|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+33jabels riciu dan tm Dr2005 lifetec @ndrey bubu rizelgeorgel2004 bobi DUAL razvan - trenuri ldh80 Nesebar DAS 2011 alinx3330 ets2oltromânia cristi ar Cipri Andrei Neculai mielutu zburator TER200 IonutCFR2009 marius664 cardinal aris86 Adirmvl Luna Vitosa Katalyn ciprian71 AeroX kristi kkk TVlad Adrian78 37 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 18 Oct 2018, 00:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- https://www.jurnalistii.ro/efectul-pervers-al-posibilei-liberalizari-a-transportului-de-calatori-pe-calea-ferata-dorite-de-ministrul-sova/
Vă rog eu, nu mai citaţi astfel de ,,ziare" on-line. ,,Sursele" sunt ăia 3-4 sindicalişti (îi ştiţi) care nu ştiu decât să dea din gură. Dar, din păcate, există oameni care pun botul la ce debitează ei.
- AeroX a scris:
- a ca sa nu visam cai verzi pe pereti. Privatul strain vine sa faca profit, nu sa intretina arogantele unora si publicul electoral al unui mustacios.
Nu prea există privaţi străini. Dacă te referi la DB, el încasează miliarde bune de la statul german, sub formă de subvenţii mai mult sau mai puţin mascate. Iar privaţii adevăraţi au în spate alte afaceri... dacă vorbim de Regiojet (StudentAgency) şi LeoExpress (Pate Hame), ambii aşteaptă licitarea contractelor de servicii publice din ţările lor şi merg pe minus de la înfiinţare. Crezi tu că ăştia or să dea buzna în România? Lupta mare e la marfă, dar staţi, că operatorii mari de marfă din Europa sunt deja prezenţi. Mai există alte firmuliţe prin afară, care profită de subvenţionarea la nivel local a unor linii secundare... numai că noi avem deja operatori pentru linii secundare. In Germania DB isi ia contractele importante si strategice si restul ce nu poate duce le da la privati la noi unii capuseaza operatorul de stat bine ca ei acolo au manageri si nu paiete sau mamaligari asta e alta treaba |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 19 Oct 2018, 09:29 | |
| - AeroX a scris:
- Da, dar aia din afara oare vor suporta gratuitatile studentilor si decontarile lente ale statului roman? Asa ca sa nu visam cai verzi pe pereti. Privatul strain vine sa faca profit, nu sa intretina arogantele unora si publicul electoral al unui mustacios. Nu mai visati la lapte si miere ca s-ar putea sa fie sumbru viitorul si doar atat.
In rest, trist ca incurajam moartea propriilor branduri nationale si nu vedem nimic in neregula. Dar pana la urma asta se vrea de la nivel mai mare (in frunte cu unul dintre cei mai dobitoci ministri de la transporturi - de bani), ceea ce se traduce ca vinderea tarii (intr-o buna parte deja a fost vanduta de atatia ani). Deci pana la urma hai sa nu ne mai plangem de guvernul Dancila, probabil chiar il si meritam pentru ca aparent corespunde cu vointa poporului. Din contra, privatul venit sa faca profit o sa caute sa aiba cat de multi calatori in tren, daca se poate fiecare tren cu minim 10 vagoane pline, o sa se bucure de studenti ba chiar ar vrea sa circule gratuit si alte categorii sociale ca sa aiba incasari cat de mari, fie si cu intarziere tot e mai bine decat tren gol sau cu mai putine vagoane. Se vede dealtfel deja ce ,,rau” e cu trenurile private acolo unde exista, aproape oricine cauta sa mearga cu privatul in loc de cfr, inclusiv eu. Ti se pare tie ca merita ajutate brandurile nationale, de stat? Fac treaba mai buna decat cele private cumva? Ia vezi cfr vs astra sau softtrans/regiotrans, ori tarom vs ryanair sau wizziar. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 19 Oct 2018, 10:30 | |
| Luna ai cumva vreun glob de cristal de la taiwanezi? Are si GPS si Bluetooth? Se duce acum DB si opereaza in Italia si circula 2 milioane de studenti moca pe acolo cu ei? Ai vazut deja scenariul asta cumva? Compari mere cu pere (nu de ar fi prima oara). Si privatii din Romania au cateva trenuri (doar ca la unii se vede un progres mai mare fiindca au propriile lor sectii inchiriate). Nu e ca si cand Softrans face o avere comparativ cu CFR-ul pe Valea Prahovei sau pe litoral. Mai scoate nasul ala din fumul ala inspirat permanent de tine. Dar bine, unele tari au infrastructura. Au unde se baga, au de unde scoate bani. Dar in Romania cu liniile astea obosite ce sa faca mai ales ca preponderent in trenurile CFR gasesti doar gratuitati si alte soiuri de reduceri masive? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 19 Oct 2018, 11:23 | |
| Daca 3% se poate numi mare afacere sau profit cat face in fiecare an un operator privat de la noi eu ma las de trenuri.
In loc sa ziceti ca firma respectiva asigura locuri de munca la salariati si ca lumea are cu ce merge voi ziceti ca a venit privatul sa faca profit.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 20 Oct 2018, 08:52 | |
| Ar merge si la noi la ce trenuri avem de 2-3 vagoane
GERMANY: Siemens Mobility has started the construction of two prototype Vectron Dual Mode electro-diesel locomotives, filling a gap in its current product range. The first is expected to be ready for display at the Transport Logistic fair in München next June. With authorisation for operation in Germany expected by the end of 2019, the company hopes to be able to start commercial deliveries in 2020.
Drawing on the existing diesel and electric Vectron variants, the 160 km/h Bo-Bo locomotive is intended primarily for freight. It will be able to take power from the 15 kV 16ˇ7 Hz overhead line or from a 2 400 kW MTU engine, giving 2 000 kW of traction power at wheel and 300 kN of tractive effort. With a full 2 500 litre fuel tank, the total weight will be around 90 tonnes, keeping the maximum axleload within the UIC standard 22ˇ5 tonne limit.
According to Siemens, the Vectron Dual Mode is not an electric locomotive with a ‘last-mile’ diesel, but a fully functional diesel locomotive for main line applications. This would make it ideal for routes that are only partially electrified or for diversions in the event of incidents or engineering work. An initial simulation based on 80% electric and 20% diesel operation predicts an annual saving of 950 tonnes of CO&sub2; equivalent and a 53% reduction in energy and maintenance costs compared to running a conventional diesel locomotive under the wires.
While the 2 000 kW traction rating would be sufficient for many applications, the Vectron Dual Mode has been designed for double-heading on heavy trains. It will be able to run in multiple with both diesel and electric Vectrons, as well as the earlier Siemens Eurorunner diesels. PZB train control will be fitted for use in Germany, but the design is ‘ETCS-ready’ to facilitate retrofitting.
https://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/electro-diesel-vectron-takes-shape.html |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 20 Oct 2018, 16:49 | |
| - Katalyn a scris:
- Daca 3% se poate numi mare afacere sau profit cat face in fiecare an un operator privat de la noi eu ma las de trenuri.
https://www.deutschebahn.com/en/investor_relations/gb_online-1213324 Ai aici raportul financiar al DB. Sigur, nu doar al diviziei de călători, dar e ok și ăsta în context. Dacă am calculat bine, marja de profit a fost în de vreo 1,8%. Și pentru că la lucru tot citesc rapoarte financiare, îți pot spune că 3% nu e deloc rău. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 20 Oct 2018, 18:25 | |
| Nu cred ca trebuie sa batem intr-o extrema din asta. In ce priveste ceea ce am afirmat eu, as revizui ceea ce am spus in sensul ca un privat urmareste sa aiba rute profitabile, deci sa genereze bani, nu sa astepte decontari la stat peste t-spe luni.
Uitati-va la Softrans cum intr-un an de zile a marit preturile pe Bucuresti - Brasov (de exemplu) cu aproape 10 lei. De ce? Pentru ca ghici cine rezerva locuri intr-o veselie la ei de toata vara n-am apucat un drum cu ei...Pentru ca s-au umplut de gratuitati si tot pe noi platitorii de bilete ne pedepsesc sa scoatem mai multi bani. Ceva frumos. Oricum cu TrenPlus chiar nu ma mai ating de ei. Pana acum chiar si avand cardul CFR ii preferam tot pe ei cu "tramvaiul oltenesc" fiindca ofera conditii mai bune de mers, dar acum cand deja e mai scump cu vreo 5-6 lei chiar nu pot trece peste acest aspect. Poate peste inca 6 luni vor ajunge fix la pretul practicat de CFR Calatori. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 20 Oct 2018, 18:42 | |
| - AeroX a scris:
- Nu cred ca trebuie sa batem intr-o extrema din asta. In ce priveste ceea ce am afirmat eu, as revizui ceea ce am spus in sensul ca un privat urmareste sa aiba rute profitabile, deci sa genereze bani, nu sa astepte decontari la stat peste t-spe luni.
Uitati-va la Softrans cum intr-un an de zile a marit preturile pe Bucuresti - Brasov (de exemplu) cu aproape 10 lei. De ce? Pentru ca ghici cine rezerva locuri intr-o veselie la ei de toata vara n-am apucat un drum cu ei...Pentru ca s-au umplut de gratuitati si tot pe noi platitorii de bilete ne pedepsesc sa scoatem mai multi bani. Ceva frumos. Oricum cu TrenPlus chiar nu ma mai ating de ei. Pana acum chiar si avand cardul CFR ii preferam tot pe ei cu "tramvaiul oltenesc" fiindca ofera conditii mai bune de mers, dar acum cand deja e mai scump cu vreo 5-6 lei chiar nu pot trece peste acest aspect. Poate peste inca 6 luni vor ajunge fix la pretul practicat de CFR Calatori. Pai le-au taiat MF subventiile cu 10% trebuiau sa isi scoti parleala mai ales ca ramele alea sunt facute pe credit de aia au renuntat si la trenurile pe Motru |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 21 Oct 2018, 18:47 | |
| Softrans a mers la preţ promoţional o vreme. Cum subvenţia e calculată pentru tariful maximal, era clar că nu ar fi putut să o ducă aşa prea mult. Numai că tonele de postaci ai Softransului (inclusiv cei de pe acest forum) trebuiau ,,hrăniţi" din ceva. Acum că nu le mai trebuie reclamă, au putut să urce preţurile la valoarea reală. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 21 Oct 2018, 22:20 | |
| Stai linistit domnule Dragos, chiar si acum Softransul este mai ieftin cu 10 lei decat CFR Calatori pe ruta Bucuresti-Brasov.Si la 10 drumuri pe an, chiar conteaza, asa ca postacii Softrans au inca motive de bucurie.Acum sincer, tu nu ai alege ce e mai ieftin ? Sunt oameni care se uita la 2-3 lei reducere, dar la 10(zece) lei pe un drum!!! |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 21 Oct 2018, 22:38 | |
| Ai nu vorbi tu mister Dr2005. Si de 1634 actual Brasov - Bucuresti unde dau 18 lei TrenPlus+online ce mai e? Si din cauza carui tren privat? Pret promotional/normal/demential? Aici trebuie sa asteptam si postacii CFR si martorii lui Astra? Sau pe Luna care va zice ca e mai bine cu 0 lei toata lumea? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 21 Oct 2018, 23:08 | |
| - marius664 a scris:
- Stai linistit domnule Dragos, chiar si acum Softransul este mai ieftin cu 10 lei decat CFR Calatori pe ruta Bucuresti-Brasov.Si la 10 drumuri pe an, chiar conteaza, asa ca postacii Softrans au inca motive de bucurie.Acum sincer, tu nu ai alege ce e mai ieftin ? Sunt oameni care se uita la 2-3 lei reducere, dar la 10(zece) lei pe un drum!!!
Fă şi tu socoteala cât costă să târâi un EA cu 3 - 4 vagoane şi cât costă să plimbi rama aia... În plus, te taxează la orice altceva, de exemplu la biciclete (bine, nici CFR Călători nu e mai breaz, dar acolo în 99% din cazuri te înţelegi cu naşii), asta presupunând că te lasă să te apropii cu ele de tren. Eu nu aş alege rama aia nici dacă ar fi la juma' de preţ. În primul rând pentru că e la nişte ore cam nepotrivite. Ajunge prea târziu în staţiuni şi pleacă prea devreme... ăsta e orar pentru munţomanii de facebook, ştiţi voi, ăia de urcă cu telecabina, îşi fac un selfie şi apoi coboară înapoi în Sinaia/Buşteni cu telecabina (sau auzi pe la ştiri că-şi rup mâini/picioare/gâturi pe Jepii Mari), unde pierd pe la restaurante ce timp mai au până la tren. 1634 e ţinut în spate de o groază de alte trenuri, când ai 1200 trenuri pe zi, îţi permiţi să ţii unele mai ieftin. Tot apropo de promoţii, ca exemplu, a se observa că 1823 şi 1836 au rămas la preţ de regio şi după ce a dispărut Regiotransul de acolo. Dar la atâta trenuri pe zi, îţi permiţi să ţii câteva la preţ mai mic (deşi s-ar putea şi ofertele astea să aibă zilele numărate... bine, având în vedere fracturile, vreo lună de zile nu o să mai aibă ce păsărele să-mi şoptească informaţii). Softrans nu îşi permite luxul ăsta, mai ales la cum se joacă dl. Teodorovici cu compensaţiile. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 22 Oct 2018, 01:01 | |
| Pentru mine Softransul este la ora perfecta, cum altfel sa ajung din Rosiori la Brasov fara schimbare? Pentru bucuresteni este la o ora tarzie, dar si la CFR Calatori nu mai ai decat 2 variante sa ajungi mai devreme-aia de la ora 6:00 e prea devreme.Pana la urma fiecare isi alege trenul in functie de ora, pret si durata de parcurs, cei 10 lei sunt un factor de luat in seama, si asta se vede mai ales in week-end cand ambele rame circula la capacitate maxima.Apropo de ora si parcursul Softransului, oare cand o sa vedem un tren CFR Calatori pe ruta Craiova-Brasov??? Si apropo de taraitul locomotivelor si ramelor ce-i impiedica pe cei de la CFR Calatori sa foloseasca si ei rame? Si crezi ca vor ieftini biletul cu 10 lei cand se va intampla asta??? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 22 Oct 2018, 02:39 | |
| E bun programul pentru Roşiori, dar pentru Bucureşti... Pe de altă parte, nu mi se pare normal să îşi ia fiecare OTF trasă subvenţionată când vrea muşchii lui, doar ca să îl dubleze pe cel existent (adică cum a făcut CFR Călători pe vremuri cu 2022 ca să ia faţa Regiotrans sau cum face Astra acum faţă de 1821/2). _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun 22 Oct 2018, 10:44 | |
| 1634 de azi a primit oferta ca sa fie la concurenta cu Regiotrans abia apoi a aparut Softrans si tarziu de tot ATC. E curios de ce pe M900 le-au lasat si dupa plecarea Regiotrans dar in ceea ce priveste Softrans ce ai vrea Dr2005 sa circule mai de dimineata sa stai sa cumperi biletele cu 2 saptamani inainte ca circula la o ora convenabila tuturor ? Chiar si cu orarul asta tarziu spre munte si prea devreme de la munte si tot au calatori iar in Week-end toate merg pline. Si vezi ca vine frigul iar o mare parte din turisti se intorc mai devreme de la munte exact pe graficul 13:00-16:00. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |