|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48daniel_c laurentzu Caspar aris86 NicuS gvd AndreiCFRbv Cipri Andrei Neculai DAS 2011 cristi ar sorinache96 TER200 razvan - trenuri bobi IonutCFR2009 Rarau neluadi Ciprian Vale_ntin DUAL didinul Vale Vitosa alex.barac.5 kristi kkk Amiralul 92Dragos ldh80 cristy79 dan tm ets2oltromânia Katalyn AeroX cardinal alliens riciu mielutu zburator Nesebar alex.alexus.tm TVlad LanceR Adirmvl Adrian78 Luna Warrington Dr2005 marius664 ciprian71 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5455 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Dec 04, 2017 2:31 am | |
| România produce curent preponderent din cărbune (cum prind avânt alte moduri mai iese vreo lege care să oblige preluarea cu prioritate a energiei electrice produse din cărbune, ca să facă profit CE Oltenia şi să nu falimenteze CE Hunedoara). Dar poluarea asta e undeva pe un câmp lângă o hidrocentrală, nu în centrul oraşului.
Doctore iar scrii lucruri nedocumentate.
http://transelectrica.ro/widget/web/tel/sen-harta/-/harta_WAR_SENOperareHartaportlet
urmareste siteul Transelectrica poate ai sa mai intelegi anumite lucruri (eu le am explicat odata dar mi-ati sters mesajul)
mai urmareste si : https://www.focus-energetic.ro/ http://www.investenergy.ro/ http://e-nergia.ro/
http://www.transelectrica.ro/widget/web/tel/sen-grafic/-/SENGrafic_WAR_SENGraficportlet
la ora asta avem o productie de 9000 2000 carbune, 2000 gaze, 2000 hidro, 1400 nuclear 1500 eolian, fotovoltaic 250, biomasa 50
daca ai fi avut tangenta cu SEN ai fi aflat ca baza o prezinta nuclearul + carbunele
iar varful e pe hidro
ai citit ca la un consum de 9000 - 10 000 Romania are probleme in a il sustine?? cu carbunele nu poti face varful ca distrugi termocentralele. Ai uitat ca la -20 ai probleme cu gazele naturale?
Poate vroiai sa spui ca poluarea e pe langa o termocentrala. Si hidrocentralele polueaza : -se distrug raurile mai ales ales hidro astea dupa 1990 facute de particulari -se muta sate intregi, hidro inainte de 1990 -panza freatica e si ea influentata, plus Portile de Fier, Bicazul influenteaza f mult zona ( nu mai stiu acum toata teoria)
Intr-o tara cu temperaturi peste 0 poti renunta la carbune, la noi nu.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Dec 11, 2017 1:56 am | |
| Cătălin Drulă 33 minute ˇ Bugetul pe 2018 al Transporturilor este dezastruos pentru investiții. S-au tăiat bani de la autostrăzi și căi ferate. Pentru prima dată de mulți ani alocările sunt mult sub necesar. Asta va însemna încetinirea sau chiar blocarea șantierelor de autostrăzi și căi ferate, amânarea finalizării proiectelor, despăgubiri de plată și pierderi economice pentru statul român. În plus, s-au alocat insuficienți bani pentru întreținerea rețelelor existente. Pe rutier, alocarea e la 1/2 față de 2016, iar pe feroviar este sub necesarul pentru anul viitor. Am depus amendamente pentru a corecta toate aceste probleme, dar cel mai probabil mașina de vot pesedistă le va respinge. Iată lista celor mai mari probleme de bugetare: 1) Autostrada București-Ploiești, intrarea în București. Alocare 21 mil lei. Necesar pt 2018: ~80 mil lei. Avea termen în iunie 2018 de finalizare, este la 80% execuție. S-a alocat prin urmare doar un sfert din necesar. 2) Autostrăzile Sebeș-Turda și Lugoj-Deva, șantiere în plină derulare. Alocările sunt la 1/2 față de ce s-a cheltuit în 2017 și la jumătate față de necesarul pe 2018. Câte 200 de mil pentru fiecare sunt alocate, dar necesarul este de 400 de mil. 3) Obiective mai mici, Centura Rădăuți sau Varianta de ocolire Comarnic, care au contracte semnate și ar putea avea demara contractele în 2018 au alocare zero. 4) Calea ferată: modernizarea la 160km/h între Simeria și Arad. S-au semnat anul acesta 4 contracte în sumă totală de 7,6 mld lei. La un progres de măcar 10% în medie pentru anul 2018 e nevoie de 760 de mil de lei. S-au alocat doar 329 mil lei, deci la jumătate. 5) Întreținerea infrastructurii rutiere: al doilea an la rând în care se alocă mult prea puțin. S-au alocat 326 mil lei față de anul 2016 când s-au cheltuit 584 mil lei, deci alocarea este la jumătate. Rezultatele le-am văzut cu toții: tratatemente ieftin cu criblură, drumuri mai proaste, gropi, lipsă marcaje, indicatoare, etc 6) Întreținerea infrastructurii feroviare: necesarul pe 2018 ar fi undeva la 1,3 mld lei pentru a onora contractele deja semnate și nevoile existente. S-au alocat doar 1,05 mld lei. --- Am depus amendamente pentru toate acestea, le puteți vedea aici: https://goo.gl/nC8msh (ca observație secundară: PSD ne-a lăsat timp doar peste weekend pentru depus amendamente la buget cu termen-limită ora 9 azi-dimineață) --- Reamintesc că la începutul anului se vor trimite notificări către toți constructorii să-și ajusteze graficul de lucrări în functie de bugetul aprobat. E o prevedere din Legea Finanțelor Publice (art 43^1). Rezultatul va fi dezastruos (s-a mai întâmplat o dată în 2013, consecința fiind întârzieri de ani de zile și pierderi economice): sistarea lucrărilor sau încetinirea ritmului la cotă de avarie. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Dec 11, 2017 2:53 am | |
| Facilităţile pentru studenţi înseamnă maxim 200 milioane lei. Din ce văd în postarea de mai sus, pentru infrastructură trebuie sume şi mai mari. Între timp, OTF sunt fericiţi că le vin bani fără efort (oare la trenurile IR cu preţ de R se decontează tarif de IR? ), studenţii sunt şi ei fericiţi că nu mai cotizează nefiscalizat la mecanici şi şoferi pentru pachetele de la părinţi şi îşi permit să se ducă săptămânal acasă, ba chiar unii din apropierea oraşelor îşi permit să facă naveta şi să nu mai stea la cămin, iar banii astfel salvaţi se duc pe altele, deci ajung în economia albă, fie că se duc pe cărţi, pe şaorma sau pe bere. _________________ :TTT:
|
| | | AndreiCFRbv
Numarul mesajelor : 171 Varsta : 25 Localizare : Brasov Reputatie : 4276 Data de inscriere : 01/09/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Dec 11, 2017 10:25 am | |
| O fi fost mai bine sa ramana trenurile goale si sa ajunga tot mai multe trenuri la 1-2 vagoane, nu? Din "pomenile" astea isi castiga Cfr Calatori si angajatii acesteia traiul si fara ei cred ca se ajungea la disponibilizari, nu la angajari.
|
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6767 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Dec 11, 2017 11:37 am | |
| Trenurile au ajuns oricum la 1-2 vagoane si cu tot cu studenti fiindca din decontarea banilor de pe biletele lor (si aia intarziata cu lunile) n-au facut o laie tot anul. Nu sunt decat supraaglomerari in fiecare weekend de parca e mereu Black Friday pe rutele principale. Deci despre ce trenuri goale vorbim? De alea care umbla pe rute batute de soarta oricum? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 08/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Dec 11, 2017 11:45 am | |
| Bun si ce urmeaza ? Trenuri de 5-6 vagoane ajunse in prezent la 3-4 vagoane in cateva luni vor ajunge la 2 vagoane ?
Asta cu studenti e doar un paravan, de ce nu se gaseste solutii ? O sa migreze toti cei platitori la dube si autocare o sa ramana CFR doar cu cfr-isti, navetisti , studentii, astia cu cateii, baieti buni cu biciclete, cărăuşii si cam atat. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Dec 11, 2017 1:01 pm | |
| Nu ai ce solutii sa gasesti, atata timp cat viteza trenurilor e mica nu e atractiv pentru cei ce platesc bilet intreg sa vina la tren, cei ce inca mai vin la tren au facilitati si doar asa ii mai atrage sa vina la tren, in ziua de azi timpul costa bani si nu ii convine nimanui sa piarda ore intregi prin tren cand cu auto sau avion in unele cazuri sa ajungi foarte repede la preturi foarte bune. Pana nu se repara liniile si asta nu vom prinde noi, noi in afara de coridorul 4 pana la pensie nu prindem alte sectii modernizate. Asta e realitatea, cand o sa se scada durata de mers si o sa fie trenuri formate din rame electrice noi si moderne atunci o sa ai si calatori, pana atunci mergi cu 2 vagoane pline de studenti, pensionari, elevi si alti pomanagii. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6557 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Dec 11, 2017 1:06 pm | |
| Tot mai putine trenuri au clasa 1 si asta datorita pretului prea mare. Ce se intampla cu vagoanele de clasa 1? Ori stau si ruginesc ori circula pe post de clasa 2. Cea mai buna solutie cred ca ar fi scaderea pretului la clasa 1, astfel incat diferenta dintre clase sa fie mica aprox. 10 lei ca multa lume sa isi permita clasa 1 si cfr sa castige ceva bani in plus, ca altfel din preturile astea mari nu castiga nimeni, nici cfrul nici calatorii. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Lun Dec 11, 2017 10:14 pm | |
| Noi aici vorbm ca si ziaristii: trenuri, trenuri, trenuri insa asa cum spune karpaty uitam esenta.problema cea mai mare este la infrastructura. Am mai zis cindva aici pe forum exact acelasi lucru.
Este adevarat ca nici OTF nu pun presiune pe CFR SA, toti se complac intr-un cerc vicios.Aia nu repara ca cica n-au bani.Astia nu pun trenuri pentru ca n-au infrastructura plus ca OTF le convine sa taca deoarece si ei sint cu probleme.(roti, tonaje). |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8303 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Dec 12, 2017 7:34 am | |
| - Kapпaтй a scris:
- Nu ai ce solutii sa gasesti, atata timp cat viteza trenurilor e mica nu e atractiv pentru cei ce platesc bilet intreg sa vina la tren, cei ce inca mai vin la tren au facilitati si doar asa ii mai atrage sa vina la tren, in ziua de azi timpul costa bani si nu ii convine nimanui sa piarda ore intregi prin tren cand cu auto sau avion in unele cazuri sa ajungi foarte repede la preturi foarte bune.
Pana nu se repara liniile si asta nu vom prinde noi, noi in afara de coridorul 4 pana la pensie nu prindem alte sectii modernizate. Asta e realitatea, cand o sa se scada durata de mers si o sa fie trenuri formate din rame electrice noi si moderne atunci o sa ai si calatori, pana atunci mergi cu 2 vagoane pline de studenti, pensionari, elevi si alti pomanagii. Foarte bine zis. Practic singura solutie sa aiba succes transportul feroviar de calatori in Romania este sa fie gratis sau la pret foarte mic, sa nu mai conteze calitatea. Stiu cazuri de studenti care deseori nu merg cu trenul, din cauza lipsei de trenuri atunci si cand au nevoie sau a lipsei de timp, ce sa mai vorbim de platitori de bilete. - cristi ar a scris:
- Tot mai putine trenuri au clasa 1 si asta datorita pretului prea mare. Ce se intampla cu vagoanele de clasa 1? Ori stau si ruginesc ori circula pe post de clasa 2. Cea mai buna solutie cred ca ar fi scaderea pretului la clasa 1, astfel incat diferenta dintre clase sa fie mica aprox. 10 lei ca multa lume sa isi permita clasa 1 si cfr sa castige ceva bani in plus, ca altfel din preturile astea mari nu castiga nimeni, nici cfrul nici calatorii.
Eu am mai propus eu aici ceva, la trenurile intens circulate de studenti si deci cu pericol de aglomerare sa se dea platitorilor de bilete intregi bilete la clasa a 2 a la pret de clasa 1, astfel ar avea conditii bune cei care platesc bilete, dar practic si studentii vagoanele lor, ar fi mai bine pentru toata lumea. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 08/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Dec 12, 2017 7:56 am | |
| Nu e chiar asa, ma rog Karpaty spune prin ochii lui dar luam exemplul magistralei 800 sau Bucuresti-Predeal ce avem aici ? Nu avem nimic !!!
Vara mersul e facut cu picioarele si zic aici de 1981 cel cu plecare la 07:30 care merge la Mangalia si care pierde 20 minute aiurea intre Bucuresti si CTA oprind la Ciulnita, Fetesti, Cernavoda si Medgidia cand ar trebui sa mearga fata oprire avand pe 1822 in fata si 1932 in spate fix cu aceleasi opriri intre Buc.Nord si CTA.
Vagoanele cu spatii pentru biciclete s-a ales praful si de vagoane si de acest serviciu, aici nu mai are legatura infrastructura ci mai degraba e rea vointa.
Nu mai zic la oferte CFR e codasa pai daca va zic ca aici in UK cu Ł8 ( 40 RON ) mergi in 1h25' cu VirginTrain echivalentul distantei Bucuresti-CTA care costa 60 lei si asta raporatat la salariile din UK vs salariile din RO. As putea spune ca avem servici proate la cele mai ridicate preturi, nu asa se face treaba. Cum naiba sa vina lumea la tren? Mai rau e de cand cu criza asta de vagoane sunt calatorii care fug catre alte mijloace de transport.
A mai fost un caz cand au venit oamenii la tren si nu au mai prins locuri, in ziua respectiva trenul x pe ruta y a avut cu un vagon mai putin iar reprezentantul CFR a dat vina pe calatori ca nu au stat acasa in ziua respectiva si asta la tv, unde ati mai pomenit asa ceva in lumea asta la vreo companie de tren/avion etc ??
Asa ca asta cu infrastructura e apa de ploaie cat timp aveti saloane la trenuri de noapte si vagoane cu 5 locuri la Regio sau tarife mai mari ca in tarile cu salarii de 6 ori mai mari ca salariile din RO, viteza melcului si angajati care iau la misto calatori platitori de bilete.
Aveti o magistrala modernizata capabila sa spele fata CFR-ului macar acolo sa arate cu totul altceva decat ce e in restul tari pacat ca nu are cine sa vada esentialul si sa-l valorice cum trebuie. Macar pe M800 sa fi avut un mers cadentat, vagoane bune si mers sprinten nu sa doarma trenurile pe drum intr-un interval de 90 minute sa ai 3-4 trenuri care sa opreasca in statii ca Ciulnita cand 98% din trenul 1981 merge pe litoral. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Dec 12, 2017 8:56 am | |
| - Katalyn a scris:
- Vara mersul e facut cu picioarele si zic aici de 1981 cel cu plecare la 07:30 care merge la Mangalia si care pierde 20 minute aiurea intre Bucuresti si CTA oprind la Ciulnita, Fetesti, Cernavoda si Medgidia cand ar trebui sa mearga fata oprire avand pe 1822 in fata si 1932 in spate fix cu aceleasi opriri intre Buc.Nord si CTA.
Opririle alea fac vreo 5 minute cu totul. Diferenţa iese din faptul că trenul are procentul de frânare necesar pentru a circula cu 160 km/h. De aia a şi fost trasat cu 150, altfel avea nevoie şi de vagoane cu frână cu patină. 1822 şi 1932 au frecvent întârzieri mari. - Katalyn a scris:
- Nu mai zic la oferte CFR e codasa pai daca va zic ca aici in UK cu Ł8 ( 40 RON ) mergi in 1h25' cu VirginTrain echivalentul distantei Bucuresti-CTA care costa 60 lei si asta raporatat la salariile din UK vs salariile din RO. As putea spune ca avem servici proate la cele mai ridicate preturi, nu asa se face treaba. Cum naiba sa vina lumea la tren? Mai rau e de cand cu criza asta de vagoane sunt calatorii care fug catre alte mijloace de transport.
Câtă subvenţie de serviciu public are VirginTrain? _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 08/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Dec 12, 2017 9:38 am | |
| Nu stiu ce subventie are eu iti zic cat sunt tarifele intr-o tara cu salariul minim Ł1.200 ( 6.000 RON ) ai servicii si viteza net superioara la tarife mai mici decat ofera CFR intr-o tara cu salariul minim 1.200 RON.
Aici e vorba de oferte Ł7,5 ( 37.50 RON ) cel mai ieftin bilet fata de Ł28 ( 140 RON ) cat e diferenta ?? Cand vreodata ai sa vezi ofertele astea cu diferentele astea mari ? Sau la VT Ł8 ( 40 RON ) cel mai mic pret desi sunt bilete si la Ł50-60 ( 250-300 RON ) iarasi intreb observa cineva diferentele de la cel mai ieftin la cel mai scump ?
La noi CFR ofera decat 25% indiferent ca e anticipatie sau CTP ori alte tipuri de bilete media se invarte la 25%.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Dec 12, 2017 9:44 am | |
| - Katalyn a scris:
- Nu stiu ce subventie are eu iti zic cat sunt tarifele intr-o tara cu salariul minim Ł1.200 ( 6.000 RON ) ai servicii si viteza net superioara la tarife mai mici decat ofera CFR intr-o tara cu salariul minim 1.200 RON.
Aici e vorba de oferte Ł7,5 ( 37.50 RON ) cel mai ieftin bilet fata de Ł28 ( 140 RON ) cat e diferenta ?? Cand vreodata ai sa vezi ofertele astea cu diferentele astea mari ? Sau la VT Ł8 ( 40 RON ) cel mai mic pret desi sunt bilete si la Ł50-60 ( 250-300 RON ) iarasi intreb observa cineva diferentele de la cel mai ieftin la cel mai scump ?
La noi CFR ofera decat 25% indiferent ca e anticipatie sau CTP ori alte tipuri de bilete media se invarte la 25%.
In general ofertele alea sunt in ore nu prea aglomerate sau la bilete luate cu o luna inainte cum e si la FS |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |