|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48daniel_c laurentzu Caspar aris86 NicuS gvd AndreiCFRbv Cipri Andrei Neculai DAS 2011 cristi ar sorinache96 TER200 razvan - trenuri bobi IonutCFR2009 Rarau neluadi Ciprian Vale_ntin DUAL didinul Vale Vitosa alex.barac.5 kristi kkk Amiralul 92Dragos ldh80 cristy79 dan tm ets2oltromânia Katalyn AeroX cardinal alliens riciu mielutu zburator Nesebar alex.alexus.tm TVlad LanceR Adirmvl Adrian78 Luna Warrington Dr2005 marius664 ciprian71 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum Aug 27, 2017 10:46 pm | |
| Cel mai probabil cu 4110 si 4134, cum spuneam. Mi se pare ca e destul trimp intre sosire si inceputul meciului, respectiv sfarsitul meciului si plecare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Aug 29, 2017 2:16 pm | |
| Marinescu Vlad 1 oră ˇ Tot vad postari cu VSOE (Venice Simplon - Orient Express) cum a fost tractat el de frumoasa Aradului, EA 928, pregatita cu zile inainte pentru acest eveniment. Apoi poze de pe la Sinaia si cele mai recente, cele de azi cu cele 2 GM-uri ce vor tracta trenul spre Giurgiu, pana la granita.
Sa va relatez si eu ceva, din perspectiva feroviarului de rand, ceva ce nu surprins sau mentionat de nimeni.
Eram ieri in Bucuresti Basarab alaturi de mecanicul formator si abia ce luasem locomotiva in primire, tranzit...ca asa se obisnuieste acum, nefiind locomotive suficiente, mecanicii se schimba tranzit, unul coboara, altul urca si locomotiva aia merge pana o crapa. Asta e alta discutie, nu are rost sa detaliem. Incepusem manevra pentru a iesi de pe linia de unde am luat-o in primire si a ajunge ulterior la linia unde se afla garnitura noastra. Iesim pana sub podul Grant, unde schimbam postul. In acel moment apare si VSOE pregatit sa intre in Gara de Nord. Abia ce schimbasem postul cand dau de VSOE. Nu m-au impresionat vagoanele, ci reactia oamenilor la ceea ce vedeau pe geam si implicit la noi cu a noastra EA 780, actualmente o epava in 4 motoare din 6, ruginita si scorojita. Imi pare rau ca nu am avut cum sa imortalizez expresiile si socul din privirea calatorilor rezultat din contactul cu realitatea feroviara (si nu numai) romaneasca.
Degeaba EA 928, bijuteria Aradului si Sinaia, cand la intrarea in Gara de Nord, peisajul e dezolant (vagoane parasite arse, ambrozie pana la sold si alte buruieni, gunoaie, sine care trosnesc ca naiba sub rotile trenului,aurolaci, peroane degradate), iar situatia feroviara e la pamant. Locomotivele arata ca niste epave scoase de la Remat, buruienile pe calea ferata acopera si semnalele, crengile se freaca de caroseria vagoanelor, iar garile si ale lor peroane, in majoritatea zonelor sunt degradate sau cel mult spoite la suprafata.
Toata lumea se bucura cand vine acest VSOE si incearca sa il prezinte ca pe o mare realizare, caci tranziteaza si Romania, insa nimeni nu vrea sa vada ca cei ce sunt in acel tren sunt socati de halul in care a ajuns aceasta tara, ne privesc cu mila si ca pe ultimii oameni. Nu putem sa avem nicio mandrie, nicio bucurie in legatura cu acest eveniment, cand ne prezentam in acest hal. Mie unul ieri mi-a fost rusine, atat ca feroviar cat si ca cetatean roman.
Nu stiu in final, daca intereseaza pe cineva aceste randuri, insa am dorit sa imi exprim si eu un punct de vedere legat de venirea acestui VSOE si a isteriei ce se face an de an, in jurul sau. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Aug 29, 2017 3:13 pm | |
| După care străinii coboară în Gara de Nord la linia 14, pe peronul cu miros specific şi culoare pe măsură _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier Aug 30, 2017 9:59 pm | |
| La peronul 14 nu cumva se ,,urca" din tren cam asa cum e la peronul 1 dela Galati care a fost dat recent la TV.
Dupa parerea mea cei care platesc sa circule cu VSOE tocmai asta cauta, inapoierea tarilor prin care trece trenul.
Socul lor ar fi mai mare sa vada o tara ca a lor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier Aug 30, 2017 11:33 pm | |
| Peronul 14 e mai înalt decât peronul 1 din Galaţi. De fapt, ce e la Galaţi e conform cu Specificaţiile Tehnice de Interoperabilitate. La Bucureşti există astfel de peroane doar la liniile 1 - 4, dar călătorii din 3001 - de pildă - sunt obişnuiţi cu situaţia. Linia 14 e mai specială, peronul ăla e făcut la gabarit de metrou, ca să treci de pe peron direct în tren, fără trepte. Dacă te uiţi la picioare când urci/cobori în/din tren, te mişti mult mai uşor la linia 14, mai ales cu biciclete sau bagaje mari.
Cu etajatele e altă treabă... ele nu corespund STI-urilor. De aia etajatele moderne de prin alte ţări şi cele apte de trafic internaţional nu au uşile în zona ,,low-floor", pentru a nu se ajunge la situaţii ca cea din Galaţi. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin Sept 01, 2017 1:16 pm | |
| - dan tm a scris:
- cei care platesc sa circule cu VSOE tocmai asta cauta, inapoierea tarilor prin care trece trenul.
Exact asta povestea Duncan Ridgley, fostul paparazzo englez care are Village Hotel în Maramureș. Când are turiști din UK pe care îi cazează în case maramureșene vechi de 150-200 de ani, sunt super încântați. Dar în afară de baie, nu poate amenaja interioare moderne, că turiștii au oricum fiecare așa ceva acasă. Nu pentru interioare moderne vin ei în Maramureș. |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8416 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin Sept 01, 2017 2:30 pm | |
| Strainii astia, dom'le, nu stiu sa aprecieze ce e bun. Noi ne chinuim sa ne modernizam, sa facem gari la nivelul secolului XXI (Rm. Vilcea, Pitesti, etc) iar ei se uita la vechiturile alea taranesti care nici macar termopane nu au. Ce o fi in capul lor, nu stiu... |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Sept 04, 2017 8:47 am | |
| Total de acord cu cele spuse de colegul Adrian78 aici - tara asta a ajuns in ultimul hal, cred ca strainii din acel tren au avut impresia ca au ajuns in Somalia sau Burundi...
Vreau sa spun ceva referitor la trenul sezonier IR 1993/4 - cred ca dupa IR 1921/2 a fost unul din cele mai oropsite vara asta. Inclusiv ca si fauna care il populeaza ( ce exemplare am vazut ca s-au urcat din Costinesti m-a apucat groaza vazand viitorul tarii cum arata)... trenul era ocupat peste 130%, avea doar 6 vagoane si se dadusera multe bilete fara loc, lumea statea pur si simplu claie peste gramada pe hol. Cat am mers Neptun hc - Constanta - am auzit numai tipete, scandal pe locuri, jigniri, caldura era infernala si aglomeratia ingrozitoare inca de la Costinesti. Nu stiu daca a fost inspirata mentinerea ofertei generale de reducere -40% la acest tren, in conditiile noilor pomeni - am impresia ca anul asta trenul a fost chiar mai scurt decat anul trecut. 6-7 vagoane a avut in medie. Conditiile erau foarte grele, bine ca am scapat de haosul si nebunia din el la Constanta. Am mers o ora dar mi-a ajuns, mai aveau putin si se luau la bataie...
Tot in continuarea a ce zicea colegul Rarau la alt topic: zilele trecute in IR 1993 o "studenta" cu gura mare tzipa la o doamna ca asta e vagonul 2 ca a vazut ea scris pe vagon. In realitate saracutza ea vazuse semnul de clasa a 2-a si il luase drept numarul vagonului. Vagonul era 5 - scria si pe afisajul interior - dar tanara frumoasa si libera insista ca nu, e vagonul 2 ca scria pe el, a vazut ea... cat pe ce sa o plesneasca pe saraca femeie. Chiar te intrebi cum unii resusesc sa treaca strada fara sa dea o masina peste ei. In schimb isterii maxime, ochi dati peste cap, ei sunt cei mai destepti etc etc.
Poate ca si asta e una din explicatiile halului in care am ajuns - prostia crasa este in continua extindere si distruge tot in calea ei. Se propaga in Romania mai rau ca ciuma. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Sept 04, 2017 12:15 pm | |
| Cristi ai perfecta dreptate, si eu am vrut sa iau Craiova dar am zis ca mai bine iau Bucurestiul .
Un tren e preferabil sa il iei daca pleaca din acel oras si nu unul care vine de la 700 km Exemplu Oradea - Mangalia , daca pleci din Bucuresti e preferabil sa iei un tren care pleaca din Bucuresti.
Daca cineva vede ca un loc e liber va sta pe el si degeaba te urci tu la Bucuresti ca nu se va da la o parte , o sa spuna ca se suprapun locurile, ca cfr e varza dar sa stea la locul lui nu se va intampla. Mi s-a intamplat de prea multe ori asta si in special cu adulti barbati singuri
p.s. recunosc ca imi e de folos acest forum, fara informatiile din el m-as certa intr-una cu diversi . Asa pot evita discutiile contradictorii. Nici acum nu pot uita cum acum 10-15 ani , am mers pe munte, si m-am urcat in trenul de Cluj (cred), trenul era garat in gara, m-am urcat in tren si a tb sa platesc suprapret la el DESI m-am rugat de nas si i-am spus ca m-am ratacit pe munte ( se vedea ca eram murdar pe pcioare) si pur si simplu am ajuns in gara atunci si nu mi-am putut lua bilet. I-am spus ca tot timpul imi iau bilet si am incercat sa ma inteleg cu el si degeaba. Era ultimul tren ca altfel nu ma urcam in el si nici nu aveam bani de cazare (plus unde sa te cazezi la 8-10 seara?)
Acum daca mi s-ar mai intampla as sti ce sa vorbesc cu nasul. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Sept 04, 2017 12:36 pm | |
| Nu se fac cazari la 8-10 seara?
Plus ca daca pleci undeva trebuie sa iti iei masuri si pentru intors.
Adica daca pleci in vacanta in Creta te milogesti de piloti sa te ia inapoi ca tu nu ai bani?
Ce treaba avea nasul ca tu te-ai ratacit? adica la privat toata lumea lauda ca ei se descurca, ei ofera conditii ei fac, ei dreg dar cind e vorba de CFR nu e bine.
In alte discutii vin blamarile ca la CFR se merge cu nasul , ca nu se taie bilete etc. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Sept 04, 2017 2:15 pm | |
| Acum câteva zile la 1631 un grup de tineri de la un club sportiv din Ploieşti (nu erau studenţi, erau prea mici, probabil copii şi juniori, cei mici erau pe la 7 - 8 ani, cei mari pe la 15 - 16) mai aveau puţin şi luau la bătaie tot vagonul împreună cu însoţitorii lor pe motiv că ,,Noi avem 35 locuri aici, am plătit, daţi-vă de pe locurile noastre! N-am mai văzut atâta nesimţire!". Evident, aveau doar 6 locuri în vagonul ăla (şi alea împrăştiate prin tot vagonul) şi restul în vagonul următor, dar a trebuit să vină naşul care să ameninţe că cheamă Poliţia TF la Câmpina dacă nu se face linişte. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Sept 04, 2017 2:41 pm | |
| Nasul trebuia sa cheme TF-ul fara sa le spuna lor. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Sept 04, 2017 3:48 pm | |
| - dan tm a scris:
- Nu se fac cazari la 8-10 seara?
Plus ca daca pleci undeva trebuie sa iti iei masuri si pentru intors.
Adica daca pleci in vacanta in Creta te milogesti de piloti sa te ia inapoi ca tu nu ai bani?
Ce treaba avea nasul ca tu te-ai ratacit? adica la privat toata lumea lauda ca ei se descurca, ei ofera conditii ei fac, ei dreg dar cind e vorba de CFR nu e bine.
In alte discutii vin blamarile ca la CFR se merge cu nasul , ca nu se taie bilete etc. offf... chiar trebuie sa imi cititi toate cuvintele?? eu laudam acest forum ca ma ajuta si am dat un exemplu de acum 10-15 ani cand aveam 20 de ani si mersesem probabil de 5 ori la munte si maxim de vreo 10 ori cu trenul. Pe vremea aia nu exista internet, nu aveam nici prea multi bani etc Eram intr-un grup si eu am stat de vorba cu un alt grup (cred ca cei din grupul meu se oprisera din diferite motive ) si pana la urma am coborat cu acel grup. In tot cazul ajunsesem la ultimul tren. De obicei eu intotdeauna imi cam stiu cheltuielile si pe langa acesti bani mai imi iau 100-200 lei in plus pentru orice eventualitate , bani pe care nu ii cheltui. Probabil si din cauza acelei zile acum sunt mult mai prevazator. Pe vremea aia NU CRED ca exista privatul. Eu in 95-99% din cazuri am fost corect. Am platit inclusiv bilet cu suprataxa pe Bucuresti - Campina DESI nasul a venit dupa Ploiesti si puteam sa il mint. Sau sa il spaguiesc. Dar vroiam neaparat sa ajung la ora aia in Campina si de la casele de bilete nu mi-a dat bilet fara loc. Era tren IR si urmatorul tren ajungea prea tarziu. Pe vremea aia (acum 10-15 ani) faceam si eu ca majoritatea calatorilor de pe Valea Prahovei nu imi luam bilet de intors si il luam din gara cand ajungeam din excursia de pe munte/din oras. Sa ne REAMINTIM cat urlam eu pe aici de ce CFR nu e in stare sa bage personale seara pe Valea Prahovei si Doctorul ne spunea ca cei de la Cfr Calatori nu-s prosti, cat timp exista calatori pentru Rapide de ce sa bage personale?? (inainte de a fi Regiotransul) Ma repet in 99% din cazuri am fost corect, insa am inchis ochii cand acum vreo 5 ani , am mers cu nasul din Busteni la Predeal ( nu am spaguit eu nasul ci un prieten) sau poate in anumite cazuri cer bilet Bucuresti - Sinaia Sud si cobor in centru. Sau spun ca m-am urcat in Sinaia Sud si eu de fapt m-am urcat in centru etc. Nu s-a nascut omul perfect corect. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Sept 04, 2017 4:51 pm | |
| Nu cred ca e cazul daca cerem noi trenuri sa spunem aici. Permanent se gaseste cineva (acelasi de regula) sa ne explice ca nu se poate, ca totul trebuie sa fie scump si prost etc etc
Trenul Regio de seara Brasov-Bucuresti numai eu stiu cate mailuri si discutii am avut cu ei... si nu doar eu, banuiesc ca au scris multi ca era nevoie de el, dovada ca acum are calatori. Si atunci mi se spunea aici pe forum ca e prea tarziu, ca ajunge cand nu mai circula RATB_ul (!!!!), ca nu va merge nimeni cu el si cate si mai cate baliverne.
Deci nu aici trebuie sa inaintam propuneri si solicitari, ci in alta parte unde poate macar 1% vor fi ascultate si poate e cineva care nu spune Nu din start la orice. Dovada ca in ultimii ani s-au rezolvat lucruri care pareau de neconceput si ni se explica mereu ca asa vor ramane in vecii vecilor amin. Dar mai sunt o gramada care inca isi cauta solutii.... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Sept 04, 2017 9:45 pm | |
| Se pare ca amaratii astia din presa locala valceana mai fac si ce trebuie. Probabil ca unii din ei sint navetisti.
http://www.gazetavalceana.ro/2017/09/04/starea-tehnica-a-microbuzelor-care-fac-transport-public-in-valcea-in-atentia-prefectului/
STAREA TEHNICĂ a MICROBUZELOR care fac transport public în VÂLCEA, în atenţia PREFECTULUI!
Transportul public în comun este un domeniu care a generat zeci de conflicte în ultimii ani în Vâlcea. Scandalurile, jignirile şi acuzele au fost în prim-plan, însă cu toate acestea problemele sunt departe de a fi rezolvate. Dacă pe de-o parte unul dintre transportatori (celebru şi indezirabil) urlă cât îl ţin plămânii că este indignat de prezenţa taximetriştilor pirat în trafic, de cealaltă parte vâlcenii şi poliţiştii rutieri sunt extrem de nemulţumiţi de modul cum se face transportul public în comun în judeţul Vâlcea.
Este adevărat că şi taximetria ilegală este un fenomen nociv şi greu de controlat, însă cea mai gravă problemă este, din punctul nostru de vedere, că transportul public în comun se face în condiţii mizerabile. Nu au fost puţine articolele de presă, declaraţiile vâlcenilor, fotografiile şi clipurile video în care se arăta foarte clar că anumite microbuze (99% fiind ale aceleiaşi firme, din păcate) sunt într-o stare tehnică deplorabilă, iar călătorii sunt transportaţi, pe banii lor, înghesuiţi şi în condiţii nesigure, punându-li-se de multe ori viaţa în pericol. Evident că pentru acest lucru de vina sunt patronii firmelor de transport, care vor un profit rapid. Însă nici autorităţile judeţului nu sunt absolvite de vină în condiţiile în care, pe de-o parte nu scot mai des licenţele la concurs, iar pe de altă parte nu fac verificări temeinice la firmele de transport care au devenit celebre pentru problemele pe care le au. Cum trec microbuzele din Vâlcea de inspecţia tehnică?
La ultima sa conferinţă de presă, prefectul Florian Marin a deschis subiectul cu privire la taximetria ilegală şi la faptul că în luna septembrie va avea loc o şedinţă de lucru pe această temă. Jurnaliştii prezenţi i-au solicitat însă reprezentantului Guvernului în judeţ să îşi îndrepte atenţia şi spre modul cum obţin transportatorii avizele pentru inspecţiile tehnice ale microbuzelor/autobuzelor. Pentru că, din informaţiile pe care le avem, sunt anumite staţii ITP din Vâlcea unde se pot obţine extrem de uşor aceste avize, chiar dacă vehiculele sunt într-o stare deplorabilă. Poate că, în urma unor investigaţii ale unor organe abilitate, vom afla şi noi ce spun despre această problemă cei de la RAR Vâlcea, ARR Vâlcea şi ISCTR Vâlcea. Au habar de ce se întâmplă în judeţul nostru sau privesc impasibili cum viaţa oamenilor este pusă pericol? Sperăm să nu fie vorba de complicitate aici…
Iată declaraţia prefectului Marin: „Zilele trecute am fost vizitat de către un patron și președinte asociație de transportatori. Era foarte îndârjit în holul prefecturii că nu s-a făcut absolut nimic în privința taximetrie ilegale și îmi cerea imperativ să schimb un șef de poliție rutieră. Eu nu pot să schimb un șef de poliție rutieră și nici nu vreau să fac acest lucru pentru că nu este în fișa postului prefectului. La mijlocul lunii septembrie am stabilit să avem o întâlnire și să vedem ce s-a făcut pe tema taximetriei ilegale, dar și să vedem ce s-a făcut cu privire la modul cum se face transportul legal de persoane. Pentru că e foarte ușor să abați atenția spre un fenomen care persistă de ani de zile, dar să ignori o realitate în privința modului cum faci tu, proprietar de microbuze, transportul de persoane. E ca atunci când contraataci, în speranța că n-o să te atace nimeni pe tine. (…) Voi solicita instituțiilor respective să-mi spună ce anume s-a făcut cu privire la modul cum se efectuează din punct de vedere tehnic transportul. Cum s-au dat aprobări pentru anumite microbuze și o să fac datele publice”. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |