|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48apmatei AndreiCFRbv IonutCFR2009 kristi kkk Sabik cristi ar mtk laurentzu Rarau bubu alex.alexus.tm bobi Capsuneanu 92Dragos George CFR alliens AeroX laur 133 riciu Luna Daniel Trifu ets2oltromânia TVlad Tony-PH marius664 marius_catalin84 cardinal alex.barac.5 COSTACHE MIHAIL aris86 neluadi Vitosa NicuS DAS 2011 @ndrey mielutu zburator IonutChircu cristy79 razvan - trenuri Katalyn LanceR Adirmvl Dr2005 Warrington Nesebar Adrian78 ciprian71 dan tm 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4528 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 27 Oct 2016, 10:25 | |
| Personal nu cred ca merita investitia. Adica banii pe care i-ar da CFR-ul pentru implementarea ideii tale nu vor fi recuperati din veniturile din biletele pe care blatistii vor fi nevoiti sa le cumpere. Solutia, dupa parerea mea, este educarea si schimbarea mentalitatii, si asta se face prin organizarea controalelor mai dese (cel putin unul la doua zile), si nu doar in sud. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 27 Oct 2016, 11:38 | |
| eu as opta pentru niste amenzi descurajante cei fara venituri si fara dorinta de a le obtine cinstit,sa fie obligati la munca in folosul comunitatii e rau ca nu putem schimba mentalitatea decat prin masuri coercitive..
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 27 Oct 2016, 12:16 | |
| - alex.barac.5 a scris:
- Personal nu cred ca merita investitia. Adica banii pe care i-ar da CFR-ul pentru implementarea ideii tale nu vor fi recuperati din veniturile din biletele pe care blatistii vor fi nevoiti sa le cumpere. Solutia, dupa parerea mea, este educarea si schimbarea mentalitatii, si asta se face prin organizarea controalelor mai dese (cel putin unul la doua zile), si nu doar in sud.
Ma tem ca nu are efect.Cunosc un ,,dealer discret'' vecin din zona care vinde tigari.Are un teanc de amenzi neplatite. Eu cred ca doar printr-o lege care sa le permita politistilor, ca atunci cand nu platesti amenda pe loc (25 lei pentru calatorie + 500 lei pentru lipsa document de identitate), sa se recurga la confiscarea bunurilor ( telefon, aur, etc), proces verbal si gata. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 27 Oct 2016, 18:49 | |
| Au venit si datele statistice ale utilizarii transportului feroviar si restul tipurilor. Este scadere la t. feroviar.
In primul semestru din anul 2016 au preferat (oficial) trenurile 32.076.000 oameni, respectiv - 3% fata de semestrul I din 2015. (in scadere)
In aceiasi perioada au preferat autocare, microbuze 147.000.000 oameni (+2%) fata de semestrul I din 2015. Cu avioanele au calatorit 7.150.000 oameni (+15%) fata de semestrul I din anul 2015.
In aceste date NU sunt trecute calatoriile cu autoturismele.
Si la transportul feroviar de marfa au fost scaderi.
Se pot gasi multe explicatii, dar la CFR (cele trei companii), trebuiesc schimbate in bine multe lucruri pentru a atrage pasageri si marfa mai multa. Desigur cu guvernele ce vor veni.
http://www.insse.ro/cms/sites/default/files/field/publicatii/buletin_statistic_lunar_nr8_2016.pdf |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 28 Oct 2016, 17:58 | |
| |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3516 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 28 Oct 2016, 21:35 | |
| Da, mulţumesc pentru readucerea la 2016, spre sfârşit! Şi în Europa Centrală. Ce au făcut austriecii cu RailJet-ul în doar câţiva ani este greu de egalat de alte administraţii. Am folosit aceste trenuri (la clasa Economy şi cu InterRail) şi pot spune şi eu că aceste garnituri sunt ceea ce se pretează exact pe dorinţa şi necesitatea de mişcare a oamenilor acestor ani. Acum se opresc la Budapesta, poate peste 5-8 ani la Bucureşti. Până la urmă e clar că depinde de noi. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 29 Oct 2016, 00:19 | |
| Degeaba ai Lamborghini daca il pui pe macadam. Trenurile alea au si pe unde sa fuga. La noi ar putea ajunge, in cel mai bun caz, pana la Arad. Poate pana la Timisoara, desi linia dintre cele doua orase nu prea e demna de trenurile astea. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 29 Oct 2016, 00:33 | |
| După ce termină cu C IV o să fie ok, din 2018 teoretic (practic, știm că nu e cazul) or să poată merge cu 160 până la Sighișoara, apoi târâș până la Predeal, de unde iar viteză mare până la capitală. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 29 Oct 2016, 08:43 | |
| - mielutu zburator a scris:
- După ce termină cu C IV o să fie ok, din 2018 teoretic (practic, știm că nu e cazul) or să poată merge cu 160 până la Sighișoara, apoi târâș până la Predeal, de unde iar viteză mare până la capitală.
Taras.In primul rand sa fim optimisti ca pana in 2025 va fi gata.Apoi un Bucuresti Viena de zi va parcurge 15 ore.Deci cu o plecare teoretica la 7 , va ajunge la 22.Cu conditia sa opreasca punctual in cateva orase( Bucuresti, Ploiesti, Sinaia,Predeal,Brasov, Sighisoara,Alba Iulia,Arad,Curtici). |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 29 Oct 2016, 19:31 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Au venit si datele statistice ale utilizarii transportului feroviar si restul tipurilor. Este scadere la t. feroviar.
Mie personal, pe rutele GL B si BV GL, mi se pare ca anul asta au fost cele mai aglomerate trenuri, de cand merg eu mai des, adica de vreo 4 ani. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 29 Oct 2016, 20:50 | |
| - cardinal a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Au venit si datele statistice ale utilizarii transportului feroviar si restul tipurilor. Este scadere la t. feroviar.
Mie personal, pe rutele GL B si BV GL, mi se pare ca anul asta au fost cele mai aglomerate trenuri, de cand merg eu mai des, adica de vreo 4 ani.
Da, in Muntenia posibil sa fi crescut putin, dar in restul tarii cred ca scazut. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 29 Oct 2016, 21:32 | |
| - razvan - trenuri a scris:
Da, in Muntenia posibil sa fi crescut putin, dar in restul tarii cred ca scazut. E prima data cand din toate situatile prezentate de tine cand spui ceva bun. Normal ca Muntenia duce greul avand cele mai multe trenuri din tara si cele mai multe oferte. Am mai spus si o mai spun in Moldova media trenurilor locale e de 1 etajat si 1 neetajat si asta e cel putin din 2012...deci ce pretenti sa avem ?? Daca i-ar fi dus putin capul ar fi fost 3% pe plus nu pe minus. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 30 Oct 2016, 06:05 | |
| Asa si eu pot sa zic ca se vede cu ochiul liber ca a crescut de cateva ori nr de calatori pe trenurile de Pitesti de cand cu noile tarife Regio. Din pacate nu e suficient... Transportul feroviar e singurul care inregistreaza o scadere mica e drept, dar o scadere. Tote celelalte sunt in crestere, cel aerian cu 15%. Parerea mea e ca avionul a inceput deja sa muste din calatorii pe distante lungi la tren, iar cea mai mare pierdere de calatori, daca s-ar face o statistica, va fi pe distantele acestea lungi unde trenul nu mai e o optiune. Sunt curios cati calatori s-au pierdut pe M900 anul acesta in urma "lucrarilor" care au condus la intarzieri zilnice de ore intregi, Bucuresti-Timisoara a ajuns sa se faca uneori si in 12 ore, stat in camp frecvent, panarama de tren IR 1521/2 zilnic cu o ora intarziere si intarzia si altele pe langa el, Craiova-Timisoara in 7 (sapte) ore etc etc Aceste mizerii au contribuit si ele la acel -3%. Asta pe langa mersul facut in rasparul calatorilor, Malaxele eficiente cu care nu vei atrage in veci lumea la tren, pasiunea pentru dube care exista nu doar in Moldova si e reala avand in vedere ca duba te lasa in fata portii etc etc Problema e veche si a inceput de la schimbarea rangurilor de tren in 2011 cand au fost umflate preturile la asa-zisul rang IR iar mersul acestuia a devenit tot mai prost, au fost bagate opriri in toate catunele ca sa mai atraga niscaiva musterii, in timp ce infrastructura feroviara s-a degradat continuu. Deci per total vitezele au scazut, duratele au crescut, in 2013 s-au scumpit iar biletele si treptat lumea a inceput sa se sature de bataia asta de joc continua. Baza s-a tot ingustat, pomanagiii nu mai sunt asa multi ca odinioara, s-au reorientat si ei, prosteala cu IR-ul facut cu Desiro nu mai tine ca la inceput, pe scurt lumea a mai iesit pe afara, a mai vazut ce se intampla prin lumea civilizata si in final s-a ajuns aici. Plus ca trenul are inca un renume prost, de atatea ori am auzit discutii ca vai ce scump si murdar este la CFR, ceea ce nu mai e chiar asa de adevarat peste tot, dar lumea nu stie si intrebati oamenii sa vedeti ca 90% asta spun: trenul este scump, murdar si merge incet. Multi nici nu au auzit de pilda de trenurile cu oferte care arata impecabil, pentru ei trenul nici nu exista ca varianta de luat in seama. Eu personal am indrumat calatori catre tren (unde merita, nu la tzepe ca nu am chef sa fiu injurat pe urma) si au ramas uimiti de ce au gasit... Unii nu se informeaza ca s-a mai schimbat cate ceva si merg pe cliseul tren = scump si prost... Solutii? In lipsa unui sprijin consistent al statului nu prea exista, decat carpeli ici si colo cat sa se mentina pe linia de plutire. Nu se prea putea face altceva cand tu ca stat te doare fix in spatele garii de compania ta. Reparatiile de Desiro si vagoane s-au facut doar din fonduri proprii. Desi nr de calatori a stagnat sau a scazut usor, au crescut cu peste 10% veniturile din vanzarea de bilete si din banutii astia s-a mai putut face ceva. Achizitia de rame noi a picat, fiind o minciuna cat casa fluturata de unii politruci, deci in concluzie trebuie sa ne multumim cu ce avem. Avem suficiente vagoane moderne si flota de Desiro trebuie reparata si pusa la treaba acolo unde trebuie, nu utilizata aberant ca pana in urma cu 1-2 ani. Nu prea sunt solutii cand exista ZERO sprijin si mai vin si unii care pun bete in roate peste tot pe unde pot... Imi cer scuze pt aceasta postare cam lunga... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 30 Oct 2016, 08:49 | |
| In Moldova au aparut primele dube din Romania, cativa modoveni destepti cu bani de la Italia au adus primele dube de carat cartofi apoi le-au transformat in dube de carat pasageri. La 15 ani de la prima duba din Moldova, niste moldoveni cu cap de la Galati au hotarat sa scoata o parte din dubele din oras, au ajuns si ei la concluzia ca duba nu este potrivita pentru transport in comun.
Ca fapt divers daca te duci in gara x si intrebi la ce ora e trenul Regiotrans mai ca tipa la tine casierele si iti raspund ca la ultimul om "nu dam informati despre trenurile private" dar daca te duci la Regiotrans si vrei tren spre Brasov iti spune ca ai peste 2h30 si mergeti dincolo la CFR ca e tren acum la 07:30. Se vede educatia la privat si proasta educatie de la stat. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 30 Oct 2016, 09:16 | |
| Pai asta e noua atitudine a CFR fata de Regiotrans, acum le ies bube pe fatza când aud de ei si isi pun trenurile cu 15-30 de minute înaintea lor dar in urma cu cativa ani cine le dădea suzeta sa se faca mari? Până într-o zi când cineva s-a saturat si a decis sa i plesneasca peste bot, ca deveniseră prea mari de la suzeta CFR-ului... 😁 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |