| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Apr 2020, 18:14 | |
| - dan tm a scris:
- Probabil acest incident pune capat discutiilor de primire a unui tren pe o linie ocupata de altul.
Ce fel de instalatie este aceea din Pitesti SBW-ATM-BLA? de la ce vine ATM?
https://agifer.ro/images/rap-finale-ro/N_153_RI_Pitesti_15_04_2019.pdf Eu as zice ca dimpotriva, ar fi cazul sa se centralizeze statia asta odata. E jenant cum intr-o statie moderna sa mai ai acari ametiti care sa faca si parcursurile trenurilor anapoda, desi au primit alte instructiuni. Sunt statii cu trafic mai putin si tot sunt centralizate. Nu e normal ce a ramas aici la Pitesti. Adica daca te gandesti, asta n-are treaba cu faptul de a primi tren pe linie ocupata. Iar trenul ala IR 1894 oricum n-are grupe. Eu asta am si spus pana acum, inclusiv aratat prin poza aia. Ce se intampla la Pitesti sfideaza multe chestii care ar fi normale in alte parti. Si chiar si asa tot nu e ok sa punem grupa unui tren sa ocupe linia dinainte, aiurea in conditiile in care in aceasta statie si asa se intampla ce se intampla. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Apr 2020, 19:17 | |
| De ce în stația Pitești la cabina Nr 3 trebuie să fie și "revizor de ace" și acar ?! Acarul este evident ce trebuie să facă, dar "revizorul de ace" ? Și două cabine de acar nu ar fi suficiente la stația Pitești ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 14 Apr 2020, 21:50 | |
| Partea ciudata e ca au si BLA dar nu au macazurile actionate din cabina, cum e in multe gari secundare. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 15 Apr 2020, 09:30 | |
| Si mai ciudat la statia Pitesti este faptul ca dinspre Bradu de Sus exista semnal mecanic (semafor) de intrare si nu semnal luminos de intrare, desi linia dintre statiile Pitesti si Bradu de Sus este (din cate stiu) echipata cu BLA!
Intr-o fotografie din acel raport se observa ca dinspre Golesti este semnal luminos de intrare, dar dinspre Bradu de Sus este semnal mecanic (semafor) de intrare, asta desi in ambele directii (atat spre Golesti cat si spre Bradu de Sus) exista BLA!
Intr-un fel statia Pitesti poate fi considerata din categoria "statiilor de inscriere pe BLA" (cum este si HM Balotesti sau statia Eforie Nord): la capatul dinspre Pitesti Nord se iese pe "cale libera" (ma rog- daca pe linia Pitesti- Curtea de Arges se mai circula in sistemul "intelegerii telefonice a caii libere", daca nu cumva aceasta linie a fost transformata in "sectie cu conducere centralizata"), iar la capatul dinspre Golesti/Bradu de Sus se iese pe BLA.
In acest caz, in mod logic, ca in toate "statiile de inscriere pe BLA", la capatul unde se iese pe BLA, in mod normal, toate semnalele de iesire din statie si de intrare in statie ar trebui sa fie semnale luminoase! |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 17 Apr 2020, 18:51 | |
| - AeroX a scris:
Eu as zice ca dimpotriva, ar fi cazul sa se centralizeze statia asta odata. E jenant cum intr-o statie moderna sa mai ai acari ametiti care sa faca si parcursurile trenurilor anapoda, desi au primit alte instructiuni. Sunt statii cu trafic mai putin si tot sunt centralizate. Nu e normal ce a ramas aici la Pitesti. Adica daca te gandesti, asta n-are treaba cu faptul de a primi tren pe linie ocupata. Iar trenul ala IR 1894 oricum n-are grupe. Eu asta am si spus pana acum, inclusiv aratat prin poza aia. Ce se intampla la Pitesti sfideaza multe chestii care ar fi normale in alte parti. Si chiar si asa tot nu e ok sa punem grupa unui tren sa ocupe linia dinainte, aiurea in conditiile in care in aceasta statie si asa se intampla ce se intampla. Poate acum e posibil sa se intample asta, mai ales ca un incident similar a avut loc la nici un an de la acesta analizat, cand 1892 era sa intre peste 1781.Dar la cum se misca lucrurile in CFR SA, si mai ales cum sunt luate in considerare recomandarile de siguranta ale AGIFER, asta o sa intample cand o sa se intample...o coliziune |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 20 Apr 2020, 20:10 | |
| - Adrian78 a scris:
- Fac și ăștia linia spre aeroport când deja se discuta ca o parte din transportul aerian sa fie direcționat spre cel feroviar dar asa e la noi facem linii când imediat o sa fie trenuri cu levitație suntem cu 30 de ani inapoiati
Rau nu ar fi sa nu mai existe curse/avioane pe relatie intre tari vecine sau apropiate din Europa, gen Bucuresti-Praga, Bucuresti-Sofia, Bucuresti-Belgrad, Bucuresti-Viena. Sa reapara relatiile internationale feroviare Bucuresti-Praga, Bucuresti-Munchen, Bucuresti-Cracovia daca nu Varsovia, Bucuresti-Salonic si Bucuresti-Istanbul zilnic, Bucuresti-Belgrad si Bucuresti-Venezia via Zagreb-Ljubljana. Sa nu uitam si de Kiev-Bucuresti-Sofia prelungit la Salonic, eventual Kiev-Salonic sa aibe si grupa de Bucuresti-Salonic pentru a nu fi doua pe relatia Bucuresti-Salonic. Sa apara si un tren Istanbul-Praga, Salonic-Praga via Calafat, cam asa ar fi normal sa existe in materie de trafic feroviar international de la noi. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 20 Apr 2020, 20:32 | |
| Vise. Cine să refacă aceste legături? Escrocii din sistem care după anul 2000 au distrus feroviarul? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 20 Apr 2020, 21:25 | |
| Cine naibii ar merge 15 - 16 - 20 de ore cu trenul în Europa secolului 21? În condiţiile în care un bilet la cuşetă Bucureşti - Praga ar bate spre 70 - 80 de euro, poate şi mai mult (nu vorbesc de vagoane de clasă, trebuie să fii masochist sau de-a dreptul disperat să mergi 20 de ore la clasă). În plus, chiar şi fără avion direct, mereu există varianta WizzAir cu schimbare la Bergamo, care te poate duce sub 100 de euro dacă nu ai bagaj la cală... şi ajungi din Bucureşti în Praga în vreo 7 ore cu tot cu drumul până la aeroportul Otopeni şi controlul de securitate de la aeroport. Cu trenul faci 18 până la Budapesta şi încă 7 de acolo, plus trambalarea Kelety - Nyugati. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 20 Apr 2020, 22:00 | |
| Habar n-ai tu câți nostalgici în a merge cu trenul sunt. Dar dacă n-au tren... ! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 20 Apr 2020, 22:05 | |
| Într-o tara normala ar trebui trenul sa facă 6 ore pana la Curtici |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 20 Apr 2020, 22:26 | |
| Daca falimenteaza companiile aviatice sau le este interzisa operarea pentru prevenirea raspandirii virusului cam cresc sansele de a fi cerere pentru transportul feroviar de persoane.
Dar apare o noua provocare: pretul petrolului a devenit negativ, in conditiile astea ar putea fi gratuit pentru toata lumea si transportul cu masina personala nu doar cu trenul sau alte mijloace de transport in comun. Chiar si asa eu tot la tren raman, daca vor mai fi permise deplasarile desigur. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 20 Apr 2020, 22:32 | |
| @Adriane ar trebui, bine spus, doar că din păcate asta este o țară măcinată de corupție și minciuni politice. Și vremuri mai bune nu știu dacă vor mai prinde generațiile noastre. Nu cred să facă 6 ore nici când întreg coridorul 4 va fi gătat. Parcă văd și atunci din pricina materialului rulant și mai te miri ce alte motive trenuri cu 120 și cu 140 km/h... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 20 Apr 2020, 22:48 | |
| Exista plusuri si minusuri . Cine merge fara bagaj in Praga ? Sa fim seriosi. S-ar reduce considerabil timpii daca am avea infrastructura buna si am circula cu 160 Bucuresti-Curtici. Un international nu ar trebui sa opreasca in toate haltele, si ar fi preferabil tren de noapte cu dormitoare/cusete. Clasa e doar pentru sado-maso, dar peste tot au aruncat si un vagon de clasa din motive de, poate merge un Arad-Budapesta si nu vrea bilet la VD/Cuseta. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 20 Apr 2020, 23:03 | |
| - Luna a scris:
- Daca falimenteaza companiile aviatice sau le este interzisa operarea pentru prevenirea raspandirii virusului cam cresc sansele de a fi cerere pentru transportul feroviar de persoane.
Dar apare o noua provocare: pretul petrolului a devenit negativ, in conditiile astea ar putea fi gratuit pentru toata lumea si transportul cu masina personala nu doar cu trenul sau alte mijloace de transport in comun. Chiar si asa eu tot la tren raman, daca vor mai fi permise deplasarile desigur. Luna carburant gratis never și la 0 lei barilul ai 60% taxe și accize deci tot ar costa 3 lei litru Dual pai ce sa faci ungurii ne folosesc trenuri internaționale pe post de.naveta plus vreo 80 d.minute pierdute în granița și aia e.. Vitosa da știu ca și după modernizare nu o sa se ajungă la mai puțin de 9 ore |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1683 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4754 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 20 Apr 2020, 23:43 | |
| - Luna a scris:
- Daca falimenteaza companiile aviatice sau le este interzisa operarea pentru prevenirea raspandirii virusului cam cresc sansele de a fi cerere pentru transportul feroviar de persoane.
Slabe sanse de a creste, chiar si utopic daca s-ar parcurge pana la Curtici in 6 ore. Putini ar fi dispusi sa calatoreasca cu masca si manusi chirurgicale chiar si pana la granita. Cred ca multi isi indreapta disponibilitatea de a calatori cu masina personala in conditiile unui faliment aviatic cum presupui ca ar fi posibil. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport II | |
|