Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+33
jabels
riciu
dan tm
Dr2005
lifetec
@ndrey
bubu
rizelgeorgel2004
bobi
DUAL
razvan - trenuri
ldh80
Nesebar
DAS 2011
alinx3330
ets2oltromânia
cristi ar
Cipri Andrei Neculai
mielutu zburator
TER200
IonutCFR2009
marius664
cardinal
aris86
Adirmvl
Luna
Vitosa
Katalyn
ciprian71
AeroX
kristi kkk
TVlad
Adrian78
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeJoi 18 Oct 2018, 00:10

Dr2005 a scris:
Vitosa a scris:
https://www.jurnalistii.ro/efectul-pervers-al-posibilei-liberalizari-a-transportului-de-calatori-pe-calea-ferata-dorite-de-ministrul-sova/
Vă rog eu, nu mai citaţi astfel de ,,ziare" on-line. ,,Sursele" sunt ăia 3-4 sindicalişti (îi ştiţi) care nu ştiu decât să dea din gură. Dar, din păcate, există oameni care pun botul la ce debitează ei.

AeroX a scris:
a ca sa nu visam cai verzi pe pereti. Privatul strain vine sa faca profit, nu sa intretina arogantele unora si publicul electoral al unui mustacios.
Nu prea există privaţi străini. Dacă te referi la DB, el încasează miliarde bune de la statul german, sub formă de subvenţii mai mult sau mai puţin mascate. Iar privaţii adevăraţi au în spate alte afaceri... dacă vorbim de Regiojet (StudentAgency) şi LeoExpress (Pate Hame), ambii aşteaptă licitarea contractelor de servicii publice din ţările lor şi merg pe minus de la înfiinţare. Crezi tu că ăştia or să dea buzna în România?  Lupta mare e la marfă, dar staţi, că operatorii mari de marfă din Europa sunt deja prezenţi.
Mai există alte firmuliţe prin afară, care profită de subvenţionarea la nivel local a unor linii secundare... numai că noi avem deja operatori pentru linii secundare.

In Germania DB isi ia contractele importante si strategice si restul ce nu poate duce le da la privati la noi unii capuseaza operatorul de stat bine ca ei acolo au manageri si nu paiete sau mamaligari asta e alta treaba
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeVin 19 Oct 2018, 09:29

AeroX a scris:
Da, dar aia din afara oare vor suporta gratuitatile studentilor si decontarile lente ale statului roman? Asa ca sa nu visam cai verzi pe pereti. Privatul strain vine sa faca profit, nu sa intretina arogantele unora si publicul electoral al unui mustacios. Nu mai visati la lapte si miere ca s-ar putea sa fie sumbru viitorul si doar atat.
In rest, trist ca incurajam moartea propriilor branduri nationale si nu vedem nimic in neregula. Dar pana la urma asta se vrea de la nivel mai mare (in frunte cu unul dintre cei mai dobitoci ministri de la transporturi  - de bani), ceea ce se traduce ca vinderea tarii (intr-o buna parte deja a fost vanduta de atatia ani). Deci pana la urma hai sa nu ne mai plangem de guvernul Dancila, probabil chiar il si meritam pentru ca aparent corespunde cu vointa poporului. Twisted Evil
Din contra, privatul venit sa faca profit o sa caute sa aiba cat de multi calatori in tren, daca se poate fiecare tren cu minim 10 vagoane pline, o sa se bucure de studenti ba chiar ar vrea sa circule gratuit si alte categorii sociale ca sa aiba incasari cat de mari, fie si cu intarziere tot e mai bine decat tren gol sau cu mai putine vagoane. Se vede dealtfel deja ce ,,rau” e cu trenurile private acolo unde exista, aproape oricine cauta sa mearga cu privatul in loc de cfr, inclusiv eu.
Ti se pare tie ca merita ajutate brandurile nationale, de stat? Fac treaba mai buna decat cele private cumva? Ia vezi cfr vs astra sau softtrans/regiotrans, ori tarom vs ryanair sau wizziar.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6767
Data de inscriere : 25/05/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeVin 19 Oct 2018, 10:30

Luna ai cumva vreun glob de cristal de la taiwanezi? Are si GPS si Bluetooth?
Se duce acum DB si opereaza in Italia si circula 2 milioane de studenti moca pe acolo cu ei? Ai vazut deja scenariul asta cumva? Compari mere cu pere (nu de ar fi prima oara).
Si privatii din Romania au cateva trenuri (doar ca la unii se vede un progres mai mare fiindca au propriile lor sectii inchiriate). Nu e ca si cand Softrans face o avere comparativ cu CFR-ul pe Valea Prahovei sau pe litoral. Mai scoate nasul ala din fumul ala inspirat permanent de tine.
Dar bine, unele tari au infrastructura. Au unde se baga, au de unde scoate bani. Dar in Romania cu liniile astea obosite ce sa faca mai ales ca preponderent in trenurile CFR gasesti doar gratuitati si alte soiuri de reduceri masive?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeVin 19 Oct 2018, 11:23

Daca 3% se poate numi mare afacere sau profit cat face in fiecare an un operator privat de la noi eu ma las de trenuri.

In loc sa ziceti ca firma respectiva asigura locuri de munca la salariati si ca lumea are cu ce merge voi ziceti ca a venit privatul sa faca profit.



Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeSam 20 Oct 2018, 08:52

Ar merge si la noi la ce trenuri avem de 2-3 vagoane

GERMANY: Siemens Mobility has started the construction of two prototype Vectron Dual Mode electro-diesel locomotives, filling a gap in its current product range. The first is expected to be ready for display at the Transport Logistic fair in München next June. With authorisation for operation in Germany expected by the end of 2019, the company hopes to be able to start commercial deliveries in 2020.

Drawing on the existing diesel and electric Vectron variants, the 160 km/h Bo-Bo locomotive is intended primarily for freight. It will be able to take power from the 15 kV 16ˇ7 Hz overhead line or from a 2 400 kW MTU engine, giving 2 000 kW of traction power at wheel and 300 kN of tractive effort. With a full 2 500 litre fuel tank, the total weight will be around 90 tonnes, keeping the maximum axleload within the UIC standard 22ˇ5 tonne limit.

According to Siemens, the Vectron Dual Mode is not an electric locomotive with a ‘last-mile’ diesel, but a fully functional diesel locomotive for main line applications. This would make it ideal for routes that are only partially electrified or for diversions in the event of incidents or engineering work. An initial simulation based on 80% electric and 20% diesel operation predicts an annual saving of 950 tonnes of CO&sub2; equivalent and a 53% reduction in energy and maintenance costs compared to running a conventional diesel locomotive under the wires.

While the 2 000 kW traction rating would be sufficient for many applications, the Vectron Dual Mode has been designed for double-heading on heavy trains. It will be able to run in multiple with both diesel and electric Vectrons, as well as the earlier Siemens Eurorunner diesels. PZB train control will be fitted for use in Germany, but the design is ‘ETCS-ready’ to facilitate retrofitting.

https://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/electro-diesel-vectron-takes-shape.html
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeSam 20 Oct 2018, 16:49

Katalyn a scris:
Daca 3% se poate numi mare afacere sau profit cat face in fiecare an un operator privat de la noi eu ma las de trenuri.

https://www.deutschebahn.com/en/investor_relations/gb_online-1213324

Ai aici raportul financiar al DB. Sigur, nu doar al diviziei de călători, dar e ok și ăsta în context. Dacă am calculat bine, marja de profit a fost în de vreo 1,8%. Și pentru că la lucru tot citesc rapoarte financiare, îți pot spune că 3% nu e deloc rău.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6767
Data de inscriere : 25/05/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeSam 20 Oct 2018, 18:25

Nu cred ca trebuie sa batem intr-o extrema din asta. In ce priveste ceea ce am afirmat eu, as revizui ceea ce am spus in sensul ca un privat urmareste sa aiba rute profitabile, deci sa genereze bani, nu sa astepte decontari la stat peste t-spe luni.

Uitati-va la Softrans cum intr-un an de zile a marit preturile pe Bucuresti - Brasov (de exemplu) cu aproape 10 lei. De ce? Pentru ca ghici cine rezerva locuri intr-o veselie la ei de toata vara n-am apucat un drum cu ei...Pentru ca s-au umplut de gratuitati si tot pe noi platitorii de bilete ne pedepsesc sa scoatem mai multi bani. Ceva frumos. Oricum cu TrenPlus chiar nu ma mai ating de ei. Pana acum chiar si avand cardul CFR ii preferam tot pe ei cu "tramvaiul oltenesc" fiindca ofera conditii mai bune de mers, dar acum cand deja e mai scump cu vreo 5-6 lei chiar nu pot trece peste acest aspect. Poate peste inca 6 luni vor ajunge fix la pretul practicat de CFR Calatori.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeSam 20 Oct 2018, 18:42

AeroX a scris:
Nu cred ca trebuie sa batem intr-o extrema din asta. In ce priveste ceea ce am afirmat eu, as revizui ceea ce am spus in sensul ca un privat urmareste sa aiba rute profitabile, deci sa genereze bani, nu sa astepte decontari la stat peste t-spe luni.

Uitati-va la Softrans cum intr-un an de zile a marit preturile pe Bucuresti - Brasov (de exemplu) cu aproape 10 lei. De ce? Pentru ca ghici cine rezerva locuri intr-o veselie la ei de toata vara n-am apucat un drum cu ei...Pentru ca s-au umplut de gratuitati si tot pe noi platitorii de bilete ne pedepsesc sa scoatem mai multi bani. Ceva frumos. Oricum cu TrenPlus chiar nu ma mai ating de ei. Pana acum chiar si avand cardul CFR ii preferam tot pe ei cu "tramvaiul oltenesc" fiindca ofera conditii mai bune de mers, dar acum cand deja e mai scump cu vreo 5-6 lei chiar nu pot trece peste acest aspect. Poate peste inca 6 luni vor ajunge fix la pretul practicat de CFR Calatori.

Pai le-au taiat MF subventiile cu 10% trebuiau sa isi scoti parleala mai ales ca ramele alea sunt facute pe credit de aia au renuntat si la trenurile pe Motru
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeDum 21 Oct 2018, 18:47

Softrans a mers la preţ promoţional o vreme. Cum subvenţia e calculată pentru tariful maximal, era clar că nu ar fi putut să o ducă aşa prea mult. Numai că tonele de postaci ai Softransului (inclusiv cei de pe acest forum) trebuiau ,,hrăniţi" din ceva. Acum că nu le mai trebuie reclamă, au putut să urce preţurile la valoarea reală.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeDum 21 Oct 2018, 22:20

Stai linistit domnule Dragos, chiar si acum Softransul este mai ieftin cu 10 lei decat CFR Calatori pe ruta Bucuresti-Brasov.Si la 10 drumuri pe an, chiar conteaza, asa ca postacii Softrans au inca motive de bucurie.Acum sincer, tu nu ai alege ce e mai ieftin ? Sunt oameni care se uita la 2-3 lei reducere, dar la 10(zece) lei pe un drum!!!
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6767
Data de inscriere : 25/05/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeDum 21 Oct 2018, 22:38

Ai nu vorbi tu mister Dr2005. Si de 1634 actual Brasov - Bucuresti unde dau 18 lei TrenPlus+online ce mai e? Si din cauza carui tren privat? Pret promotional/normal/demential?
Aici trebuie sa asteptam si postacii CFR si martorii lui Astra? Sau pe Luna care va zice ca e mai bine cu 0 lei toata lumea?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeDum 21 Oct 2018, 23:08

marius664 a scris:
Stai linistit domnule Dragos, chiar si acum Softransul este mai ieftin cu 10 lei decat CFR Calatori pe ruta Bucuresti-Brasov.Si la 10 drumuri pe an, chiar conteaza, asa ca postacii Softrans au inca motive de bucurie.Acum sincer, tu nu ai alege ce e mai ieftin ? Sunt oameni care se uita la 2-3 lei reducere, dar la 10(zece)  lei pe un drum!!!
Fă şi tu socoteala cât costă să târâi un EA cu 3 - 4 vagoane şi cât costă să plimbi rama aia... În plus, te taxează la orice altceva, de exemplu la biciclete (bine, nici CFR Călători nu e mai breaz, dar acolo în 99% din cazuri te înţelegi cu naşii), asta presupunând că te lasă să te apropii cu ele de tren.
Eu nu aş alege rama aia nici dacă ar fi la juma' de preţ. În primul rând pentru că e la nişte ore cam nepotrivite. Ajunge prea târziu în staţiuni şi pleacă prea devreme... ăsta e orar pentru munţomanii de facebook, ştiţi voi, ăia de urcă cu telecabina, îşi fac un selfie şi apoi coboară înapoi în Sinaia/Buşteni cu telecabina (sau auzi pe la ştiri că-şi rup mâini/picioare/gâturi pe Jepii Mari), unde pierd pe la restaurante ce timp mai au până la tren.
1634 e ţinut în spate de o groază de alte trenuri, când ai 1200 trenuri pe zi, îţi permiţi să ţii unele mai ieftin. Tot apropo de promoţii, ca exemplu, a se observa că 1823 şi 1836 au rămas la preţ de regio şi după ce a dispărut Regiotransul de acolo. Dar la atâta trenuri pe zi, îţi permiţi să ţii câteva la preţ mai mic (deşi s-ar putea şi ofertele astea să aibă zilele numărate... bine, având în vedere fracturile, vreo lună de zile nu o să mai aibă ce păsărele să-mi şoptească informaţii). Softrans nu îşi permite luxul ăsta, mai ales la cum se joacă dl. Teodorovici cu compensaţiile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeLun 22 Oct 2018, 01:01

Pentru mine Softransul este la ora perfecta, cum altfel sa ajung din Rosiori la Brasov fara schimbare? Pentru bucuresteni este la o ora tarzie, dar si la CFR Calatori nu mai ai decat 2 variante sa ajungi mai devreme-aia de la ora 6:00 e prea devreme.Pana la urma fiecare isi alege trenul in functie de ora, pret si durata de parcurs, cei 10 lei sunt un factor de luat in seama, si asta se vede mai ales in week-end cand ambele rame circula la capacitate maxima.Apropo de ora si parcursul Softransului, oare cand o sa vedem un tren CFR Calatori pe ruta Craiova-Brasov??? Si apropo de taraitul locomotivelor si ramelor ce-i impiedica pe cei de la CFR Calatori sa foloseasca si ei rame? Si crezi ca vor ieftini biletul cu 10 lei cand se va intampla asta???
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeLun 22 Oct 2018, 02:39

E bun programul pentru Roşiori, dar pentru Bucureşti...
Pe de altă parte, nu mi se pare normal să îşi ia fiecare OTF trasă subvenţionată când vrea muşchii lui, doar ca să îl dubleze pe cel existent (adică cum a făcut CFR Călători pe vremuri cu 2022 ca să ia faţa Regiotrans sau cum face Astra acum faţă de 1821/2).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitimeLun 22 Oct 2018, 10:44

1634 de azi a primit oferta ca sa fie la concurenta cu Regiotrans abia apoi a aparut Softrans si tarziu de tot ATC. E curios de ce pe M900 le-au lasat si dupa plecarea Regiotrans dar in ceea ce priveste Softrans ce ai vrea Dr2005 sa circule mai de dimineata sa stai sa cumperi biletele cu 2 saptamani inainte ca circula la o ora convenabila tuturor ? Chiar si cu orarul asta tarziu spre munte si prea devreme de la munte si tot au calatori iar in Week-end toate merg pline. Si vezi ca vine frigul iar o mare parte din turisti se intorc mai devreme de la munte exact pe graficul 13:00-16:00.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport III
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: