|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+48apmatei AndreiCFRbv IonutCFR2009 kristi kkk Sabik cristi ar mtk laurentzu Rarau bubu alex.alexus.tm bobi Capsuneanu 92Dragos George CFR alliens AeroX laur 133 riciu Luna Daniel Trifu ets2oltromânia TVlad Tony-PH marius664 marius_catalin84 cardinal alex.barac.5 COSTACHE MIHAIL aris86 neluadi Vitosa NicuS DAS 2011 @ndrey mielutu zburator IonutChircu cristy79 razvan - trenuri Katalyn LanceR Adirmvl Dr2005 Warrington Nesebar Adrian78 ciprian71 dan tm 52 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 14 Oct 2016, 19:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- LanceR a scris:
- p.s. mai conteaza si fabricantul... avioanele americane sunt mai fiabile
Să înţeleg că Boeing e peste Airbus?
Am zburat la LOT şi Lufthansa cu Embraer, mi s-au părut interesante şi destul de confortabile, chiar dacă mai mici (mai ales la capitolul spaţiu de bagaje se simţea asta, că în rest, loc pentru picioare la scaune era mai mult ca la avioanele TAROMului). Chiar am nimerit o dată unul cu prize pentru laptop. Eu vorbeam de fiabilitate,nu de intins picioarele apropo,la Baza 90 Otopeni ,am vazut un An-26 fabricat acum vreo 50 de ani,in configuratie VIP.Avea,pe alocuri,niste locuri in care puteai sa te intinzi binisor Iar,statistic,Boeing da mai putine defecte decat cele vest-europene |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 14 Oct 2016, 20:50 | |
| Ştiu că vorbeai de fiabilitate. Eu eram curios cum e Embraerul ca fiabilitate faţă de Airbus şi Boeing. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 14 Oct 2016, 21:12 | |
| Cert e ca RyanAir foloseste Boeing iar Wizz foloseste Airbus. In prezent Ryan are un contract de achizitie de aeronave noi de la Boeing pentru extindere.
Am o colega care pana la 45 de ani nu a pus piciorul in avion si de cand ma vazut pe mine ca tot plec toata vara in toata Europa a zis sa incerce si ea, deja a fost la Berlin, acum 2 zile la Roma, saptamana viitoare pleaca la Berlin iar, in Noiembrie la Londra si Brussels, ii place maxim si culmea, pleaca dimineata si vine seara, deci in aceeasi zi, doar pentru cateva ore in orasul x sa vada 2-3 chestii, sa manance ceva traditional si sa bea o cafea. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 00:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- eram curios cum e Embraerul ca fiabilitate faţă de Airbus şi Boeing.
Embraer nu e de nivelul lui Boeing și Airbus, e cam de nivelul lui Bombardier. Avioane mai mici, tehnologie mai modestă etc. Când a trecut masiv la producția de avioane wide-body de mare capacitate, Boeing a lăsat un loc liber destul de mare pe piața narrow-body, iar Embraer a ocupat nișa respectivă. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 00:24 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Cert e ca RyanAir foloseste Boeing iar Wizz foloseste Airbus.
Cât se poate de sincer, prefer vechiturile de la Blue Air, chiar dacă arată jalnic în interior. Alea de la Ryanair sunt foarte moderne, absolut strălucitoare peste tot prin interior, dar spațiul disponibil e mai mic decât la cele vechi de la Blue Air. Scaunele nu se înclină și spațiul dintre rândurile de scaune e evident mai mic decât la cele vechi. E exact ca diferența dintre un Rekord vechi și o Astra nouă, în materie de confort o să prefer întotdeauna Rekord-ul vechi. Dar Michael O'Leary o să comande Astra noi fiindcă consumă mai puțin Am venit odată de la Liverpool la Bacău cu YR-BAF, epava aia zbura în 1989 pentru United Airlines și confortul din ea era cel considerat normal pentru vremea respectivă. Chiar dacă azi tuburile de neon au nuanțe diferite și un monitor atârna într-o poziție incertă în mijlocul avionului, confortul din scaunele alea care se înclină cum trebuie și spațiul pentru picioare dau clasă oricărui avion nou de la Ryanair sau de la Wizz Air. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 09:38 | |
| - ciprian71 a scris:
- ciprian71 a scris:
- Este adevarat si acest aspect.De ce nu am ales rura:Bucuresti - Pitesti - Ramnicu Valcea-Sibiu?Du ap cum sti exista un IRdesiro 1521/1522 care dupa mine si dupa parerea multora de aici stiu ca salvarea lui e tariful regio sau disparitia lui in mod natural.Linia 219 care sa lege Pitesti de Ramnicu Valcea e prea mult, stim cu totii cat ar costa si cate secole ar dura sa existe.Apoi exista vadul solid al autobuzelor din Autogara Militari.Trenurile IR Bucuresti - Pitesti+IRBus Pitesti-Ramnicu Valcea e o nereusita.
Sa revin la ruta Sighisoara - Targu Mures.Exista doua trenuri IR din Bucuresti IR.1745 si IR.1539 ramura din 346.Toti calatorii ce urca in aceste doua trenuri la oricare din statii pana in Sighisoara pot lua bilet CFR pana la Targu Mures sau Praid.Din Sighisoara pot calatorii mai departe cu IRB.10745 ramura 1745 sau IRB.10539 ramura 1539.Dar din Brasov CFR poate pune in circulatie inca alte doua trenuri IR.cu tarif promo urmand ca din Sighisoara sa-si continue ruta cu IRB.cu conditia sa fie format din vagoane 20-87,21-83 IRB MERCEDEZ CITARO( silentios,modern, consum mic de motorina 20%,vopsit in culorile CFR pentru a fi cunoscut).Sunt patru curse Sighisoara - Targu Mures cu oprire intermediara la Baluseri.Sezonier din Balauseri spre Praid. Cine sunt pasagerii? Toti cei ce calatoresc cu respectivele trenuri, plus cei ce revin la tren si renunta la microbuze.Elevi, studenti, posibili navetisti care s-au saturat de abonamente absurd de scumpe.Scopul este sa existe un tarif de tichet sau abonament integrat. Am analizat cazul OBB Graz -Klagenfurt.Decat sa construiasca o linie prin acei munti au apelat la ICBus -2h, exista si rute feroviare ocolitoare dar schimbare tren si dureaza 3h.20 min.
Asa se face autobaza la Sighisoara CFR BUS.E normal ca din Sighisoara spre Agnita sa circule un singur microbuz la ora 8? Propun R.Bus Sighisoara -Agnita, orar cadentat la 2 ore.Locuitori deblocati, turisti straini nu spun(am fost saptamana trecuta doua zile la Viscri), elevi. Asa cum am promis continui sa analizez oportunitatea CFR sa desfasoare aici o activitate alternativace poate atrage calatori la tren pe linia 300 si cu posibilitate de extindere a serviciului de trasport. IRBus Sighisoara - Miercurea Ciuc.Mers cadentat si cursa directa deoarece nu exista. |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11400 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 09:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ştiu că vorbeai de fiabilitate. Eu eram curios cum e Embraerul ca fiabilitate faţă de Airbus şi Boeing.
Embraer inca nu are o istorie,asa ca e greu de spus.Oricum,nu am auzit de vreo problema la ele |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 12:07 | |
| Lancer ce e cu campania antiTarom de vreo 2 zile?Îmi dau seama că 5 avioane au avut probleme dar cred că au mai fost momente din astea fără atât tamtam Totuși mi se pare enorm cheltuielile pentru mentenanță 200 de mil de lei adică 30% din cheltuielile firmei Oare de ce nu se închiriază avioane mai noi sau cineva tine rable astea doar ca să scoată niște bani pe seama reparațiilor? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 14:37 | |
| Cine mai foloseste Tarom cu preturile sale de zeci de euro sau chiar suta cand exista variante mult mai ieftine?
App, Bucuresti-Bruxelles cu Wizz e 39 lei si cu Ryan e 8 euro atat ca ajunge pe Charleroi care e cam departe de oras, acum intrebare, exista transport de pe Charleroi in Bruxelles sub 14 euro ca nu am gasit mai ieftin de atat. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 16:27 | |
| [quote="ciprian71"] - ciprian71 a scris:
Asa cum am promis continui sa analizez oportunitatea CFR sa desfasoare aici o activitate alternativace poate atrage calatori la tren pe linia 300 si cu posibilitate de extindere a serviciului de trasport. IRBus Sighisoara - Miercurea Ciuc.Mers cadentat si cursa directa deoarece nu exista. Dar a venit si surpriza, descoperita intamplator acum. A fost ales un domn Robert Razvan -Dobre numit presedinte Masterplanului Feroviar. Decizia a fost luata avand in vedere o propunere a ministrului Transporturilor din 11 octombrie 2016. Si acum fiti atenti ce aminteste printre altele: Robert-Răzvan Dobre: O noutate absolută în Master Plan este aceea de achiziţionare de autocare, astfel încât transportul feroviar să atragă călători din zonele unde nu sunt astfel de servicii. De exemplu, pentru Bucureşti - Constanţa, să existe un autocar din oră în oră din staţiunea Mamaia . Aceste autocare vor fi cumpărate fie de autorităţile locale, fie de companie (CFR Călători). Vor fi cumpărate din fonduri structurale cu cofinanţare de la bugetul de stat. Robert-Răzvan Dobre: Da, sunt estimări pentru fiecare rută de viteză sporită şi servicii feroviare superioare. Au fost estimate în jur 20 de autocare. De exemplu, pentru ruta Bucureşti-Constanţa, au fost prevăzute 4 autocare, pentru ruta Bucureşti - Braşov 6 autocare amplasate în anumite oraşe astfel încât să atragă călătorii şi să reîntoarcă pasagerii spre calea ferată aşa cum se întâmplă şi în Europa.Costurile pentru achiziţia de mijloace publice sunt estimate la 13 milioane de euro, fără TVA. Ce propun eu si cu ce apare acest domn !!! |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 16:31 | |
| si sursa: https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=14&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiT4vmY8tzPAhVEYJoKHWeyBzY4ChAWCDEwAw&url=http%3A%2F%2Fwww.economica.net%2Finterviu-robert-razvan-dobre-mt-avem-cel-mai-bun-master-plan-din-toata-europa_102513.html&usg=AFQjCNG8TIghvo1-aCL4XUzHxTz15rnGcA |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 16:58 | |
| - ciprian71 a scris:
Ce propun eu si cu ce apare acest domn !!! [/quote] Ideea ,ca si serviciul CFR cu mijloace auto nu este deloc noua,si a fost aplicata cu succes in trecut ! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 19:39 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Cine mai foloseste Tarom cu preturile sale de zeci de euro sau chiar suta cand exista variante mult mai ieftine?
App, Bucuresti-Bruxelles cu Wizz e 39 lei si cu Ryan e 8 euro atat ca ajunge pe Charleroi care e cam departe de oras, acum intrebare, exista transport de pe Charleroi in Bruxelles sub 14 euro ca nu am gasit mai ieftin de atat. Mai conteaza si orarul zborului, calitatea aeronavei, servicile suplimentare, legaturile aeriene (pt. alte continente), comportamentul pilotilor si angajatilor. Nu este mereu pretul prima optiune, inclusiv la trenuri, nu doar la avioane. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3790 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 21:15 | |
| - @ndrey a scris:
- Ideea ,ca si serviciul CFR cu mijloace auto nu este deloc noua,si a fost aplicata cu succes in trecut !
A fost aplicată cu succes pe vremea când transportul feroviar era profitabil în sine. Adică folosirea autobuzelor a mai adus CFR niște pasageri în plus. Mijloacele auto erau echivalentul unor linii secundare suplimentare, destinate să aducă pasageri în gările mari. La momentul de față, când CFR abandonează liniile secundare către operatori privați, e pur și simplu prostească ideea de a crea astfel de pseudo-linii secundare rutiere. Acel domn e un politruc de doi bani care n-a creat în viața lui vreo activitate economică reală, în care clientul să cumpere într-adevăr produsele sau serviciile oferite. Prioritatea actuală pentru CFR ar trebui să fie transportul competitiv pe liniile principale, astfel încât trenul să fie preferat în primul rând între orașele mari. Acel domn nu înțelege poziționarea corectă pe piață a unui agent economic. CFR e cel mai mare operator feroviar și scopul lui ar trebui să fie acela de a deveni și mai mare pe domeniul feroviar, nu acela de a deveni operator rutier. Aventura cu autocarele va înghiți aiurea niște resurse. Este exact ca și cum o uzină de camioane ar fabrica și biciclete. Pentru asta ar avea nevoie de niște dotări în plus, iar banii cbeltuiți cu acele dotări pentru biciclete ar fi fost mult mai bine folosiți pentru a face camioane mai competitive. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 15 Oct 2016, 23:30 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Cine mai foloseste Tarom cu preturile sale de zeci de euro sau chiar suta cand exista variante mult mai ieftine?
E full tot timpul Tarom-ul pe extern. Doar pe intern sunt avioane mai goale, din cauza low-cost-urilor. Dar TAROM nu îşi poate permite tarife de low-cost, fiind înregistrat în România şi supus reglementărilor fiscale din România. - cirpian71 a scris:
- Robert-Răzvan Dobre: O noutate absolută în Master Plan este aceea de achiziţionare de autocare, astfel încât transportul feroviar să atragă călători din zonele unde nu sunt astfel de servicii. De exemplu, pentru Bucureşti - Constanţa, să existe un autocar din oră în oră din staţiunea Mamaia .
Aceste autocare vor fi cumpărate fie de autorităţile locale, fie de companie (CFR Călători). Vor fi cumpărate din fonduri structurale cu cofinanţare de la bugetul de stat. Nu ştie ce vorbeşte, nu există aşa ceva, nici măcar în fază de proiect. Doar dacă nu şi-o fi făcut el vreun Master Plan paralel, că varianta pe care noi o ştim nu includea o astfel de tâmpenie. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |