|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Sept 2019, 10:25 | |
| Seria 950 o porcărie. Modernizări făcute fără cap. De fapt ce mai contează când ai privatizat toate unitățile reparatoare iar acestea acum fac afaceri cu ... Statul. Ca la români, luăm banul grămadă și oferim servicii de rahat. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Sept 2019, 10:32 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Sept 2019, 10:38 | |
| Pai le-au pus pe 1921/1922 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Sept 2019, 11:06 | |
| Mai ramane sa le bage la 1945 ce mai conteaza 300 km in plus. Au mai circulat si la 1641/2 grupe de Bistrita si Baia Mare.
Astazi tot ce pleaca de la mare e SOLD OUT si nu e de ieri ci de cateva zile iar CFR Calatori nu a miscat un deget sa mai suplimenteze cateva vagoane. 2 batrani au luat la 1931 Eforie.Nord - Brasov abia le-a mai dat fara loc.
Ma uitam la 1923/4 are 9 etajate de la 5 stati de domiciliu.
Sigur vor iesi televiziunile astazi pe teren.
Sunt pe litoral nu stiu cu ce o sa ma intorc ca #RegioCalatori are cele 2 rame azi dar e cam devreme. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Sept 2019, 11:18 | |
| La IR 1984 pe relatia Constanta - Bucuresti Nord, mai sunt 51 locuri libere la clasa 1 si 153 locuri la clasa 2a... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 08 Sept 2019, 12:35 | |
| Pai da ca le ramane azi la CTA 5 RJ de la 1936 Brasov-CTA. Pe una din garnituri e 5 RJ de CTA pe cealalta erau 3 RJ de Galati, 1 RJ de Grivita si 1 RJ de CTA. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4738 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 09 Sept 2019, 14:09 | |
| 1538 ajuns aseara la Brasov timpuriu cam 17 min. S-au mai ridicat din restrictii pe Sighisoara-Brasov? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 10 Sept 2019, 12:30 | |
| CFR Infrastructura 46 minute · 10 septembrie 2019 636 de PODURI/PODEŢE de cale ferată incluse în programe de MODERNIZARE 636 de poduri şi podeţe sunt incluse în programele de modernizare derulate la nivelul rețelei feroviare, finanțarea lucrărilor fiind asigurată din fonduri nerambursabile, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM) şi Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF). 416 poduri şi podeţe sunt incluse în proiectele de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe Coridorul Rin-Dunăre (ramura nordică), de la Frontieră și până la Sighişoara, unde viteza maximă de circulație a trenurilor de călători va crește la 160 km/h. ◘ 237 poduri/podeţe pe secțiunea feroviară SIGHIŞOARA - COŞLARIU - SIMERIA (173 km) ⦁ 164 poduri/podețe - finalizate ⦁ 73 de poduri/podețe - în execuție ◘ 167 poduri/podețe pe secțiunea de cale ferată SIMERIA - KM 614 (141 km) ⦁ 61 poduri - stadiul execuției 21% ⦁ 106 podețe - stadiul execuției 35% ◘ 12 podeţe pe secțiunea de cale ferată KM 614 (Radna) – FRONTIERĂ (42 km) – finalizate 219 poduri/podeţe incluse în programul destinat exclusiv lucrărilor de modernizare poduri, podețe și tuneluri de cale ferată, structurat în 2 etape și implementat pe raza regionalelor de cale ferată - Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj, Braşov, Iaşi, Galaţi şi Constanţa ◘ Etapa I – 64 poduri/podețe ⦁ 45 poduri/podeţe (Regionalele CF Constanţa, Craiova, Timişoara, Cluj, Braşov şi Iaşi) - finalizate ⦁ 19 poduri/podeţe (Regionalele CF Timişoara, Cluj, Bucureşti şi Craiova) - în executie ◘ Etapa a II-a – 155 poduri/podețe – elaborare studii de fezabilitate ⦁ 34 poduri/podeţe (Regionalele CF Cluj și Braşov) - contracte semnate în august 2019 ⦁ 85 poduri/podeţe (Regionalele Craiova, București şi Galaţi) - analiză ofertele ⦁ 21 poduri/podețe (Regionala CF Iaşi) - procedură de licitație în derulare ⦁ 15 poduri/podețe (Regionalele CF Timișoara) - reluare licitație POD GRĂDIȘTEA inclus în proiectul Modernizarea liniei CF București Nord - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1 - Redeschiderea circulației feroviare pe podul peste râul Argeș, între Vidra și Comana, proiect lansat în data de 22 august 2019, prin publicarea pe SICAP a procedurii de licitație pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie, cu o valoarea totală estimată de 400 milioane de lei fără TVA (fonduri nerambursabile POIM) și termen limită de depunere a ofertelor 25 septembrie 2019. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 10 Sept 2019, 23:20 | |
| |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 29 Sept 2019, 00:31 | |
| - Luna a scris:
- Cu precizarea ca Bucuresti - Timisoara poti sa il faci si cu regio, mult mai ieftin.
Te-ai lovit, sau cum???...Pai dupa ca faci deja 10 ore, cu R cat faci? 24?..Chiar vreu sa vad cum faci tu un drum Bucuresti-Timisoara cu R??? Gandeste-te ca cei care fac aceasta calatorie o fac pentru ca au si treaba, nu doar se plimba cu trenul... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 29 Sept 2019, 01:28 | |
| Daca e cu treaba e altceva, atunci iei ce poti sa ajungi cand trebuie, chiar si avionul. Daca insa e in scop de vacanta/relaxare/concediu e mai fain cu regio. Cel putin eu cu regio prefer. Faptul ca fac mult il consider avantaj, scopul e sa lungesc calatoria, sa ma bucur de fiecare minut al ei, sa vad cat de multe cu bani cat de putini, nu sa ajung repede la destinatie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 29 Sept 2019, 02:12 | |
| - marius664 a scris:
- Luna a scris:
- Cu precizarea ca Bucuresti - Timisoara poti sa il faci si cu regio, mult mai ieftin.
Te-ai lovit, sau cum???...Pai dupa ca faci deja 10 ore, cu R cat faci? 24?..Chiar vreu sa vad cum faci tu un drum Bucuresti-Timisoara cu R??? Gandeste-te ca cei care fac aceasta calatorie o fac pentru ca au si treaba, nu doar se plimba cu trenul... R 9001 Bucureşti N. 7:52 - Craiova 12:30 R 2085 Craiova 14:30 - Filiaşi 14:15 La Filiaşi te duci la hotel o noapte. R 9501 Filiaşi 4:25 - Orşova 6:58 R 9553 Orşova 13:57 - Timişoara Nord 18:31 Total: 34h 39min Sau varianta B: R 9001 Bucureşti N. 7:52 - Craiova 12:30 R 2085 Craiova 14:30 - Petroşani 18:49 R 2713 Petroşani 18:54 - Simeria 21:08 R 13363 Simeria 1:31 - Timişoara Nord 7:19 Total: 23h33min Cred că asta ar fi cea mai rapidă variantă Sau mai dai un ban şi mergi cu IR-ul. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 29 Sept 2019, 09:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- marius664 a scris:
- Luna a scris:
- Cu precizarea ca Bucuresti - Timisoara poti sa il faci si cu regio, mult mai ieftin.
Te-ai lovit, sau cum???...Pai dupa ca faci deja 10 ore, cu R cat faci? 24?..Chiar vreu sa vad cum faci tu un drum Bucuresti-Timisoara cu R??? Gandeste-te ca cei care fac aceasta calatorie o fac pentru ca au si treaba, nu doar se plimba cu trenul... R 9001 Bucureşti N. 7:52 - Craiova 12:30 R 2085 Craiova 14:30 - Filiaşi 14:15 La Filiaşi te duci la hotel o noapte. R 9501 Filiaşi 4:25 - Orşova 6:58 R 9553 Orşova 13:57 - Timişoara Nord 18:31 Total: 34h 39min
Sau varianta B: R 9001 Bucureşti N. 7:52 - Craiova 12:30 R 2085 Craiova 14:30 - Petroşani 18:49 R 2713 Petroşani 18:54 - Simeria 21:08 R 13363 Simeria 1:31 - Timişoara Nord 7:19 Total: 23h33min Cred că asta ar fi cea mai rapidă variantă
Sau mai dai un ban şi mergi cu IR-ul. Inca o data ramane valabil proverbul: cine porneste la drum de dimineata, departe ajunge... tocmai la Timisoara R 9351 Bucuresti Nord 04:20 - Videle 05:10 R 9301 Videle 05:35 - Rosiori Nord 06:35 R 9385 Rosiori Nord 07:20 - Craiova 09:30 R 9505 Craiova 12:08 - Orsova 15:27 R 9557 Orsova 16:21 - Caransebes 19:08 R 9577 Caransebes 19:13 - Timisoara Nord 21:19 16h59min |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 29 Sept 2019, 11:25 | |
| Cine se trezeste foarte de dimineata pleaca cu IR 72 si nu schimba 6 trenuri Regio...asta in eventualitatea ca totul merge fluid pe M900. Iar cine vrea sa fie mai eficient sau se respecta pleaca noaptea si merge la cuseta/dormitor cu IR 1695 sau trenul Astra Trans Carpatic. Una e sa-ti placa sa mergi cu trenul, asta e sa fii si sadic cu tine insuti flamanzind si nedormind. Acum nu zic, ca student la 18-25 de ani apreciezi altfel trecerea timpului. Dupa aia iti dai seama ca se schimba lucrurile, iar timpul petrecut in tren inutil/excesiv de mult nu e deloc ceva cu care te poti mandri, iar saracia e romantizata numai de oamenii foarte prosti, in niciun caz oameni sanatosi la cap. Pentru ca asemenea oameni sunt ridicol de avari/zgarciti. Astfel ca in realitate nimeni, dar absolut niciun om obisnuit nu schimba ț-spe trenuri Regio, ci intreaba de o masina/autocar care te duce din A in B. Sa mergi cu trenul o zi intreaga pe drum...that's insane. Hai ca mai inteleg oferta Smart la Dacia pentru Viena, dar pentru Timisoara sa petreci timp dublu/triplu fata de durata minima, meh, e imposibil sa pricep vreo logica.
Pasionatii de trenuri (ma rog, unii care nu prea au alte treburi) nu reprezinta nici 1% din calatorii cu anumite necesitati ce folosesc trenurile.
Nu spun ca tarifele de la trenuri IR sunt agreabile, dar sa stiti ca pe ruta Bucuresti - Timisoara am observat foarte putini oameni care merg la clasa 2 cap-coada, foarte putini, ii numeri la o mana. Insa la clasa 1 gasesti macar jumatate de vagon ocupat in permanenta. Chiar in destule ocazii am fost surprins sa vad in fata mea la casele de bilete (Bucuresti Nord) diverse persoane solicitand express bilete la clasa 1, iar biletele erau intregi, fara alte reduceri. Vorbesc doar de ruta Bucuresti-Timisoara. Desi mai sunt cazuri si pentru Brasov sau Constanta. In rest, nu prea se cauta serviciul de clasa 1, cel putin din cat am putut eu sa observ...poate doar pentru ca nu sunt locuri la clasa a 2-a si uite asa n-au unii incotro doar ca sa nu stea in picioare.
Astfel ca trebuie sa avem in vedere urmatoarele lucruri: trebuie preturi bune daca vrei sa atragi mai multa lume, ori macar ai infrastructura mai buna cum e la Constanta. Altfel lumea nu o sa mearga cu trenul. Eu v-am mai si spus ca 99% dintre fostii mei colegi din liceu si facultate au masini si nu i-am mai auzit sa mearga cu trenul deloc. Nici nu mai concep asa ceva, li se pare umilitor. Or fi destui si fandositi, dar exista si motive pertinente, avand in vedere ca trenurile sunt destul de repetente la conditiile oferite. In afara de vreo 2-3 rute majore din tara, nu prea convingi pe nimeni sa mearga cu trenul, iar exceptia de la treaba asta o vezi in faptul ca majoritatea calatorilor din trenuri au reduceri de cel putin 50%, ori circula chiar gratis. De aia doar pe ruta Constantei vedeti in trenuri calatori cu telefoanele bagate in ochii nasilor, e probabil ruta cea mai utilizata de calatori fara reduceri, prin urmare isi iau destui si online. Bine, asta nu inseamna ca doar asemenea calatori gasesti pe aceasta ruta pentru ca in proportie si mai mare gasesti elevi, studenti si pensionari...dar mai ales studenti.
Bine, acum vine Luna sa-mi zica ca am uitat de categoriile de calatori care au carte de calatorie, ori cine stie, de cei care fac InterRail. Ce, ei nu arata a prosti? Nu, dar merg special sa se plimbe...si au cel mai probabil si bani de alte chestii, astfel ca prefera trenurile directe. Se stie ca astfel de calatori sunt majoritari prin Romania. Aproape ca nu i-am vazut in viata mea. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 29 Sept 2019, 11:42 | |
| Pai decat sa stai 10 ore in trenul 1691 Bucuresti-Timisoara, la pret dublu, sa faci sauna vara si turturi iarna ca nu merge climatizarea, mai bine schimbi 6 trenuri regio, mai cobori, te mai plimbi, mai servesti cate o cafea sau un suc pe peron, mergi la o terasa si mananci ceva bun, in aer curat nu aer viciat de tren care face 533 km in 10 ore, timp in care buda devine o infectie. R 9351 Bucuresti Nord 04:20 - Videle 05:10 (51 km, 7,20 Lei) - 20 % reducere: 5,80 Lei R 9301 Videle 05:35 - Rosiori Nord 06:35 (49 km, 6,80 Lei) - 20 % reducere: 5,50 Lei R 9385 Rosiori Nord 07:20 - Craiova 09:30 (109 km, 15,40 Lei) - 20 % reducere: 12,40 Lei R 9505 Craiova 12:08 - Orsova 15:27 (138 km, 18,30 Lei) - 20 % reducere: 14,70 Lei R 9557 Orsova 16:21 - Caransebes 19:08 (88 km, 12 Lei) - 20 % reducere: 9,60 Lei R 9577 Caransebes 19:13 - Timisoara Nord 21:19 (98 km, 13 Lei) - 20 % reducere: 10,40 Lei Pret bilet R, cls.2a: 58,40 Lei (varianta de mai sus), 40 Lei cumparat cu anticipatie maxima Pret bilet IR, cls.2a: 100,9 Lei (76,70 Lei cumparat cu anticipatie maxima) Diferenta de pret: intre 36,7 si 42,5 Lei In cazul unei singure persoane, nu-i mult dar la o familie de 2 persoane si un copil sa zicem, economia este importanta, mai ales daca ambii parinti au salariul minim pe economie Bineinteles ca la un tren regio Bucuresti-Timisoara, biletul ar costa numai 66,8 Lei, insa CFR Calatori considera toata tara o gloata de prosti, avand inca monopolul acestei rute si arunca la oferta doar trenurile IR, si tine trenuri de 2 sau 3 vagoane, in loc sa faca bani din trenuri regio cu mai multe vagoane. Un tren regio direct ar face cu siguranta vreo 12 ore maxim, cu cca 2 ore in plus decat actualele IR in care n-ar mai calca nimeni la tarifele de avion ale CFR-ului. Dar lasa ca au gasit solutia salvatoare, plimbari gratuite pentru studenti, ca decontarea o face poporul muncitor, ca poate duce... inca o povara intre atatea taxe. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |