cu Ucraina si multe multe altele care exista si circula foarte bine, in schimb Romania si Bulgaria cu Grecia sunt tarile din UE rupte de restul tarilor membre UE.
Cum de in toata Europa merg trenuri internationale cu gramada intre majoritatea tarilor si partea asta de est e praf, efectiv e la pamant.
Culmea ca si noi si Bulgaria a avut trenuri internationale Sofia-Berlin, Bucuresti-Berlin, Atena-Munchen dar trecea prin Belgrad, Atena-Viena tot prin Belgrad etc, si acum nu mai e nimic.

Trenurile internationale trebuie reinviate si in partea de est! Cum am spus mai sus, tot ce e nevoie este de:
-Bucuresti Praga
-Bucuresti-Munchen
-Bucuresti-Belgrad
-Kiev-Bucuresti-Sofia-Salonic
-Istanbul-Sofia-Calafat-Budapesta-Praga
-Salonic-Sofia grupa pentru Istanbul-Praga
-Bucuresti-Venezia grupa pentru Budapesta-Venezia
-Bucuresti-Cracovia(Varsovia)
-OBB ar putea sa vina cu un RJ Zurich-Budapesta prelungit macar pana la Arad daca nu Timisoara sa existe direct RJ Arad-Zurich cum au facut si cu Bratislava-Zurich.

Acestea daca le-am avea ar fi perfect!

_________________
595423Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 56 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 03:28

Adrian78 a scris:

Luna carburant gratis never și la 0 lei barilul ai 60% taxe și accize deci tot ar costa 3 lei litru
Tu nu intelegi idea de pret negativ. Daca e negativ serios, adica esti platit sa il iei acel pret negativ poate acoperi si costul cu rafinarea si accize macar partial.

ciprian71 a scris:

Slabe sanse de a creste, chiar si utopic daca s-ar parcurge pana la Curtici in 6 ore. Putini ar fi dispusi sa calatoreasca cu masca si manusi chirurgicale chiar si pana la granita. Cred ca multi isi indreapta disponibilitatea de a calatori cu masina personala in conditiile unui faliment aviatic cum presupui ca ar fi posibil.
Pai cine naiba s-ar mai grabi cand oricum trebuie sa stea in carantina 14 zile? Iar la tren pot fi compartimente mici in care sa mergi ori singur ori doar persoane ce locuiesc impreuna. Da, si masina e o solutie insa apare problema de condus si de voie de a merge prin diverse tari necontrolat.

Dr2005 a scris:
După cum aţi observat deja, trenurile internaţionale au fost oprite ÎNAINTEA aeronavelor, tocmai pentru că trenul mai şi opreşte pe parcurs. Deci dacă vrei să interzici libertatea de mişcare, în niciun caz nu laşi trenuri în circulaţie, ci doar avioane, unde poţi verifica toţi pasagerii (deci sigur nu-ţi scapă vreun evadat din carantină sau vreun infractor) şi ai şi lista cu ei şi unde au călătorit, în caz că e vreunul bolnav.
Asta da, insa totusi si trenul e mai controlabil comparativ cu masinile care sunt aproape imposibil de verificat sa nu urce coboare careva pe la vreo oprire pe teritoriul unei tari de tranzit, localitati, etc.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 09:25

Pentru 2 - 3 nebuni nu merită să pui tren direct. Iar cine se duce ,,la plimbare" în Viena sigur nu o face cu trenul, câtă vreme ideea de city-break presupune să faci un week-end acolo, ceea ce e nefezabil la 2 x 18 ore PE DRUM. Păi în 18 ore ajungi cu avionul în Australia sau în Japonia Laughing
Viena nu mai e de mult centrul unui imperiu, prin urmare nu are rost să fie legată cu toate târguşoarele de provincie româneşti. Pe principiul ăsta putem cere trenuri St. Polten - Târgovişte sau alte combinaţii care mai de care mai creţe.
Afirmaţia

Karpaty a scris:
Aceste trenuri internationale trebuie sustinute de UE, alocate fonduri ca legaturile feroviare internationale in Europa sa fie foarte bune sa se lege tarile intre ele prin multe conexiuni feroviare.
Sunt alocate fonduri prin Mecanismul de Interconectare a Europei (CEF - Connecting Europe Facility). Evident, sunt pentru infrastructură transfrontalieră, ca să asigure mobilitatea pe plan local, gen Viena - Bratislava, nu ca să meargă nea Mărin de la Piteşti la Venezia cu trenul direct. Mai mult, poţi să faci un proiect pe euroregiune şi îţi iese şi de rame electrice şi sistem de taxare - şi Viena a făcut-o şi pe asta. Dar tot în mic trafic (navetişti maghiari şi slovaci care merg la Viena), nu pentru lungă distanţă, unde tendinţa e să fie trenuri comerciale, nu subvenţionate. La DB, de exemplu, toate trenurile IC şi ICE sunt nesubvenţionate. Subvenţie e doar la Regio şi S-Bahn, dar parcă mai calculasem eu pe aici cum e repartiţia pe ranguri de tren în Austria şi Germania - în Austria vreo 80% navetă, în Germania vreo 89% navetă. Dar noi gândim cu fundu', România nu a auzit de conceptul de noduri de transport, ci doar de trenuri directe de oriunde până oriunde, ca la 1900 toamna.
Chiar şi Cehia, că ai adus vorba de ea, are mersul organizat tot pe principiul ăsta cu nodurile, iar investiţiile au mers prioritar în Coridorul IV (mă rog, Orient/East-Med), la care se leagă restul. Că de aia şi RegioJet şi Leo se înghesuie tot pe acolo şi nu pe la Plzen sau Ostrava. La fel şi materialul rulant, pe magistrala aia sunt noile rame electrice + Pendollino + vagoane modernizate la IC, în vreme ce pe alte linii sunt Y-uri, BZMot-uri (bine, nu se numesc aşa la cehi, dar ca să ştiţi despre ce vorbim) şi alte vechituri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 09:29

Pe principiul enunţat, dacă România şi Ungaria ar renunţa la ambiţiile prosteşti - noi la ideea de ,,românii noştrii vor pleca să muncească în Ungaria dacă s-ar crea noua legătură" (exprimare oficială din act al MAE) şi ei la ,,Transilvania, pământ unguresc", în 5 - 6 ani s-ar putea obţine finanţări şi reface toate liniile tăiate de tratatul de la Trianon, eventual cu tot cu electrificare. Adică:
- Cenad – Apátfalva – necesită reconstrucţia podului peste râul Mureş
- Pecica – Battanya (Batonia)
- Grăniceri – Kétegyháza
- Cheresig – Körösnagyharsány

Desigur, presupunând că intrăm în Schengen, că altfel costurile cu posturile de frontieră sunt prea mari şi nu se justifică.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24337
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 10:03

La cat costa un loc de parcare prin Viena mai nou toata lumea se cazeaza in oraselele de langa si vine cu Sbahnul la Viena..
Sunt mulți care nu prefera avionul si eu la fel prefer sa merg cu trenul iar parca si in oarlamentul european sa discutat sa se taxeze transportul aerian in plus si sa subventioneze cel feroviar..
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 13:22

Dr2005 a scris:
Pentru 2 - 3 nebuni nu merită să pui tren direct. Iar cine se duce ,,la plimbare" în Viena sigur nu o face cu trenul, câtă vreme ideea de city-break presupune să faci un week-end acolo, ceea ce e nefezabil la 2 x 18 ore PE DRUM. Păi în 18 ore ajungi cu avionul în Australia sau în Japonia Laughing

Adio city break-uri, nu mai pot exista odata ce e necesara carantina/autoizolarea de 14 zile la sosire, si alea cateva ore pe drum sunt nimic pe langa cele 14 zile. Lucrurile nu mai sunt asa ca pana acum 2 luni.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 15:30

Luna a scris:
Dr2005 a scris:
Pentru 2 - 3 nebuni nu merită să pui tren direct. Iar cine se duce ,,la plimbare" în Viena sigur nu o face cu trenul, câtă vreme ideea de city-break presupune să faci un week-end acolo, ceea ce e nefezabil la 2 x 18 ore PE DRUM. Păi în 18 ore ajungi cu avionul în Australia sau în Japonia Laughing

Adio city break-uri, nu mai pot exista odata ce e necesara carantina/autoizolarea de 14 zile la sosire, si alea cateva ore pe drum sunt nimic pe langa cele 14 zile. Lucrurile nu mai sunt asa ca pana acum 2 luni.

iti prieste izolarea?

cine face city break azi sau luna asta?

e vorba de un principiu aici, frate. Cind se ridica embargoul poate am chef sa merg la Viena cu trenu.
Cei din sud, dinspre capitala nu au optiuni pentru tren ca fac pina la granita cit fac de la granita pina la Milano cu personalele.

despre asta e vorba, sa fie trenuri sa circule lumea. Dar in Romania nu au viteza trenurile aia e problema.
Cum ar fi sa fie viteza 200 km/ha Bucuresti -Craiova(Drobeta Turnu Severin)? si de acolo 100-120 prin munti ca sa nu zicem de investitii in tuneluri si retrasari de linie.In cit timp ar ajunge un tren la Arad? asta desigur daca nu ar mai opri la Videle si urmatoarele.

Te-ai ,,jucat" vreodata pe wikimapia sa tragi o linie directa sau cu ,,S" larg de la Halta Grozavesti la Radomiresti? fara Caracal sau Draganesti -Olt?

Te-ai gindit vreodata cum ar lega italienii sau francezii orasele cu trenuri daca ar avea linia Tecuci -Faurei-Urziceni?Ar face un viaduct peste linia 702 la Faurei si ar sapa intre Rotunda si Tecuci destul de drept.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24337
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 15:45

Dane e de ajuns fara Draganesti Olt de la Stoenesti linie dreapta cu pod nou peste Olt si cu un traseu nou cu tunel la Balota dar cine sa se gandeasca la astea?
Ieri citeam ca Austria baga 2 mld de euro anul asta in infrastructura sa nu mai zicem de programul de achizitii de rame noile vagoane Viaggio si multe altele

Sa ne uitam la Deva Radna cat sa indreptat linia aici cu viteza de 140 km/h nu ar trebui sa se faca mai mult de 1h30 min Arad Deva tinand cont ca prin 2012 se scoteau timpi de 1h50 min cu IC522

Bucuresti Brasov ar trebui sa fie numai trenuri IR si ceva RegioExpress in rest trenurile regio limitate la Campina sau Comarnic iar Bucuresti Ploiesti sa fie deservite de rame electrice la jumate de ora
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 17:05

dan tm a scris:

iti prieste izolarea?

cine face city break azi sau luna asta?

e vorba de un principiu aici, frate. Cind se ridica embargoul poate am chef sa merg la Viena cu trenu.
Cei din sud, dinspre capitala nu au optiuni pentru tren ca fac pina la granita cit fac de la granita pina la Milano cu personalele.
Ii prieste la naiba izolarea, mai ales unui fost pasionat de calatorii/miscare in aer liber, dar nu e dupa mine sau tine ca ne prieste sau nu izolarea. Suntem cu totii aproape intregul continent in izolare de peste o luna (exceptie Belarus si Suedia).

Nu face nimeni city break-uri, nu are cum, nu sunt legale, multe tari au granitele inchise, ba mai mult nici macar deplasarea in interiorul aceleiasi tari/aceluiasi oras nu e permisa. Si nu ma astept ca situatia sa se schimbe curand.

Da, de principiu o zic si eu, crezi ca se va ridica embargoul asta curand? Da, ceva masuri de relaxare vor fi dar cand/daca va fi permis sa mergi in scop turistic la Viena fi sigur ca o sa bagi auto-izolare 14 zile acolo si apoi 14 zile aici cand te intorci, nu o iti mai pese de orele de pe drum, nu mai e/nu o sa mai fie ca si pana acum.


Apropo, oare din toata treaba asta o sa se modifice trenurile din nou sa fie vagoanele compartimentate si cu compartimente de maxim 4 persoane pentru a se putea asigura distantarea sociala eficient + evident si alte masuri pentru a se putea permite circulatia?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 17:45

Da de cateva zile se lucreaza sa modifice vagoanele salon in compartimentate............... atataea tampenii poti debita de sta pisica in varful cozii.

Nu e vorba de prezent, e vorba de viitor ca aceasta prostie cu statul in casa e ceva temporar si o sa se revina la libertatea de miscare. E normal sa fie legaturi asa cum am mai spus mai sus.

Cu toata abureala asta de stat in casa azi Bucurestiul era plin, masini la semafoare cam cum era sambata si duminica adica trafic nu pustietatea ce a fost acum doua saptamani, ceea ce inseamna ca lumea nu mai sta in casa.

Gandeste pe viitor nu doar pana la varful nasului!

_________________
595423Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 56 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 20:53

De unde ai scos-o pe asta ca daca mergi acolo stai 14 zile apoi la intors inca 14 in carantina?

pai daca se ridica restrictiile o sa incerce statele sa revina la viata economica. Tu crezi ca vor putea tine la nesfirsit magazinele inchise, terasele, restaurantele, muzeele, etc? pai si acolo lucreaza oameni care vor trebui sa cistige, nu pot sta la nesfirsit in somaj.

a pus Adrian78 undeva un film youtube cu legarea RJ in Viena, film care a general discutii. Canalul userului respectiv are si alte rute, ati vazut cita lume merge cu Freccia si chiar cu privatul NTV. scutesc timp pierdut pe la aeroporturi.

Se circula cu trenul in strainatate, chiar si pentru naveta la serviciu. dar si turistii.

apropo, se lucreaza la solutii pentru turism

http://www.turnulsfatului.ro/2020/04/21/italia-se-pregateste-de-vacanta-plaja-cu-rezervare-tacamuri-de-unica-folosinta-in-restaurante-avioane-cu-locuri-reduse/

https://www.rainews.it/dl/rainews/articoli/Bonaccorsi-andremo-al-mare-in-estate-a-studio-misure-0516a7ba-cfda-4105-8c36-c2b7924bd08b.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMar 21 Apr 2020, 21:51

La ora actuală, oricine intră în România merge automat 14 zile în carantină sau izolare, în funcţie de zona de unde vine. Excepţiile sunt câteva:
- lucrători transfrontalieri pe distanţe de maximum 30 km spre Ungaria sau lucrători transfrontalieri în agricultură pe distanţă de maxim 30 km în Bulgaria;
- şoferi de camion;
- personal al punctelor de frontieră (poliţişti de frontieră, grăniceri, vameşi, medici);
- mecanici de locomotivă şi alţi angajaţi feroviari care trec frontiera;
- marinari şi alte categorii de personal de la bordul navelor maritime şi fluviale;
- piloţi şi însoţitori de bord din aviaţie.
Atât. Astea sunt excepţiile. Dacă tu te duci în vizită la mătuşa din Viena sau în delegaţie pe undeva, automat stai 14 zile pe bară la întoarcere, fără drept de apel.

Când se vor ridica restricţiile, oamenii tot la avion vor da buzna. Gândeşte-te că se va fi pierdut minimum jumătate de an de când nu au mai putut călători, se vor grăbi toţi să vadă cât mai mult în concediul care le-a mai rămas, mai ales dacă o parte din zilele de CO le-or fi fost acordate forţat în perioada asta tristă de dictatură velistă. Evident, vorbesc de situaţiile în care nu e disponibil tren de mare viteză. Dar şi unde e tren de mare viteză, la medii cu tot cu opriri de 200 km/h, de la 1000 km în sus tot avionul va rămâne baza.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMier 22 Apr 2020, 01:14

Si tu crezi ca se va renunta la cele 14 zile? Cum nu se accepta acum sa aduci virusul, crezi ca in vitor se va accepta? Tine cont ca virusul e posibil sa nu dispara nici peste 5-10 ani si factori de decizie care sa il lase incolo de virus sa isi faca de cap slabe sanse sa apara - la multi le e foarte frica de virus. Complicat de prezis in ce directie se va inclina balanta, dar eu personal cred ca nu in favoarea calatoriilor anul acesta.

Kapпaтй a scris:

Nu e vorba de prezent, e vorba de viitor ca aceasta prostie cu statul in casa e ceva temporar si o sa se revina la libertatea de miscare. E normal sa fie legaturi asa cum am mai spus mai sus.

Cu toata abureala asta de stat in casa azi Bucurestiul era plin, masini la semafoare cam cum era sambata si duminica adica trafic nu pustietatea ce a fost acum doua saptamani, ceea ce inseamna ca lumea nu mai sta in casa.
Da, de vitor zic si eu. Tu ai impresia ca se renunta prea usor la restrictiile astea? Fi serios, cu ipohondrii nu te poti pune, sunt instare sa renunte si sa interzica orice placere a vietii doar pentru a reduce cu 1% posibilitatea de a face vreo boala. Da, si eu zic ca era normal/ar fi normal sa fie legaturi cum ai zis tu dar numai daca se va circula liber.

Bucurestiul are bani de amenzi, ce sa ii faci, la fel inca 4-5 orase, restul nu au bani de amenda asa ca stau in case. Eu unu clar nu am/nu o sa am bani de amenda sau amenzi la plural mai corect zis, sa fie trenul gratis mult si bine, mi-am luat adio de la calatorii chiar si in tara sau prin parc - sedentar cu mine. Si la fel si colegii mei, nici macar dupa lucruri nu se risca studentii sa mearga ca nu valoreaza lucrurile ce le-au ramas in camin cat e amenda.


dan tm a scris:
De unde ai scos-o pe asta ca daca mergi acolo stai 14 zile apoi la intors inca 14 in carantina?
pai daca se ridica restrictiile o sa incerce statele sa revina la viata economica. Tu crezi ca vor putea tine la nesfirsit magazinele inchise, terasele, restaurantele, muzeele, etc? pai si acolo lucreaza oameni care vor trebui sa cistige, nu pot sta la nesfirsit in somaj.

Se circula cu trenul in strainatate, chiar si pentru naveta la serviciu. dar si turistii.

apropo, se lucreaza la solutii pentru turism

http://www.turnulsfatului.ro/2020/04/21/italia-se-pregateste-de-vacanta-plaja-cu-rezervare-tacamuri-de-unica-folosinta-in-restaurante-avioane-cu-locuri-reduse/
Din lege am scos-o.

La cat de fanatici iphonondrii sunt multi da, cam la asta ma astept sa nu le pese de economie/saracie/somaj, deja Spania a anuntat ca posibil sa mai deschida localurile de craciun, Germania a anulat si oktoberfest-ul desi era prin septembrie-octombrie. Daca le pasa de economie nu inchideau deloc ca oricum daca deschid iar in urmatoarele luni sau chiar ani epidemia izbucneste la loc. Oricum parere mea e ca se joaca cu focul din punct de vedere economic. Bine e drept, parere de economist nu medic ca aia ar vrea chiar si carantinarea batranilor pe termen lung.

Solutiile alea pentru turism suna super-optimiste spre utopie, degeaba fac ei fel si fel de pregatiri de genul, baga guvernele un ,,vi din alta tara carantina, dintr-un oras in altul doar cu permis sau treaba urgenta si declaratie” si in zadar orice pregatiri.
Uite o chestie generala legata de afaceri, invatata la scoala, pentru a putea exista o afacerea are nevoie de: resurse naturale, legislatie care sa permita/favorizeze afacerea, capital, clienti, forta de munca. Dintre toate astea primele 2 sunt indispensabile, fara de care nu poate exista, in cazul de fata legislatia a stabilit ca afaceri ce erau legale de acum au devenit ilegale, degeaba le ai pe restul nu poti face afaceri al carui obiect de activitate a devenit interzis.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitimeMier 22 Apr 2020, 09:27

Legiutiorii - adică acel Grup de Comunicare Strategică (cu membrii la secret) şi MAI - sunt total paraleli cu viaţa la modul general. Iar faptul că oamenii nu se revoltă după ce, practic, le-au fost interzise toate drepturile (chiar şi ăla la protest) spune multe despre dubla măsură românească. Dacă la butoane era Veorica/Livache, se lăsa cu proteste peste proteste, petiţii pe la CEDO, la CCR, la Avocatul Poporului şi la Papa de la Roma Vatican.
Prin nenorocirile alea de ordonanţe militare sunt multe aberaţii şi în alte domenii, nu doar al transportului (că pe alea de transport le-am mai expus), unele explicate în comunicatele GCS, de exemplu:
- ai voie să mergi să îţi repari maşina, sunt deschise service-urile şi magazinele de piese; dar dacă ai motocicletă sau bicicletă, nu ai voie să le repari;
- nu mai ai voie să vinzi electronice şi electrocasnice în centrele comerciale, chiar dacă eşti hipermarket; la Auchan Dr. Taberei, de exemplu, au pus frumos un gărduleţ şi o bandă reflectorizantă în jurul raionului de electronice/electrocasnice/IT. Deci dacă ţi se strică un mouse, de exemplu, asta e, ghinion, ori îl iei de la E-mag şi îţi vine în două săptămâni (poate într-o săptămână dacă îl au pe stoc la Bucureşti) şi decartezi şi 20 lei curier, fie ridici casa şi biroul cu fundul în sus după mouse-ul ăla vechi cu bilă pe care ştii că l-ai păstrat să le arăţi nepoţilor peste 50 de ani cum erau mouşii când erai tu tânăr;
- ai voie în troleu, în magazin, în piaţă (mai ales în piaţă), la birou, la bancă, la înghesuială, dar nu poţi să te duci pe munte sau să te dai cu bicicleta pe un câmp pe unde nu vine nici dracu', că activitatea sportivă trebuie să fie făcută musai în jurul blocului/gospodăriei; IJP Galaţi chiar se laudă cum a oprit el trei contravenienţi cu bicicleta pe un câmp, dar în mărinimia lor i-au lăsat să plece cu un avertisment; în schimb, dacă nu eşti căsătorit cu acte, nu poţi să îţi vizitezi iubitul/iubita, chiar dacă sunteţi împreună de 10 ani;
- apropierea domiciliului o stabileşte poliţaiul... după cheful lui, dacă eşti la altă scară se consideră că eşti prea departe (au fost cazuri de amenzi că s-a dus stăpânul cu câinele în curtea blocului vecin) sau nu;
- dacă ai peste 65 de ani şi încă eşti în activitate, tot între 11 şi 13 trebuie să te aprovizionezi, chiar dacă eşti la muncă în intervalul ăla; GCS îţi recomandă să contactezi o rudă sau un vecin mai tânăr să te ajute;
- dacă ai un teren sau o casă la ţară, moştenită de la bunici/părinţi/alte rude şi îţi mai faci şi tu un măr, o pară, un strugure, un cartof, ceva nu ai voie să mergi să îngrijeşti de legume/fructe decât dacă ai certificat de producător sau faci agricultură de subzistenţă; altfel le laşi să se usuce şi cumperi de la hipermarket să susţii economia româno-turcească de legume-fructe;
- dacă ai şi animale la ţară... ghinion, trebuie să le laşi să se mănânce între ele sau să moară de foame, că GCS zice clar că nu e motiv întemeiat să hrăneşti animalele dacă terenul nu e proprietatea ta sau terenul e al tău dar e separat de gospodăria ta;
- pe drumul de la/spre serviciu nu ai voie sub nicio formă să faci cumpărături de vreun fel, decât dacă îţi faci declaraţie;
- dacă nu ai imprimantă şi nici internet... ghinion de neşansă, dacă nu îţi aduce cineva un model de declaraţie şi o faci cum crezi tu - AMENDĂ! dacă îţi tremură mâna şi nu înţelege organul scrisul tău - AMENDĂ; dacă te duci la cumpărături la Lidl şi organul consideră că Mega Image era mai aproape - AMENDĂ!
Bonus: Miliţia împuşcă mortal un nebun în chiloţi într-o scară de bloc, dar când vede şatra de ţigani care dă cu pietre, nu dă nici măcar o grenadă lacrimogenă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 56 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 56 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport III
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: