Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+33
jabels
riciu
dan tm
Dr2005
lifetec
@ndrey
bubu
rizelgeorgel2004
bobi
DUAL
razvan - trenuri
ldh80
Nesebar
DAS 2011
alinx3330
ets2oltromânia
cristi ar
Cipri Andrei Neculai
mielutu zburator
TER200
IonutCFR2009
marius664
cardinal
aris86
Adirmvl
Luna
Vitosa
Katalyn
ciprian71
AeroX
kristi kkk
TVlad
Adrian78
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeVin 16 Noi 2018, 19:56

Katalyn a scris:
Am vazut dimineata un titlu pe o pagina straina cum Comisia Europeana a stabilit toate trenurile trebuie sa aiba 8 locuri pentru biciclete. Cand ajung acasa o sa recitesc stirea si postez linkul. Acum intrebarea mea de incepator este : Intra sau va intra in schema asta si CFR Calatori sau ei sunt total pe dinafara ? Daca vor fi obligati cum va gasi CFR Calatori solutii pentru a avea 8 locuri pentru biciclete in fiecare tren IR in conditile in care peste tot in Europa se modernizeaza vagoane sau se produc vagoane noi cu spati pentru PMR si Biciclete numai la noi se inghesuie 84 locuri intr-un salon dar ei ar fi in stare sa bage si 100 locuri intr-un salon de 84.

Asa ar trebui sa arate un vagon de lung parcurs nu ca la noi 84 de locuri

https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/H/MAV_Bbdpmz-8491-4.php
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeLun 19 Noi 2018, 17:32

Am primit mail de la Eurostar mai sunt 1 zi si 8 ore jumate la oferta de 60.000 bilete la cel mai mic pret Ł29 ( 145 RON ) pe sens Londra-Paris si Londra-Brussels si la Ł35 ( 175 RON ) Londra-Amsterdam numai daca cumperi pana la 20.11 si calatoresti intre 08.01.2019 si 03.04.2019.

Cele mai mici preturi chiar si in zilele de week-end si la trenuri adevarate nu carute. Pe cand un astfel de mail si de la CFR Calatori cu x oferta ca de trenuri adevarate nici vorba.

Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6767
Data de inscriere : 25/05/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeLun 19 Noi 2018, 18:46

Pe cand? Nu vezi cum se ofilesc pe zi ce trece? Ce naiba ...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 22 Noi 2018, 09:09

De la altii construit in 3 ani nu ca la noi in 6 ani cateva sute de metri

CZECH REPUBLIC: Passenger services began using the country’s longest railway tunnel on November 16, the day after the first revenue freight train.

With a 4 174 m long northern bore and 4 150 m southern bore, the tunnel under the Chlum and Homolka hills near Ejpovice to the east of Plzeň is the main feature of a new 14ˇ1 km double-track alignment between Rokycany (Ejpovice) and Plzeň-Doubravka. This is 6ˇ1 km shorter than the 20ˇ2 km route via Chrást, which will now be partly closed.

Trains are initially only using the southern bore until December 7, and will run at a maximum speed of 50 km/h until the launch of the full service and 160 km/h running with the December 9 timetable change. This will reduce the journey time between Plzeň and Praha-Smíchov by 11 min.

The slab track in the tunnel has been designed for a maximum of 200 km/h, and testing at this speed is planned for 2019. ETCS is due to be installed in 2021.

Boring was undertaken by a consortium of Metrostav and Subterra using a 115 m long Herrenknecht S-799 TBM which began work on February 3 2015. The southern bore was broken through on June 11 2016, and the northern bore followed on October 7 2017.

Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4080
Data de inscriere : 15/06/2016

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeLun 03 Dec 2018, 12:00

Azi s-a semnat contractul pentru începerea autostrăzii Craiova Slatina(Valea Mare)
Va avea două tronsoane, unul din Craiova până la limita județului Dolj si celălalt de la limita județului Olt pana la Valea Mare
Informație preluata de pe gazeta nouă
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeLun 03 Dec 2018, 14:28

ets2oltromânia a scris:
Azi s-a semnat contractul pentru începerea autostrăzii Craiova Slatina(Valea Mare)
Va avea două tronsoane, unul din Craiova până la limita județului Dolj si celălalt de la limita județului Olt pana la Valea Mare
Informație preluata de pe gazeta nouă

E drum express si costa 8mil de euro pe kilometru cat un km de autostrada la munte intro tara unde nu se fura..
Cred ca spaga oficiala acum la PSD e 25% minim doar au mai facut ei  50 km  de autostrada cu 1 miliard de euro

Cele 3 contracte semnate astăzi sunt aferente următoarelor tronsoane ale drumului expres Craiova – Pitești:
#Tronsonul 1 (17,7 km) se întinde între km 0+000 și km 17+700 și are ca punct de început desprinderea din varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova (unde este prevăzută amenajarea unui nod rutier), iar ca punct final limita județelor Dolj cu Olt. Acest tronson traversează teritoriile administrative ale următoarelor localități: Craiova, Ghercești, Pielești și Robănești.
Specificatii tehnice:
Lungime: 17,7 km din care 10,165 km sunt situați pe curbe ceea ce reprezinta 57% din traseu
Viteza de proiectare: 120 km/h
Partea carosabilă: 2 x 7,00 metri
Benzi de încadrare: 4 x 0,5 metri
Acostamente: 2 x 1,5 metri
Spațiu median: 3,00 metri
Platforma: 22,00 metri
Noduri rutiere: km 0+000 - intersecția cu DN65F - Centura Nord Craiova
km 1+400 - intersecția cu DC4 - Craiova Vest
Principalele Poduri și Pasaje:
1. Pasaj la DN65 F la nod rutier Centura Nord Craiova - lungime: 108 m
2. Pasaj la DC4 la nod rutier Craiova Vest - lungime: 78 m
3. Pod la km 3+635 peste Valea Ursoaia - lungime: 54 m
4. Pod la km 6+410 peste paraul Teslui - lungime: 78 m
5. Pod la km 7+120 peste DJ 641 - lungime: 42 m
6. Pod la km 12+385 peste Valea Langa - lungime: 42 m
7. Pod la km 15+700 - lungime: 120 m
8. Pasaj la km 16+200 peste Calea Ferata 101 - lungime:78 m
9. Pasaj la km 16+640 peste DN 65 - lungime: 78 m
Parcare de scurtă durată la km 14+190
Operatorul economic care va realiza proiectarea și execuția Tronsonului 1 este TIRRENA SCAVI S.p.A. (ITALIA). Valoarea contractului este de 358.179.480,69 LEI fără TVA, echivalentul a 76 milioane Euro fără TVA, avand un cost/km de 4,3 milioane euro fără TVA.

#Tronsonul 2 (39,85 km), format din două loturi, - se întinde între km 17+700 și km 57+550 și are ca punct de început limita dintre județele Dolj și Olt, iar ca punct final în apropierea municipiului Slatina, la intersecția cu DN 65B în zona localității Valea Mare. Acesta traversează teritoriile administrative ale urmatoărelor localități: Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Milcov, Slatina și Valea Mare.
Lotul 1 (18,5 km) - Varianta de ocolire BALȘ - se întinde intre km 17+700 – Km 36+200. Acesta traverseaza teritoriile administrative ale următoarelor localități: Balș, Bârza, Piatra Olt.
Lotul 2 (21,35 km) - Varianta de ocolire SLATINA - se întinde intre km 36+200– km 57+550. Acesta traverseaza teritoriile administrative ale următoarelor localități: Slătioara, Ulmi, Milcov, Slatina și Valea Mare.
Prin execuția Lotului 1 se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localității Balș, iar prin execuția Lotului 2 se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localității Slatina, prin redirecționarea traficului greu în afara acestor localități.
Specificații tehnice Tronsonul 2 - Lotul 1:
Lungime: 18,5 km
Viteza de proiectare: 120 km/h
Partea carosabila: 2 x 7,00 metri
Benzi de incadrare: 4 x 0,5 metri
Acostamente: 2 x 1,5 metri
Spatiu median: 3,00 metri
Platforma: 22,00 metri
Noduri rutiere: km 19+370 - DN65 Bals Vest
km 27+630 DJ 644 Barza Nord
km 35+685 - intersectia cu DC13 - Piatra Olt Nord - Vest
Principalele Poduri si Pasaje:
1. Pod la km 22+410 peste raul Oltet - lungime: 550 m
2. Pod la km 24+260 peste paraul Gengea - lungime: 30 m
3. Pasaj la km 26+235 peste Calea Ferata 101 - lungime:135 m
4. Pod la km 30+015 peste paraul Birlui - lungime: 405 m
5. Pasaj la km 19+870 peste DC 154A - lungime: 78 m
6. Pasaj la km 19+370 peste DN65 la nod rutier Bals Vest - lungime: 78m
7. Pasaj la km 27+630 peste DJ 644 la nod rutier Barza Nord - lungime: 78 m
8. Pasaj la km 35+685 peste DC13 - Piatra Olt Nord - Vest - lungime: 78 m
Parcări: la km 29+450 stânga și dreapta
Operatorul economic care va realiza proiectarea și execuția Tronsonului 2 - Lotul 1 este Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL (ROMANIA). Valoarea contractului este de 661.452.009,54 LEI fără TVA, echivalentul a 141 milioane Euro fără TVA, având un cost/km de 7,6 milioane euro fără TVA.
Specificatii tehnice Tronsonul 2 - Lotul 2:
Lungime: 21,35 km
Viteza de proiectare: 120 km/h
Partea carosabila: 2 x 7,00 metri
Benzi de incadrare: 4 x 0,5 metri
Acostamente: 2 x 1,5 metri
Spatiu median: 3,00 metri
Platforma: 22,00 metri
Noduri rutiere: km 50+095 la intersectia cu DJ 546 - Slatina Sud - Est
Principalele Poduri si Pasaje:
1. Pod la km 39+220 peste Paraul Coarnes - lungime: 40 m
2. Pod la km 39+780 peste paraul Negrisoara - lungime: 40 m
3.Pod la km 44+510 peste raul Olt - lungime: 1690 m
5. Pod la km 47+875 peste paraul Milcov - lungime: 405 m
6. Pod la km 48+710 peste Calea Ferata - lungime: 112 m
6. Pod la km 52+200 peste DJ 653 - lungime: 42 m
7. Pod la km 52+490 peste CF 101- lungime: 78 m
Parcări: la km 55+300 stânga și dreapta
Operatorul economic care va realiza proiectarea si executia Tronsonului 2 - Lotul 2 este Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL (ROMANIA). Valoarea contractului este de 792.189.981,56 LEI fără TVA, echivalentul a 168 milioane Euro fără TVA, având un cost/km de 7,8 milioane euro fără TVA.

În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestor contracte este de 36 luni, din care 12 luni pentru activitatea de proiectare și 24 luni pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 7 ani.
Lungimea totală a drumului expres este de 120 km, din care cele trei contracte semnate astăzi însumeaza o lungime de 57,55 km
Valoarea totală a celor 3 contracte este de 1.811.821.471,79 lei fără TVA, aproximativ 385.000.000 euro fără TVA
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeMar 25 Dec 2018, 13:26

Incepe hotia PSD 1 mld de euro 68 de km de autostrada deci vreo 15 mil/km
Bun vine firma privata da 24 de milioane pentru punctele de taxare si ce mai e acolo da primeste minim 80 de mil de euro pe an plus banii din taxare
Ma mir la CF cum de nu s-au gandit si aici la asa ceva de genul sa faca statul infrastructura iar privatul doar garile si sa incaseze tot TUI ul dar noroc ca am accesat fondurile UE si nu se mai poate fura

https://www.g4media.ro/taxa-de-63-euro-autoturism-pentru-viitoarea-autostrada-targu-neamt-iasi-care-va-costa-peste-un-miliard-de-euro-comisia-de-prognoza-a-publicat-studiul-de-fundamentare-pentru-ppp.html?fbclid=IwAR287vgmNiZXqLbYBdyQTSsQS--EVp_Xhcb6_bC4lAYrDi1ZtDrYyHTQfMQ

Nu se gasesc firme serioase dupa ce ca preturile sunt duble tot cu parliti construim

https://www.g4media.ro/sinohydro-una-dintre-corporatiile-chineze-care-vor-sa-construiasca-autostrada-ploiesti-brasov-acuzata-ca-a-platit-50-de-milioane-de-dolari-in-venezuela-pentru-un-mare-contracte-de-infrastructura-c.html?fbclid=IwAR1AZ57DzrXGPozpePhpmOcYgt355GusIwg5IjdMnORB3x4QBgjP9HCa-tQ
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 27 Dec 2018, 23:16

Am gasit o mica greseala la englezi. Am luat bilet pentru trenul 21:28 - 22:51 London Euston - Northampton de duminica dar pe pliantul cu mersul trenurilor trenul are alte ore 21:30 - 22:50. Ma gandeam sa il intreb pe Dr2005 ca el e în masura sa dea sfaturi, sa-i dau in judecata, sa chem BBC-ul sau sa-mi vad de treaba ? In Anglia trenurile nu au numere ca la noi acolo te ghidezi dupa ora din fiecare gara. In loc sa zicem 1623 la 09:55 din Buc.Nord si 10:41 din Pl.Vest apare pe bilet operatorul, ruta biletului si ora de plecare a trenului 09:55 sau 10:41 depinde de unde te urci. Nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fac cu atatia bani cand o sa castig procesul abere
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeDum 30 Dec 2018, 19:27

Am luat pentru mine si pentru doi prieteni bilete la Antares pe relatia R. Valcea - Bucuresti - R. Valcea ca sa petrecem revelionul la un prieten, in Capitala. Treaba a mers destul de lejer cu luatul biletelor. Nu impecabil, dar decent.

Ce e de remarcat e oferta lor: 31 de lei biletul la dus, 1 (unu) leu la intors. Deci 32 de lei pentru un un total de 342 de kilometri, cati zice Google ca ar fi intre autogara 1 mai din Ramnic pana la autogara Militari din Bucuresti si retur. Sigur, daca nimeresti intr-un Isuzu nu e cea mai cea calatorie, dar CFR Calatori cere 69 de lei pentru un drum de 276 km si vreo 4h30' intre cele doua orase. Asta asa, ca idee.

Stiu, o sa vina acum Doctorul sa spuna "pai ce costuri are un tren si ce costuri are un midibus?" si altele asemenea. CFR Calatori chiar avea oferte tot mai bune si pentru pulime, nu doar pentru cei cu diverse reduceri, dar distrusii din conducere le-au facut franjuri si pe alea. Deci argumentul pica.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6767
Data de inscriere : 25/05/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeDum 30 Dec 2018, 19:52

Solutia fireasca e refacerea liniei de la Valcele. Dar in tara statului paralel care sta degeaba de 30 de ani, chiar n-are cum sa se intample. Cel putin mult timp de aici incolo.
Linia aia e ca pita lui Dumnezeu. E ca o piesa cruciala dintr-un puzzle. Chiar si neelectrificata, chiar si linie simpla, era buna sa fie acolo.
In rest e ca si cum n-ar exista alternativa feroviara. E ceva imposibil.
Si eu mereu am apelat la autocar pe relatia asta, cine sa se duca la infamul tren de Papusa...
Singurele dati in care am mers cu trenul a fost doar cu sezonierul cand avea oferta, era misto rau pe Valea Oltului dimineata pe ceata. Era o desteptare mult mai buna decat o cafea.
Acum CFR Calatori si destui dintre privati sa intre in 2019 cu pomenile la bord. Sa vedem cat o mai pot duce doar asa.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeDum 30 Dec 2018, 20:00

Adirmvl a scris:
Ce e de remarcat e oferta lor: 31 de lei biletul la dus, 1 (unu) leu la intors. Deci 32 de lei pentru un un total de 342 de kilometri, cati zice Google ca ar fi intre autogara 1 mai din Ramnic pana la autogara Militari din Bucuresti si retur. Sigur, daca nimeresti intr-un Isuzu nu e cea mai cea calatorie, dar CFR Calatori cere 69 de lei pentru un drum de 276 km si vreo 4h30' intre cele doua orase. Asta asa, ca idee.

Stiu, o sa vina acum Doctorul[...]
Nu ştiam că mai există oferta asta.
În schimb, o să vină Doctorul şi o să îţi spună că ai probleme cu geografia, că de la Autogara 1 Mai la Autogara Militari sunt 171 km în cap, 342 sunt dus întors. La polul opus, calea ferată e mult mai ocolită, iar acel 1521/2 e ţinut doar de dragul de a fi ţinut (exista pe vremuri şi un tren Piteşti - Călimăneşti...), probabil pentru dus pensionarii la tratament (deşi Căciulata e o staţiune aproape moartă) şi pentru naveta pe Bucureşti - Roşiori şi retur. Desigur, s-ar putea face multe cu 1521/2, de exemplu prelugirea acestuia până la Sibiu (da, ştiu că ar trebui un automotor în plus + personalul de tren aferent). Şi cu Valea Oltului s-ar putea face multe dacă CFR Călători şi-ar da interesul... e de râsul cailor să ai cale ferată paralelă cu unul dintre cele mai aglomerate drumuri naţionale din România şi să laşi călătorii să stea blocaţi în maxi-taxi-uri, maxi-taxi-uri la care autorităţile din Rm. Vâlcea oricum închid ochii şi le lasă să oprească unde vor, nu doar în autogară cum zice legea.

Refacerea liniei de Vâlcele e o soluţie, dar nu una pe termen scurt. În primul rând pentru că dublează două ramuri are reţelei TEN-T, ocazie cu care UE nu e prea doritoare să o finanţeze. În al doilea rând, e o lucrare al naibii de greu de făcut.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeDum 30 Dec 2018, 20:14

Daca a mintit maps.google.com mint si eu. De-asta am pus si distantele, nu doar punctele A si B, ca sa fie mai clara aberatia de la CFR Calatori. Pentru un numar de kilometri cu 18-20% mai mare Antaresul cere pentru doi insi transportati mai putin decat CFR Calatori pentru unul. Sigur, asta e o oferta, nu regula, da' esenta e ca astia sint tot mai pe langa, iar tu imi zici despre un Personal Pitesti - Calimanesti care oricum circula ca doua trenuri legate.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeMier 02 Ian 2019, 19:36

Am rasfoit un pic declaratie retelei pe saitul CFR .

deoarece am unele necalritati, le expun aici pentru discutii.

in anexa 10sint date declivitatile liniilor.Am remarcat ca apare si linia Nisipitu despre care detaliile sint destul de complete pe aici, practic linia nu mai exista.De asemenea apar liniile Rogoz-Dobresti si Capul Midia-Sitorman.Ma gindesc sa trecem si asta la un fel de habarnismul celui /celei care a intocmit anexa.

partea ciudata vine din valorile declivitatilor care sint diferite fata de ,,panta caracteristica" din instructia 006.

de exemplu Balota in anexa 10 vine cu o declivitate de 30,15 iar in instructia 006 cu 27.Livezi Ciuc -Nadejdea 30 iar in 006 este cu 26

http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexe%20%20DRR%202019%20RO/Anexe%20%20DRR%202019%20RO%20(PDF)/Anexa%2010%20-%20Declivitatea%20liniilor%20CFR.pdf

http://www.monitoruljuridic.ro/act/regulament-nr-006-din-26-octombrie-2005-de-remorcare-si-franare-emitent-ministerul-transporturilor-constructiilor-si-turismului-publicat-n-119179.html


in anexa 11 sint date statiile de frontiera, interesant mi s-a parut ca Golenti -Vidin e data fara electrificare. probabil din cauza faptului ca nu poate avea curent in retea.

http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexe%20%20DRR%202019%20RO/Anexe%20%20DRR%202019%20RO%20(PDF)/Anexa%2011%20-%20Statii%20de%20frontiera.pdf


in anexa 12 am gasit specificat 18 instalatii MACT, nu stiu de inseamna MACT? probabil ceva legat de manevra?

http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexe%20%20DRR%202019%20RO/Anexe%20%20DRR%202019%20RO%20(PDF)/Anexa%2012%20-%20Tabel%20concentrator%20caracteristici%20retea%202019.pdf

foarte interesanta mi s-a parut anexa 14 sectii cu serviciul suspendat. In timp ce la unele linii se precizeaza ca serviciul e suspendat permanent si nu circula trenuri, la Falciu si Husi de exemplu precizeaza exceptie in cazul circulatiei trenurilor de marfa, iar la Dornisoara serviciu de 8 ore. De asemenea apare aici PM Moara Loulis despre care nu am auzit pe aici pe forum.

http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexe%20%20DRR%202019%20RO/Anexe%20%20DRR%202019%20RO%20(PDF)/Anexa%2014%20-%20Suspendarea%20activitatii%20de%20miscare%202018-2019.pdf


anexa 26

http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexe%20%20DRR%202019%20RO/Anexe%20%20DRR%202019%20RO%20(PDF)/Anexa%2026%20-%20Restrictii%20de%20trafic.pdf
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeMier 02 Ian 2019, 23:23

MACT- instalatii de mecanizare si automatizare a cocoaselor de triere
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitimeJoi 03 Ian 2019, 08:28

Mersi.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 9 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport III
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: