|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 13:48 | |
| Al catelea e asta ? Week-end-ul trecut am mai prins 2 intoarse de la austrieci sigiliate cu defecte. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 16:41 | |
| Şi ăsta tot prin afară a fost avariat, că pe locomotivă scrie H-GYSEV, iar Taurus de la Gysev şi MAV nu sunt autorizate în România, deci nu e din România poza. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 17:33 | |
| Se vede clar ca poza nu e din Romania, nici nu a sustinut nimeni acest lucru.Era vorba de ce trimitem noi afara, si cat de des ne sunt trimise inapoi sau circula sigilitate pana la granita... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 17:49 | |
| - Adrian78 a scris:
- Uite cum arata 21-90 de la CFR Calatori
Tocmai asta spuneam si eu, vagoanele CFR 21-90 sunt vai de capu lor, nu trebuie sa ne mai mire de ce OBB are ceva impotriva CFR sa vina la ei, pentru ca avem material de tot rasul si efectiv NU VREM sa cumparam 10-20 vagoane noi sau sa modernizam aceste 21-90 dar nici sa facem o colaborare cu OBB sa trimita ei vagoanele de clasa, OBB are ceva Regio cu 21-90, cum arata Regio OBB pe langa un tren international CFR, diferenta ca de la cer la pamant si cu toate astea refuzam sa facem ceva Noi trebuie sa cumparam 15 vagoane clasa noi noute, 15 cusete si 15 dormitoare, sa le introducem pe Viena, Praga, Budapesta, sa modernizam actualele 21-90 si sa repunem in circulatie trenuri din Bucuresti la Belgrad, Sofia, Salonic si Istanbul, Belgrad si Sofia cu circulatie zilnica iar Salonic si Istanbul de doua sau de trei ori pe saptamana. Evident toate se pot realiza daca vrei, daca incepi sa gasesti scuze ca nu e aia ca nu e cealalta nu mai faci nimic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 17:59 | |
| Vagonul era în gestiunea MAV, ăia ar trebui să fie buni de plată pentru uşă... _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 18:10 | |
| La mintea ta atat ai de spus nu ca vagonul e un harb vai de m.... lui, noi nu vrem sa acceptam ca suntem rupti in cur, stam cu coada sus, totul e bine si altii au ceva cu noi. Maine poimaine daca nu ne mai primeste vagoanele pe o alta retea feroviara o sa spunem ca aia au ceva cu noi nu ca noi suntem vai de capul nostru si avem doar junghiuri si rapandule epuizate de timp, de uzura si ca nu investim nimic in material rulant nou. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 18:15 | |
| Am văzut vagoane respinse de unguri pentru cele mai ciudate motive, de genul budelor înfundate. Pe ăsta l-au primit. Hârb sau nu, dacă l-au acceptat, atunci să se spele pe cap cu el şi să-l returneze în aceeaşi stare în care era când l-au primit. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 19:01 | |
| Intrebarea este ce a patit ca poate e de vina mentenanta vagonului , s-a defectat ca n-avea vreo revizie, nu trebuie sa fie vina infrastructurii.Eu daca inchiriez o casa si ia foc din vina instalatiei electrice nu eu sunt bun de plata...decat daca am intervenit asupra ei sau am folosit-o neadecvat... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 19:13 | |
| Degeaba ii explicati ca omu nu intelege, el are lumea lui ideile lui si atat, el nu face parte din realitate, el e in alta lume.
Vagonul BDZ cand era respins la Curtici in fiecare saptamana acum 2-3 ani cand circula trenu Sofia-Budapesta de ce se intampla asta? Toata treaba cred ca era din rea vointa nu pentru ca BDZ nu ar avea si ei ceva vagoane mai moderne, ba chiar au cumparat dormitoare noi noute dar nu le trimit international desi sunt apte de drum international, ei trimiteau toate harburile doar doar ii refuza si anuleaza trenu pe ideea ca ce ne trebuie noua trenuri internationale, sa mearga lumea cu avionul sau fiecare cu ce vrea de ce sa ne batem noi capul cu tot felul de conventii/intelegeri intre diferite administratii feroviare pentru a merge un tren/vagon/grupa internationala pe teritoriul a mai multor administratii cand putem sa nu ne agitam cu nimic si fiecare sa se descurce, cam asa e si in capul acetui personaj, dupa mintea lui nu ne trebuie trenuri internationale, cel mult ceva pe la trecerea granitei si daca vrei sa mergi peste 5 state sa schimbi 10 trenuri, el oricum e adeptul complicatiei, de ce sa fie simplu si usor cand totul poate sa fie complicat sau chiar imposibil, de ce sa fie tren direct Praga-Bratislava-Budapesta-Craiova-Sofia-Istanbul cand poate sa nu fie nimic ca podul ala Calafat-Vidin a fost facut degeaba, daca era dupa el nu ne trebuia acel pod cum de altfel mai nimic nu ne trebuie si totul e roz si frumos. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 20:29 | |
| Apropo am auzit un zvon cica de la nou mers 1836 va fi IR Cluj Craiova iar de la Craiova cu mers de Regio |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 22:51 | |
| Zvonuri se tot aud dar pana nu vedem ceva mai concret nu putem crede chiar orice desi orice zvon a plecat de la ceva, deci fum fara foc nu prea exista. In prima faza ar fi nevoie sa reintroduca anumite trenuri care chiar lipsesc si se simte lipsa lor. Bucuresti-Brasov dupa 23 care sa continue la Cluj cu grupa de Sibiu, ideea este ca de la 21 pana dimineata la 6 nu ai nimic spre Brasov si e total aiurea, un tren la 23:45 spre Brasov chiar e nevoie, sa continue la Cluj si sa nu faca mai mult de 7:30 adica la 8 dimineata sa fi in Cluj, in Brasov sa desprinda o grupa de Sibiu care sa aibe macar o cuseta. Acest tren din Cluj sa aibe legatura spre Oradea(sau chiar el sa fie prelungit daca este cerere) si sa existe o legatura spre Satu Mare via Baia Mare Retur sa sosesca la Bucuresti dupa ora 5 maxim 5:30 Bucuresti-Oradea de pranz, fostul IC 531/532 Un tren din Cluj spre Craiova seara prin Petrosani sau prin Valcea Un tren din Cluj la Galati de noapte via Tg Mures-Comanesti Un tren din Timisoara la Galati Timisoara-Constanta si Oradea-Constanta cu circulatie tot timpul anului Un tren din Sighet dimineata dupa ora 8 spre Cluj dar si cel de 14 este necesar 1621/1622 sa reapara asa cum a fost Cel mai important e sa mai scada durata calatoriei si sa mai stranga timpii sa nu mai fie asa largi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 07 Iun 2019, 23:15 | |
| Auzisem cu prelungirea lui 1823 pana la Petrosani ca Bucurestiul si Craiova au fost de acord dar sa opus Timisoara Sunt unii pe la CFR Calatorii mai puternici decat DG probabil si ministru de ei hotaresc ce trenuri se baga isi fac unde vor puncte de lucru ca sa isi puna cunostintele Era bun si un tren direct Craiova Simeria pe la 15 ca asa pleci la 14 si ajungi la 21 la Simeria dupa vreo 5 ore in etajat si mai stai si juma de ora in Filiasi sa lase 2 vagoane |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 08 Iun 2019, 00:12 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Vagonul BDZ cand era respins la Curtici in fiecare saptamana acum 2-3 ani cand circula trenu Sofia-Budapesta de ce se intampla asta? Toata treaba cred ca era din rea vointa nu pentru ca BDZ nu ar avea si ei ceva vagoane mai moderne, ba chiar au cumparat dormitoare noi noute dar nu le trimit international desi sunt apte de drum international, ei trimiteau toate harburile doar doar ii refuza si anuleaza trenu pe ideea ca ce ne trebuie noua trenuri internationale,
Dormitorul era de la MAV, în vreme ce vagonul de clasă era un hârb, ca, de altfel, mai toate din Bulgaria. Vagoane de clasă apte de internaţional, cu excepţia ălora şi a suburbanelor, nu sunt în Bulgaria, cele modernizate sunt doar pentru intern. E drept, bulgarii, noi şi ungurii avem aceeaşi alimentare electrică, deci orice vagon ar fi mers. Dar de ce să se complice ei? Mai ales că trenul respectiv mereu venea întârziat din Ungaria şi dădea peste cap tot traficul, stăteau navetiştii de Calafat cu orele prin Craiova şi înjurau CFR-ul, MAV-ul, pe Papa de la Roma şi pe Dumnezeu în fiecare seară. Putea să fie şi mama luxului, tot nu ar fi mers nici dracu' cu vagonul ăla. Să vezi ce frumos era când te băgai la VD să dormi şi la Vidin te trezea naşul să te muţi la clasă în alt tren sau să mai stai 5 ore acolo până la următorul tren, la care bulgarii ataşau vagonul. Până nu termină bulgarii linia Vidin - Mezdra (de care nici nu s-au apucat) şi noi nu terminăm măcar Craiova - Calafat (de care nici noi nu ne-am apucat), slabe speranţe de vreun alt tren internaţional pe acolo în afară de Desiro-ul de acum (ca să vadă Comisia Europeană că circulă ceva şi să nu ceară banii înapoi pe pod). Lasă că avem acum tren direct spre Istanbul, face de vreo 3 ori mai mult decât un autocar (de avion nici nu mai vorbesc). Sau spre Salonic, vreo 22 de ore, deci cam de 2 ori faţă de autocar. Şi am pus la socoteală şi alea 2 - 3 ore pierdute la frontiera româno-bulgară. Asta în timp ce pe Bucureşti - Constanţa, pe Valea Prahovei ori prin Vatra Dornei rămân oameni pe peron că nu mai sunt bilete şi nici vagoane. Uite unde-s vagoanele de care avem nevoie, cară aer pe la bulgari, cară aer pe la Vicşani sau sunt folosite în combinaţii de gen LDH + 1 vagon, în vreme ce automotoarele stau, că doar la CFR Călători dictează sindicatele, nu eficienţa. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 08 Iun 2019, 00:30 | |
| Crezi ca sta CFR Calatori in vagonul de clasa catre bulgari si in cel de cuseta o data pe saptamana catre greci?? Daca a ajuns CFR Calatori sa stea in 2 vagoane, e nasol rau.E as face cat mai multe destinatii internationale cum era odata, nu toata lumea vrea cu avionul, la unii le e teama iar altii n-au acces la un aeroport, pe cand la gara ajungi mai usor... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 08 Iun 2019, 12:52 | |
| Subscriu, ar trebui intreg anul sa avem minim un tren pe zi catre si dinspre toate tarile vecine, macar atat. Cu partea de compuneri locomotiva + maxim 2 vagoane ce si alea cara aer are dreptate DR2005, nu e normal sa circule asa ceva ca trenuri regio pe mai toate sectiile ce nu deservesc orase mari. Ori atragi macar 40-50 de calatori si pui material rulant adecvat pentru nr asta de calatori ori anulezi de tot trenul ala si trimiti materialul rulant acolo exista sunt calatori de nu au toti loc. - Adrian78 a scris:
- Auzisem cu prelungirea lui 1823 pana la Petrosani ca Bucurestiul si Craiova au fost de acord dar sa opus Timisoara
Sunt unii pe la CFR Calatorii mai puternici decat DG probabil si ministru de ei hotaresc ce trenuri se baga isi fac unde vor puncte de lucru ca sa isi puna cunostintele Era bun si un tren direct Craiova Simeria pe la 15 ca asa pleci la 14 si ajungi la 21 la Simeria dupa vreo 5 ore in etajat si mai stai si juma de ora in Filiasi sa lase 2 vagoane Sa-au facut si petitii in Valea Jiului pentru trenul ala, s-au strans semnaturi, au aparut cererile si in presa locala etc. Sa mai zica cineva ca trenurile ar fi puse in interesul omului de rand care are nevoie de ele. Din Petrosani/Valea Jiului catre Deva, capitala de judet unde au treaba oamenii de rand pe la institutii sau altele nu ai nici un tren de la 7:30 pana la 15:20 cu care evident ajungi doar seara, prea tarziu. Dar seara/noaptea ai trenuri ce cara aer pe ruta asta, ziua merg dubele pline cu oameni la Deva, inclusiv cu studenti deseori care nu pot pleca la 7/inainte de 7 de acasa. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |