Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+33
jabels
riciu
dan tm
Dr2005
lifetec
@ndrey
bubu
rizelgeorgel2004
bobi
DUAL
razvan - trenuri
ldh80
Nesebar
DAS 2011
alinx3330
ets2oltromânia
cristi ar
Cipri Andrei Neculai
mielutu zburator
TER200
IonutCFR2009
marius664
cardinal
aris86
Adirmvl
Luna
Vitosa
Katalyn
ciprian71
AeroX
kristi kkk
TVlad
Adrian78
37 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeMier 02 Oct 2019, 18:28

Aceste contestatii are trebui judecate in regim de urgenta, maxim 10 zile lucratoare...Sunt blocate miliarde de euro din cauza acestor contestatii...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeMier 02 Oct 2019, 20:46

Buna dimineata! UE presupune extraordinar de multa birocratie. Socant, nu?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeMier 02 Oct 2019, 21:38

marius664 a scris:
Aceste contestatii are trebui judecate in regim de urgenta, maxim 10 zile lucratoare...Sunt blocate miliarde de euro din cauza acestor contestatii...

Da așa ar trebui plus că nu știu dacă curțile de apel au judecători experți pe domeniile astea.Pe domeniu feroviar sunt câțiva avocați care cunosc legislatia
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeMier 02 Oct 2019, 22:56

Adirmvl a scris:
Buna dimineata! UE presupune extraordinar de multa birocratie. Socant, nu?
Buna seara...Si totusi in UE nu auzi de astfel de cazuri...cel putin nu la fiecare licitatie...ca asa numai ajungeau ei unde sunt acum...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 03 Oct 2019, 15:54

http://mobil.bihon.ro/#!mobilenews/detail/2330164

https://www.railwaypro.com/wp/more-transport-services-between-romania-and-germany/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeVin 04 Oct 2019, 21:28

marius664 a scris:
Adirmvl a scris:
Buna dimineata! UE presupune extraordinar de multa birocratie. Socant, nu?
Buna seara...Si totusi in UE nu auzi de astfel de cazuri...cel putin nu la fiecare licitatie...ca asa numai ajungeau ei unde sunt acum...

https://www.railjournal.com/passenger/main-line/obb-pso-contracts-reduced/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeSam 05 Oct 2019, 16:30

Ca tot vorbeam de Polonia vs Belgia



Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeLun 07 Oct 2019, 23:34

🇬🇧La 20 de ani după tragedia de la Paddington, siguranța feroviară din Marea Britanie scârțâie din nou.

În luna iulie 41 de trenuri britanice au depășit semnale care ordonă oprirea, acest fapt fiind considerat de către autoritatea feroviară drept un semnal de alarmă în ceea ce privește măsurile necesare a fi adoptate în legătură cu siguranța pe calea ferată.
După tragedia feroviară de la Ladbroke Grove, in care și-au pierdut viata 31 de oameni și au fost răniți peste 250, a avut loc un renumit proces condus de judecătorul Cullen, în urma căruia au fost condamnați atât conducerea Railtrack(operatorul național de infrastructură), cât și staff-ul operatorului Thames Trains, însă acest proces a condus la înființarea autorității independente de investigare feroviară și la adoptarea unor masuri care au adus calea ferată britanică în topul celor mai sigure căi ferate din lume.

În accidentul de la Ladbroke Grove s-au ciocnit trenul de navetisti Tamisa cu un tren de mare viteză al GWR, tamponarea fiind urmată de un puternic incendiu care a distrus în totalitate trenul Thames Trains care era format din trei rame diesel. Cauza directă a accidentului a fost depășirea, de către trenul Tamisa, a semnalului de intrare al stației Ladbroke Grove. In timpul procesului însă au ieșit la iveală probleme deosebit de grave de siguranță ce au fost puse pe seama privatizării căilor ferate britanice de la începutul anilor 90.
Astfel s-a stabilit că la acel moment nu erau stabiliți responsabili de siguranța feroviară, foarte multe măsuri și sisteme de siguranță ale trenurilor nu erau în funcție nici pe trenuri nici la nivel de infrastructură, fiind considerate de către operatorii feroviari ca măsuri costisitoare și inutile. Deasemeni compania Thames Trains a fost acuzată pentru că mecanicul vinovat de producerea accidentului trecuse printr-un proces de formare foarte rapid, formatorii afirmând în anchetă că știau că timpul necesar cunoașterii secției este insuficient. La momentul producerii accidentului, tânărul mecanic de 31 de ani avea o "experiență" de doar două săptămâni în conducerea trenurilor, din păcate acesta, împreună cu mecanicul trenului Great Western Railway, care avea 50 de ani, și-au pierdut viata în accident.
O altă cauză, pentru care au fost condamnați mai mulți ingineri de instalații ai companiei de infrastructură, a fost faptul că semnalul care a fost depășit de trenul de navetă, mai fusese depășit de alte 7 ori anterior tragediei, fără ca nimeni să verifice temeinic motivele acelor incidente. Astfel toate depășirile semnalului respectiv producându-se dimineața, când soarele bătea din spatele trenului direct pe semnal, indicația acestuia fiind percepută de mecanici ca fiind galben în loc de roșu, ulterior luându-se măsură înlocuirii becurilor clasice cu leduri la toate semnalele.
Specialiștii în siguranță feroviară consideră azi, la 20 de ani de la tragedia de la Ladbroke Grove, că măsurile adoptate atunci, deși utile, necesită un update urgent pentru că acele condiții nu mai sunt actuale, schimbarea de generații la nivelul lucrătorilor feroviari impunând măsuri de adaptare a regulamentelor feroviare depășite moral și tehnologic.
Depășirile de semnale care ordonă oprirea devin cea mai prezentă neregulă, care pe multe rețele feroviare europene a devenit aproape rutină! 🚦🚦🚦

#aditraindriver

#călătoreșteTRENdy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeMar 08 Oct 2019, 22:48

13000 de euro o bicicletă iar ăla.de.la sectorul 5 cheltuie 800 de mil de.lei pe panseluțe și amenajări de parcuri Dar la CFR Călători tăiem banii de subventie

https://www.aktual24.ro/jafuri-uriase-inainte-de-motiune-13-000-de-euro-pentru-o-bicicleta-primaria-sector-1-cumpara-sute-de-bucati/
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeMar 08 Oct 2019, 23:37

Adrian78 a scris:
Dar la CFR Călători tăiem banii de subventie
Dimpotrivă, la prima rectificare s-a aprobat şi cheltuirea sumei ,,prudente" de 10%, deci s-au dat bani în plus.

Ce face primăria e pe bugetul local, alimentat din impozitele pe proprietăţi şi vehicule ale celor cu domiciliul în sectorul respectiv şi un procent din TVA şi din impozitele pe salarii. Bugetul local nu se poate folosi pentru CFR Călători sau alt OTF.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6767
Data de inscriere : 25/05/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeLun 14 Oct 2019, 12:18

Am fost cu avion (Blue Air) pana la Cluj in acest weekend.
Foarte plin si la dus si la intors, nu stiu daca am vazut vreun loc liber.
Zborul dureaza 40-45 minute. Plus inca 2 ore sau 2 ore jumatate timpul petrecut prin aeroport (plecare+sosire).
Foarte bine se merge pe intern cu avionul, iar trenul va pierde teren tot mai mult, va mai ramane doar cu gloata de pomanagii si navetistii din orasele sateliti ale marilor centre urbane (industriale/economice).
Si cu modernizarile de pe coridorul vietii tot va avea grija directorul Smart sa faca prapad tinand trenuri cu 2-3 vagoane pline de pomeni, iar restul prostilor sa plateasca si de 2-3 ori mai mult ca la avion.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeJoi 17 Oct 2019, 19:49

Cica altii nu vor sa renunte la tren, regele Belgiei a merg in Luxemburg cu trenul

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/10/15/reed-koningspaar-met-speciale-trein-naar-luxemburg/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeMar 22 Oct 2019, 16:37

Bani de investit in transportul feroviar nu avem dar avem de parandarat cat cuprinde..

PSD face finanțele publice praf pentru anul viitor.

În comisia pentru buget tocmai PSD a făcut majoritate cu UDMR și cu minoritățile și au votat creșterea cu 250% a banilor dați primarilor prin faimoasa OUG 114.

Am ajuns la 25 de miliarde de lei printr-un amendament care a trecut în câteva minute. 25 de miliarde de lei. Ca să avem un ordin de mărime Deficitul bugetar până acum a ajuns la 22 de miliarde de lei.

Banii sunt alocați discreționar de către notoria Comisie Națională de Strategie și Prognoză subordonată direct guvernului.

Majoritatea toxică din parlament își arată colții din nou.

Cei care vor plăti sunt românii care plătesc taxe și impozite. Ei susțin toate cheltuielile statului și ei vor plăti datoria lăsată în urmă.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeSam 26 Oct 2019, 19:03

Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8303
Data de inscriere : 18/03/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitimeSam 09 Noi 2019, 20:42

Nouă state membre UE au cerut Comisiei Europene impunerea unei taxe pentru transportul aerian la nivelul blocului comunitar, pentru a taxa mai mult pentru emisiile sale o industrie poluatoare, transmite Reuters.


Într-o scrisoare adresată lui Frans Timmermans, noul vicepreşedinte executiv al Comisiei Europene pentru pactul ecologic european, miniştrii de Finanţe din Germania, Franţa, Olanda, Suedia şi alte cinci state membre UE au cerut "o formă de taxă pentru transportul aerian", fără a da detalii suplimentare.

O astfel de taxă "unde poluatorii plătesc un preţ mai corect pentru folosirea transportului aerian" este necesară pentru combaterea schimbărilor climatice. În prezent transporturile sunt singurul sector european unde emisiile sunt în creştere.

"Comparativ cu cele mai multe mijloace de transport, aviaţia nu este suficient evaluată", susţin oficialii celor nouă state membre UE.

Unul dintre aceste angajamentele Comisiei Europene a fost acela de a creşte la 50% sau chiar 55%, dacă este posibil, nivelul stabilit pentru 2030 de reducere a emisiilor poluante în UE, care este de 40%.

În iulie, Guvernul francez a decis să introducă o eco-taxă companiilor aeriene, iar banii vor fi utilizaţi pentru a îmbunătăţi infrastructura feroviară. Din 2020, companiile aeriene vor introduce o taxă cuprinsă între 1,50 şi 18 euro în biletele de avion, pentru aparatele ce decolează din Franţa, dar nu şi pentru cele care aterizează în Hexagon.

Taxa ar trebui să aducă statului 180 de milioane de euro, iar banii ar urma să fie investiţi în trenurile regionale.

Şi Suedia a introdus anul trecut o taxă pentru transportul aerian, iar Olanda intenţionează să adopte una asemănătoare în 2020, dacă nu se ajunge până atunci la un acord la nivelul UE.

Luna trecută, Guvernul german a aprobat un proiect de lege prin care se vor scumpi călătoriile cu avionul şi ieftini cele de tren, în cadrul unui plan radical menit să implementeze obiectivele reducerii emisiilor de CO2 pentru anul 2030.

Obiectivul acestei măsuri este să determine cetăţenii să folosească preponderent trenul, în locul autoturismului personal sau al avionului.

De asemenea, executivul de la Berlin s-a angajat să publice în fiecare an, începând cu 2025, ţintele globale de reducere a emisiilor poluante şi să menţină obiectivul neutralităţii climatice (zero emisii) pentru anul 2050.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/noua-state-membre-ue-cer-o-taxa-pentru-transportul-aerian-1213282
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 38 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport III
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: