Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 17 Feb 2020, 20:32
Tren adevarat de noapte nu saloane ieftine si kitchoase..
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 18 Feb 2020, 00:55
Acolo este PKP deci nu se compara si o sa vina un "destept" sa spuna ca nu domne ce e aia sa compari Romania cu fostele state comuniste, compara cu Germania, Olanda, Elveția ca fostele state comuniste sunt niste oameni prosti. Noi suntem deștepți ca nu facem nimic si tragem pisica de coada, găsim scuze la orice.
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 26 Feb 2020, 13:11
La altii se poate cu oferte flexibile
Zilele trecute dna primar general al capitalei declara că mijloacele de transport în comun din București circulă mai mult fără pasageri!!! Compania feroviară Deustche Bahn vine, în luna martie, cu o ofertă comercială aproape incredibilă, oferind 500de mii de bilete la prețuri începând cu 12.90 euro, încercând să evite astfel circulația trenurilor de lung parcurs fără a avea un număr de pasageri apropiat de capacitatea maximă a trenurilor. #SuperSparpreisAktion. Oferta valabilă până la 31 martie pentru orele de călătorie stabilite pe mai multe rute din Germania, de exemplu pentru Frankfurt - Köln, Berlin - Hanovra, Hamburg - Göttingen sau Munchen - Würzburg. Prețurile foarte reduse se adresează în special clienților flexibili în timp și care pot circuladimineața devreme sau seara târziu. Potrivit DB, oferta specială este valabilă doar pentru călătoriile pe distanțe lungi din clasa a 2-a.
Bahnblogstelle.net
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 10:42
Din 1 Aprilie apare la loc Vagonul de dormit Bucuresti-Sighet si retur. A fost scos din Octombrie pe motiv ca nu au vagoane. Noi nu primim bani de la stat sa ne modernizam, se invoca 7000 de scuze cum ca nu e voie dar in alte tari tot din UE statul investeste in transportul ferovir, inclusiv in Germania la DB statul pompeaza bani gramada, de PKP nu mai vorbim ca aia se modernizeaza intr-un ritm alert. La noi nu se poate, la noi de fapt nu se poate nimic pentru omul de rand, noi nu putem s ane modernizam, lasa ca le facem niste automotoare malaxoare si niste salaone chipurile moderne si le scoatem ochii, uite, ce mari realizari avem pentru voi. Doar ca unii din tara asta mai ies din tara si vad cum e viata dincolo, ce conditii, alta lume, alta viata, ei nu au inteles ca nu toata lumea din tara asta e asa proasta sa inghita toate scuzele si balariile. Bine noi suntem si lasatori asa, chiar daca nu ne convine nu iese nimeni sa faca gura, si asa fac toti, prefera abandonarea, sa nu mai foloseasca acel serviciu de cat sa riposteze. Si asta se vede clar in numarul masinilor personale din RO, majoritatea prefera sa aibe o masina personala si sa nu mai foloseasca transportul in comun, nu se merita si lumea renunta, de ce sa plateasca scump si prost si sa stea tot la mana lor cand omul poate fi independent, face ce program doireste la orice ora si merge frumos unde doreste fara sa depinda de nimeni si in bataie de joc.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 13:12
Şi noile IC şi ICE pentru DB sunt tot salon. A, da, ICE este un tren comercial, nesubvenţionat, la fel şi trenurile IC ale DB. Asta înseamnă că politica de preţuri poate fi flexibilă. În schimb, trenurile regionale sunt subvenţionate de landuri, aşa că şi schema de preţ e cea a landului (inclusiv politica de facilităţi de călătorie). Din bunătatea inimii DB, legitimaţiile internaţionale gen InterRail pot fi folosite şi la trenurile Regio şi la anumite S-Bahn, la fel şi cele FIP (cu excepţia câtorva trenuri ICE în anumite zile).
Statul german va investi 86 miliarde euro în următorii 10 ani în infrastructura DB-ului, nu în trenuri! Că altfel, indiferent cât de tare e Angela, Comisia Europeană nu ar sta cu mâinile în sân. Achiziţia de trenuri se face din profitul DB pe partea de călători... obţinut din trenurile NESUBVENŢIONATE. Evident că o infrastructură bună reduce uzura trenurilor, dar e greşit să se spună că statul german cumpără locomotive şi vagoane.
Cât despre polonezi şi pe unguri, pe ei îi paşte un infringement de zile mari fix pentru banii pompaţi în PKP şi MAV. Iar în noul buget al UE o condiţie de bază pentru finanţare va fi respectarea statului de drept, ceea ce în Polonia şi Ungaria nu prea se face. Din păcate, asta s-ar putea să ne ardă şi pe noi într-o anumită măsură. În rest, singura soluţie conformă cu legislaţia europeană privind ajutoarele de stat e ca statul să pună la dispoziţie trenurile ca parte a unei proceduri de atribuire (preferabil competitivă). Asta e singura soluţie şi asta se va aplica şi la noi cu cele 40 (urmate de încă 60) rame electrice.
Apropo, în vreme ce
Karpaty a scris:
prefera abandonarea, sa nu mai foloseasca acel serviciu de cat sa riposteze
, numărul de călători expediaţi în anul 2019 depăşeşte 70 milioane, cea mai mare valoare din 2008 încoace. Doar CFR Călători a crescut numărul de călători expediaţi cu peste 3 milioane în ultimul an.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 13:39
A crescut prin plimbarea milogilor si a tuturor facilitatilor, super crestere ce sa zic. ))) Crezi ca toata lumea e proasta sa inghita toate balariile tale.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 14:12
Cadrul legal pentru facilităţi e nemodificat de 3 (trei) ani. Călători expediaţi: 2015: 66.455.131 călători 2016: 64.478.089 călători 2017: 66.420.605 călători 2018: 66.512.936 călători 2019: 70.500.000 călători (estimare, nu au sosit datele de la un OTF)
Dacă era de la studenţi, nu ar fi trebuit ca acea creştere să fie la nivelul anului 2017? Sau 2018? De fapt, influenţa gratuităţii se vede dacă te uiţi la 2017 vs. 2016 (calculează tu cât la sută reprezintă 2 milioane din 64 milioane, mie îmi iese sub 3%). La 2019 vorbim de peste 5%, iar trendul s-ar putea menţine şi în 2020. Asta poate pentru că anumite trenuri cu încărcare redusă nu mai străbat aiurea ţara în miez de noapte în toate zilele, iar vagoanele respective se duc pe alte trenuri.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 14:30
Tu nu pricepi ca NU ma intereseaza aberatiile tale! NU AM NEVOIE DE TAMPENIILE TALE!
Prosteste pe cine vrei si cine sta sa se uite in gura ta!
Lasa-ma cu aberatiile tale cu 3% la student, eu stiu si vad foarte clar ca TOATE IR sunt pline de studenti ca acum nu mai merg cu R si tu bati campii aici cu 3% ca bagi la socoteala toate trenurile inclusiv acele Regio in care nu vezi nici un student niciodata. Asa ca lasa-ma cu balariile tale, chiar nu am nevoie de parerile tale chiar nu pricepi?
Zilnic 1741/1742 e plin de studenti, trenurile Bucuresti-Constanta si retur la fel, pe cine gasesti in tren, studenti, handicapati, ceva pensionari, si veterani 2-3, iar cu bilet intreg cativa. La 1831/1832 ; 1765/1766 ; 1833/1834 ; 1837/1838 nu gasesti loc daca vrei sa platesti bilet cu bani ca 90% din locuri au fost ocupate de studenti Lasa-ma mai nene cu prostiile astea de 3% ca in Regio nu mai urca nici un student dar IR sunt pline, nu ai loc de ei.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 14:33
Tu cumva ai câte o clonă în fiecare din cele cca. 1100 de trenuri care circulă zilnic?
_________________ :TTT:
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 14:47
"Cât despre polonezi şi pe unguri, pe ei îi paşte un infringement de zile mari fix pentru banii pompaţi în PKP şi MAV. Iar în noul buget al UE o condiţie de bază pentru finanţare va fi respectarea statului de drept, ceea ce în Polonia şi Ungaria nu prea se face. Din păcate, asta s-ar putea să ne ardă şi pe noi într-o anumită măsură. În rest, singura soluţie conformă cu legislaţia europeană privind ajutoarele de stat e ca statul să pună la dispoziţie trenurile ca parte a unei proceduri de atribuire (preferabil competitivă). Asta e singura soluţie şi asta se va aplica şi la noi cu cele 40 (urmate de încă 60) rame electrice"
In Ungaria intradevar, regimul lui Victor Orban greseste prin promovarea unui nationalism dus la extrem! Inclusiv incercarile de reabilitare a regimului fascist si criminal a lui Miklós Horthy (regim de trista amintire pentru romani, slovaci, sarbi, etc) sunt un lucru evident gresit!
In schimb in Polonia situatia este cu totul alta:
-Din punct de vedere economic si al nivelului de trai a populatiei, conducatorii Poloniei nu pot fi decat felicitati, pentru modul cum au reusit- dupa 1990- mentinerea si dezvoltarea industriei si agriculturii! Polonia reuseste sa exporte atat produse industriale de mare complexitate (automotoare, troleibuze, autobuze, etc) dar si foarte multe produse agricole (daca Romania- cu un mare potential agricol- a ajuns sa importe pana si mere din Polonia cred ca asta spune tot)
-Aceste asa-zise "probleme" cu "statul de drept" in Polonia sunt cu totul artificiale, provocate de unii lideri de la Bruxelles carora nu le convine ca polonezii isi apara valorile si identitatea lor nationala si pentru ca (si foarte bine au facut) nu au vrut sa primeasca in Polonia refugiati ! Asa-zisa "problema" cu statul de drept in Polonia (si nu numai in Polonia) poate si este folosita si ca o arma politica, de presiune!
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 21:02
Polonia si Ungaria fix nu mai pot de amenintarile UE.
se sterg undeva cu ele, ca sa vada ce le face UE?
Pai cind UE vede ca au singe in pix nu le face nimic, pe cind la noi cind zice ceva , ai nostri sar ca vai scuze, va pupam undeva, scuze.
Cum naiba sa nu poti cumpara nimic nou dar sa poti repara ceva vechi?
Pai astea vechi mai respecta toate normele UE...?
La noi doar acvarii, la unguri mergi cu geamu deschis. desigur locomotive consuma mai mult ca nu se asigura coeficientul P-UXL
Doctore, normal ca la ei trenurile ICE si IC pot fi nesubventionate, ca aia ce zic? ba dau un ban dar ajung. Cine vrei sa mearga cu trenul in Romania cu 50km/h?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 21:23
Viitoarele trenuri de zi OBB
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 21:58
dan tm a scris:
Pai cind UE vede ca au singe in pix nu le face nimic, pe cind la noi cind zice ceva , ai nostri sar ca vai scuze, va pupam undeva, scuze.
Stai liniştit, că nici nouă nu ne-au făcut nimic încă, deşi ar avea motive. Practic s-au rugat de noi să respectăm legislaţia UE, au trimis un expert (săracul a murit de inimă rea după ce a lucrat cu noi), au mai trimis încă vreo 3, au trimis BEI-ul... Practic, decizia în cazul CFR Marfă e prima palmă serioasă pe care ne-o dă UE din 2007 până în prezent, în rest au mai fost infringementuri, dar s-au rezolvat fără sancţiuni.
@Adrian78: Cum, fără compartimente la care să scoţi capul pe geam şi să faci pat din scaune?! Înapoiaţi rău austriecii ăştia
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 04 Mar 2020, 22:00
Din răs-reparațiile vechiturilor le iese comisionul, dar de unde să știe individu ! Și nu știe nici cu ce viteze se circulă prin brava lui țărișoară. E rupt de realitate. Ca și mulți alții din Palatul CFR.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Discutii generale despre transport II