|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48daniel_c laurentzu Caspar aris86 NicuS gvd AndreiCFRbv Cipri Andrei Neculai DAS 2011 cristi ar sorinache96 TER200 razvan - trenuri bobi IonutCFR2009 Rarau neluadi Ciprian Vale_ntin DUAL didinul Vale Vitosa alex.barac.5 kristi kkk Amiralul 92Dragos ldh80 cristy79 dan tm ets2oltromânia Katalyn AeroX cardinal alliens riciu mielutu zburator Nesebar alex.alexus.tm TVlad LanceR Adirmvl Adrian78 Luna Warrington Dr2005 marius664 ciprian71 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Iun 27, 2017 11:30 am | |
| - Ciprian a scris:
- Cred ca nu ai fost atent in Amsterdam, sunt multe posturi ale politiei de frontiera, la care se adauga multe porti automate, pentru pasaport electronic eliberat in UE.
Sunt cetăţean european şi am drepturi, iar TFUE spune clar că nu am nevoie de paşaport... de ce Olanda mă obligă să îmi fac paşaport ca să trec prin porţile automate? Cartea de identitate este "machine-readable", de ce nu pot trece cu ea? Paşaportul meu e expirat de vreo 6 ani Am vrut anul trecut să îmi fac unul nou, dar am renunţat când am văzut coada. - Cirpian a scris:
- motivul prea putine puncte de control si lipsa spatiului pentru a construi altele noi, asta pe masura ce sunt operate din ce mai multe zboruri cu avioane tot mai mari (B738, B739, A321, B757, A330 chiar si B747 sau B777 etc.). Pentru a putea progresa trebuie investit intr-un terminal nou.
Ar fi suficient să fie toate ghişeele de poliţie de frontieră deschise la orele de vârf... destul de des văd pe la 6 - 7 dimineaţa că sunt închise 3 - 4 ghişee. Bine, nu mai zic că oamenii nu ştiu să stea la coadă şi se înghesuie, trec peste rând ş.a.m.d.. - Cirpian a scris:
- RATB ar trebui sa cumpere niste autobuze speciale pentru transportul la aeroport, dotate cu rastel de bagaje si scaune tip autocar. Transportul in comun spre/dinspre aeroport este cel putin jenant si nu poate face fata numarului mare de calatori debarcati intr-o perioada scurta de timp, plus bagaje. Lipsa de interes asigura clientii pentru firmele de taxi, Uber, BlackCab si alte firme de trasport persoane.
Măcar să vină mai des... un 780 sau 783 la 45 minute nu înseamnă transport în comun, ci bătaie de joc. Şi la Praga sau Luxemburg la aeroport merg autobuze normale. Dar merg la 10 minute, nu la 50, ba sunt şi articulate (dublu-articulate în cazul Luxemburgului). Şi, desigur, găseşti bilete, hărţi ale reţelei de transport, iar şoferii vorbesc engleză. La noi nici tanti de la bilete nu ştie engleză măcar cât să îţi explice cum taxezi o călătorie, nu mai zic să îţi explice cum ajungi într-un anumit punct al oraşului. Aşa că oamenii recurg la tot felul de metode mai mult sau mai puţin legale de transport... taxiuri de Ilfov, diverşi particulari, Uber (care şi el e în afara legii), iar ăia norocoşi prin dun taxi de la plecări care tocmai a lăsat client. Că altfel alternativa e 783 sau aşteptatul şi o oră până vine un taxi licenţiat comandat prin aparat. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Iun 27, 2017 3:29 pm | |
| Rezolvarea definitiva a accesului la aeroportul Otopeni se va face atunci când va fi data in exploadare magistrala 6 a metroului bucurestean (1 Mai- Aeroport Otopeni), sau când va fi construita aceea cale ferata care sa se desprinda din M700 (probabil unde in zona haltei Odaile h) si sa ajunga la aeroport!
Dupa cum se misca lucrurile acum in Romania, cred ca va mai dura cel putin 10 ani pana când va fi data in exploadare M6 de metrou!
Pana atunci pana si cei din Chisinau au rezolvat oarecum mai bine accesul spre aeroport- au introdus o linia de troleibuze (care pe o parte a traseului, unde nu exista retea de contact pentru troleibuze, merg pe baterii)! Aceea linie de troleibuze spre aeroportul din Chisinau va aveea un orar oricum mai bun decat asa-zisele linii exprese ale RATB-ului spre aeroportul Otopeni. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Iun 27, 2017 6:00 pm | |
| M6 e o porcărie cap-coadă, nici n-ar trebui să existe. Ai CF la 500 de m de aeroport dar tu tragi linie dublă săpată la scut automatizat pe sub câmpie, linie care ar deservi foarte puțini oameni în afara celor din aeroport.
Uber nu e în afara legii, e așa doar în opinia ta, Dr2005.
M700 la cum se vede momentan va fi gata când o să facă mărul pepeni, se chinuie din iulie 2015 pentru o sărăcie de pod. |
| | | Ciprian
Numarul mesajelor : 116 Reputatie : 5296 Data de inscriere : 20/09/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Iun 27, 2017 7:42 pm | |
| Daca nu vrei pasaport stai la coada, in toate marile aeroporturi s-au introdus porti automate pentru cetatenii UE (Ex. Lisabona, Londra, Madrid, Frankfurt etc.) chiar si in aeroporturi mici (in Funchal au un post al politiei de frontiera si 5 porti automate). Poti face transport in comun si cu autobuze de oras dar obligatoriu trebuiesc montante rasteluri de bagaje, in configuratia actuala e aproape imposibil sa urci cu bagaj (un troller de dimensiuni standar pentru cabina)daca este aglomerat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Iun 27, 2017 9:32 pm | |
| - mielutu zburator a scris:
- M6 e o porcărie cap-coadă, nici n-ar trebui să existe. Ai CF la 500 de m de aeroport dar tu tragi linie dublă săpată la scut automatizat pe sub câmpie, linie care ar deservi foarte puțini oameni în afara celor din aeroport.
De acord. Dar dacă aşa s-a hotărât, nu mai avem ce-i face. - mielutu zburator a scris:
- Uber nu e în afara legii, e așa doar în opinia ta, Dr2005.
Un serviciu de taximetrie nelicenţiat, cu şoferi fără atestat, cu maşini fără RCA de taxi şi asigurare pentru pasageri, nefiscalizat, care calculează distanţa pe Google Earth şi are acces nelimitat la cardul tău este clar ilegal. Dar, na, şefa Uber România e fiica fostului director de la ANAF. - mielutu zburator a scris:
- M700 la cum se vede momentan va fi gata când o să facă mărul pepeni, se chinuie din iulie 2015 pentru o sărăcie de pod.
Podul e la CFR S.A., drumul e la CNAIR, terenul din jur e al Primăriei Mogoşoaia. De aia durează ) _________________ :TTT:
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| | | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Iun 27, 2017 11:05 pm | |
| Te informez ca eu am crezut ca esti cu chinezii dar nu am mai zis nimic.
Intrebari:
vad in raportul AFER 326 125 de ruperi de copaci care au cazut pe linia de contact.
Nu se poate discuta de catre CFR Infrastructura, , Electrificare, Calatori si ceilalti OTF cu Romsilva sa aprobe taierea unui culoar de siguranta?
Daca nu se aproba nu se poate creea ,,un cerc vicios" in care toti OTF sa dea in judecata Infrastructura care la rindul ei sa dea in judecata Romsilva pentru daune care la rindul ei sa mearga la legislatie si tot asa ca la nebuni?
Zilele trecute 1696 a stat 4 ore in Caransebes asteptind tensiunea dar si 2 vagoane de la 1998. Dar linii afectate de copaci au fost o gramada.
Sau poate ca nu e nimic de facut cita vreme Infrastructura nu taie tufisurile care obtureaza chiar gabaritul caii si semnalele, timp in care anumiti arbusti au devenit arbori in toata regula si probabil Romsilva n-are a face cu vegetatia aia, cazul din raportul AFER de la Valea Viilor unde pe taluzurile debleului au crescut copaci nu tufe.
Alt caz care ar trebui sa dea de gindit este cel in care s-a expediat un vagon de 68 de tone in acte iar la destinatie la cintarire a depasit capacitatea de 100 de tone a cintarului. ma intreb cite asemenea cazuri sint in trafic? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar Iun 27, 2017 11:17 pm | |
| Firea e cu chinezii ? Recunosc că m-ai luat prin surprindere. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3518 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi Iun 29, 2017 12:25 pm | |
| - dan tm a scris:
Zilele trecute 1696 a stat 4 ore in Caransebes asteptind tensiunea dar si 2 vagoane de la 1998. Dar linii afectate de copaci au fost o gramada.
Am stat și eu acum un an 90 de minute în Caransebeș cu IR 1696. Aceeași poveste, s-a așteptat grupa de la Reșița Sud, iar linia era afectată de copaci căzuți. Mare mizerie cu această 915, linie mai bine de jumătate din lungime traversând păduri. În acest an de când am prins eu evenimentul s-a mai repetat de câteva ori, carbon copy. Trebuie făcut ceva pentru defrișarea în preajma liniei cale, că nici călătorii nu sunt saci de cartofi să-i tot ții cu orele în trenuri care staționează. Ca să fie treaba cum trebuie, peste cele 90' cu care a plecat în sfârșit din Caransebeș 1696, a mai pus încă 30'. Și uite așa am ajuns zeci de călători cu 2 ore bonus în București. Că au căzut ceva arbori prin Caraș. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5433 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam Iul 01, 2017 4:56 pm | |
| - dan tm a scris:
- Te informez ca eu am crezut ca esti cu chinezii dar nu am mai zis nimic.
Intrebari:
vad in raportul AFER 326 125 de ruperi de copaci care au cazut pe linia de contact.
Nu se poate discuta de catre CFR Infrastructura, , Electrificare, Calatori si ceilalti OTF cu Romsilva sa aprobe taierea unui culoar de siguranta?
Daca nu se aproba nu se poate creea ,,un cerc vicios" in care toti OTF sa dea in judecata Infrastructura care la rindul ei sa dea in judecata Romsilva pentru daune care la rindul ei sa mearga la legislatie si tot asa ca la nebuni?
Zilele trecute 1696 a stat 4 ore in Caransebes asteptind tensiunea dar si 2 vagoane de la 1998. Dar linii afectate de copaci au fost o gramada.
Sau poate ca nu e nimic de facut cita vreme Infrastructura nu taie tufisurile care obtureaza chiar gabaritul caii si semnalele, timp in care anumiti arbusti au devenit arbori in toata regula si probabil Romsilva n-are a face cu vegetatia aia, cazul din raportul AFER de la Valea Viilor unde pe taluzurile debleului au crescut copaci nu tufe.
Alt caz care ar trebui sa dea de gindit este cel in care s-a expediat un vagon de 68 de tone in acte iar la destinatie la cintarire a depasit capacitatea de 100 de tone a cintarului. ma intreb cite asemenea cazuri sint in trafic? Nu inteleg de ce birocratii din ministerul transporturilor nu initiaza modificari legislative care sa permita creearea unor culoare de siguranta....s-a dat OUG care interzice oamenilor sa se aproprie de calea ferata in asa zisa zona de siguranta, desi 99,99999% dintrei ei nu afceteaza cu nimic prin prezenta lor, si nu sunt in satre sa modifice legislatia sa ia masuri pentru a asigura intr-adevar siguranta circulatiei..... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam Iul 01, 2017 6:56 pm | |
| Nu Ministerul Transporturilor trebuie să modifice Codul Silvic, ci Ministerul Mediului sau al Pădurilor sau cum s-o mai chema ministerul responsabil de păduri. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam Iul 01, 2017 9:17 pm | |
| Nu vorbim de codul silvic, ci despre o reglementare privind intretinera unui culoar de siguranta. Culoar au si liniile electrice aerine de transport energie.Acuma si culoarele alea sint neingrijite.Cred ca ministerul ar putea initia discutii si chiar ar fi trebuit sa aiba o opinie la codul silvic. Ministerul in calitatea de proprietar al CFR.
CFR este a Statului Roman reprezentat prin Ministerul Transporturilor.
Mai exista si situatiile in care pe terenul apartinind CFR au crescut copaci, acolo ar putea sa taie CFR fara Romsilva. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5433 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum Iul 02, 2017 10:39 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu Ministerul Transporturilor trebuie să modifice Codul Silvic, ci Ministerul Mediului sau al Pădurilor sau cum s-o mai chema ministerul responsabil de păduri.
tipic birocratic, pentru orice birocrat prima grija nu e sa rezolve o problema ci sa arate ca e in gradina lui....in cazuld e fata, CFR Sa si Ministerul Transporturilor sunt direct interesati si ei ar trebui sa iniitieze discutiile, pentru Romsilva si Ministerul Mediului probabil ca nu exista o problema....dar na, e mai usor pe birocratii din ministerul ala inutil sa se spele pe maini ca nu e de competenta lor si gata, in mintea lor problema s-a rezolvat, pot sa joace in continuare solitaire |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum Iul 02, 2017 10:50 pm | |
| Păi de ce ar trebui cineva să se uite în curtea altuia? Fiecare are felia lui de care să aibă grijă, dar mulţi nu înţeleg asta.
Pentru nivelul următor, există Parlamentul, unde se fac legi. De ce nu îi scrii parlamentarului ales democratic în circumscripţia ta cu privire la problema asta? De ce nu-l rogi să vină cu o iniţiativă legislativă? _________________ :TTT:
|
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5433 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum Iul 02, 2017 11:25 pm | |
| pai asta e problema, ca e curtea MT in cazul de fata ( ca ei sunt direct afectati si direct interesatid e rezolvarea problemei) dar in loc sa faca ceva in sensul asta ei se bucura ca pot sa arunce pisica la altii, ii doare la basca ca nu s-a rezolvat de fapt problema, nici nu e scopul lor asta de fapt, nici un birocrat nu are ca scop sa rezolve o problema ci doar sa o paseze la altii, si daca nu mai au unde sa mai inventeze o "comisie"...in cazul de fata ce probleme are Romsilva cu vegetatia respectiva? nici una, de ce si-ar abte capul cu ea daca cei afectati nu ii trag de maneca? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |