|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+54Warrington laurentzu aris86 Razvan Tudor ciprian71 Petre_IFTE bubu ets2oltromânia spiderpc baiazid DAS 2011 alex1987 neluadi cristi ar Luna DPS cardinal Rarau sytrus Adisoft1991s razvan - trenuri AeroX bobi florin.lifticariu Spartan1948 apmatei DUAL vatmanul Vitosa 92Dragos alex.barac.5 kristi kkk mielutu zburator lifetec ldh80 mureseanu_976 IonutCFR2009 Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL sorinache96 marius664 cristy79 NicuS TudorVD alliens 19jimmy84 Katalyn Adirmvl LanceR dan tm alex.alexus.tm Adrian78 Dr2005 Nesebar 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 12:22 | |
| Cam arunca cu banii astia..Totusi de ce trebuie sa stie sa inoate pe o distanta de 25 m?
http://www.ziuadevest.ro/economic/64857-ryanair-angajeaza-100-de-oameni-fara-experienta-compania-aeriana-ofera-prime-la-angajare-de-1-200-euro-maine-au-loc-recrutarile-la-timisoara |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 12:26 | |
| - Warrington a scris:
- Tarom-ul are toate șansele să se ducă după Malev.
Eram în aeroportul din Tg.Mures în dimineața în care zborul Malev de la Budapesta n-a mai venit. N-aveam nicio treabă cu el, dar nu-mi imaginam că în zilele noastre o companie aeriană de stat își poate înceta activitatea în felul ăsta. Pur și simplu, în dimineața aceea avioanele Malev n-au mai decolat din Budapesta pentru că unele dintre ele ar fi fost arestate pe aeroporturile de destinație.
- ciprian71 a scris:
- clar este cineva care doreste sa demoleze CFR.
CFR este extrem de ineficient, iar liniile ferate pe care circulă sunt și ele ineficiente. Nu cred că există în RO vreun tronson de linie dublă pe care să poată circula 250 de trenuri pe zi, ori în vest asta e o cifră destul de normală. Astia pe Chiajna-Craiova debea misca 30 de trenuri de marfa si maxim 50 de calatori pe zi stateau la un moment dat cat 7-8 ore trenurile de marfa de la Craiova spre Caracal cica asteapta loc inscriere in ciculatie asta inseamna cand ai viteza mica inchideri ziua |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 12:30 | |
| |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 13:09 | |
| - Adrian78 a scris:
- Cam arunca cu banii astia..Totusi de ce trebuie sa stie sa inoate pe o distanta de 25 m?
Nu știu care or fi cerințele ”tehnice” pentru stewardese, dar în felul ăsta sigur nu vin toate babele la angajare Plus că ai ocazia să le vezi cum arată și dezbrăcate, cu ocazia probei de înot, ceea ce la interviu ar fi probabil ilegal. Și nu aruncă cu banii, în vest i-ar costa mult mai mult recrutarea. Pe străzile din jur locuiesc destul de multe stewardese de la Ryanair și cam toate sunt din Europa de Est, am văzut inclusiv românce. Sunt și băieți, dar foarte puțini. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 13:21 | |
| - Warrington a scris:
- Adrian78 a scris:
- Cam arunca cu banii astia..Totusi de ce trebuie sa stie sa inoate pe o distanta de 25 m?
Nu știu care or fi cerințele ”tehnice” pentru stewardese, dar în felul ăsta sigur nu vin toate babele la angajare Plus că ai ocazia să le vezi cum arată și dezbrăcate, cu ocazia probei de înot, ceea ce la interviu ar fi probabil ilegal.
Și nu aruncă cu banii, în vest i-ar costa mult mai mult recrutarea. Pe străzile din jur locuiesc destul de multe stewardese de la Ryanair și cam toate sunt din Europa de Est, am văzut inclusiv românce. Sunt și băieți, dar foarte puțini. Nu cred ca angajeaza doar stewardese si ce i aia 1000 de euro cand ele castiga 2000e pe luna |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 14:06 | |
| Câștigă 2.000 de euro pe lună abia după ce încep să lucreze ca stewardese. Dar de-obicei fac cursurile chiar pe banii lor (sau ai părinților) și nu sunt plătite în timpul cursurilor.
În anunțul de pe ejobs scrie clar: 100’s of Cabin Crew being recruited to operate on Ryanair aircraft.
Cabin crew asta înseamnă, stewardese.
https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/ryanair-recruitment-days-in-romania--100s-of-cabin-crew-positions-available/813557 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 15:20 | |
| RyanAir are foarte multi baieti ca si steward si mai nou se pune accent pe baieti pentru simplul fapt ca inspira incredere pasagerilor. In caz de ceva cum te ajuta o fata si cum te ajuta un baiat, este o diferenta si pe asta se bazeaza mai nou. |
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 15:39 | |
| Eu ți-am spus ce văd pe stradă, n-am acces la documentele interne Ryanair. Ar fi interesant de explicat cum ”pun accent” fără să fie acuzați de discriminare. Și sunt nerăbdător să aflu că o companie de mărimea Ryanair are angajați mai mulți băieți decât fete drept ”cabin crew”. Ar fi o premieră mondială Cum te ajută un băiat mai bine decât o fată, în caz de emergency te duce în brațe să te arunce pe toboganul de evacuare? - Adrian78 a scris:
- ele castiga 2000e pe luna
Ryanair Employee Reviews http://www.indeed.co.uk/cmp/Ryanair/reviews Hard work, low pay, fear culture, but good for CV"remember you only get paid for your block hours and theres no guarantee of work. One month I got paid Ł300, I would say the average for the first year was about Ł1,200, however where I was living the cost of living was very cheap, and the salary will increase the longer you work there"
O medie lunară de 1.200 de lire înseamnă vreo 1.500 de euro. Marele avantaj de a lucra la o companie low-cost e că pot ajunge să lucreze la companii serioase mult mai ușor decât dacă ar aplica de la zero. "You work many hours for free. When you are on the ground you are not paid, if there is a strike and you are on the ground for hours with unhappy passengers you still have to work but you are not paid for this. Turnarounds are not paid yet you do the cleaning and security checks, boarding and disembarking, helping with luggage and sitting passengers down, you are not paid for this hard work. You also have to report to work one hour before you actually start, you have briefing and security checks on the plain for free again"
"i am only getting payed for the time that i am actually flying when most of the times when i am operating 4 flights in a day the flying time is less than half of the actual time i am working" |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 20:07 | |
| - Warrington a scris:
- Într-o țară UE nu poți obstrucționa activitatea unui operator de transport aerian pentru că vrei tu să sprijini un operator feroviar de stat. Asta se putea face pe vremea lui Ceaușescu, într-o țară UE nu se poate face. Rolul unui stat modern e să asigure libera concurență, nu să păstreze monopolul CFR. Banii care se îngroapă la CFR sunt banii întregii națiuni, nu aduce primul ministru un sac cu bani de-acasă.
80 de lei e cam puțin, dar probabil e preț promoțional, va mai crește după ce se obișnuiesc oamenii să meargă cu avionul între Iași, Cluj și Timișoara. Într-o ţară normală nu ai voie să faci dumping (că asta fac operatorii low-cost la noi). La noi Dumnezeu cu mila, că BlueAir e înregistrat în Belgia (Maxi Tour), WizzAir e în Ungaria şi Ucraina, Ryanair e în Irlanda... Pe când un operator cu sediul în Germania nu îşi permite să vândă sub preţ. _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 20:27 | |
| - Dr2005 a scris:
- Într-o ţară normală nu ai voie să faci dumping ... Pe când un operator cu sediul în Germania nu îşi permite să vândă sub preţ.
Asta e diferența între o economie de piață liberă și o economie de piață ”coordonată”, așa cum pretinde Germania că practică. În economia de piață liberă nu e treaba nimănui la ce preț vinzi tu, iar cine încearcă să facă dumping are toate șansele să dea faliment. Excesul de reglementare scade concurența și este împotriva intereselor consumatorului. Dacă tu, ca român, ai ocazia să mergi cu 10 euro de la Timișoara la Berlin, cu ce te deranjează dacă Ryanair, companie irlandeză, face dumping? N-are decât să dea faliment. Până atunci tu, ca român, primești cadou diferența de cost (probabil vreo 20-25 de euro) din partea companiei irlandeze. Ce e rău în asta? Interesul tău, în calitate de consumator, e să plătești cel mai mic preț posibil. Când Ryanair se duce la Boeing și comandă 140 de avioane deodată, obține un preț nemaivăzut. Așa ajunge să aibă bani pentru dumping. Adică tu, ca român, primești o parte din cadoul pe care Boeing i-l face lui Ryanair. Cu ce te deranjează asta? Richard Branson a avut o experiență foarte instructivă la capitolul ăsta: era după 11 septembrie și toată aviația de pasageri era în criză, la nivel mondial. Și s-a gândit el să instaleze sisteme audio-video pentru toate scaunele, inclusiv la clasa economic, ca să atragă mai mulți pasageri.
Ultima editare efectuata de catre Warrington in Mar 04 Oct 2016, 20:39, editata de 2 ori |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 20:34 | |
| - Warrington a scris:
- Dr2005 a scris:
- Într-o ţară normală nu ai voie să faci dumping ... Pe când un operator cu sediul în Germania nu îşi permite să vândă sub preţ.
Asta e diferența între o economie de piață liberă și o economie de piață ”coordonată”, așa cum pretinde Germania că practică. În economia de piață liberă nu e treaba nimănui la ce preț vinzi tu, iar cine încearcă să facă dumping are toate șansele să dea faliment.
Excesul de reglementare scade concurența și este împotriva intereselor consumatorului. Dacă tu, ca român, ai ocazia să mergi cu 10 euro de la Timișoara la Berlin, cu ce te deranjează dacă Ryanair, companie irlandeză, face dumping? N-are decât să dea faliment. Până atunci tu, ca român, primești cadou diferența de cost (probabil vreo 20-25 de euro) din partea companiei irlandeze. Ce e rău în asta? Interesul tău, în calitate de consumator, e să plătești cel mai mic preț posibil. Si vin iar cu intrebarea, ca tot caut tarife de economie de piata,de ce un german nu are si el sansa sau ocazia sa calatoreasca mai ieftin ca noi sa zicem intre Berlin si Zurich?Adica el este nevoit sa se urce in trenul ala scump o viata intreaga? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 20:44 | |
| Neamţul nu îţi vinde sub preţul pieţei. În plus, salariul unui neamţ e mai mare decât al unui român, deci ce rost are ca cineva să vândă bilete de 10 euro, când ştie că majoritatea pasagerilor poate plăti lejer 50 - 60 euro? _________________ :TTT:
|
| | | Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 20:46 | |
| - ciprian71 a scris:
- de ce un german nu are si el sansa sau ocazia sa calatoreasca mai ieftin ca noi sa zicem intre Berlin si Zurich?Adica el este nevoit sa se urce in trenul ala scump o viata intreaga?
Pentru că orice produs sau serviciu trebuie vândut la cel mai mare preț la care se poate vinde. Dacă există destui clienți pentru Air Berlin, Lufthansa sau Swiss, prețul minim o să fie 100 de euro, iar o companie ca Ryanair n-o să se ducă să opereze acolo. Pentru că neamțul cu bani n-o să dea 10 euro la Ryanair, o să dea tot 100 de euro la Lufthansa, iar elvețianul cu bani o să dea 100 de euro la Swiss. Românul n-are de unde să dea 200 de euro la Tarom pentru Timișoara - Berlin, așa că merge cu Ryanair. Ce e greșit aici? |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 20:49 | |
| - Dr2005 a scris:
- Neamţul nu îţi vinde sub preţul pieţei. În plus, salariul unui neamţ e mai mare decât al unui român, deci ce rost are ca cineva să vândă bilete de 10 euro, când ştie că majoritatea pasagerilor poate plăti lejer 50 - 60 euro?
In cazul de fata 107 euro cel mai mic pret in caz ca stiu ca fac deplasarea cu 3 zile inainte.Cursa dureaza 1h, 25 min., cu trenul parcurge aceeasi ruta cu ICE in 8h.10 min. cu doar 69 euro. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Mar 04 Oct 2016, 20:54 | |
| Pare nesigur competitia.Adica ne vom trezi ca Ryanair se retrage si noi ramanem cu o companie cu traditie pusa pe butuci la care a contribuit si compania aeriana . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |