Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+48
daniel_c
laurentzu
Caspar
aris86
NicuS
gvd
AndreiCFRbv
Cipri Andrei Neculai
DAS 2011
cristi ar
sorinache96
TER200
razvan - trenuri
bobi
IonutCFR2009
Rarau
neluadi
Ciprian
Vale_ntin
DUAL
didinul
Vale
Vitosa
alex.barac.5
kristi kkk
Amiralul
92Dragos
ldh80
cristy79
dan tm
ets2oltromânia
Katalyn
AeroX
cardinal
alliens
riciu
mielutu zburator
Nesebar
alex.alexus.tm
TVlad
LanceR
Adirmvl
Adrian78
Luna
Warrington
Dr2005
marius664
ciprian71
52 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3338
Reputatie : 8744
Data de inscriere : 08/04/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeMier 17 Ian 2018, 19:01

Din articol, Alitalia întâmpină o concurență puternică pe piața internă din partea trenurilor de mare viteză.
La noi, nu sunt probleme de genul ăsta Twisted Evil
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22396
Data de inscriere : 06/12/2009

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeMier 17 Ian 2018, 19:19

dan tm a scris:
Off topicul a pornit de la dorinta Clujui de a avea metrou.

Cica ei sint falosi. culmea e ca toti sudisti trag spre Cluj, Timisoara, Oradea desi cica acolo e ceva in aer si sint falosi.

Frustrari sudiste cind vad ca cineva nu le accepta neaparat aerele lor de superioritate.
Mai sint orase mici cu metrou, Lille, Genova.

Doar la noi sar unii ca de ce sa aiba si altii.

Lasa gargara ca prea te crezi important cand de fapt esti un simplu om de la tara care e frustrat ca Bucurestiul e nr 1, ca iti place sau nu asta e, nu iti convine poti sa pleci sau scrie acasa, ai variante dar pana atunci Bucuresti e capitala si restul tarii e sub Bucuresti!
De multi ani ai tu probleme ca Bucuresti dicteaza, normal ca dicteaza si aici se iau toate hotararile doar nu vrei sa dicteze ce se intampla in tara la Voiteni sau mai stiu eu de pe unde esti tu.

_________________
595423Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 49 Bdeem_8496_aDiscutii generale despre transport II - Pagina 49 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeMier 17 Ian 2018, 19:58

https://en.wikipedia.org/wiki/Rennes_Metro

215.000 populatia estimata, 135.000 de calatorii pe zi. Deci 1/3 locuitori il foloseste zilnic dus-intors. Hai, 1/4, ca unii calatoresc de mai mult de doua ori pe zi. Si vorbesc de cel mai mic oras cu metrou. Da, si asta are niste rame scurte, dar il are. Daca o sa se faca si in Cluj vorbim dupa daca a fost sau nu o investitie cu cap, dar traind in orasul asta o spun cu mana pe inima ca ar fi o realizare extraordinara.

Ma uimeste luciditatea lui Boc in schema. Are perspectiva, poate da numere, estimari. Chiar m-a lasat mut la faza asta, avand in vedere alte rahaturi pe care le-a facut si cum pun, in general, problema politicienii de la noi.

Cat despre aroganta traitorilor in Cluj, mai ales cand e vorba de Bucuresti... Hai sa zicem ca am reusit sa scot de multe ori replici de genul "e,da, da'...". Conteaza sa ai argumente si sa nu ai un idiot in fata. Idem si cu prieteni din Timisoara, ca nici cu cei de acolo nu mi-e rusine cand vine vorba de nas pe sus. Dar cu atitudini ca a le voastre, Karpaty, Cristi, doar o sa maresti distanta intre Bucuresteni si ardeleni, respectiv banateni. Si nimeni nu are nimic de castigat din asta.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13012
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeMier 17 Ian 2018, 22:31

Kapпaтй a scris:
dan tm a scris:
Off topicul a pornit de la dorinta Clujui de a avea metrou.

Cica ei sint falosi. culmea e ca toti sudisti trag spre Cluj, Timisoara, Oradea desi cica acolo e ceva in aer si sint falosi.

Frustrari sudiste cind vad ca cineva nu le accepta neaparat aerele lor de superioritate.
Mai sint orase mici cu metrou, Lille, Genova.

Doar la noi sar unii ca de ce sa aiba si altii.

Lasa gargara ca prea te crezi important cand de fapt esti un simplu om de la tara care e frustrat ca Bucurestiul e nr 1, ca iti place sau nu asta e, nu iti convine poti sa pleci sau scrie acasa, ai variante dar pana atunci Bucuresti e capitala si restul tarii e sub Bucuresti!
De multi ani ai tu probleme ca Bucuresti dicteaza, normal ca dicteaza si aici se iau toate hotararile doar nu vrei sa dicteze ce se intampla in tara la Voiteni sau mai stiu eu de pe unde esti tu.

Nu ma cred important, ca simlu om de la tara, constat insa ca nu e prima data cind tu te crezi important ca om superior de la oras, ba mai mult chiar din capitala tarii. Doar ai avut norocul sa te nasti sau sa ajungi in capitala dar nu esti cu nimic superior unuia din Voiteni, dimpotriva.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11196
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeMier 17 Ian 2018, 22:52

cardinal a scris:
Din articol, Alitalia întâmpină o concurență puternică pe piața internă din partea trenurilor de mare viteză.
La noi, nu sunt probleme de genul ăsta Twisted Evil

Acolo viteza nu ce e la noi. Ganditi-va ca echipele din Seria fac deplasarile cu Frecciarossa. Am o colega de 48 ani cu 15 ani de Italia, a mers de cateva ori cu OZN-ul asta cica de la Firenze la Milano bea o cafea si gata era la destinatie.

Sau Anglia sa mergi cu trenul cu 220 km/h in interiorul Londrei cand la noi pe camp e maxim 160 km/h.

Niciodata Romania nu va intra in rand cu tarile bune la capitolul trenuri.

De fapt la noi daca vrei sa spui ceva bun de trenurile din Romania ai putea spune doar IR 1581/2/7/8 la capitolul viteza sau ATC daca vorbim de conditii atat si nimic mai mult.

La Stratford International am spus din greseala ca vreau sa impusc Eurostarul, 3 angajati si 2 politisti nu s-au panicat si-au dat seama ca vreau sa-l filmez. M-au indrumat la casa de bilete am platit Ł0,10 ( 0.50 lei ) bilet valabil pe peron 1 ora. M-a intrebat casierul daca stiu la ce ora trece Eurostarul si mi-a spus sa nu folosesc blitzul.

Pai in Romania dar ce vrei sa faci cu filmarea, pentru ce iti trebuie, nu ai treaba acasa bla bla bla.

Am ramas socat in cele 5 vizite la Londra in ultimile 5 luni cata lume se pozeaza la urcare sau la coborare cu trenurile de aici din UK. Cea mai tare faza la Paddington 2 japonezii pozandu-se alaturi de Hitachi Azuma.

Am mers cu DLR un fel de metrou usor ce merge fara mecanic, am mers cu tramvaiul in Londra fuge cu 70 km/h a venit controlul de 2 ori in 55 minute toata lumea regulamentar, la noi blatul la putere joaca de-a soarecele si pisica.

Cat mai stau pe aici incerc sa le vad si sa le testez in limita buzunarului ( nu am venit sa muncesc ca sa dau banii pe bilete la OZN-uri ) cand o sa ma intorc acasa o sa raman doar cu amintirile pe care le-am impartasit si le voi imparti cu voi prin intermediul acestui forum sau cu ajutorul FB-ului.

Referitor la noul proiect de la Cluj si cu metrou si fara metrou e destul de Ok dar in preferintele mele ramane tot Brasovul datorita muntelui.

De la Londra la Edinburg poti merge si cu trenul nu e diferenta intre tren si avion pe cand de la Bucuresti la Cluj avionul cu 2h30' fata de 10 ore cat face trenul...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 18 Ian 2018, 07:34

În Florența și-au luat în fața mea doua fete venite la shopping bilete pentru Milano. Nu rețin clasa, dar parcă la vreo 70 de fes au plătit. Cine îți dă banii ăștia la noi?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 18 Ian 2018, 13:47

Adirmvl a scris:
https://en.wikipedia.org/wiki/Rennes_Metro

215.000 populatia estimata, 135.000 de calatorii pe zi. Deci 1/3 locuitori il foloseste zilnic dus-intors. Hai, 1/4, ca unii calatoresc de mai mult de doua ori pe zi. Si vorbesc de cel mai mic oras cu metrou. Da, si asta are niste rame scurte, dar il are. Daca o sa se faca si in Cluj vorbim dupa daca a fost sau nu o investitie cu cap, dar traind in orasul asta o spun cu mana pe inima ca ar fi o realizare extraordinara.
,,However in 2013, 425,000 people (211 000 in Rennes) are served by the network in 43 municipalities."
A se remarca ,,43 municipalities". Practic, mai sunt încă 43 de comune în jur, legate direct sau indirect la acest ,,metrou" (că de fapt el se numeşte vehicul uşor automat). E drept, toate astea puse la un loc fac doar un pic mai mult decât populaţia Clujului. Dar cu siguranţă acest transport este subvenţioant de toate 43 localităţile. Între timp, la noi transportul interurban nu e subvenţionat. Credeţi voi că primarul din Floreşti o să vrea să dea bani? Mai ales că Floreştiul e menţinut intenţionat la stadiul de comună tot din cauza impozitelor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Gsgsgs   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 18 Ian 2018, 13:54

Primarul e administrator, nu stăpân de feudă. Și ceva îmi spune că oamenii de acolo ar vrea metrou. Că unii l-ar folosii, că ceilalți ar merge cu mașina într-un trafic cu mult mai lejer, toți ar vrea.

Hai să mutăm discuția la topicul dedicat.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeJoi 25 Ian 2018, 14:18

https://www.skoda.cz/en/skoda-electric-succeeded-in-romania/
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13106
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 12:04

https://www.agerpres.ro/economic/2018/01/26/achizitionarea-a-27-de-aeronave-si-inaugurarea-unor-rute-spre-america-sau-asia-printre-masurile-de-redresare-a-tarom--44337

Reînnoirea de urgenţă a flotei TAROM prin achiziţionarea în leasing a unui număr de 27 de aeronave moderne şi deschiderea de noi rute zonale sau unele de lung curier înspre America sau Asia se află printre măsurile menite a repune compania în elita "ambasadorilor României", potrivit noului Program de guvernare 2018 - 2020.

De asemenea, este prevăzută realizarea de urgenţă a unei evaluări riguroase a personalului companiei, dar şi atragerea unui număr cât mai mare de pasageri, repoziţionând TAROM ca lider zonal.

Reînnoirea de urgenţă a flotei TAROM prin achiziţionarea în rate (leasing) a 27 de aeronave moderne cu un consum scăzut de combustibil şi poluare fonică cât mai redusă, în perioada 2018 - 2020, uniformizarea flotei de avioane, care ar reduce mult cheltuielile de mentenanţă şi readucerea departamentului tehnic la acele cote europene şi internaţionale de a asigura mentenanţă atât pentru compania TAROM, cât şi pentru alte companii din zonă, sunt alte măsuri prevăzute de guvernanţi pentru redresarea companiei naţionale de transport aerian.

În plus, se prevede implementarea sistemului online direct pe site-ul companiei şi nu prin alte firme din domeniu, conform documentului.

Anul 2017 nu a fost unul bun pentru TAROM, deoarece la "cârma" companiei s-au perindat nu mai puţin de cinci directori. Cel de-al cincilea director interimar - şi actual - este Wolff Werner-Wilhelm, care a înlocuit-o pe Ileana Daniela Dragne. Aceasta a demisionat pe 15 noiembrie din funcţie, invocând probleme personale. La rândul ei, Daniela Dragne l-a înlocuit pe Florin Susanu, înaintea căruia au mai fost Dan Plaveti şi Eugen Davidoiu.

TAROM a intrat într-un proces de reevaluare şi reorganizare, după mai multe incidente cu aeronavele companiei şi după un anunţ privind consemnarea de pierderi estimate în 2017 la 207 milioane de lei.

În luna noiembrie 2017, fostul ministru al Transporturilor, Felix Stroe, dispunea înfiinţarea unei comisii care să facă "puţină ordine în companie", solicitând măsuri concrete de reorganizare, eficientizare, dar şi o evaluare a personalului.

Compania TAROM avea prevăzute în proiectul de buget rectificat pierderi de 206,793 milioane lei, în 2017, de cinci ori mai mari faţă de cele 41,21 milioane lei din bugetul publicat în septembrie 2017 în Monitorul Oficial.

Pe 5 ianuarie 2018, compania anunţa că va diminua cheltuielile la 12,7 milioane de lei pe an, în urma optimizării activităţilor logistice şi eficientizării operaţiunilor informatice pentru deservirea pasagerilor.

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM a fost înfiinţată în 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor. Din iunie 2010 este membră a Alianţei SkyTeam, din 1993 membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA) iar din 2000 este membră a Asociaţiei Companiilor Aeriene Europene (AEA).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 22:26

A mai intrebat de o suta de ora de ce la Tarom cu pierderi statul poate achizitiona aeronave si la CfR Calatori nu?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 22:35

Statul nu a achiziţionat nimic. Cele două aeronave sunt luate de TAROM în LEASING OPERAŢIONAL, adică sunt doar închiriate pe o perioadă lungă de timp. După ce se termină această perioadă sau dacă TAROM nu îşi achită ratele, aeronavele vor reveni proprietarului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 23:00

Eu am intrebat de ce la CFR Calatori nu se poate lua in leasing ?
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6914
Data de inscriere : 23/01/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 23:10

Nu cred ca se poate acest lucru Adrian, eu cel putin nu am auzit...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18756
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24335
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitimeSam 27 Ian 2018, 23:17

marius664 a scris:
Nu cred ca se poate acest lucru Adrian, eu cel putin nu am auzit...

Si Tarom de ce poate si daca judeacam drept CFR Calatori a avut profit in ultimii 3 ani
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 49 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport III
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport III

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: