| Discutii generale despre transport II | |
|
+48daniel_c laurentzu Caspar aris86 NicuS gvd AndreiCFRbv Cipri Andrei Neculai DAS 2011 cristi ar sorinache96 TER200 razvan - trenuri bobi IonutCFR2009 Rarau neluadi Ciprian Vale_ntin DUAL didinul Vale Vitosa alex.barac.5 kristi kkk Amiralul 92Dragos ldh80 cristy79 dan tm ets2oltromânia Katalyn AeroX cardinal alliens riciu mielutu zburator Nesebar alex.alexus.tm TVlad LanceR Adirmvl Adrian78 Luna Warrington Dr2005 marius664 ciprian71 52 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 12 Sept 2017, 10:04 | |
| - Warrington a scris:
- Dr2005 a scris:
- Vreun exemplu din UE nu ai?
Berlin e destul de UE pentru tine? Asociația care se ocupă de transport metropolitan acolo include zeci de transportatori publici și privați. Da, sunt zeci de operatori, dar crezi că ei îşi fac singuri traseele şi orarele? Nu, autoritatea de transport stabileşte şi traseele şi orarele şi timpii de parcurs. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 12 Sept 2017, 10:40 | |
| Autocar Normandia tractat la intrare in Petrosani |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 12 Sept 2017, 17:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- autoritatea de transport stabileşte şi traseele şi orarele şi timpii de parcurs.
Aia s-o crezi tu. În afară de Hessen (landul în care se află Frankfurt pe Main) activitățile de planificare, atribuire și control au fost externalizate, iar autoritățile locale subvenționează trasee numai în măsura în care niciun operator nu e interesat de acele trasee în lipsa subvenției. Există un plan de transport, dar traseele și orarele nu sunt impuse arbitrar de vreo autoritate de transport. Unele landuri s-au spălat complet pe mâini (inclusiv Brandenburg, landul care înconjoară Berlinul) și au transferat la nivel municipal totul, așa a apărut acea asociație. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 14 Sept 2017, 09:27 | |
| https://debanat.ro/2017/09/numar-record-de-pasageri-peste-vara-pe-aeroportul-timisoara-din-toamna-doua-noi-curse_201419.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 22 Sept 2017, 01:03 | |
| |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 22 Sept 2017, 13:00 | |
| http://www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=33374
În sfârșit se vrea normalitate în sensul ăsta! Clădirea în discuție e despărțită de o stradă, noua parcare și de linii de clădirea nouă a gării. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| |
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 26 Sept 2017, 03:27 | |
| AUTOBUZUL făcut lângă București pe care nu îl vrea nimeni Dotat cu aer condiţionat şi motor Mercedes, autobuzul Eurobus Diamond făcut la Ciorogârla nu a fost primit nici măcar în teste la Bucureşti. Mai mult, până acum au fost vândute doar 27 dintre cele 77 de autobuze realizate în comuna ilfoveană, potrivit reprezentanţilor producătorului. Author: Mihai Voican | Sursa: ECONOMICA.NET | Publicat: 26.09.2017, 9:28 | Actualizat: 26.09.2017, 9:28
Firma ilfoveană BMC Truck & Bus a început în 2014 procedurile pentru fabricarea şi omologarea la Registrul Auto Român a autobuzului propriu, după ce anterior fusese doar distribuitor unic pentru producătorul turc BMC.
Uzina de autobuze a avut iniţial circa 200 de angajaţi, însă numărul lor s-a redus la jumătate, după ce planurile de acasă nu s-au potrivit cu cele din târg. „Mi-a fost imposibil să-i ţin. Avem 50 de autobuze pe stoc”, spune Silvia Colacea, directorul executiv al BMC Truck & Bus, precizând că acestea au fost fabricate şi asamblate în Romania, nu în Turcia.
Ea menţionează că în trei ani a reuşit să vândă doar 27 din cele 77 de autobuze realizate la Ciorogârla, din cauza condiţiilor restrictive de calificare la licitaţiile organizate de primării şi regii autonome |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 22/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 26 Sept 2017, 10:54 | |
| Pai oare cine i-a pus sa produca fara vreun contract ferm sau vreo licitatie castigata.Pana la urma sunt 50 de autobuze nu 50 doze de suc... |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 26 Sept 2017, 12:18 | |
| Asa e, Marius, dar au mai aparut prin presa anumite puncte din unele caiete de sarcini de la noi. Pai te ustura mintea. Era un exemplu cu o conditie de genul sa fi vandut in X capitale europene material rulat. Ca ce chestie? Eh... Ca sa castige cine trebuie. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 26 Sept 2017, 12:53 | |
| Nu știu amănunte tehnice despre acele autobuze, dar e foarte probabil să fie clona românească a clonei turcești de Isuzu, fie ea și cu motor Mercedes. Iar Isuzu sunt autobuze de lumea a treia, le găsești prin Kenya.
Nu se pot nega caietele de sarcini făcute cu dedicație, dar situația acelor autobuze (care nu sunt nici DAF, nici Volvo și nici măcar Isuzu Japan) se poate compara cu situația ramelor Softronic, acele rame nu se vând la paritate cu Desiro și nici cu FLIRT, că nu sunt fabricate nici de Siemens, nici de Stadler.
BMC a pornit cândva cu tehnologie britanică, a fabricat Leyland sub licență în urmă cu 50-60 de ani, dar de vreo 30 de ani încoace e 100% turcească. Iar industria auto britanică s-a dus demult pe apa Sâmbetei, de bună ce era. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 26 Sept 2017, 13:27 | |
| Au avut in gind o afacere cu estul cred eu.
http://www.digi24.ro/stiri/externe/moldova/autobuze-noi-fabricate-in-romania-pe-strazile-din-chisinau-794684 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 26 Sept 2017, 13:52 | |
| Au produs pentru că trebuiau să îşi omologheze marfa. Autobuzele sunt ,,clone" de BMC, mai ales că BMC nu mai există, fiind confiscată şi închisă de Erdogan (patronul nu a vrut să îl susţină pe Erdogan, aşa că Erdogan i-a tras-o...). Sunt făcute la Ciorogârla, deci putem zice că sunt româneşti. Din păcate, licitaţiile de vehicule de la noi se fac pe numere mari de vehicule, contrar a ce se face în afară. În plus, caietele de sarcini sunt mai mult sau mai puţin copii după specificaţiile tehnice ale diverselor modele de autobuze, în funcţie de interesele fiecărei primării... mai ales că la noi numele contează mai mult decât calitatea (sau e vorba de mita Daimler, una din două). Toţi vor Mercedes, da' măcar instanţele fac dreptate, dovadă că Mercedes a pierdut în instanţă 2 licitaţii (Oradea şi Cluj) ) După aia vin condiţiile restrictive de genul ,,să aibă cifră de afaceri de x milioane de euro pe ultimii 50 de ani şi să fi vândut 1000 de autobuze pe an în ultimii 200 de ani". Noroc cu instanţele de judecată că mai filtrează astfel de licitaţii cu dedicaţie. _________________ :TTT:
|
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11402 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 27 Sept 2017, 00:49 | |
| imi place sa cred ca achizitiile nu se vor face de la firme gata sa ofere "mici atentii" |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3792 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 27 Sept 2017, 02:34 | |
| Ar trebui organizate licitații pentru servicii de transport, nu pentru achiziții de vehicule. Nu e treaba Primăriei să cumpere MAN sau Volvo, e treaba Primăriei să asigure trasee și cadențe. Unele trasee sunt profitabile în sine, iar Primăria ar putea obține prin licitație redevențe din partea operatorilor. Chiar dacă alte trasee ar trebui subvenționate, iar subvenția minimă stabilită tot în urma unei licitații. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport II | |
|