|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+54Warrington laurentzu aris86 Razvan Tudor ciprian71 Petre_IFTE bubu ets2oltromânia spiderpc baiazid DAS 2011 alex1987 neluadi cristi ar Luna DPS cardinal Rarau sytrus Adisoft1991s razvan - trenuri AeroX bobi florin.lifticariu Spartan1948 apmatei DUAL vatmanul Vitosa 92Dragos alex.barac.5 kristi kkk mielutu zburator lifetec ldh80 mureseanu_976 IonutCFR2009 Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL sorinache96 marius664 cristy79 NicuS TudorVD alliens 19jimmy84 Katalyn Adirmvl LanceR dan tm alex.alexus.tm Adrian78 Dr2005 Nesebar 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 14 Sept 2016, 22:21 | |
| Fiindcă am tot zis de Dr. Taberei, să vedem câteva exemple de timpi de mers determinaţi experimental, pentru ajungere la aeroport până în ora 6:
- taxi: 50min, 40 lei - 41 + 449: 1h08min + 7 min pe jos, 2,8 lei - N116 + 783: 1h40min + 20 min pe jos de la staţia Braşov la Piaţa Sergiu Celibidache, 4,8 lei - bicicletă: 1 oră fix, 0 lei, dar nu o pot lua în avion (dar am făcut drumul experimental, ca să văd cât durează) - taxi până la Piaţa Presei + 783 de acolo (sau invers): 18,5 - 20 lei (în funcţie de ce bacşiş las taximetristului)
De regulă merg pe varianta 2 la dus (în caz extrem 3 dacă avionul e prea devreme) şi pe ultima variantă la întors. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 14 Sept 2016, 23:16 | |
| |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 14 Sept 2016, 23:54 | |
| El oricum are ceva contra transportului aerian , un fel de bau-bau al deplasarii, insa considera Malaxa reincarnata minunea secolului...poate daca TAROM v-a reinvia niste Tupolevuri de prin anii 60 atunci.... |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 15 Sept 2016, 00:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- Fiindcă am tot zis de Dr. Taberei, să vedem câteva exemple de timpi de mers determinaţi experimental, pentru ajungere la aeroport până în ora 6:
. Dar sa zicem ca locuiesc in Otopeni, atunci ar mai avea rost sa platesc 40 lei pana la gara sa fac peste 15 ore pana la Timisoara???....Si daca vrei sa-ti dau exemplul personal eu am prieteni care ma duc pana la aeroport, deci nu stau nici dupa autobuz sau taxi, ma costa doar o pizza si-o bere pe care oricum o bem impreuna...si ca mine sunt multi care au asemenea prieteni sau pe cineva din familie care ii duce si ii ia de la aeroport.Si astfel nu sunt obligat sa fac 14 ore in loc de 3 cu tot cu transport si checking si cam la aceiasi bani...
Ultima editare efectuata de catre marius664 in Joi 15 Sept 2016, 01:20, editata de 1 ori |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 15 Sept 2016, 01:04 | |
| Vezi că dacă n-ai bulan până la gară poți să dai taxiului și 35 de lei, mie atât mi-a cerut un imbecil ca să mă lase în Militari. I-am amintit că și cu bacșiș e doar 15 lei cursa, dar el nu, că nu mai prind... ce să vezi, am prins unul după care m-a luat legal, i-am lăsat 5 lei că era băiat caterincos și m-a dus repede și corect. Am o prietenă care s-a săturat să stea la 1641 (n-o înțeleg, trenul ăla chiar e foarte ok) și a mers cu avionul; a dus-o ta-su la Cluj la aeroport (Baia Mare - Cluj cu mașina), de-acolo a luat avionul (check-in online și în 45 de minute era deja la bord) și a făcut în total cam 6 ore. Față de 12. Bine și prețul a fost dublu. Acum are mașina personală, adică nu a părinților sau ceva, și numai cu aia vine, că cică ce-i mai trebuie ei țigănie la tren... Asta într-un tren foarte ok care are ore perfecte de mers și n-are obiceiurile lui 73-2, să întârzie 1382109371 de ore.
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 15 Sept 2016, 09:32 | |
| Daca iti faci toate formalitatile la agentie, poti ajunge inainte de plecarea avionului si cu 30-40 minute! Din centrul Iasului si pana la aeroport, nu faci mai mult de 20 minute cu autobuzul iar cu taxiul 10 minute.Sa recapitulam:
-20 minute drumul din centru la aeroport; din casa sa zicem ca pleci cu 90 minute inainte -50 minute drumul de la Iasi la Bucuresti -de la aeroport in centrul Bucurestiului- 45 minute
total 185 minute, hai 3 ore jumate.
deci totul se rezuma la jumate. prefer sa merg cu avionul , decat sa fac cu trenul 7 ore! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 15 Sept 2016, 16:04 | |
| CFR CALATORI si restul firmelor ar putea castiga ceva pasageri din cauza circulatiei ingreunate pe drumurile nationale si pe centurile oraselor.
Greva transportatorilor datorata asigurarilor RCA va mai continua. |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Discutii generale despre transport II Joi 15 Sept 2016, 16:55 | |
| Pentru ca CFR sa se dezvolte, trebuiesc investitii masive in reabilitarea culoarului IV,repararea rapida a liniilor principale si deschiderea retelelor secundare.Asta inseamna scurtarea timpului intre punctul A si B.(vezi Brasov-Bucuresti-Constanta, trenuri mai multe si cu grad de ocupare ridicat).Apoi vagoane modernizate, nu neaparat altele noi si nu in ultimul rand curatenia.Numai atunci putem vorbi de noi trenuri de zi, caci cele de noapte sunt suficiente.Lupta se duce cu microbuzele si cu auto individual iar daca nu se intampla nimic, CFR va mai avea un concurent puternic, avionul low cost ce putem spune atunci ca,, am pierdut si ultimul tren''.Nu cere nimeni TGV, dar o viteza si un confort se poate aduce in aceasta companie.O posibilitate pentru inceput daca tinem sa avem si tren de mare viteza, ar fi posibil pe relatia Bucuresti - via Sighisoara- Budapesta - Wiena cu un RJ-OBB cu conditia sa fie linia reabilitata.Dupa un scurt calcul se poate parcurge aceasta ruta in numai 15 ore.Un tarif special in care sa fie inclus o bautura, un sanwice, cred ca vorbim de un trasport civilizat. Avand in vedere ca epoca navetistilor la fabrici si uzine a apus de mult,trasportul feroviar ar mai putea musca,un numar de pasageri prin atragerea de turisti straini.Pare neobisnuit insa trenurile de rang IC sau D, EN.se bazeaza si pe turisti in special de alte continente cat si pe cei din tarile nordice.Romania duce lipsa de turisti straini, sunt dar sunt inca foarte putini.Avand infrastructura la indemana, turistii isi pot planui cu usurinta ce ar putea vizita sa zicem in 3-5 zile.Tin minte ca in 2010 am fost in Elvetia sa merg la Zermatt si sa urc pana la poalele vf. Matterhorn.M-am intalnit cu un japonez, 2 americani si un australian.Eu am avut ocazia sa vorbesc cu japonezul, ce si-a propus sa vada acest munte si cateva statiuni din zona.Avion direct pana la Zurich si de acolo numai cu trenul.Toate trenurile internationale sunt pline de astfel de turisti ce ajung cu avionul si se plimba peste tot cu trenul.Fenomenul este pana la Budapesta.Dar el poate fi dezvoltat si in Romania cu conditia sa fie trenuri,timp scurt intre marile orase si curatenie.Din pacate trebuie sa ne obisnuim ca este una din oportunitati, ce pare greu de acceptat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 16 Sept 2016, 12:21 | |
| - Kapпaтй a scris:
- 783 circula zi si noapte iar 3,5 lei nu cred ca e un capat de tara, dar la cat esti tu de zgarcit e de inteles ca 2 lei e o caciula de bani.
Când munceşti pentru bani, şi 50 de bani îi dai greu. Dacă plăteşte mama/tata/angajatorul, atunci poţi să mergi bine mersi cu rechinii cu maşini galbene, cu 200 lei te duc ăia de oriunde din Bucureşti până la aeroport. Dar când mergi în interesul serviciului şi nu ţi se decontează transportul Bucureşti - Otopeni şi retur (iar cu taxiul depăşeşti chiar şi diurna)... În plus, la ora la care aveam nevoie, primul autobuz era 449. De ce să aştept încă o jumătate de oră după 783? Ieri mi-a întârziat avionul, în loc de 22:40 a aterizat la 23:05. Deci s-a dus 780ul de la 23:10, s-a dus 783-ul de la 23:15. Bun, mergem la taxi... de unde taxi, numai rechini cu 3,5 lei pe km, iar la aparate timpul de aşteptare de minim 25 minute. M-am dus iar la autobuz, am luat 783 de la 23:45... şi am zis că decât să ajung la Unirii la 0:25 şi să stau până la 0:50 după N116, să iau un taxi de la Piaţa Presei. Şi ia taxiul de unde nu-i... niciun taxi acolo, am sunat şi nici nu răspundeau, doar Meridian a răspuns şi dispecera mi-a comunicat sec ,,N-am, îmi pare rău" şi a închis. Am mers pe jos până la Piaţa Domenii, de unde am găsit un taxi (tot Meridian... dar prea leneş să se deplaseze la comandă 2 km). Ăsta este transportul local din Bucureşti... de kkt! - bobi a scris:
- -20 minute drumul din centru la aeroport;
Dar timpul pierdut în staţiile de autobuz îl pui la socoteală? La Otopeni poţi sta lejer 40 minute după un 783. Invers, dacă pleci din Bucureşti, în mod sigur 50 sau cum se cheamă autobuzul din Iaşi nu va pleca fix după ce ajungi tu în staţie. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 16 Sept 2016, 12:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- 783 circula zi si noapte iar 3,5 lei nu cred ca e un capat de tara, dar la cat esti tu de zgarcit e de inteles ca 2 lei e o caciula de bani.
Când munceşti pentru bani, şi 50 de bani îi dai greu. Dacă plăteşte mama/tata/angajatorul, atunci poţi să mergi bine mersi cu rechinii cu maşini galbene, cu 200 lei te duc ăia de oriunde din Bucureşti până la aeroport. Dar când mergi în interesul serviciului şi nu ţi se decontează transportul Bucureşti - Otopeni şi retur (iar cu taxiul depăşeşti chiar şi diurna)...
În plus, la ora la care aveam nevoie, primul autobuz era 449. De ce să aştept încă o jumătate de oră după 783?
Ieri mi-a întârziat avionul, în loc de 22:40 a aterizat la 23:05. Deci s-a dus 780ul de la 23:10, s-a dus 783-ul de la 23:15. Bun, mergem la taxi... de unde taxi, numai rechini cu 3,5 lei pe km, iar la aparate timpul de aşteptare de minim 25 minute. M-am dus iar la autobuz, am luat 783 de la 23:45... şi am zis că decât să ajung la Unirii la 0:25 şi să stau până la 0:50 după N116, să iau un taxi de la Piaţa Presei. Şi ia taxiul de unde nu-i... niciun taxi acolo, am sunat şi nici nu răspundeau, doar Meridian a răspuns şi dispecera mi-a comunicat sec ,,N-am, îmi pare rău" şi a închis. Am mers pe jos până la Piaţa Domenii, de unde am găsit un taxi (tot Meridian... dar prea leneş să se deplaseze la comandă 2 km). Ăsta este transportul local din Bucureşti... de kkt!
- bobi a scris:
- -20 minute drumul din centru la aeroport;
Dar timpul pierdut în staţiile de autobuz îl pui la socoteală? La Otopeni poţi sta lejer 40 minute după un 783. Invers, dacă pleci din Bucureşti, în mod sigur 50 sau cum se cheamă autobuzul din Iaşi nu va pleca fix după ce ajungi tu în staţie. Cu taxi , nu dai mai mult de 12-15 lei din centru la aeroport, iar daca sunt 2 pasageri care calatoresc, e chiar ieftin din toate punctele de vedere. La Otopeni am stat fix 5 minute de fiecare data, iar la Victoriei cam tot atat. Iar pentru litoralul romanesc, am sa optez tot pentru avion;cu siguranta dubarii vor profita si vor asigura legaturi directe intre aeroport si statiuni. Cand o sa se revina asupra lui 1962/1961 , in sensul prelungirii in sezon la Mangalia, evitarii rebrusarii in Faurei si punerea in compunerea a macar 2 cusete si un dormit, pentru evitarea balamucului la achizitionarea de bilete la aceste vagoane, am sa ma indrept spre tren si totodata am sa reincep reclama la el.Pana atunci, reclama agresiva pentru avion! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 16 Sept 2016, 12:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- 783 circula zi si noapte iar 3,5 lei nu cred ca e un capat de tara, dar la cat esti tu de zgarcit e de inteles ca 2 lei e o caciula de bani.
Când munceşti pentru bani, şi 50 de bani îi dai greu. Dacă plăteşte mama/tata/angajatorul, atunci poţi să mergi bine mersi cu rechinii cu maşini galbene, cu 200 lei te duc ăia de oriunde din Bucureşti până la aeroport. Dar când mergi în interesul serviciului şi nu ţi se decontează transportul Bucureşti - Otopeni şi retur (iar cu taxiul depăşeşti chiar şi diurna)...
În plus, la ora la care aveam nevoie, primul autobuz era 449. De ce să aştept încă o jumătate de oră după 783?
Ieri mi-a întârziat avionul, în loc de 22:40 a aterizat la 23:05. Deci s-a dus 780ul de la 23:10, s-a dus 783-ul de la 23:15. Bun, mergem la taxi... de unde taxi, numai rechini cu 3,5 lei pe km, iar la aparate timpul de aşteptare de minim 25 minute. M-am dus iar la autobuz, am luat 783 de la 23:45... şi am zis că decât să ajung la Unirii la 0:25 şi să stau până la 0:50 după N116, să iau un taxi de la Piaţa Presei. Şi ia taxiul de unde nu-i... niciun taxi acolo, am sunat şi nici nu răspundeau, doar Meridian a răspuns şi dispecera mi-a comunicat sec ,,N-am, îmi pare rău" şi a închis. Am mers pe jos până la Piaţa Domenii, de unde am găsit un taxi (tot Meridian... dar prea leneş să se deplaseze la comandă 2 km). Ăsta este transportul local din Bucureşti... de kkt! Eu chiar nu ma plang de transportuld e noapte de la RATB, stiu ca vine la ora x ma duc in statie cu 5-10 minute inainte iar pentru aeroport am folosit mereu 783 iar azi ma duc cu 780 ca plec de la gara, tu poate te grabesti de faci atatea eschibitii non-sens si in final mai rau te complici dar sunt oameni care se complica fara sa realizeze ca se complica. Nu vad ce era asa greu sa stai in acel 783 si apoi sa iei N 116, ce ai facut tu ai mers i pe jos, ai platit si mai mult si nu ai realizat nimic in fond.[/quote] |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 16 Sept 2016, 14:59 | |
| Incepand de astazi 16.09.2016, numarul zborurilor de la Iasi la Otopeni ( Bucuresti) creste la 8/zi dintre care 5 cu Tarom si 3 cu Blue Air. La cat fac trenurile pe ruta aceasta , nu este de mirare si cred ca cat de curand vor ajunge la 10 daca mai marii CFR-ului nu iau masuri . Nu este posibil ca de la 6 la 14,30 sa nu fie nici un tren spre Bucuresti.Pe vremuri era un tren la 11 ,30 si mergea foarte plin. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 16 Sept 2016, 17:26 | |
| - bobi a scris:
- Incepand de astazi 16.09.2016, numarul zborurilor de la Iasi la Otopeni ( Bucuresti) creste la 8/zi dintre care 5 cu Tarom si 3 cu Blue Air.
La cat fac trenurile pe ruta aceasta , nu este de mirare si cred ca cat de curand vor ajunge la 10 daca mai marii CFR-ului nu iau masuri . Nu este posibil ca de la 6 la 14,30 sa nu fie nici un tren spre Bucuresti.Pe vremuri era un tren la 11 ,30 si mergea foarte plin. Situatia similara la Timisoara. Numarul de curse zilnice creste permanent, inca o dovada ca exista suficienti oameni care calatoresc pe lunga distanta, din oras si din zona. Si din Timisoara nu ai tren deloc intre 5:30 si 14:00 spre Bucuresti. Si pe M900 a existat un tren TM-GDN la ora 11, care un timp a circulat prin Pitesti. Apoi a revenit la ruta clasica prin Rosiori si ulterior evident a fost suprimat. Daca cineva vrea sa vada o jumatate de tara este si IR 1622 la ora 8, si face 13 ore prin Sibiu si Brasov. Asa ca situatia din Iasi se copiaza la Timisoara, se regaseste si la Cluj. Si iata cu trenul pierde in mod continuu toate bataliile cu transportul aviatic. Asta pe langa meciul gata pierdut cu auto. Iar cei responsabili se uita la teren si ridica din umeri, ca nu au idee ce sa faca. |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 16 Sept 2016, 20:23 | |
| Ce sa faca cei de la CFR daca dupa 1998 a fost DESTRUCTURAT ! Lucratori putini, media de varsta 48 de ani, politici de viitor zero, toti isi fac calcule cat mai au pana la pensie. Peste tot in lume calea ferata este sustinuta de stat, exista si management performant. La noi este mai usor sa lasi transportul de persoane pe seama dubelor, avioanelor si masinilor personale ca acestea nu cer subventii. Iar de marfa ce sa mai vorbim cand numarul fabricilor s-a redus semnificativ. Trebuie foarte multi bani si firme constructoare serioase pentru a mai salva macar liniile importante. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 16 Sept 2016, 20:35 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ăsta este transportul local din Bucureşti... de kkt!
Foarte de acord, dar mai zic o data: Uber si/sau Clever Taxi. Hai ca la Clever ajungi tot la taximetristi melteni, dar macar sunt de la mai multe companii si ai mai multe sanse sa prinzi unul. Eu personal asa fac cand ajung in Gara de Nord/Otopeni si nu prind transport public: Clever Taxi si trec rapid pe langa cei care stau la automate. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |