|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 21 Feb 2019, 12:09 | |
| Pai inainte erau mai multe linii si inca o grupa de triere daca nu ma insel. Liniile aveau la jumatatea lungimii semnale de triere.
Acuma au lasat 8 linii, au desfiintat liniile in Sofronea. Am avansat cum se zice.
De ce nu merge marfa si prin Salonta si prin Episcopia Bihor? E bine ca merge prin Vîrșeț că mențin vie linia. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 23 Feb 2019, 00:17 | |
| - Adrian78 a scris:
- dan tm a scris:
- Eram ieri prin Gara de Nord si am vorbit cu un manevrant DB .
Astepta un tren cu forduri de la Craiova pentru Italia, insa pentru ca statia Curtici nu mai are capcacitate, era trasat prin Virset. Cind am plecat trenul intra in gara.
Asadar desi e proasta infrastructura prin fosta Iugoslavia, uite ca tot tranziteaza marfa UE.
Da cu 8 linii pentru atatia operatori ce sa faci E cu 8 linii că proiectul a fost făcut pentru Schengen, deci fără control de frontieră. Iar buba nu e că liniile nu ajung, ci că nu pot fi scoase de sub tensiune individual, pentru că Poliţia de Frontieră, de când cu migranţii, vrea să vadă vagoanele şi de sus. Apoi e problema liniei Curtici - Lokoshaza, unde România a dus linia dreaptă până în frontieră şi ungurii nu au făcut nimic. Mai mult, până nu de mult locomotivele izolate treceau la paritate, una dintr-un sens apoi alta din celălalt sens şi tot aşa, a trebuit ca tot CFR să facă un soft bilingv de management al circulaţiei pe Curtici - Lokoshaza ca să rezolve problema asta. Şi peste toate astea vine lipsa de locomotive interoperabile... ajunge trenul la Curtici cu EA şi nu vine locomotiva dinspre Ungaria, că are întârziere. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 23 Feb 2019, 08:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- dan tm a scris:
- Eram ieri prin Gara de Nord si am vorbit cu un manevrant DB .
Astepta un tren cu forduri de la Craiova pentru Italia, insa pentru ca statia Curtici nu mai are capcacitate, era trasat prin Virset. Cind am plecat trenul intra in gara.
Asadar desi e proasta infrastructura prin fosta Iugoslavia, uite ca tot tranziteaza marfa UE.
Da cu 8 linii pentru atatia operatori ce sa faci E cu 8 linii că proiectul a fost făcut pentru Schengen, deci fără control de frontieră. Iar buba nu e că liniile nu ajung, ci că nu pot fi scoase de sub tensiune individual, pentru că Poliţia de Frontieră, de când cu migranţii, vrea să vadă vagoanele şi de sus. Apoi e problema liniei Curtici - Lokoshaza, unde România a dus linia dreaptă până în frontieră şi ungurii nu au făcut nimic. Mai mult, până nu de mult locomotivele izolate treceau la paritate, una dintr-un sens apoi alta din celălalt sens şi tot aşa, a trebuit ca tot CFR să facă un soft bilingv de management al circulaţiei pe Curtici - Lokoshaza ca să rezolve problema asta. Şi peste toate astea vine lipsa de locomotive interoperabile... ajunge trenul la Curtici cu EA şi nu vine locomotiva dinspre Ungaria, că are întârziere. Liniile de la 10-18 se pot scoate individual de sub tensiune iar la 1-9 doar cate 3 linii Problema e tot romaneasca ca nu s-au mai modernizat si linile 10-18 care functioneaza pe sistemul vechi si sunt fara control la semnale de aia sa si limitat viteza la 60 intre Curtici si Lokoshaza Asa e cand in loc sa aduci locomotive interoperabile aduci cutii incendiate de EA din fosta Iugoslavie iar la plecare spre Ungaria ai trenuri cu 4 locomotive ES64U2 si ES64F4 Dispolok De luna viitoare isi inchiriaza si DBCR 3 Siemens ES64 U2 ca tot zic unii ca Lema the best |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 23 Feb 2019, 23:51 | |
| Se lucrează la nişte modificări la semnalizare pentru a se utiliza şi liniile nemodernizate. În plus, se vor introduce în aplicaţia IMComm. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 24 Feb 2019, 08:00 | |
| - Dr2005 a scris:
- Se lucrează la nişte modificări la semnalizare pentru a se utiliza şi liniile nemodernizate. În plus, se vor introduce în aplicaţia IMComm.
Pai si acuma se utilizeaza liniile vechi |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 03 Mar 2019, 19:27 | |
| Dr2005 ai vazut emisiunea Romania te iubesc? Nastase si Basescu au dat sute de milioane de lei la o firma Secol pentru modernizarea liniei Valcele Rm Valcea la 120km/h dar aia au venit au taiat si carat linia la Constanta ca fier vechi nu au facut nimic si cireasa de pe tort mai au si sediu in MT Domnul Smart si Chiper ce cauta ca directorii la CFR SA? |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 03 Mar 2019, 20:00 | |
| Au sunat la Secol si le-au spus asa: "Suntem in concediu acum. Sunati-ne cand e mai cald afara, nu stiu." |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 03 Mar 2019, 23:04 | |
| Am văzut reportajul, dar jumătate din ce se spune acolo sunt doar speculaţii şi devieri de la subiect (l-au avut pe Rodrigo invitat, nu mă miră). Şina de pe Vâlcele - Rm. Vâlcea a fost recuperată de CFR, iar materialul mărunt a fost furat de către localnici. Şi din traverse s-au mai refolosit prin alte părţi. Nu a plecat Secol cu camioanele cu şină la Constanţa _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 04 Mar 2019, 07:43 | |
| Mai taie din ele ca doar vreo 10% e abureala restul e purul adevar. Ce tot ni-l bagi pe gat pe Rodrigo asta ? Spala-te cu el pe cap. Ce vrei sa zici ca pe Balota nu au deraiat trenuri in ultimi ani ? Ca nu se merge cu viteza din reportaj ? Ca interviurile cu acei călători cu trenurile intarziate de peste 10 ore sunt false ? Ca 1821 nu a deraiat ? Dar de Gradistea iar e abureala ? Nu ne priveste pe noi razboiul tau cu Rodrigo sau cu alti. Daca e abureala reportajul de ce nu-i da in judecata pe cei de la ProTV pisoii aia din CFR Calatori, CFR Infrastructura si MT care isi iau prime si bonusuri de performanta an de an fara sa miste un deget ? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 04 Mar 2019, 08:11 | |
| Parerea mea ca Rodrigo asta nu e decit un papusar inhaitat cu factorii de decizie de la CFR. Un habarnist... ca alea erau defecte la usi. Pai esentiala nu e inchiderea usilor.
Era pe undeva postata pe aici pe forum un fel de decizie sau ce , cum ca o parte din ce s-a recuperat pe Vilcele sa se duca pe Calafat.
Nu ca nu s-ar face smenuieli pe acolo, probabil de aceea linia e mereu in planurile de ,,actiune".
In fapt care e scopul acestei,,monitorizari" a terenului? |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 04 Mar 2019, 08:55 | |
| Ar trebui sa fie foarte clar cine e Secol si cine spala bani prin ea, un nene cam iritat care prefera sa nu comenteze. Bine, de fapt sunt mai multi care nu doresc sa comenteze. Ce spune primarul din Ciofrângeni e foarte clar, omul ar zice mai multe dar e clar ca ii este teamă. Nu e prima oara când a dat interviu, a zis chiar mai multe decat in datile trecute. Sigur ca era mai important sa se duca linia la Calafat unde trec sute de trenuri pe zi. Abureli. Nimeni normal la cap si cu bune intentii nu ar fi ridicat TOATA linia.
Despre Rodrigo da, nu prea le are nici cu limba română, dar cu restul. Însă nu încearcă să mintă asa cu rea-credinta, spre deosebire de trântorii nesimțiți din minister. Acum automotoarele cam trebuie sa plece cu ușa închisă, este și esențial, un Desiro nici nu pleacă fără ușa închisă. Nu e ca la un vagon compartimentat unde chiar nu afectează cu aproape nimic confortul si siguranța. Plus că in gări peste noapte nu se stie cine se urcă si fură ce poate. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 04 Mar 2019, 10:28 | |
| - dan tm a scris:
- Parerea mea ca Rodrigo asta nu e decit un papusar inhaitat cu factorii de decizie de la CFR. Un habarnist... ca alea erau defecte la usi. Pai esentiala nu e inchiderea usilor.
Era pe undeva postata pe aici pe forum un fel de decizie sau ce , cum ca o parte din ce s-a recuperat pe Vilcele sa se duca pe Calafat.
Nu ca nu s-ar face smenuieli pe acolo, probabil de aceea linia e mereu in planurile de ,,actiune".
In fapt care e scopul acestei,,monitorizari" a terenului? Ce monitorizare ca acolo sunt numai gropi goale Si de pe C4 unde sunt materialele recuperate?Acum vreo 2-3 ani se laudau cei de la CFR ca au valorificat materiale ramase de vreo 10 mil de lei chiar anu trecut se taia sina ramasa la Pui In 2003-2004 se taia sina la greu in port stiu din sursa sigura |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 04 Mar 2019, 11:09 | |
| Am inteles ca sint gropi goale, intrebarea mea este care este scopul?
Adica la nivel oficial pentru ce se toaca banii cu acea monitorizare? ce ar trebui sa releveze? Adica prezumind ca acolo ar fi aparatura. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 04 Mar 2019, 11:39 | |
| - dan tm a scris:
- Am inteles ca sint gropi goale, intrebarea mea este care este scopul?
Adica la nivel oficial pentru ce se toaca banii cu acea monitorizare? ce ar trebui sa releveze? Adica prezumind ca acolo ar fi aparatura. Alunecarile de teren daca solul este instabil Eu nu stiu de unde au scos ei viteza aia de 120 km/h acolo si daca viaductul ala mai este sigur acuma? In reportaj s-au mai strecurat si cateva erori ună din ele cand filma trenul care cobora Balota se zgomotul ala nu era de la frane ci din vauza curbelor prea stranse.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 04 Mar 2019, 17:43 | |
| - Katalyn a scris:
- Ce vrei sa zici ca pe Balota nu au deraiat trenuri in ultimi ani ? Ca nu se merge cu viteza din reportaj ?
Linia aia şi în stare nouă nu ar duce viteze mai mari. De deraiat au deraiat trenuri, dar dacă o să te uiţi prin rapoartele AGIFER, o să mai vezi că, în general, pe lângă starea infrastructurii apar şi cauze precum încărcarea necorespunzătoare a materialului rulant (sau deplasarea încărcăturii în vagoane), diferenţe de de diametru la roţile de vagon, sarcini distribuite inegal pe roţi inclusiv la locomotive, distribuitoare de frână care intră în acţiune prea repede sau prea încet ş.a.. Orice accident e un cumul de factori, calea ferată ca sistem are multe marje de siguranţă. Chiar şi traversele alea putrezite, conform instrucţiei, sunt acceptate într-o anumită proporţie, la fel şi şina înversată în curbe şi tirfoanele slăbite. Numai că aceste cauze de la materialul rulant sunt, frecvent, ignorate... la CFR Călători şi CFR Marfă pentru că sunt de stat, la privaţi pentru că sunt acoperiţi în hârtii (spre deosebire de CFR Marfă sau CFR Călători, de pildă - poate ne spuen Vitosa câte locomotive seria 477 sunt puse în funcţiune de către un organism notificat din lista NANDO sau câte sunt puse în funcţiune măcar conform NNTR) - puneri în funcţiune, certificări de interoperabilitate sau autorizări pe NNTR - şi ar muri AFER de foame dacă ăştia nu ar mai cotiza pentru hârtii. - Katalyn a scris:
- Ca interviurile cu acei călători cu trenurile intarziate de peste 10 ore sunt false ?
Interviurile nu sunt false, dar sunt scoase din context. Aia a fost forţă majoră şi se întâmplă 2 - 3 zile pe an. Crezi că DB îţi dă ceva pentru asta? Păi DB îţi anulează trenul şi te anunţă cu 2 minute înainte şi nu cârâie nimeni. Am mai zis-o eu că Regulamentul 1371 e o porcărie, punând în cârca OTF toate întârzierile. Se are în vedere modificarea lui (dar nu cred că reuşeşte Preşedinţia Română asta) după modelul din aviaţie, unde despăgubirile se dau doar pentru cauze datorate companiei aeriene, nu pentru vreme, trafic aglomerat pe aeroport sau greva unor terţi (aeroport, societate de handling, controlori de trafic ş.a.). Pe 13 februarie a fost grevă la belgieni... crezi că mi-a dat cineva despăgubiri? Nu tată, banii înapoi sau reprogramare la altă cursă, că nu era vina TAROM-ului că Belgocontrol e în grevă. - Katalyn a scris:
- Daca e abureala reportajul de ce nu-i da in judecata pe cei de la ProTV
Avem Birou de Presă, avem Direcţie Reprezentare Instanţă, e treaba lor asta. Dacă vor cere informaţii de la noi, noi le vom da. - AeroX a scris:
- Ar trebui sa fie foarte clar cine e Secol si cine spala bani prin ea, un nene cam iritat care prefera sa nu comenteze. Bine, de fapt sunt mai multi care nu doresc sa comenteze.
La privat nu e ca la stat, cu avertizorul de integritate... dacă spui ceva de angajator, te zboară ăla în secunda 2, chiar dacă e ilegal. Şi asta e valabil pentru aproape orice societate privată, întreabă-l tu pe unul de la un hipermarket de ce sunt încolţiţi cartofii de la raft... crezi că o să recunoască că stau aruncaţi în depozit şi că ce nu se vinde se aruncă şi intră oricum în marja de mărfuri furate sau expirate? În cazul fericit o să îţi spună că cartofii sunt buni şi cine nu e mulţumit poate să îşi ceară banii înapoi sau, dacă aude că eşti de la presă, o să-ţi spună sec să discuţi la Relaţii cu Publicul şi o să cheme şi paza să te scoată de acolo. Apropo de Secol, cheltuielile CFR S.A. din titlul 55.01.12 - Investiţii ale agenţilor economici pentru Vâlcele - Rm. Vâlcea pe anul 2018 au fost de 0 (ZERO) lei. - Adrian78 a scris:
- Si de pe C4 unde sunt materialele recuperate?Acum vreo 2-3 ani se laudau cei de la CFR ca au valorificat materiale ramase de vreo 10 mil de lei chiar anu trecut se taia sina ramasa la Pui
Tot ce rămâne de la modernizări revine CFR S.A. cu proces-verbal, nu se valorifică de către constructor. Ce se poate refolosi, se refoloseşte, inclusiv instalaţii CED. Şi de la alte lucrări se refoloseşte ce se mai poate, vezi podul de la Poiana Slănic refăcut cu bucăţi dinc el vechi de la Putna Seacă. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |