|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48daniel_c laurentzu Caspar aris86 NicuS gvd AndreiCFRbv Cipri Andrei Neculai DAS 2011 cristi ar sorinache96 TER200 razvan - trenuri bobi IonutCFR2009 Rarau neluadi Ciprian Vale_ntin DUAL didinul Vale Vitosa alex.barac.5 kristi kkk Amiralul 92Dragos ldh80 cristy79 dan tm ets2oltromânia Katalyn AeroX cardinal alliens riciu mielutu zburator Nesebar alex.alexus.tm TVlad LanceR Adirmvl Adrian78 Luna Warrington Dr2005 marius664 ciprian71 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 00:34 | |
| Am inteles, au tehnica de naveta spatiala.Dar confortul unde este Dragos? Scaunele si toaletele moderne unde sunt? Ce ma intereseaza pe mine ca are computer? Eu nu-l vad, din partea mea pe post de controler poate sa aibe un bat legat cu funie...pe mine ma intereseaza durerea de cap si de spate nu motorizarea de avion... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 00:38 | |
| El nu da 2 bani pe confortul calatorilor, ei sunt buni doar sa plateasca mult pentru nimic. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 11:35 | |
| Ce mai cauta Pizzaroti la licitatii cand au facut varza totul pe Coslariu -Vintu?
Cinci operatori economici au depus oferte pentru reabilitarea tronsonului feroviar Braşov - Sighişoara pe secţiunile Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara, valoarea lucrărilor licitate fiind de peste 700 de milioane de euro, a anunţat, vineri, CFR SA.
În data de 23.08.2017 s-a încheiat procesul de depunere în SEAP a ofertelor aferente acestui obiectiv. Au fost depuse 5 oferte de către următorii operatori economici: – IC Ictas Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.; – Impreza Pizzaroti& C SpA Italia S.p.A.; – S.C. Alstom Transport S.A.; – Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A.; – STRABAG A.G.
Valoarea lucrărilor licitate este estimată la peste 3,19 miliarde de lei fără TVA (circa 700 de milioane de euro), sursa de finanţare fiind asigurată de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF), în proporţie de 85 %, iar cofinanţarea în proporţie de 15 % de la bugetul de stat.
Durata de execuţie este de 48 de luni, la care se adaugă 60 de luni perioada de notificare a defecţiunilor.
"Lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare aferente celor două secţiuni Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara, în lungime totală de 86 de kilometri, vor contribui la atingerea obiectivului principal de promovare a mobilităţii sustenabile pe secţiunea Frontiera Ungară - Curtici - Arad - Simeria - Sighişoara - Braşov, prin creşterea vitezei de circulaţie la 160 km/h, reducerea duratei de transport, creşterea siguranţei feroviare, facilităţi pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă, introducerea sistemelor moderne de semnalizare şi de management al traficului, îmbunătăţirea gradului de confort oferit călătorilor în staţiile de cale ferată", se arată în comunicat.
În cadrul contractului de execuţie lucrări vor fi executate o gamă variată de lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară: terasamente linii C.F, consolidări, poduri şi viaducte, podeţe, tuneluri, pasaje superioare, drumuri, linie de contact, trafic feroviar, sistem de informare a călătorilor, energoalimentare, telecomunicaţii, comunicaţii pentru semnalizare, fibră optică, supraveghere video, arhitectură, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalaţii termoventilaţie, apărări de maluri, semnalizare, protecţia mediului. Pe acest traseu se află 11 puncte de secţionare, toate centralizate electrodinamic (CED) – 4 staţii de cale ferată, 15 halte, 2 noduri de cale ferată principale şi un tunel dublu de 660 m lungime. După evaluarea ofertelor de către comisia special nominalizată în acest sens se va întocmi raportul procedurii şi se vor transmite comunicările privind câştigătorul acestei proceduri de achiziţie.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 12:09 | |
| - marius664 a scris:
- Am inteles, au tehnica de naveta spatiala.Dar confortul unde este Dragos? Scaunele si toaletele moderne unde sunt? Ce ma intereseaza pe mine ca are computer? Eu nu-l vad, din partea mea pe post de controler poate sa aibe un bat legat cu funie...pe mine ma intereseaza durerea de cap si de spate nu motorizarea de avion...
E un tren de navetă, nu un TGV! E genul de tren cu care rar mergi mai mult de o oră. Ce fel de scaune ai fi vrut la un astfel de tren? Reglabile electric şi îmbrăcate în piele? Practic, e un tramvai mai greu. Nici la tramvai nu ai scaune tapiţate (cu mici excepţii). Sunt curios cât de modernă e toaleta de pe maxi-taxi... _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 12:17 | |
| Gandire de 2 bani, gen "ce le trebuie la astia prea mult confort, merge si asa, sa plateasca cat mai mult, asta conteaza" Chiar daca e de naveta asiguri un minim de confort, gen Desiro sau etajat, dar nu mortaciunea malaxa din '40 moarta, coapta, expirata, vai de capul ei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 12:32 | |
| Nu ştiu dacă ai idee cât costă un bilet de tren pe distanţe mici în Ungaria, de exemplu. Pentru care primeşti o banchetă de muşama ca la 21-47 de la noi, eventual într-un BZMot, deci un fel de Malaxă de-a lor. Sau, dacă eşti norocos, prinzi un Desiro sau ceva similar ca dotări. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 12:47 | |
| 30 de ani ar fi un timp rezonabil de amortizare pentru orice vehicul feroviar, iar dacă Malaxele nu au fost casate în anii '70, ar fi trebuit casate în anii '90 - 2000, nu modernizate.
Ăsta e antreprenoriatul făcut de funcționari publici, iar faptul că și în Ungaria e la fel nu îi încălzește cu nimic pe pasagerii Malaxelor din România. Și în UK era la fel înainte de privatizare, aveau material rulant vechi de 40 de ani.
În esență, statul nu e în stare să construiască și nici să administreze eficient vreun domeniu, statul se comportă ca o mega corporație imună la orice constrângeri financiare. Iar în România asta e cu-atât mai valabil, dat fiind că educația antreprenorială lipsește din motive istorice. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 13:03 | |
| BZMoT -ul ala are canapea sau scaune cu ceva material si burete la interior, iar la ZSSK sunt chiar modernizate iar cand eu ma plimbam prin tari straine tu poate jucai sotronul in spatele blocului, deci mai usor cu gandirea asta ca stiu foarte bine ce e pe langa noi. La noi la mortaciunea malaxa ai zdranganeala de iti bubuie capul, si scaune de plastic din evul mediu plus mizerie/jeg de mai bine mergi pe jos ca e focar de infectie mortaciunea. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 13:39 | |
| - Dr2005 a scris:
E un tren de navetă, nu un TGV! E genul de tren cu care rar mergi mai mult de o oră. Ce fel de scaune ai fi vrut la un astfel de tren? Reglabile electric şi îmbrăcate în piele? Practic, e un tramvai mai greu. Nici la tramvai nu ai scaune tapiţate (cu mici excepţii). Sunt curios cât de modernă e toaleta de pe maxi-taxi... Daca ai ajuns sa compari trenul cu tramvaiul , "exista o problema". De ce pe aceleasi rute circula si Malaxe si tren cu vagoane si Desiro? Exista diferenta de pret intre cele 3?Compari conditiile de la cele 3 ca fiind egale? De ce la Desiro ai WC cu vacuum , iar la malaxe nu curge nici apa? Atat timp cat au fost dotate cu niste facilitati nu ti se pare normal sa fie si functionale? Maxi taxi nu sunt prevazute cu asa ceva, comparatie ta este iarasi fortata, cand ma urc in el stiu ca nu pot folosi toaleta, pe cand la tren este altceva.Iar daca mergi de la Rosiori la Zimnicea faci mult mai mult de o ora, ca si de la Piatra Olt la Podu Olt... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 22:40 | |
| 1.350 lei a ajuns un bilet la WizzAir de la Otopeni la London Luton fara bagaj pentru 1 septembrie. Azi am văzut autocarul celor de la Olimpia Travel de pe ruta Oradea-Liverpool în Northampton unde au coborât 11 persoane autocarul fiind undeva la maxim 500 lei.
Pe 12 decembrie Otopeni-Luton e numai 70 lei iar pe 12 ianuarie Luton-Otopeni e 120 lei.
Cam scump avionul însă rămâne cel mai sigur mijloc de transport din lume iar trenul cel mai sigur din România. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 26 Aug 2017, 22:52 | |
| - Katalyn a scris:
- 1.350 lei a ajuns un bilet la WizzAir de la Otopeni la London Luton fara bagaj pentru 1 septembrie. Azi am văzut autocarul celor de la Olimpia Travel de pe ruta Oradea-Liverpool în Northampton unde au coborât 11 persoane autocarul fiind undeva la maxim 500 lei.
Pe 12 decembrie Otopeni-Luton e numai 70 lei iar pe 12 ianuarie Luton-Otopeni e 120 lei.
Cam scump avionul însă rămâne cel mai sigur mijloc de transport din lume iar trenul cel mai sigur din România. E scump pentru ca stiu si ei cum e fluxul de calatori vara spre dinspre Romania si de sarbatori Asa era Timisoara Valencia in aprilie mai 250 de lei iar in august in fullseson 1100 de lei |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 27 Aug 2017, 00:12 | |
| Auzisem la Wizz de 800 lei pe sens dar ieri 2 colegi au luat dus-întors cu 600Ł ( 3.000 lei ) asta m-a făcut curios sa intru la ei pe site și am rămas masca de ce preturi am găsit.
Dar la polul opus e 70 lei pe 12.12 Otopeni-Luton și invers 120 lei pe 12.01.2018.
La autocar te rupe cu sănătatea și confortul 2 zile, cică ai wifi la bord și poți lua cu tine 40 kg bagaj de cală și asta la 80Ł ( 400 lei ) un drum Anglia-Ploiești. Acum întreb și eu în autocare sau mai bine zis exista autocare cu prize?? Spun prize ( e la plural înseamnă minim 2 prize ) nu dacă e priza la fiecare 2 locuri. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 27 Aug 2017, 00:41 | |
| Sambata, de la 17:00 U o sa joace la Dej. Sa vedem daca o sa suplimenteze CFR-ul cu vreun vagon. Presupunand ca o sa aiba ceva la dispozitie. Cele mai bune trenuri pentru deplasare mi se par 4110 si 4134, ambele pe relatia Cluj - Sighet si retur. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 27 Aug 2017, 01:07 | |
| Unde este curtea de conturi cind se distrug sectii intregi nefolosite, cladri, gari, cantoane , cabine de acar, vagoane?
astea nu sint pe inventar? doar malaxele? cred ca la nivel macro nu raspunde nimeni de nimic, doar la nive micro se pun astia de la curte pe functionari pentru un scaun de camin cultural scazut din inventar cu suspiciune a ca e dus acasa. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 27 Aug 2017, 22:38 | |
| @Dr2005, dacă tu compari Malaxa cu scaune de plastic cu BZmot cu canapele de vinilin... e ca și când ai compara ce comfort îți dă desiro cu 120 de locuri și ce-ți dă vagonul 21-70 ) e complet altceva. @Adirmvl, posibil să vă dea un etajat extra. Cu ce mergi la meci? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |