|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 04 Mar 2019, 19:14 | |
| - Adrian78 a scris:
- dan tm a scris:
- Am inteles ca sint gropi goale, intrebarea mea este care este scopul?
Adica la nivel oficial pentru ce se toaca banii cu acea monitorizare? ce ar trebui sa releveze? Adica prezumind ca acolo ar fi aparatura. Alunecarile de teren daca solul este instabil Eu nu stiu de unde au scos ei viteza aia de 120 km/h acolo si daca viaductul ala mai este sigur acuma? In reportaj s-au mai strecurat si cateva erori ună din ele cand filma trenul care cobora Balota se zgomotul ala nu era de la frane ci din vauza curbelor prea stranse.. DAr citi ani o sa monitorizeze alunecarile de teren? asta am vrut oarecum sa inteleg, se monitorizeaza alunecarile de teren, asta stiam de cind am fost la fata locului, si la Topolog si prin tunelul Gibei, dar pentru ce scop? sa faca alta linie pe traseu? citi ani trebuie sa monitorizeze? sa gaseasca alt traseu? citi ani monitorizeaza traseul vechi? cine noteaza inregistrarile? cine le interpreteaza? cine este beneficarul? unde sint inregistrarile? Cei de la firma sint in concediu, la vara lucreaza, deci iarna terenul fiind inghetat nu aluneca. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 04 Mar 2019, 23:57 | |
| - AeroX a scris:
- Ar trebui sa fie foarte clar cine e Secol si cine spala bani prin ea, un nene cam iritat care prefera sa nu comenteze. Bine, de fapt sunt mai multi care nu doresc sa comenteze. Ce spune primarul din Ciofrângeni e foarte clar, omul ar zice mai multe dar e clar ca ii este teamă. Nu e prima oara când a dat interviu, a zis chiar mai multe decat in datile trecute.
Sigur ca era mai important sa se duca linia la Calafat unde trec sute de trenuri pe zi. Abureli. Nimeni normal la cap si cu bune intentii nu ar fi ridicat TOATA linia.
Despre Rodrigo da, nu prea le are nici cu limba română, dar cu restul. Însă nu încearcă să mintă asa cu rea-credinta, spre deosebire de trântorii nesimțiți din minister. Acum automotoarele cam trebuie sa plece cu ușa închisă, este și esențial, un Desiro nici nu pleacă fără ușa închisă. Nu e ca la un vagon compartimentat unde chiar nu afectează cu aproape nimic confortul si siguranța. Plus că in gări peste noapte nu se stie cine se urcă si fură ce poate. În port au ajuns șinele unde s-au tăiat și încărcat pe vapoare cu destinația Turcia. Cine a încasat valuta? Mitrea, Băsescu, Leo. Bineînțeles cu complicitatea unor alți șmecheri din ministerul de interne. Ce le-a făcut DNA-ul? Le-a supt chiloții. Păi mai există Justiție în țara asta? Eu unul nu văd decât corupție. @dan Tm tu nici acum nu ai înțeles că scopul acestor monitorizări cât și studii peste studii sunt de a se sifona banii publici? |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 05 Mar 2019, 07:57 | |
| - dan tm a scris:
- Am inteles ca sint gropi goale, intrebarea mea este care este scopul?
Adica la nivel oficial pentru ce se toaca banii cu acea monitorizare? ce ar trebui sa releveze? Adica prezumind ca acolo ar fi aparatura. Dar intra la topic-ul de la 219 si vezi acolo ce am postat eu ultima oara. Se monitorizeaza alunecarea terenului prin intermediul acelor containere, cazane, whatever...ideea e ca au depistat „bajetzii” de la asociatiile de infrastructura (sau de la PRO TV sau de unde or fi prestand) ca unele cazane erau goale, probabil pe fondul "defectarii" unor astfel de senzori, pentru care statul da 1 milion de euro in fiecare an. Iar cand au fost sunati aia de la Secol ca sa se afle orice informatii despre starea liniei, au raspuns ca sunt in concediu (etern). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 05 Mar 2019, 11:10 | |
| Statul nu a dat niciun leu anul trecut pentru linia asta. Probabil se va lăsa cu un nou proces între Secol şi CFR _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 05 Mar 2019, 12:45 | |
| - Vitosa a scris:
- Ce le-a făcut DNA-ul? Le-a supt chiloții. Păi mai există Justiție în țara asta?
Pai DNA nu este tot una cu Justitia, de aia se si cearta, mai nou |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 05 Mar 2019, 14:10 | |
| Vitosa , am inteles, de aceea am insistat.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 12 Mar 2019, 21:40 | |
| https://clubferoviar.ro/amedeo-neculcea-gfr-pradoxurile-modernizarii-viata-grea-la-trenurile-de-marfa-dupa-modernizare/?fbclid=IwAR1EuGm9VLjTpesKgRmXFcS1UWatuKQIus-4sgqkOfNPP4_Pzo2xuG9VWe0
Nenea ala uita sa mai precizeze ca GFR are trenuri de 2800t cu doua ECuri pe M800 deci acel tren ii trebui timpi mari de demaraj sa nu mai vorbim de ce mecanici vitezomani de varsta a treia au.. CFR SA nu dau trase de 100 km/h macar la trenuri de 1500t si deaia trenurile de marfa incurca trenurile de calatori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 17 Mar 2019, 18:27 | |
| Poza de pe centura Bacaului unde la o zis dupa demararea lucrariilor au disparut utilajele ,probabil le aduna astia ca la defilarile lui Ceausescu https://www.tracknews.ro/minciuna-lui-dragnea-utilajele-si-oamenii-adusi-la-centura-bacaului-au-disparut-dupa-o-zi-141039/
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 17 Mar 2019, 19:55, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 17 Mar 2019, 19:01 | |
| Pare practicabilă cu 4x4 şi cu MTB-ul _________________ :TTT:
|
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5496 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 17 Mar 2019, 20:54 | |
| - Adrian78 a scris:
- Poza de pe centura Bacaului unde la o zis dupa demararea lucrariilor au disparut utilajele ,probabil le aduna astia ca la defilarile lui Ceausescu
https://www.tracknews.ro/minciuna-lui-dragnea-utilajele-si-oamenii-adusi-la-centura-bacaului-au-disparut-dupa-o-zi-141039/
venea ploaia si de aia le a adunat vrei sa le prinda noroaiele lui Dancila? |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 18 Mar 2019, 19:21 | |
| Eu cred ca este o portiune inceputa de firma turceasca care a castigat lucrarea cu vreo 2 ani in urma si care a dat faliment.Cata ipocrizie !!! Asta au retinut cel mai bine neocomunistii astia dela Ceausescu: planuri cincinale, productii false, mintirea poporului. Macar atunci se fura mai putin. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 19 Mar 2019, 23:03 | |
| https://revista22.ro/opinii/cristian-campeanu/de-ce-guvernul-psd-nu-va-construi-niciodata-autostrazi?fbclid=IwAR3jufL2IkXlzW5ecaufoKAt6lpRTWvd_v49VfBkGB87g7lOIOF3tgusHbM |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 20 Mar 2019, 00:34 | |
| Creditul de angajament este un mode de a spune că ai bani atunci când n-ai... sunt nişte bani care nu există, ci se alocă la nevoie, atunci când sunt redistribuiţi din alte surse.
Eu pun pariu cu voi că nici guvernul care va veni - chiar dacă nu va mai fi PSD - nu va face autostrăzi, ci doar se vor continua lucrările la tronsoanele începute. Pentru că autostrada nu se face cum ţi-ai face gard la casă (şi pentru ăla îţi trebuie vreo 2 luni de avize, aprobări şi proiecte). O autostradă e un proiect major, care necesită studii amănunţite şi îndelungate - studiuld e fezabilitate trebuie să trateze minimum 3 variante de traseu, cu tot cu studii geotehnice, pentru avizul de mediu dacă treci prin zone protejate trebuie să urmăreşti fauna minim 2 ani pentru a identifica traseele de migraţie şi zonele de împerechere/cuibărit (după caz), apoi ai nevoie să relochezi utilităţi, dacă dai peste o magistrală de gaz sau o linie electrică de 110 kV pierzi minim un an doar cu proiectul de mutare şi autorizaţiile şi avizele necesare. Şi apoi urmează exproprierile... o să ziceţi că e uşor, dăm un HG şi gata, că doar e ,,utilitate publică". Ei bine, utilitate publică nu înseamnă japca pe faţă, nu-i dai omului 2 lei pe metru pătrat doar ca să-şi plimbe unii partea dorsală cu 139,9999 km/h. Un preţ prost atrage un proces, care poate sau nu să blocheze exproprierea, mai ales dacă e vorba de locuinţe sau alte construcţii. După ce treci de etapele astea, bagi licitaţia de lucrări (proiectare şi execuţie). E proiect major, deci dai anunţul în SICAP şi JOUE cu minimum un an înainte. Apoi urmează evaluarea ofertelor şi eventualele contestaţii, care şi astea pot ajunge în instanţă şi pot duce la întârzieri. După toate astea, presupunând că ai un SF beton, că ai acord de mediu, teren pus la dispoziţie şi intabulat în favoarea CNAIR, certificate de urbanism şi PUZ de la toate localităţile de pe traseu, autorizaţie de construire (măcar asta ţi-o dă MT pentru autostrăzi, nu mai trebuie să mergi la toate primăriile), proiecte şi buget pentru mutat ţevi de gaze şi conducte electrice, avize de sub/supratraversare pentru alte reţele (apă, canal, alte cabluri electrice, cabluri de telecomunicaţii), avize de sub/supratraversare pentru căi ferate şi drumuri de la alţi administratori (DJ-uri, DC-uri, străzi, drumuri private, drumuri forestiere, drumuri agricole ş.a.) şi că ai reuşit să alegi constructorul fără contestaţii, poţi da drumul la lucrări. Mai bagi un 10 - 20% din timpul contractat pentru lucrare pentru a acoperi întârzierile (vreme, lipsă de muncitori, lipsa drumurilor tehnologice care necesită exproprieri suplimentare sau închirieri de teren, furnizarea cu întârziere a materialelor, eventuale certificări de produs şi/sau lucrare - nu ştiu dacă la rutier sunt necesare, dar la feroviar sunt) şi abia apoi poţi face recepţia (care şi ea durează câteva luni, că nu se face pe ochi frumoşi) şi tăia panglica. Durata? De la idee la panglică trec minim 10 ani, asta presupunând că sursa de finanţare e asigurată din timp. Durata maximă a mandatului unui guvern? 4 ani... nu aduni capital electoral băgându-te în proiecte pe care nici să vrei nu le poţi termina pe durata mandatului tău. E mai simplu să tragi săli de sport în sate cu 20 de locuitori, să tragi îmbărăcăminţi asfaltice uşoare pe DJ-uri şi să trânteşti nişte puncte de informare turistică. Şi dacă n-ai ce face, mai dai cu var o biserică, că popa întotdeauna te-a ajutat în campanie, nu?
Şi asta se aplică la orice proiect major (cu modificări în funcţie de natura lui, evident) - căi ferate, Canalul Dunăre - Bucureşti, Terminalul 2 la Otopeni, spitalele regionale ş.a.. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 20 Mar 2019, 06:27 | |
| In Hunedoara la Ohaba de sub piatra sa ridicat o sala de sport in 2-3 luni Pai numai la noi expira studiul la 5 ani si nu incepe nimic probabil trebuie sa ne uitam pe la Polonezi sa vedem cum faci ei |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 20 Mar 2019, 09:32 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pai numai la noi expira studiul la 5 ani
La 2 ani şi apoi se poate reactualiza pentru a se prelungi cu încă un an. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |