|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+54Warrington laurentzu aris86 Razvan Tudor ciprian71 Petre_IFTE bubu ets2oltromânia spiderpc baiazid DAS 2011 alex1987 neluadi cristi ar Luna DPS cardinal Rarau sytrus Adisoft1991s razvan - trenuri AeroX bobi florin.lifticariu Spartan1948 apmatei DUAL vatmanul Vitosa 92Dragos alex.barac.5 kristi kkk mielutu zburator lifetec ldh80 mureseanu_976 IonutCFR2009 Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL sorinache96 marius664 cristy79 NicuS TudorVD alliens 19jimmy84 Katalyn Adirmvl LanceR dan tm alex.alexus.tm Adrian78 Dr2005 Nesebar 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 06 Sept 2016, 15:13 | |
| El nu stie dar ii place sa citeze, sa iasa in evidenta doar doar ajunge el nr. 1 si poate il remarca cineva. In fine, cert e ca daca am zis ca are CT locomotiva DA nu m-am referit strict la statie sau remiza, are Medgidia deci exista in Regionala si nu e un capat de tara sa stea in gara la CT cum sta si acum tot anul sa asigure tractiunea lui 1821/1822 la Mangalia. El vorbeste ca asa ii place lui sa fie Gigel contra la orice si cum nu se simte bine pana nu vede lumea ca schimba 7 trenuri din A in B nu se lasa. Bun, 1821/1822 circula in compunerea mentionata de Katalyn tot timpul anului si cuseta+dormitorul se ataseaza in Bucuresti dar sunt zile cand lumea vine la vagoanele clasa din CT iar in Bucuresti urca in Cuseta/Dormitor, sau invers pe retur coboara din pat la Bucuresti si urca in vagoanele clasa pentru continuarea drumului, NU este corect si normal, MACAR o cuseta trebuia sa fie prezenta in compunerea trenului pe toata distanta!
Cert e ca daca vrei sa mearga bine treaba sa ai clienti multumiti NU le pui bete in roate ci din contra le asiguri legaturi bune, daca nu te intereseaza atunci obligi lumea sa urce si sa coboare de se satura si nu mai vine nimeni la tren lucru pe care stimabilul nr. 1 nu il va intelege in vecii vecilor amin. |
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5106 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 06 Sept 2016, 15:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Depinde ce orar vor avea acele curse. Dacă vor sosi la ora 22 deja nu va mai exista transport
Cel putin zborul de Oradea are orele de plecare si sosire foarte bune, atat la Oradea cat si la Constanta. Zbor 0B477: Constanța 13:00 - 14:15 Oradea Zbor 0B478: Oradea 14:45 - 16:00 Constanța |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 06 Sept 2016, 16:16 | |
| Se intampla ce trebuia sa fie de 10 ani in Romania. Orasele mari aflate la 4-700 km. departare sa aiba legatura aeriana. A fost de ajuns sa se destepte unii, de acum efectul se va multiplica. Desi sunt pasionat feroviar, consider ca nici o linie de mare viteza si nici o autostrada nu poate concura cu avionul. Cu mult mai putini bani se pot moderniza o parte dintre cele 17 aeroporturi ( nu-si au rostul 2 aeroporturi apropiate Arad-Timisoara, sau Baia Mare-Satu Mare ) si construi altele de ex. Galati, Brasov. Pentru clasa medie si business, avionul este o mare oportunitate. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 06 Sept 2016, 16:41 | |
| Din 2017 se introduce si Iasi-Constanta;nu se stie cu exactitate, de cand; sunt discutii daca sa inceapa din aprilie( odata cu Pastele) sau de pe 1 iunie.
• Constanţa 10.00 – Iaşi 10.45
• Iaşi 11.15 – Constanţa 12.00 „Preţurile încep de la 90 de lei. Tariful include un sandviş „Este o veste foarte bună. Zborul Iaşi-Constanţa va fi introdus în programul de vară. Nu ştim încă dacă e vorba de aprilie sau de momentul când începe sezonul estival”, a spus Marius Bodea, preşedintele Consiliului de Administraţie al Aeroportului Iaşi. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mar 06 Sept 2016, 18:26 | |
| Cred ca va avea curse si TAROM si din anul 2018, vor fi curse zilnice catre Constanta din Iasi, Cluj, Oradea, Timisoara.
Sa nu ne miram daca vor aparea si Craiova - Constanta sau Bacau - Constanta avand in vedere ce lent circula trenurile.
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 07 Sept 2016, 00:49 | |
| Preturile alea sint cele mai mici. Deci pentru prima serie de bilete, nu pentru toate. Prin urmare, cine se va trezi de dimineata va ajunge departe mai rapid. Restul, dupa cum le va conveni, vor merge cu avionul al preturi mari sau cu trenul la preturi nu tocmai mici. Daca nu ma insel la cuseta se dau repede biletele, prin urmare pentru unii calatori ai CFR s-ar putea sa fie buna vestea asta, in felul asta putandu-si gasi bilete la C sau D mai usor. Tineti cont ca din Cluj sint doua curse pe saptamana, deci nu cred ca va pierde foarte multi calatori CFR-ul. Ce ma surprinde e ca poti lua peste 40 de kile de bagaj la preturile astea. Sa vedem si cat va tine smecheria. Cat despre trenurile din Iasi, Craiova, Bacau pana la Constanta, daca faci calculul cu timpul si banii nu cred ca renteaza. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 07 Sept 2016, 15:30 | |
| In sfarsit se da drumul la tramvaie si pe linia 102 din Ploiesti. Lucrarea a fost terminata acum 3 luni de zile dar din lipsa de tramvaie nu au reluat circulatia, momentan sunt 24 tramvaie apte de drum si inca 4 in curs de refacere ( bandaje sau vopsire )
Joi 15 septembrie se reia circulatia tramvaielor pe linia 102. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 07 Sept 2016, 18:43 | |
| Poate de data asta profilează corect roţile, cu profil de uzură, nu cu profil conic. În ultima vreme au fost culmea prostiei cei de la Ploieşti... au avut profil conic, s-a uzat, ajungând la forma profilului de uzură, când uzura se stabilizează... după care le-au profilat iar cu profil conic! Normal că după câteva operaţiuni din astea au avut nevoie de bandaje noi. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Mier 07 Sept 2016, 18:52 | |
| Nu ma pricep la partea tehnica spun doar sa nu mai prind ca pe 101 ca patineaza in draci. Sa vedem daca vatmanitele se intorc acum la tramvaie, azi am mers cu una pe un Bmc conducea de 1.000 ori mai bine ca un barbat basca si cu ochelari de soare. Am cateva soferite care in perioada cat nu au mers tramvaiele le-au dat pe Bmc-uri cum am spus conduc mai bine decat unii barbati.
Trebuie sa ies intr-o zi pe teren ca tramvaiul desi va merge pe linie noua va fi mult mai lent decat autobuzul, cu hidramatul in 12-13 minute se facea tot traseul cu toate statile si stopurile cu tramvaiul va fi 18-20 minute. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 08 Sept 2016, 10:57 | |
| http://www.voceavalcii.ro/38538-breaking-news-transportul-in-comun-din-valcea-in-aer-matdan-a-ramas-fara-licenta.html
Situaţie fără precendent în judeţul Vâlcea. Transportul în comun din judeţul Vâlcea a rămas în aer, după ce firmei MATDAN i-a fost suspendată licenţa pentru 30 de zile. Aceeaşi situaţie este şi în judeţele Argeş şi Olt, unde Matdan efectua curse. Practic, acum cu câteva zile înainte de începerea anului şcolar, navetiştii rămân cu abonamentele plătite şi cu ochii în soare.
Firma Matdan a fost descoperită de ISCTR pe o cursă interjudeţeană Vâlcea - Olt cu nereguli, primind o amendă şi o sancţiune care presupune suspendarea licenţei pe firmă pentru 30 de zile. ISCTR nu anunţă nicio instituţie din judeţul Vâlcea despre situaţia creată, Consiliul Judeţean Vâlcea şi Instituţia prefectului aflând de la transportator despre situaţia creată.
În cazul în care ministerul Transportului nu emite o ordonanţă sau ceva de acest gen, cum a mai hotărât şi în alte cazuri că provizoriu până se soluţionează în instanţă (Matdan a contestat în instanţă) ca Matdan să efectueze transportul în continuare sau o altă firmă, transportul în comun din judeţ (20 de trasee din Vâlcea, printre care şi cel mai aglomerat Râmnicu Vâlcea - Drăgăşani) este în pericol. Nu are cine să îl mai execute.
Consiliul judeţean Vâlcea a înştiinţat ISCTR la Bucureşti, Ministerul Transportului, inclusiv icepremierului Dâncu. "Este o situaţie excepţională despre care am fost anunţaţi de transportator. Solicit instituţiilor abilitate ale statului să rezolve urgent această problemă pentru că începe şcoală,a vem navetişti şi este inadmisibil să ne batem joc de oameni. Trebuie să se găsească o soluţie pentru ca oamenii să nu rămână pe jos", susţine preşedintele CJ Vâlcea, Constantin Rădulescu.
Daca nu ma insel si Antares a ramas fara licenta sau asa ceva si in felul asta a pierdut dreptul de a efectua curse pe ruta R. Valcea - Dragasani: http://www.voceavalcii.ro/6248-antares-este-din-nou-pe-traseul-rm-valcea-dragasani.html http://ziaruldevalcea.ro/2015/12/16/cedo-a-decis-antares-revine-pe-traseul-ramnicu-valcea-dragasani-statul-roman-va-plati-despagubiri-de-milioane-de-euro/ |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 08 Sept 2016, 11:55 | |
| Daca ar exista vointa politica (si presupunând prin absurd ca in Romania ar putea exista vreodata un guvern si parlament care sa nu fie corupt), si legislatia ar permite (sau daca este cazul modificata legislatia), cateva masuri, pentru sustinerea si dezvoltarea transportului feroviar ar fi
1. Autoritatea Rutiera Romana (ARR-ul) sa NU mai dea absolut nici un fel de licenta pentru transport auto interurban de calatori, pe rute paralele sau unde exista cai ferate!
Legal pentru aceasta probabil ar trebui modificata si legislatia, sau data o ordonanta de urgenta a guvernului!
Licente pentru transport interurban auto de calatori ar trebui acordate strict numai acolo unde nu exista cai ferate, sau pe trasee care sa lege satele si comunele de orasul sau statia CFR cea mai apropiata.
2. Reorganizata complet activitatea CFR-SA (Infrastructura) prin
-Desfiintarea tuturor societatilor desprinse din CFR-SA (SC Electrificare, SC Intretinerea Mecanica a Caii, SC Telecomunicatii, etc), si re-înglobarea acestora in CFR-SA, prin reinfiintarea in cadrul CFR-SA a organizarii care exista in 1990 ( Divizia linii care sa preia atributiile SC intretinere mecanica a caii, Divizia Instalatii care sa preia si atributiile SC Electrificare si SC Telecomunicatii, Divizia Patrimoniu, Directia Miscare-Comercial, etc).
In acest fel s-ar elimina birocratia existenta si generata de sefii, directorii, consiliile de administratie, etc, existenta la nivelul fiecarei din companiile desprinse din CFR-SA.
3. Pe cat posibil, toate lucrarile de intretinere, reparatii, revizii la liniile, instalatii SCB, IFTE, TTR, cladiri, etc, apartinand CFR-SA sa se faca in regie proprie, fara a se mai apela la vreo firma privata.
In acest fel, s-ar elimina o cauza majora a coruptiei din sistemul feroviar- contractele incheiate de diversi directori sau sefi ai CFR-SA cu firme private, pentru lucrari la infrastructura feroviara!
Decat CFR-SA sa dea bani la firme private (de multe ori cu mult peste pretul real), pentru lucrari la infrastructura feroviara, mai degraba ar folosi acesti bani pentru achizitionarea de utilaje si echipamente noi pentru lucrari la infrastructura feroviara, cu care sa-si doteze propriile sectii si districte de linii.
4. In cazul sectiilor inchiriate la gestionari privati de infrastructura feroviara, cateva masuri care ar stimula acei gestionari privati de infrastructura feroviara sa investeasca in infrastructura liniilor si instalatiilor
-Daca un gestionar privat de infrastructura feroviara investeste semnificativ in infrastructura liniei pe care a inchiriat-o (cum a facut de exemplul TFG pe linie 801), atunci contractul de inchiriere sa fie prelungit automat, pentru o perioada mai mare (de 10 ani sa zicem). -Sa se acorde acelui gestionar de infrastructura feroviara anumite inlesniri fiscale -Daca acel gestionar privat de infrastructura feroviara importa piese, componente de cale, instalatii si alte produse care au legatura directa cu activitatea de exploadare feroviara, inclusiv utilaje pentru intretinerea caii (dar cu conditia ca acestea sa fie produse sau utilaje noi, nu sh), sa beneficieze de scutire de orice taxe vamale (indiferent ca importa acele produse noi din UE sau din spatiul non-UE), dar si de scutire de la plata TUI catre CFR-SA, de la punctul de frontiera, pana la prima statie de pe o linie inchiriata de acel gestionar, pentru transportul acestor piese, materiale sau utilaje de intretinerea caii importate.
5. Alte masuri fiscale,etc, privind sprijinerea transportului feroviar
-Motorina folosita in activitatea de exploadare feroviara sa nu mai fie supusa accizarii (indiferent ca este folosita de un operator de stat sau privat)
-Reorganizat modul de functionarea a AFER. Astfel, AFER ar trebui sa constituie un corp de ingineri in sistemul feroviar, care intradevar sa fie platiti foarte bine , si sa aibă atributia de a certifica daca un echipament, utilaj, material sau material rulant feroviar indeplineste normele de siguranta in transportul feroviar. Dar AFER-ul sa nu mai ia absolut nici o taxa de la operatorii feroviari (indiferent ca sunt de stat sau privati), iar salariile membrilor AFER sa fie platite din bugetul de stat.
-Reorganizat modul de functionare a CENAFER si procesul de instruire a personalului operativ feroviar.
Astfel, la sfarsitul fiecarui an, CENAFER sa solicite o situatia clara din partea tuturor operatorilor feroviari din Romania, prin care acesti operatori sa spuna exact de cat personal operativ au nevoie sa angajeze in perioada imediat urmatoare. Iar pe baza acestei situatii, CENAFER sa scolarizeze strict numai atatea oameni, cat stie sigur ca se pot angaja dupa perioada de scolarizare. Scolarizarea acestora sa se faca absolut gratuit, fara perceperea nici unei taxe.
Apoi prin constructia a cate unui campus (Prevazut cu dormitoare, cantina, gospodarie agricola anexa, club, biblioteca, etc) in fiecare din cele 8 centre de regionala, CENAFER sa asigure gratuit si masa si cazare cursantilor, pe perioada scolarizarii. Costul constructiei a 8 astfel de campusuri nu cred ca nu ar putea fi acoperit din bugetul statului.
Dar la începutul perioadei de scolarizare, sa se incheie un contract intre CENAFER si fiecare cursant, in care sa se specifice obligatia CENAFER de a scolariza, caza si hrani pe perioada scolarizarii , iar apoi de asigurare a locului de munca pentru cursant, dar si obligatia acelui cursant de a se prezenta si a ramane la locul de munca oferit (iar in caz contrar de obligatia cursantului de a achita contravaloarea scolarizarii si cazarii si hranei pe perioada scolarizarii).
Iar pentru acei operatori feroviari, care ar declara catre CENAFER ca au nevoie sa angajeze in perioada imediat urmatoare un numar de X salariati, iar apoi ar refuza sa-i angajeze (dupa terminarea perioadei de scolarizare), sa fie sanctionati financiar.
6. Masuri privind infractiunile de furt de componente din infrastructura feroviara
Aceastea sa fie aspru pedepsite! Orice furt din infrastructura feroviara, a oricarui component (inclusiv surub) sa fie considerat act de terorism si atentat la siguranta nationala (prin modificarea codului penal) si sa fie pedepsit cu inchisoare pe viata, fara posibilitatea eliberarii conditionate.
Pe perioada cercetarii judiciare, suspectii de furturi din infrastructura feroviara sa fie cercetati numai in stare de arest.
Jandarmii sa fie obligati prin lege sa asigure gratuit si paza infrastructurii feroviare, care sa fie considerata o componenta din sistemul de securitate nationala a Romaniei. Toti jandarmii si politistii TF care asigura paza infrastructurii feroviare sa fie inarmati cu munitie de razboi, si sa aibă dreptul sa deschida focul impotriva hotilor de componente feroviare sau din vagoanele de marfa, daca acesti hoti nu stau la somatia regulamentara sau devin agresivi.
Aici o masura utila ar fisi închiderea sau minitorizarea stricta a centrelor de colectare a fierului vechi, pentru ca hotii sa nu mai aiba posibilitatea sa valorifice componentele furate.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 08 Sept 2016, 14:07 | |
| - ldh80 a scris:
- 1. Autoritatea Rutiera Romana (ARR-ul) sa NU mai dea absolut nici un fel de licenta pentru transport auto interurban de calatori, pe rute paralele sau unde exista cai ferate!
Legal pentru aceasta probabil ar trebui modificata si legislatia, sau data o ordonanta de urgenta a guvernului!
Licente pentru transport interurban auto de calatori ar trebui acordate strict numai acolo unde nu exista cai ferate, sau pe trasee care sa lege satele si comunele de orasul sau statia CFR cea mai apropiata. Nu ai cum să faci aşa ceva, e împotriva Tratatului Fundamental al UE (TFUE), nu poţi să obligi oamenii să schimbe 2 mijloace de transport pe distanţe scurte, plus că sunt rute pe care nu prea se justifică tren. - ldh80 a scris:
2. Reorganizata complet activitatea CFR-SA (Infrastructura) prin
-Desfiintarea tuturor societatilor desprinse din CFR-SA (SC Electrificare, SC Intretinerea Mecanica a Caii, SC Telecomunicatii, etc), si re-înglobarea acestora in CFR-SA, prin reinfiintarea in cadrul CFR-SA a organizarii care exista in 1990 ( Divizia linii care sa preia atributiile SC intretinere mecanica a caii, Divizia Instalatii care sa preia si atributiile SC Electrificare si SC Telecomunicatii, Divizia Patrimoniu, Directia Miscare-Comercial, etc).
Telecomunicaţii CFR deja oferă servicii pentru mulţi clienţi, au şi oferte de internet, de exemplu. Ar avea doar de pierdut dacă ar fi reînglobată în CFR. Electrificarea e deja filială a CFR S.A. - ldh80 a scris:
- 3. Pe cat posibil, toate lucrarile de intretinere, reparatii, revizii la liniile, instalatii SCB, IFTE, TTR, cladiri, etc, apartinand CFR-SA sa se faca in regie proprie, fara a se mai apela la vreo firma privata.
De acord, dar ce faci dacă nu ai personal şi utilaje suficiente? Plus că legea te obligă clar să scoţi la licitaţie lucrările peste o anumită valoare. - ldh80 a scris:
- -Daca acel gestionar privat de infrastructura feroviara importa piese, componente de cale, instalatii si alte produse care au legatura directa cu activitatea de exploadare feroviara, inclusiv utilaje pentru intretinerea caii (dar cu conditia ca acestea sa fie produse sau utilaje noi, nu sh), sa beneficieze de scutire de orice taxe vamale (indiferent ca importa acele produse noi din UE sau din spatiul non-UE), dar si de scutire de la plata TUI catre CFR-SA, de la punctul de frontiera, pana la prima statie de pe o linie inchiriata de acel gestionar, pentru transportul acestor piese, materiale sau utilaje de intretinerea caii importate.
Tot ce se importă din UE e fără taxe vamale, iar scutiri de taxe vamale nu mai ai voie să dai (încalci TFUE). Închirierea pe 10 ani ar fi o soluţie mai bună decât cea actuală, chiar dacă nu ar permite investiţii majore, măcar ar permite investiţii de mai mică amploare. - ldh80 a scris:
- -Motorina folosita in activitatea de exploadare feroviara sa nu mai fie supusa accizarii (indiferent ca este folosita de un operator de stat sau privat)
Bănuiesc că te referi la supra-acciza de 7 cenţi/l. E o mare porcărie această taxă, care, culmea, este plătită de transportul feroviar, transportul naval, utilizatorii de motocase, generatoare şi altre echipamente mici pe benzină/motorină, autobuze de transport local şi proprietari de autoturisme... pe când TIRiştilor le este rambursată!!!!! Adică fix cei care distrug drumurile nu o plătesc, în schimb o categorie largă de vehicule care nu văd în viaţa lor un drum CNADNR plătesc în draci. - ldh80 a scris:
- -Reorganizat modul de functionarea a AFER. Astfel, AFER ar trebui sa constituie un corp de ingineri in sistemul feroviar, care intradevar sa fie platiti foarte bine , si sa aibă atributia de a certifica daca un echipament, utilaj, material sau material rulant feroviar indeplineste normele de siguranta in transportul feroviar.
Din păcate, UE ne obligă să liberalizăm certificarea de produse. Deja avem infringement, un proces şi încă unul pe drum pentru asta. - ldh80 a scris:
- Scolarizarea acestora sa se faca absolut gratuit, fara perceperea nici unei taxe.
Şi atunci pe formatori cine-i plăteşte? Sistemul actual mi se pare foarte bun, CENAFER şcolarizează cât i se solicită, cine vrea să îşi şcolarizeze personalul, plăteşte (în avans) cursurile. În plus, dacă eu vreau să fac şcoala de mecanici pe banii mei, de ce să mi se interzică asta? Nu uita că suntem în UE, cursul făcut la Bucureşti e recunoscut şi în Viena, de exemplu. - ldh80 a scris:
- Aceastea sa fie aspru pedepsite! Orice furt din infrastructura feroviara, a oricarui component (inclusiv surub) sa fie considerat act de terorism si atentat la siguranta nationala (prin modificarea codului penal) si sa fie pedepsit cu inchisoare pe viata, fara posibilitatea eliberarii conditionate.
Închisoare pe viaţă pentru un şurub? Hai să fim serioşi... Furturile de la calea ferată sunt pedepsite, problema e că Justiţia nu-şi face treabă şi hoţii scapă pe vicii de procedură, pe condiţii de detenţie neconforme sau pentru că sunt ,,cazuri sociale". Aici trebuie umblat... Îţi spun eu că dacă îi dai 3 ani pentru un şurub şi 5 - 6 ani pentru un cablu de BLA, a doua oară se gândeşte de 3 ori înainte să fure ceva.[/quote] _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 08 Sept 2016, 14:33 | |
| 1. Atunci soliciti renegocierea tratatului de aderare la UE sau soliciti o derogare de la tratatul de aderare la UE!
Pana la urma nu cred ca ar sta UE sa vada pe ce trasee da ARR-ul licenta de transport interurban auto de calatori si pe ce trasee nu da!
Ar fi decizia primului ministru, a ministrului transporturilor si a sefului ARR!
3. Pai intai cumperi utilaje noi si angajezi personal suficient la sectiile si districtele de linii, si nu mai trebui sa apelezi la firme private! Oricum, cat pierde CFR-SA si implicit statul roman pe contracte cu dedicatie pentru lucrari la infrastructura feroviara, daca s-ar taia aceasta sursa de furt din banul public, ar fi cred suficienti bani incat CFR-SA sa achizitioneze utilaje noi pentru lucrari la infrastructura feroviara.
Iar asta cu obligatia legala de a scoate la licitatie lucrarile la infrastructura feroviara (cand vorbim de lucrari curente, de reparatii periodice sau capitale, nu la lucrari de reconstructii cum s-au facut pe M800 sau cum se fac pe M300 si M200), mi se pare o mare tampenie! Trebuie modificata legislatia, iar toate lucrarile de RC si RK-uri la linii sa se faca exclusiv de catre CFR-SA, cu oamenii si utilajele sale, fara a apela la vreo firma privata.
4. Sau inchirierea poate fi si pe o perioada mai mare de 10 ani- dumneavvoastra cam pe cati ani spuneti ca ar fi necesara inchirierea unei sectii catre un gestionar privat de infrastructura feroviara, astfel incat acel gestionar sa fie stimulat sa faca lucrari majore de refactie capitala a acelei sectii ?
-Ma refer nu numai la supraaciza, ci si la acciza in sine!
Operatorii de transport feroviar nu ar trebui sa plateasca nici un fel de acciza, pentru motorina utilizata in activitatea de exploadare feroviara!
-Da, de acord cu liberalizarea certificarii de produse, eu am zis altceva! AFER-ul sa aibe obligatia legala sa verifice si sa-si dea sau nu acordul, cu privire la indeplinirea conditiilor de siguranta a circulatiei, de catre toti operatorii feroviari, indiferent ca sunt de stat sau privati! Dar sa faca acest lucru fara a solicita vreo taxa de la acesti operatori! Iar toate cheltuielile care tin de functionarea AFER sa fie suportate din bugetul de stat.
-Pe formatori sa fie platiti din bugetul de stat! Dar nu mi se pare normal ca sa scolarizezi niste oameni si apoi sa nu le asiguri locul de munca! Daca nu poti sa le asiguri locul de munca, mai bine nu-i scolarizezi! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 08 Sept 2016, 15:11 | |
| IP-ul nu e de la spitalul Socola nu? |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4078 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 08 Sept 2016, 15:11 | |
| http://www.gds.ro/Local/Dolj/2016-09-08/craiova-actiune-control-trenuri-colaborare-cu-politia-tf-3/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |