|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 05 Apr 2019, 08:11 | |
| Interesante stiri despre DB. In ziarul local sint anunturi de angajare, vad ca on line nu e la liber ziarul sa le postez. O sa le fac o poza. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 11 Apr 2019, 18:42 | |
| - Katalyn a scris:
- @Dr2005 nu mai esti expert in tot si toate ? Ce parere ai despre Brexit si de Eurostar ca in urma cu cateva luni ne indoctrinai cu teoria chibritului. Am luat 4 bilete dus-intors Londra - Paris pentru luna iunie, am primit acelasi mail ca anul trecut, nimic nu s-a schimbat care sa afecteze durata calatoriei sau disconfortul pasagerilor. Ba chiar am putut alege cele mai bune 4 locuri din vagon cu masute si unul langa altul. Cum e cu teoria ta care spuneai ca peste noapte vine sfaristul Eurostarului din cauza Brexitului. Sunt curios cine te informeaza eronat sau care sunt site-urile de pe care te informezi prost. Eurostar este o fabrica de bani chiar daca are biletele ieftine la doar Ł29 ( 145 RON ) nu se poate termina acest serviciu din cauza Brexitului. Sa vedem in ce mileniu vom merge in 2h20' la doar 145 RON de la Bucuresti la Timisoara cu mult laudatul CFR Calatori, probabil cand va exista teleportarea.
Eu recunosc ca am zis de eurotunel ca e posibil sa nu se mai circule mai deloc prin el odata cu brexitul, insa eu imi imaginam altfel brexitul, nu asa. Ma gandeam ca vor face gard de sarma ghimpata la frontiere, pazit cu armata, putine puncte de trecere, vize ce trebuie obtinute in prealabil si cu dosar cu o grama de dovezi si costuri si interviuri cu cateva luni inainte de a intra sau iesi din UK. Cam cum a ajuns calatoria din Iasi in Basarabia dupa ruperea acesteia din urma de Romania, adica greoi rau de facut si traficul scazand foarte mult. Dar din ce vad pana acum astia intentioneaza sa isi lase granitele deschise chiar in varianta de brexit fara acord. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 11 Apr 2019, 21:23 | |
| Parcă am lămurit treaba cu Brexitul si Eurostar cu eurotunelul unde Dr2005 aproape ca își schimbase părerea, serviciul ăsta de trenuri aduce milioane bune de Euro lunar ca cineva sa il închidă ca vezi doamne nush ce mecanici nu sunt autorizati in UK sau Franta. Există controale separate, exista autorizari si acorduri nimeni nu poate opri acest serviciu din cauza Brexitului. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 11 Apr 2019, 22:02 | |
| - Luna a scris:
- Katalyn a scris:
- @Dr2005 nu mai esti expert in tot si toate ? Ce parere ai despre Brexit si de Eurostar ca in urma cu cateva luni ne indoctrinai cu teoria chibritului. Am luat 4 bilete dus-intors Londra - Paris pentru luna iunie, am primit acelasi mail ca anul trecut, nimic nu s-a schimbat care sa afecteze durata calatoriei sau disconfortul pasagerilor. Ba chiar am putut alege cele mai bune 4 locuri din vagon cu masute si unul langa altul. Cum e cu teoria ta care spuneai ca peste noapte vine sfaristul Eurostarului din cauza Brexitului. Sunt curios cine te informeaza eronat sau care sunt site-urile de pe care te informezi prost. Eurostar este o fabrica de bani chiar daca are biletele ieftine la doar Ł29 ( 145 RON ) nu se poate termina acest serviciu din cauza Brexitului. Sa vedem in ce mileniu vom merge in 2h20' la doar 145 RON de la Bucuresti la Timisoara cu mult laudatul CFR Calatori, probabil cand va exista teleportarea.
Eu recunosc ca am zis de eurotunel ca e posibil sa nu se mai circule mai deloc prin el odata cu brexitul, insa eu imi imaginam altfel brexitul, nu asa. Ma gandeam ca vor face gard de sarma ghimpata la frontiere, pazit cu armata, putine puncte de trecere, vize ce trebuie obtinute in prealabil si cu dosar cu o grama de dovezi si costuri si interviuri cu cateva luni inainte de a intra sau iesi din UK. Cam cum a ajuns calatoria din Iasi in Basarabia dupa ruperea acesteia din urma de Romania, adica greoi rau de facut si traficul scazand foarte mult. Dar din ce vad pana acum astia intentioneaza sa isi lase granitele deschise chiar in varianta de brexit fara acord. Dar ce este Marea Britanie cumva Mexic sa ridice garduri la granite? Sunt destule tari care nu sunt in UE din centrul Europei si Nord si nu au nici garduri si nici vize.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 11 Apr 2019, 23:10 | |
| Pe relaţia cu UK oricum se face control de frontieră şi acum, că UK nu e în Schengen. Acestui control i se va adăuga controlul vamal (deci gata cu băgat ţigări ieftine din Europa de Est în UK), deci el se va prelungi cu câteva minute pentru fiecare călători. Însă costurile pentru Eurostar şi celelalte firme vor fi enorme, tot personalul va trebui re-testat şi re-autorizat în UE, vehiculele vor trebui re-certificate, vor fi necesare noi certificate partea A pentru circulaţia prin UE ş.a.m.d.). În funcţie de dorinţa OTF implicaţi, aceste demersuri se vor face sau nu... dar costul lor sigur se va regăsi în preţul biletelor şi, cel mai probabil, frecvenţa trenurilor se va reduce faţă de cea din prezent. Dacă UK decide să reintroducă vizele sau, mai probabil, UE va cere vize pentru britanici s-ar putea ca Eurostar să nu mai meargă mai departe de Paris şi să aibă 3 - 4 curse pe zi şi atât. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 11 Apr 2019, 23:27 | |
| Englezii ii vor zapaci pe astia din UE. Au votat, apoi au dat-o cotita. Astialalti care mai de care mai breji, care mai de care sa devina mai ,,tare" in UE s-au caftit intre ei.
E UK contra restu care au ramas ...27.
Asta cu tigarile e mizilic, vedem noi la tv emisiunea aia ,,vamesii" dar la Calais te cauta doar sa n-ai oameni prin masina.
Marea Britanie face controalele in Franta.
Pai Romania nici in 32 de ani de aici inainte nu va reusi sa construiasca logistica pusa la punct de la Calais si Dover pentru control si traversare. Ca sa nu mai zic despre Eurotunel, ca nu am vazut.
Nici nu stiu de ce discutam despre citeva minute in plus la trenuri pentru controale. Aia nu o sa desfaca vagoanele ca noi la sirbi sau la unguri. Li se rupe lor de 30 de minute in plus la Eurostar.Daca vor fi...
La noi dureaza 2 ore sa aduca o locomotiva de ajutor de la Timisoara la Ronat triaj.Inseamna ca un feribot la Calais l-ar incarca intr-o zi daca n-ar bloca cumva rampele de acces.
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 12 Apr 2019, 00:06 | |
| - Adrian78 a scris:
Dar ce este Marea Britanie cumva Mexic sa ridice garduri la granite? Sunt destule tari care nu sunt in UE din centrul Europei si Nord si nu au nici garduri si nici vize.. Da, ca si Mexic sau mai bine zis la dictatura imi imaginam ca vrea sa ajunga UK dupa Brexit, vor rupe orice relatie cu UE. Nu credeam ca vor ramane tot cam la fel de liberi ca in UE. Moldova si Serbia sunt 2 tari care nu sunt in UE dar de ceva timp au granitele deschise, fara vize, pentru europeni chiar cu buletinul doar. (CI) Numai ca aceste tari nu sunt chiar straine de UE, au acord cu UE, pastreaza relatii cu UE. Dar se pare ca defapt si UK cam la fel vrea, ba chiar vrea sa permita circulatia doar cu CI, fara pasaport si in caz de brexit fara acord. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 12 Apr 2019, 06:39 | |
| Vom vedea Dr2005 daca vor circula 4-5 Eurostar pe zi vom vedea. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 14 Apr 2019, 23:05 | |
| Schimbare in transportul local din Valea Jiului, de cateva zile circula si autobuze cu 35 de locuri in loc de microbuze. Si preturile sunt reduse pe mai toate rutele, chiar si cu 50%. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Apr 2019, 10:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe relaţia cu UK oricum se face control de frontieră şi acum, că UK nu e în Schengen. Acestui control i se va adăuga controlul vamal (deci gata cu băgat ţigări ieftine din Europa de Est în UK), deci el se va prelungi cu câteva minute pentru fiecare călători.
Însă costurile pentru Eurostar şi celelalte firme vor fi enorme, tot personalul va trebui re-testat şi re-autorizat în UE, vehiculele vor trebui re-certificate, vor fi necesare noi certificate partea A pentru circulaţia prin UE ş.a.m.d.). În funcţie de dorinţa OTF implicaţi, aceste demersuri se vor face sau nu... dar costul lor sigur se va regăsi în preţul biletelor şi, cel mai probabil, frecvenţa trenurilor se va reduce faţă de cea din prezent. Dacă UK decide să reintroducă vizele sau, mai probabil, UE va cere vize pentru britanici s-ar putea ca Eurostar să nu mai meargă mai departe de Paris şi să aibă 3 - 4 curse pe zi şi atât. Tu vorbesti dpdv al birocratului roman care incearca sa-si castige existenta invocand tot felul de regulamente si autorizatii ca sa-si justifice postul.La ei guvernul si autoritatile nu pun bete in roate unei afaceri private, ei sunt interesati sa mearga afacerea ca s-o poata impozita, ei din asta isi castiga salariului, nu din inventat autorizatii.Si daca tot vorbesti de UE si non-UE, automotorul moldovean care vine la Iasi-Socola este autorizat si reautorizat sa circule in UE? Dar mecanicii??? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Apr 2019, 14:49 | |
| - marius664 a scris:
- La ei guvernul si autoritatile nu pun bete in roate unei afaceri private, ei sunt interesati sa mearga afacerea ca s-o poata impozita, ei din asta isi castiga salariului, nu din inventat autorizatii.
N-ai tu idee câte avize şi autorizaţii îţi trebuie şi la ei. Diferenţa e că la ei nu merge cu zăhărelul... le ai circuli, nu le ai îţi trântesc ăia o amendă de te laşi de meserie. Aşa că nimeni nu riscă. Nu o să vezi Eurostar cu scadenţa la RG depăşită, condus de mecanic care nu are contractul de muncă valabil şi care a deschis 2 foi de parcurs ca să nu fie prins că şi-a depăşit orele. Spre deosebire de trenurile şi personalul din alte state al căror nume nu îl voi da. - marius664 a scris:
- Si daca tot vorbesti de UE si non-UE, automotorul moldovean care vine la Iasi-Socola este autorizat si reautorizat sa circule in UE? Dar mecanicii???
Nu are absolut nicio agrementare acel tren, nu există certificat de siguranţă, nu există convenţie de investigare cu AGIFER, nu are INDUSI, nu are DSV, nu are mecanici cu permis european, personalul nu e autorizat în centre autorizate de ASFR, nu corespunde STI, nu respecte legislaţia privind tarifele maximale de deservire generală, nu repsectă legislaţia privind facilităţile legale, de fapt nu respectă nimic, trenul ăla practic e o bombă pe roţi. Ba chiar am impresia că nici adaptor de cuplă UIC are, dacă rămâne blocat o să fie mare distracţie. De ce? Păi simplu, pentru că aceste dotări şi documente nu sunt necesare în traficul transfrontalier, până la staţia de frontieră. Aşa că s-a mutat din pix frontiera de la Ungheni la Socola pentru traficul de călători. Din fericire, încă nu a luat foc niciunul în România, că dacă lua, ieşea scandal mare şi ieşeau la iveală şi aceste mânării pseudolegale făcute în numele ,,frăţiei" cu moldovenii. _________________ :TTT:
|
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5496 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Apr 2019, 17:23 | |
| - Dr2005 a scris:
Nu are absolut nicio agrementare acel tren, nu există certificat de siguranţă, nu există convenţie de investigare cu AGIFER, nu are INDUSI, nu are DSV, nu are mecanici cu permis european, personalul nu e autorizat în centre autorizate de ASFR, nu corespunde STI, nu respecte legislaţia privind tarifele maximale de deservire generală, nu repsectă legislaţia privind facilităţile legale, de fapt nu respectă nimic, trenul ăla practic e o bombă pe roţi. Ba chiar am impresia că nici adaptor de cuplă UIC are, dacă rămâne blocat o să fie mare distracţie. De ce? Păi simplu, pentru că aceste dotări şi documente nu sunt necesare în traficul transfrontalier, până la staţia de frontieră. Aşa că s-a mutat din pix frontiera de la Ungheni la Socola pentru traficul de călători. Din fericire, încă nu a luat foc niciunul în România, că dacă lua, ieşea scandal mare şi ieşeau la iveală şi aceste mânării pseudolegale făcute în numele ,,frăţiei" cu moldovenii. oare te auzi cand vorbesti?? eu unu ,nu stiu ca frontiera mi o face la socola, ci la ungheni prut cand trec la ungheni moldova. daca tot spui ca lucrezi prin minister spune le la astia sa nu ma mai tina la ungheni prut cate 56 de minute de fiecare data cand trec in rep. moldova. si apropo automotorul lor are uic pentru romania si ucraina numai ca la noi circula pana la socola caci doar pana acolo este cale larga. cat priveste sistemul de inductor unde poti oare sa pui inductoarele de la semnale atunci cand circuli pe cale incalecata??? inseamna ca nici ale noastre locomotive nu sunt bune cand merg de la socola la ungheni moldova tot un fel de bombe pe roti suntem si noi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Apr 2019, 18:46 | |
| Trecerile feroviare de frontieră sunt cele din acord: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/117388 Observaţi, vă rog, că este PTF Iaşi - Ungheni, nu Ungheni Prut - Ungheni.
Modul de efectuare a diferitelor controale se stabileşte prin acorduri bilaterale, iar circulaţia între staţiile de frontieră e exclusă de la aplicarea STI şi NNTR, aplicându-i-se reguli speciale. Există unul între poliţiile de frontieră, unul între CFR S.A. şi CFM ş.a. Prin urmare Socola a fost inclusă în acest acord bilateral.
Pentru comparaţie, acordul cu Bulgaria: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/98078 E ceva mai bine scris (există şi aici acord bilateral CFR - BDJ, dar nu l-am găsit pe net, deci nu ştiu dacă e public sau nu) şi precizează şi care sunt staţiile de frontieră. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 17 Apr 2019, 18:56 | |
| - Dr2005 a scris:
- marius664 a scris:
- La ei guvernul si autoritatile nu pun bete in roate unei afaceri private, ei sunt interesati sa mearga afacerea ca s-o poata impozita, ei din asta isi castiga salariului, nu din inventat autorizatii.
N-ai tu idee câte avize şi autorizaţii îţi trebuie şi la ei. Diferenţa e că la ei nu merge cu zăhărelul... le ai circuli, nu le ai îţi trântesc ăia o amendă de te laşi de meserie. Aşa că nimeni nu riscă. Nu o să vezi Eurostar cu scadenţa la RG depăşită, condus de mecanic care nu are contractul de muncă valabil şi care a deschis 2 foi de parcurs ca să nu fie prins că şi-a depăşit orele. Spre deosebire de trenurile şi personalul din alte state al căror nume nu îl voi da.
- marius664 a scris:
- Si daca tot vorbesti de UE si non-UE, automotorul moldovean care vine la Iasi-Socola este autorizat si reautorizat sa circule in UE? Dar mecanicii???
Nu are absolut nicio agrementare acel tren, nu există certificat de siguranţă, nu există convenţie de investigare cu AGIFER, nu are INDUSI, nu are DSV, nu are mecanici cu permis european, personalul nu e autorizat în centre autorizate de ASFR, nu corespunde STI, nu respecte legislaţia privind tarifele maximale de deservire generală, nu repsectă legislaţia privind facilităţile legale, de fapt nu respectă nimic, trenul ăla practic e o bombă pe roţi. Ba chiar am impresia că nici adaptor de cuplă UIC are, dacă rămâne blocat o să fie mare distracţie. De ce? Păi simplu, pentru că aceste dotări şi documente nu sunt necesare în traficul transfrontalier, până la staţia de frontieră. Aşa că s-a mutat din pix frontiera de la Ungheni la Socola pentru traficul de călători. Din fericire, încă nu a luat foc niciunul în România, că dacă lua, ieşea scandal mare şi ieşeau la iveală şi aceste mânării pseudolegale făcute în numele ,,frăţiei" cu moldovenii. La mintea ta nici nu mai mira pe nimeni toate aberatiile tale, esti genul ala care ii este frica si de umbra lui iar la locul tau de munca vii aici si torni cu tot felul de scuze, pana se misca ceva ai nevoie de 100 de hartii si aprobari, tipic romanesc dar uite ca la altii se invarte roata mult mai simplu. De fapt la tine este o frustrare, o trauma din copilarie care nu iti da voie sa evoluezi si sa traiesti simplu si mult mai bine, te legi de tot felul de prostii care nu au rost, ai o ura in tine de a sanctiona cu tot felul de amenzi ca Gheorghe a adus din Moldova 10 pachete de tigari de exemplu si din aceasta cauza mori tu de ciuda si daca ar fi dupa tine nu mai trebuie sa circule nimic direct cu Moldova/Ucraina. |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5496 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Mier 17 Apr 2019, 19:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- Trecerile feroviare de frontieră sunt cele din acord: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/117388
Observaţi, vă rog, că este PTF Iaşi - Ungheni, nu Ungheni Prut - Ungheni.
Modul de efectuare a diferitelor controale se stabileşte prin acorduri bilaterale, iar circulaţia între staţiile de frontieră e exclusă de la aplicarea STI şi NNTR, aplicându-i-se reguli speciale. Există unul între poliţiile de frontieră, unul între CFR S.A. şi CFM ş.a. Prin urmare Socola a fost inclusă în acest acord bilateral.
Pentru comparaţie, acordul cu Bulgaria: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/98078 E ceva mai bine scris (există şi aici acord bilateral CFR - BDJ, dar nu l-am găsit pe net, deci nu ştiu dacă e public sau nu) şi precizează şi care sunt staţiile de frontieră. Ungheni-Ungheni internațional feroviar 24/24 e un extras dintr un document de la cei din politia de frontiera atasez documentul daca vrei si ca sa vezi in livretul de mers 1051 si 1052 au stationare cate 40 de minute in UNGHENI PRUT HM pentru a i se face controlul de catre vamesi si politia de frontiera a romaniei unde controleaza aia absolut tot e un fel de "aushwitz" sper sa nu fiu luat in colimator pentru comparatie dar exact asa seamana halta de miscare ( inconjurata de gard si cu sarma ghimpata )unde toata lumea se da jos si aia de la frontiera incep sa scormoneasca fiecare coltisor cu scanere si lanterne, si toata treaba asta se face in ungheni prut nu in socola nu pe distanta socola/iasi - ungheni prut. si asa e la fiecare tren care intra sau iese din romania. iar motorul ala minune al lor ca sa poata circula are ca reglementare urmatoarea treaba " mecanicul moldovean e insotit de instructorul moldovean si instructorul de la depoul iasi pe distanta ungheni prut socola ungheni prut si fiecare se trece in foaia lor de parcurs respectiv in foaia de parcurs a instructorului din romania". politia de frontiera nu controleaza trenul si nici personalul care insoteste trenul respectiv calatori pe distanta socola/iasi ungheni prut lucrul acesta se face doar in punctul de trecere ungheni prut |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |