Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Vin 14 Aug 2020, 22:38
Tu înţelegi că orice vehicul care vine cu omologare într-un stat UE poate fi pus în circulaţie? Poate să fie fabricat şi pe Marte, nu are importanţă, câtă vreme preţul oferit include şi taxele vamale (pentru Turcia sunt zero, pentru Ucraina, Rusia, China sunt 19%). Mercedes, Iveco şi MAN nici măcar nu construiesc cutiuţe de 5 - 6 m lungime, pentru nişa asta există alte gângănii, gen Rampini (costă 500.000 euro o chestie din aia). Prin urmare, dacă se cer vehicule mici vor fi clar Karsan Jest, dacă se cer de 10 m vor fi SOR (pe care tot Anadolu Isuzu le importă, ca şi pe Karsan) şi aia e.
_________________ :TTT:
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Vin 14 Aug 2020, 22:51
Nu domnule nu înțelege. El crede că tot ce zboară e bun de mâncat, și că ce scrie el pe rețelele de socializare ăia așa vor face.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Sam 15 Aug 2020, 09:24
Eu înțeleg că orice autovehicul care are omologare poate fi pus în circulație, dar atunci când întocmește caietul de sarcini pentru achiziționarea de autovehicule pentru transportul urban in comun, orice primărie poate impune anumite condiții în acel caiet de sarcini! Ar fi un lucru ilegal că în caietul de sarcini să se impună că vehiculele ce se vor achiziționa să fie produse sau ansamblate noi într-o țară membră a UE ? Ar fi o prevedere ilegală ? Măcar să se prevadă Express să fie autovehicule de cca 10 m lungime ( știu că există minibuze pentru transportul urban in comun de cca 10 m lungime, produse de Mercedes, MAN, Iveco Bus sau Solaris, dar nu știu dacă acele minibuze sunt și electrice sau se produc numai cu motorizare diesel ).
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Joi 03 Sept 2020, 12:07
Conform celor mentionate pe facebook de primarul Ioan Ciupilan exista (in diverse faze) cateva proiecte importante pentru Husi:
-Reluarea si finalizarea lucrarilor de renovare si restaurare a cladirii istorice "Casa Adam Mitache" (sediul Muzeului Municipal Husi): "este proiect european aprobat urmeaza sa semnam contractul de finantare";
-Renovarea, modernizarea si redeschiderea strandului "Recea", amenajarea iazurilor de acolo: lucrarile urmeaza sa inceapa anul viitor. Tot in zona "Recea" este un proiect european depus pentru constructia unui "teatru de vara"
-In mare parte s-au finalizat lucrarile de renovare, restaurare si modernizare a cladirii istorice care adaposteste "casa de cultura"
-Proiectul cu renovarea si modernizare cinematografului "Dacia" se afla in faza de evaluare financiara si de atribuire a contractului de executie la Companie Nationala de Investitii
-Proiectul cu preluarea transportului urban in comun de catre primarie, achizitia de 10 "autobuze" electrice, constructia unui garaj si a statiei de incarcare electrica (care se vor realiza in zona "Dric-3") pentru acestea , amenajarea a cca 52 de statii de transport urban in comun si infiintarea unui nou traseu de transport urban in comun: urmeaza a fi publicat in sistemul electronic de achizitii publice anuntul privind achizitia;
-In cca doua- trei saptamani urmeaza a incepe lucrarile de asfaltare a strazilor: Crucii, Dumitru David si a cca 10 strazi din zona "Dric-3".
-Stadionul din Husi a fost renovat anul trecut, iar echipa de fotbal "Husana Husi" este in divizia C, fiind sustinuta financiar atat din sponsorizari (de firma "Viacons rutier", etc) cat si de Consiliul Local.
-Pana la sfarsitul anului urmeaza a fi finalizat proiectul privind "reabilitarea, modernizarea si extinderea sistemului de apa-canalizare din Husi", proiect derulat de SC Aquavas SA, cu finantare din fonduri europene.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Mier 09 Sept 2020, 13:57
De pe yutube- "Mercedes Citaro electric"
Din videoclip pare a fi minibuz (nu autobuz!) electric, de cca 10 m lungime, cu doua usi. Cam cat ar costa un astfel de minibuz "Mercedes-Citaro electric" ?
Astfel de minibuze electrice ar trebui achizitionate la Husi!
In valoarea proiectului de cca 8,5 milioane euro cred ca se incadreaza: achizitionarea a 10 astfel de minibuze "Mercedes-Citaro electric", constructia garajului si a statiei de incarcare electrica, amenajarea a cca 52 de statii de transport urban in comun si asfaltarea a unor strazi (Crucii, Dumitru David, Ciprian Porumbescu- strazi pe care va circula un viitor nou traseu de transport urban in comun, traseu ce va deservi zonele noi de case "Dric-2" si "Dric-3")!
Atunci cand va fi intocmit caietul de sarcini pentru achizitia de "autobuze" electrice bine ar fi sa se prevada, de catre primarie, cateva caracteristici tehnice si de capacitate pe care vor trebui sa le indeplineasca aceste "autobuze" electrice ce vor fi achizitionate de catre primarie: sa fie vehicule noi, produse intr-o tara membra UE, cu o lungime de minim 10 m, cu doua usi , sa fie dotate cu aer conditionat. Si cel mai important- in contractul de achizitie sa se prevada si ca, firma care va livra aceste "autobuze" electrice sa asigure, pentru un timp, si mentenanta lor!
Spun asta, deoarece societatea primariei care va exploata aceste "autobuze" electrice- "SC Parcuri Verzi & Urban Trans Srl"- nu are ca si angajati, ingineri electronisti care sa stie sa repare sau sa intretina "autobuze" electrice (societatea se ocupa in prezent numai cu intretinerea parcurilor si spatiilor verzi).
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Mier 09 Sept 2020, 14:10
Din "Buna ziua de Vaslui":
Cartierul Corni din Husi, un imens santier in lucru!
Cartierul husean Corni din municipiu, a suferit in perioada 2019/2020, numeroase lucrari de reabilitare a infrastructurii rutiere. In urma cu doar câteva zile , firma Viacons Rutier a demarat lucrarile pe strazile Melchisedec si Barbu Lautaru (cea care se termina in strada Episcopiei ). Traficul in cartierul Corni, pe strada principala se efectueaza cu restricție, deoarece au fost demarate lucrari de reabilitare pe portiunea de cateva sute de metrii care creează un disconfort participantilor la trafic . Au fost demolate cele doua proprietăți si s-a inceput modernizarea .
Dupa strada Sara, Cotroceni, Deal Cotroceni au urmat Strada Erou Ursan, Strada Ion Ianos, Strada Dumitru Dodan, Strada Dumitru Patras, Strada Erou Frentescu, Strada Gheorghe Doja, Strada Iacob Anton, Strada Vasile Croitoru . La momentul la care discutam, administratia huseana urmeaza sa semneze un proiect pentru crearea unui Centru de Ingrijiri ale Persoanelor Varstnice si cu dizabilitati in localul fostei scoli generale nr. 5, din cartierul Corni . In cadrul implementarii acestui proiect vor fi si reabilitate prin turnare de covor asfaltic strazile Erou Frentescu si Fundatura Frentescu cat si inca o strada .
De asemenea in zona troitei din "Carta" spre dreapta, strada Mos Ion Roata este scoasa la licitatie si se asteapta proiectul. In acelasi loc urmeaza sa se intervina pe cateva stradute foarte mici de cateva zeci de metrii fiecare . De mentionat este faptul ca pe strada principala din Corni, tronsonul de drum ce apartine DJ284, in aceasta perioada sunt modernizate rigolele, astfel se schimba atat înfățișarea cat si posibilitatea cetatenilor de a profita de spatiu pentru parcarea autoturismelor .
A fost construit un loc de recreere in zona strazii Bariera Pascal, iar ca punct de reper este locul numit "Moara lui lavar" (practic in locul fostului poligon auto s-a amenajat un parc). De asemnea in acest loc, firma huseana Viacons Rutier lucreaza la reabilitarea strazilor Dumitru David si strada Crucii, pe acestea vor circula traseele autobuzelor electrice si vor fi finalizate cel tarziu in 30 de zile . Urmeaza sa se demareze lucrari si pe strada denumita Fundatura Bariera Pascal. De pe aceasta zona, cei de la apa-canal se vor muta cu lucrarile pe strada Fantanilor, proiectul pentru asfaltare este scos la licitatie si se asteapta semnarea contractului .
Despre mult asteptata reabilitare a strazii Frunzelor putem spune doar ca este alocata suma de 1,1 milioane de lei. Strada va fi asfaltata imediat dupa ce gaseste o solutie pentru un racord, astfel ca toti cetatenii din zona sa se bucure de reteaua apa –canal.
Pe strazile Dumitru Hodea si Alecu Ghitescu, trebuie sa se finalizeze lucrarile de apa-canal, iar apoi strada imediat va întra in procesul de modernizare prin turnare de covor asfaltic, aici fiind vorba despre un proiect prin programul PNDL .
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Sam 12 Sept 2020, 16:59
Conferinta de presa sustinuta de primarul Ioan Ciupilan (interviu realizat de televiziunea "Vaslui TV", in care prezinta proiectele aflate in derulare si care se vor realiza in Husi si raspunde la atacurile electorale a PNL!
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Dum 13 Sept 2020, 13:55
Din 'Buna ziua de Vaslui":
Au fost alocate sume pentru echilibrarea bugetului pentru cheltuieli curente si de capital . Judetul Vaslui a primit per total suma de 25.600 de lei, iar aceasta a fost impartita unitatilor administrative. Fondurile erau asteptate cu nerabdare de catre primarii. Cea mai mare suma a primit-o municipiul Barlad cu o valoare de 1000 milioane lei ( 10 miliarde vechi), Husul s-a clasat pe locul 2 cu o valoare de 900 de milioane lei (9 miliarde vechi) . Orasele Negresti si Murgeni au primit fiecare cate 500 milioane lei, echivalentul la 5 miliarde lei vechi .
“Rectificarea este foarte bine venita tinand cont ca redeschiderea anului scolar si functionarea unitatilor de invatamant au necesitat cheltuieli suplimentare. Vreau sa multumesc domnului Mircea Gologan, prefectul judetului Vaslui, pe aceasta cale pentru ca a raspuns prompt la solicitarile mele pe care ulterior le-a inaintat guvernului pentru a ne fi alocate aceste sume de bani .”declara Ioan Ciupilan – primarul municipiului Husi.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Sam 19 Sept 2020, 20:51
Raspunsul primit de la "Compania Nationala de investitii" privind stadiul proiectului de renovare si modernizare a cinematografului "Dacia" din Husi (raspunsul primit prin e-mail):
Daca celor de la CNI le trebuie mai mult de 6- 7 luni sa evaluieze niste oferte (ma rog- asa o fi legea si procedurile lor) este clar ca trebuie schimbate niste legi! Ma intreb daca in Germania de exemplul, pentru o achizitie publica (alegerea unei firme care sa execute o lucrare pentru stat), tot atatea luni dureaza procedurile legale!
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Vin 25 Sept 2020, 08:08
Conferinta de presa sustinuta de catre primarul Ioan Ciupilan, in care vorbeste despre proiectele aflate in curs de executie sau care vor fi realizate in Husi!
Dintre cele mentionate acolo am remarcat (proiecte care se vor realiza): constructia unui rezervor de 5000 mc pentru stocarea apei potabile in zona releului radio-tv (desi sunt curios cum vor reusi sa pompeze apa pana acolo , fiind o diferenta de nivel destul de mare si pe unde vor duce conducta care sa alimenteze acel rezervor), proiectul depus (de cca 11 milioane euro) pentru reabilitarea si modernizarea "Colegiului National Dimitrie Cantemir" si introducerea acestuia intr-un circuit turistic de "weekend" (inclusiv modernizarea si renovarea cramei si a "Muzeului viei si vinului"), realizarea a doua parcari subterane (in locul fostei centrale termice nr. 3 din cartierul "Stadion" si in zona sediului ANAF din centru), realizarea unui "club al pensionarilor" in locul fostei centrale termice nr. 1 din cartierul "Stadion", realizarea unei baze sportive in zona "Dric 3" (terenul / amplasamentul este predat la Compania Nationala de Investitii), realizarea zonei de agrement "Recea" (cu: decolmatarea si refacerea iazului, reconstructia strandului, realizarea unui teatru de vara) si lucrarile care mai sunt de facut cu extinderea sistemului de apa-canalizare si de asfaltare a unor strazi.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Vin 25 Sept 2020, 08:42
Deoarece primarul Ioan Ciupilan are si cont pe facebook si prin aceasta a spus ca va raspunde la toate intrebarile care i vor fi adresate, legate de proiectele aflate in derulare sau care se vor realiza in Husi, si legat de cele mentionate in aceea conferinta de presa, i-am adresat cateva intrebari si propuneri:
1.Se vorbeste de proiectul realizarii unui bazin de stocare a apei potabile cu o capacitate de 5000 mc , care ar urma sa fie realizat in zona releului radio-tv! Intrebarea ar fi cum s-ar realiza o conducta de aductiune a apei care sa alimenteze acel bazin, tinand cont de faptul ca exista o diferenta de nivel destul de mare intre cota unde se afla reteaua de apa din oras si cota releului radio-tv ? Ar insemna eforturi si investitii deosebite pentru pomparea apei pana acolo, care sa alimenteze acel bazin de stocare! In plus pe ce traseu ar urma sa se realizeze conducta de apa care sa aprovizioneze acel bazin de stocare ?
2.In ce loc ar urma sa fie realizate alte blocuri ANL in zona cartierului Dobrina ? Nu cred ca ar fi potrivit sa fie realizate tot langa actualele blocuri ANL din Dobrina, pentru a nu repeta o greseala facuta inainte de 1989, cand s-au construit blocuri mult prea aproapiate unele de altele, mult prea ingramadite!
3.Dintre toate strazile amintite, in curs de modernizare sau care vor fi modernizate, nu s-au mentionat doua strazi: Drum Combinat si Petru Filip (strada care trece prin incinta fostului santier “Constructorul”)
4.Proiectul privind modernizarea si renovarea cladirilor “Liceului Agricol” (inclusiv renovarea si modernizarea cramei si a “Muzeului viei si vinului”) sper sa fie aprobat si finantat- ar insemna mult pentru Husi! Si tot legat de “Liceul Agricol”: daca s-ar putea identifica resurse financiare pentru realizarea sau modernizarea unor dotari absolut necesare, pentru ca elevii de acolo sa poata invata meserii legate de agricultura, in conformitate cu cele mai noi tehnologii in materie: achizitionarea de tractoare si utilaje agricole noi, performante, realizarea unei ferme zootehnice noi, modernizarea sau realizarea unei livezi, gradini de legume noi.
5.Daca domnul primar ar fi de acord cu o propunere pe care am mai amintit-o si anume aceea de a face demersuri pentru infiintarea unor clase noi, care sa pregateasca meseriasi in constructii (instalatori apa-canal, instalatori de gaze naturale, electricieni, fierar-betonisti, zidari, tamplari, fochisti, etc) la “Liceul Tehnologic Ioan Corivan” ?
6.In privinta investitiilor propuse pentru cartierul “Stadion”:
-Realizarea unei parcari subterane/etajate in locul fostei centrale termice nr. 3 ar fi un lucru bun (poate cu ocazia asta dispar si “magaziile” de langa fostele cosuri de fum a centralelor- din spatele sediului “Prodivex”), dar sunt curios cum va fi realizata rampa de acces a autovehiculelor in viitoarea parcare subterana, tinand cont de faptul ca acolo spatiul este destul de mic si sunt si blocuri in imediata apropiere!
-Realizarea unui “club pentru pensionari” in locul fostei centrale termice nr. 1: este o idee buna, insa, pentru a putea fi pusa in practica, trebuie mai intai ca si cladirea si spatiul fostei centrale termice nr. 1 sa fie renovata, pentru ca la stadiul in care se afla in prezent (nu vreau sa-mi imaginez ce poate fi in subsol- acolo unde erau instalatiile propriu-zise a fostei centrale- la ce miros se simte cand treci pe langa centrala) nu poate fi folosita in acest scop!
-Tot in cartierul “Stadion” ar mai fi unele lucruri care trebuie facute pentru usurarea si fluidizarea circulatiei rutiere si pietonale: realizate trotuare in unele locuri (unde spatiul permite), instituirea unui “sens unic” in jurul stadionului si identificarea unor solutii legale pentru demolarea unor “magazii” sau “anexe gospodaresti” realizate pe domeniul public, pe langa blocuri sau pe langa “gardul” stadionului sau al spitalului. Pe vremea cand era viceprimar domnul Aurel Caciula s-a inceput demolarea unor astfel de “magazii” si “anexe gospodaresti” dar din pacate actiunea nu a mai fost continuata!
-Daca primaria a incercat ajungerea la o intelegere amiabila cu patronul firmei “SC Dac Petrol “, in sensul ca aceasta firma sa renunte la contractul de concesionare/inchiriere pentru spatiul unde era fostul centru de butelii din cartierul “Stadion” (spatiu care oricum nu mai este utilizat de aceasta firma in prezent) , pentru ca acel fost “centru de butelii” sa poata fi demolat si in acest fel sa se poata realiza o noua strada de legatura intre Aleea Stadionului si Strada 1 Decembrie ?
7. In legatura cu mult asteptatul proiect de achizitie de “autobuze” electrice, construirea unui garaj si a unei statii de incarcare electrica pentru acestea si amenajarea statiilor de transport urban in comun, cand va fi publicat anuntul de achizitie publica in sistemul electronic de achizitii publice SAEP ? Daca domnul primar este de acord, in momentul in care se va incheia contractul de livrare a acestor “autobuze” electrice cu firma care le va livra, sa se prevada in mod express in acel contract ca aceea firma sa asigure si mentenanta/intretinerea/reparatia acestor “autobuze” electrice, pentru o anumita perioada de timp, perioada de timp in care sa fie angajati si instruiti (in cadrul “SC Parcuri Verzi & Urban Trans srl”) si specialisti (ingineri electronisti, electricieni) care sa stie sa intretina si sa repare aceste “autobuze” electrice!
8. O problema care nu a fost amintita in acest interviu este si cea a fluidizarii circulatiei rutiere si pietonale in jurul pietei! Aici- daca domnul primar este de acord- ar fi unele solutii:
-Mutarea tuturor comerciantilor de legume-fructe, care isi desfasoara activitatea pe langa fosta centrala termica la etajul pietei (etaj care sta din pacate ori nefolosit ori cu magazine de haine, magazine care nu au ce cauta intr-o piata agro-alimentara) si in acest fel a eliberarii aleii dintre fosta centrala termica si aceea cladire cunoscuta ca si “hala noua” (cladirea de pe locul unde era toaleta publica);
-Renovarea si amenajarea spatiului fostei centrale termice din piata ca si spatiu fie pentru depozitarea unor produse agro-alimentare, fie ca spatiu care sa fie inchiriat celor care vand diverse produse de uz casnic, unelte, metalo-chimice (produse non-alimentare) si care in prezent vand aceste produse pe langa fosta centrala sau pe langa parcarea dinspre blocul “CEC” (in acest fel s-ar elibera si trotuarul de pe langa parcarea care duce spre blocul “CEC”, trotuar care in prezent este de multe ori blocat de uneltele si marfurile expuse spre vanzare)
-Instituirea unui sens unic in jurul pietei si a halei agro-alimentare
-Realizarea unor trotuare, pe langa cladirea pietei si a halei, dar si pe langa blocul situat vis-a-vis de piata. La parterul acestui bloc se afla mai multe magazin, iar autovehiculele care aprovizioneaza aceste magazine ingreuneaza de multe ori accesul locatarilor in acele scari de bloc. Acolo ar merge facut un trotuar, pe langa bloc, care sa faca legatura cu “gangul de la Romarta”
9. In legatura cu cinematograful: eu am sa atasez raspunsul primit prin e-mail de la CNI, raspuns in care se mentioneaza faptul ca acest proiect se afla la stadiul de “evaluare a ofertelor”! De asemenea se poate consulta si site-ul SAEP, unde la stadiul procedurii nu apare nici “data finalizarii” la “evaluarea financiara”! Deci rezulta ca nu a fost inca desemnata (aleasa) firma care va executa lucrarile propriu-zise! Si eu imi doresc ca aceste lucrari sa inceapa cat mai repede, evident ca nu este vina domnului primar pentru greutatea cu care se desfasoara unele proceduri in cadrul CNI, dar nu stiu din ce informatii a reiesit ca este deja semnat contractul de executie a lucrarilor!
10. In legatura cu calea ferata Crasna-Husi: aici evident ca puterea de decizie o are compania nationala de cai ferate “CFR-SA” si Ministerul Transporturilor, insa, daca tot s-a mentionat faptul ca au existat unele “intrebari si demersuri” din partea primariei, vin cu unele intrebari concrete: -Au existat intalniri sau a mers cineva (din conducerea primariei Husi) in audienta la ministrul transporturilor, la directorul general al “CFR-SA” , la directorul general al “SNTFC-CFR-Calatori” sau la “Autoritatea pentru reforma feroviara”, pentru a discuta si a analiza posibilitatile de reparatia si de redeschidere a acestei linii ? -In raspunsul pe care l-am primit de la “Autoritatea pentru reforma feroviara” se mentioneaza si despre o posibila implicare a autoritatilor locale! A incercat cineva din conducerea primariei Husi sa ia legatura cu conducerea ARF ?
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Lun 28 Sept 2020, 09:01
Din "Buna ziua de Vaslui":
Alegerile locale s-au încheiat, iar in secțiile de votare au fost numărate miile de voturi . Conform primelor informații se pare ca Ioan Ciupilan a reușit sa obțină un număr de peste 65 la suta procente din numărul total de voturi . Al doilea clasat este Alexandru Nechifor cu mult in urma edilului Ciupilan, iar pe locul trei s-a clasat la o distanță foarte mare candidații celor de la USR, ALDE, PMP.
Candidat Partid Voturi
CIUPILAN IOAN - PARTIDUL SOCIAL DEMOCRAT - 5390 voturi
NECHIFOR ALEXANDRU-IOAN - PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL - 1787 - voturi
FILIP COSMIN-ADRIAN - PARTIDUL ALIANŢA LIBERALILOR ŞI DEMOCRAŢILOR – ALDE - 442 - voturi
FILIP CORNELIU - ALIANȚA U.S.R. PLUS- 303- voturi
TRIFAN BOGDAN - PARTIDUL MIȘCAREA POPULARĂ - 160- voturi
FOFEL MARIANA-LIA - PARTIDUL PRO ROMÂNIA - 93- voturi
TOTAL -8175 - voturi
Asadar Ioan Ciupilan obtine al patrulea mandat ca primar al municipiului Husi (2008- 2012, 2012- 2016, 2016- 2020 si 2020-2024).
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Lun 28 Sept 2020, 15:31
De ce il venerezi ? Calea ferata Crasna-Husi ramane tot inchisa, fara trenuri si asta datorita neimplcarii acestuia.
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Lun 28 Sept 2020, 19:54
Nu-l "venerez"! Nici vorba de asa ceva!
Legat de calea ferata si personal (mai demult) si mai recent (pe facebook) l-am intrebat ce demersuri a facut primaria in aceasta privinta! In linkul pe care l-am postat cu câteva mesaje in urmă se poate viziona un reportaj tv , pus și pe forumul de pe Facebook " Huși- orașul dintre vii", iar la comentariile de pe acel forum , cu acel reportaj tv, cineva a postat o întrebare adresată primarului, legată de linia Crasna-Huși. Răspuns primarului a fost că s-au făcut unele "întrebări și demersuri", din partea primăriei Huși, legate de linia Crasna-Huși! Apoi eu am postat o întrebare ( pe acel forum pe Facebook), adresată primarului, prin care l- am întrebat direct in ce au constat mai exact acele "întrebări și demersuri" și cu ce persoane din conducerea CFR-SA sau CFR-Calatori a discutat eventual!
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism Lun 28 Sept 2020, 21:59
Motivul pentru care menționez și celelalte proiecte în execuție sau aflate în stadiul de proiect din Huși și cele arătate despre aceste proiecte de către primar este acela de a putea analiza cât de bune, utile și realizabile sunt aceste proiecte, deoarece sunt convins că există și pe acest forum colegi care se pricep la diverse aspecte edilitare sau tehnice și o părere bine intenționată este de dorit și de apreciat! Acuma indiferent ce primar ar fi prezentat și realizat aceste proiecte cred că este mai puțin important!
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism
Cate ceva despre situatia economica si sociala din Husi in comunism