Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii generale despre transport II

In jos 
+54
Warrington
laurentzu
aris86
Razvan Tudor
ciprian71
Petre_IFTE
bubu
ets2oltromânia
spiderpc
baiazid
DAS 2011
alex1987
neluadi
cristi ar
Luna
DPS
cardinal
Rarau
sytrus
Adisoft1991s
razvan - trenuri
AeroX
bobi
florin.lifticariu
Spartan1948
apmatei
DUAL
vatmanul
Vitosa
92Dragos
alex.barac.5
kristi kkk
mielutu zburator
lifetec
ldh80
mureseanu_976
IonutCFR2009
Jurnal Feroviar
COSTACHE MIHAIL
sorinache96
marius664
cristy79
NicuS
TudorVD
alliens
19jimmy84
Katalyn
Adirmvl
LanceR
dan tm
alex.alexus.tm
Adrian78
Dr2005
Nesebar
58 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5204
Data de inscriere : 18/09/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeVin 03 Iun 2016, 20:55

Vad ca pe acest forum sunt mai multi pasionati de autoturisme, de biciclete si de gramatica limbii romane, decat de trenuri ( exista forumuri dedicate pentru toate ). Postarile pe forum sunt doar refulari a personalitatii unora, sau atacuri la persoana si jigniri. Eu inteleg ca atunci cand te numesti pasionat sa ai idei si sugestii pozitive care sa imbunatateasca sistemul.
Orice sistem de transport va avea clienti doar atunci cand va fi performant. Si performanta se obtine prin investitii masive, generate de o politica de stat corespunzatoare, sustinute de un lobby puternic. Regele Carol nu si-a pus problema profitului imediat cand a construit mii de kilometri de cale ferata pe care au circulat doar cateva trenuri cu clasa instarita a societatii. In zilele noastre drumarii nu si-au pus problema rentabilitatii cand au asfaltat drumuri comunale  pe care circula cateva zeci de masini si carute pe zi,sau cand au modernizat atatea DN-uri in conditiile in care banii proveniti din rovigneta nu asigura nici jumatate din suma necesara intretinerii lor ! Ce sa mai vorbim de autostrazile care se construiesc cu repetitii si care la final nu sunt nici pe departe ca cele din Vest.
Cand vine vorba de calea ferata, toti userii acestui forum declara ca nu avem nevoie de cai ferate noi, nu avem nevoie de dublari, de electrificari, de centralizari, la ce folosesc ?
Daca vrem sa castigam clienti, toate magistralele trebuie sa asigure viteze comerciale la IR-uri de minim 80 km/h, de mers cadentat, punctualitate si confort. Chiar daca traficul actual nu o cere, o linie magistrala linie simpla si cu circulatie necentralizata nu are nici o sansa sa indeplineasca toate aceste conditii pentru ca apar incrucisarile, inchiderile de linie pentru lucrari, locomotivele defecte,etc. care micsoreaza viteza. Avem exemplul liniilor neinteroperabile pe care privatii au ridicat viteza si au adus calatorii inapoi la tren. Sa nu mai vorbim de avantajul pentru transportul de marfa care acum stationeaza pentru incrucisari cu zecile de minute si care ar putea traversa tara cu garnituri RO-LA. Nu va ganditi ce ar fi insemnat sa avem astazi linii modernizate de la Bucuresti spre Constanta, Brasov, Craiova sau Marasesti pe care sa le parcurgem in maxim 2h 15 min ?
Oare tunelul Gothard proaspat finalizat cand isi va amortiza investitia de 11 mld. de euro ?
La cati bani s-au praduit in tara asta, eu cred ca niste bani aruncati pe infrastructura feroviara ar fi furtul cel mai mic.
Haideti sa gandim pozitiv si sa facem lobby sistemului !!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeVin 03 Iun 2016, 23:08

Sa mai spunem ca noul tunel elvetian este parte a unui sistem, deoarece urmeaza ca in 2020 sa se deschida tunelul Ceneri in completarea acestuia.
Se mai lucreaza si in Austria la un tunel aproape la fel de lung, Brenner, apoi mai sint in lucru si in Italia, practic se formeaza o retea.

vor veni si banii la Gothard Base Tunnel

Once the New Transalpine Railway is completed in 2016, it is expected to provide many benefits for the region and its inhabitants:

   Travel time saving: The New Transalpine Railway should allow a reduction in journey time of one hour between Zurich and Milan for passengers and goods.
   Additional revenues: It is expected that this in combination with additional ticket sales of CHF 78 million and the CHF 76 million in revenue resulting from goods transportation will generate an annual return of CHF 400 million a year.
   Environment preservation: By switching to some of the passenger and freight transport from road to rail, Switzerland is implementing one of Europe’s largest environmental protection projects. The conservation of the delicate alpine environment through reduced road traffic should reduce environmental costs by CHF 130 million annually.


Read more: http://www.lafargeholcim.com/gotthard-base-tunnel-world-record#ixzz4AY4TQHm4
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeSam 04 Iun 2016, 11:07

Tunelul Gotthard leagă Europa de la Nord la Sud va lega portul Rotterdam de sudul europeni plus ca vor circula 350 de trenuri pe zi din care 120 numai de călători aici vorbim despre alte interese
Și noi am avut 13 miliarde de euro pentru infrastructura dar nu i-am luat ca nu ii putem fura
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeSam 04 Iun 2016, 11:14

Eeee ce proiecte ce vise numai la televizor sau pe internet putem sa le vedem, ce tunele pot sa faca unii prin munti, pe sub ape in aer pe naiba cand ne aducem aminte de Gradistea acolo se opreste lumea. Cred ca daca ne-ar spune cineva ca suntem de lumea 3-a ar trebui sa i aprobam.

Au astia de la ProTv un reportaj cu primar, se cauta primar ceva de genul cautati pe net la ei pe site stirea de acum 2 saptamani cu cel mai smecher oras din Germania, Monster sau Munster ceva de genul cu apa/port masini care nu intra in zonele doar pentru biciclisti unde fiecare cetatean are bicicleta iar masina o foloseste doar pentru afara orasului.

Dar sa nu uitati sa mai aruncati un ochi si la Gradistea, Romania 2016 unde o turma de alesi, conducatori , deputati, parlamentari, etc adica o turma de hoti n-au fost in stare sa gaseasca fonduri pentru un amarat de pod dar e bine ca da Dr2005 vina mereu pe birocratie si pe Berceanu sau pe nush care.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeSam 04 Iun 2016, 19:52

Ai dreptate, s-a cam schimbat lumea, care e lumea a III-a acuma?
ca ma uit pe net la ce cai ferate se fac in Maroc(TGV) Algeria, Kenya, Sudan, Angola de iti vine sa iti iei cimpii.
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 646
Varsta : 38
Localizare : Oradea
Reputatie : 5106
Data de inscriere : 14/10/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 08:48

S-a discutat mult si la mai multe topice despre concurenta tren - avion ce in curand isi va face tot mai mult simtita prezenta si la noi in tara. Pentru ca suntem la topicul discutiilor generale despre transport, vreau sa revin asupra unei postari din data de 25 februarie 2016, postata la topicul "Revista presei". La pagina 11 a topicului mentionat, am postat (daca mai tineti minte) pasii pentru achizitia unui bilet Blue Air de la Cluj Napoca la Bucuresti si la final mi-a iesit pretul total de 89,99 lei exact ca in reclama. Am facut atunci acel lucru pentru a combate ideea unora care au spus ca acel pret de 89,99 lei e doar in reclama si ca atunci cand ajungi la plata finala te trezesti ca ai mai mult de plata, fiindca ti se calculeaza si bagajul si locul si nu mai stiu ce au mai spus unii si altii. Intr-un final insa s-a vazut ca nu a fost asa, la urma totalul de plata fiind de 89,99 lei cu toate taxele incluse, exact ca in reclama. De ce am revenit la discutia de atunci? Imediat dupa postarea mea, colegul "cardinal" a spus ca biletul e luat cu 4 luni inainte (achizitia fiind facuta in 25 februarie pentru 21 iunie), acesta fiind motivul pretului atat de mic. Ce vreau sa spun acum e ca tocmai am refacut acei pasi pentru achizitia unui bilet Blue Air de la Cluj Napoca la Bucuresti, tot pe data de 21 iunie (deci cu 14 zile inainte de zbor) si surpriza: pretul a ramas acelasi, 89,99 lei. Si plus ca mai erau inca multe locuri libere in avion, chiar foarte multe as putea spune. Deci... daca oferta se mentine se pare ca CFR va avea de pierdut intr-o oarecare masura. E adevarat (asa cum mai spuneau unii pe aici) ca sunt oameni pe care n-o sa-i urci niciodata in avion sau batrani si pensionari care altceva in afara de tren nu stiu, ori oameni care si in 2016 isi mai cara patul si mobila cu trenul, dar privind la generatia noastra si a celei care vine dupa noi, nu cred ca tendinta calatoriilor cu avionul nu va creste fata de cea a calatoriilor cu trenul. La achizitia biletului aveai dreptul (gratis) la un bagaj de cala de 32 kg si unul de mana de 10 kg. Sa fim seriosi acum, eu cred ca 42 de kg de bagaj iti sunt suficiente de la Cluj la Bucuresti, poate nici nu ai nevoie de atat. Si cred ca incet-incet ajungem vremurile in care nu mai trebuie sa fi un om de afaceri ca sa iti permiti sa mergi cu avionul de la Cluj la Bucuresti, de la Bucuresti la Iasi sau de la Iasi la Timisoara si exemplele pot continua. Un bilet cu 90 lei de la Cluj la Bucuresti, achizionat cu doua saptamani inainte de zbor si cu dreptul de a transporta 40 kg de bagaj gratuit, cred ca reprezinta o mare concurenta pentru CFR Calatori. Intrati si voi pe https://www.blueairweb.com si convingeti-va.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 09:23

LanceR a scris:
e bine si cu microbuzul
asta-vara imi rezervasem cazare in zona telecabinei din Busteni.Pentru transport (cu bagaj rezonabil)am ales varianta
unui microbuz care facea curse intre Aeroportul Otopeni si Brasov.Am plecat vineri cu 19 minute mai devreme de la program
si am dat 70 lei. Era pe tabel nominal si nu am primit nici bilet,dar a fost frumos...
Avea aer conditionat,lucru important la 34 de grade afara.Eu nu am obsesia intinderii picioarelor,asa ca nu am suferit prea mult
Pe drum,am cunoscut o tanara din Brasov, care se casatorise cu un sud-correan si acum isi aducea socrii de la aeroport la Brasov.La una din opriri,la o benzinarie,am vorbit si cu asiaticii,carora Romania le facuse o buna impresie.
Am vorbit cu soferul si m-a lasat la fabrica de hartie,de unde am mai urcat 10 minute pe jos
Mersul cu masina proprie mi-ar fi pus nervii pe moate,din cauza aglomeratiei de pe DN1 vinerea.
Microbuzul nu e afectat de aglomeratia pe DN1 ? Sau e vreun aerobuz ? Smile
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12287
Data de inscriere : 03/11/2010

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 09:39

Am comparat acest pret a unui bilet de avion Cluj Napoca- Bucuresti (de 89,9 ron) cu cel al unui bilet de tren pe acceiasi distanta (pe site-ul infofer pretul unui bilet la trenul IR 1538 este de 94,5 ron)!

E anormal ca pretul unui bilet de tren sa fie accelasi sau chiar mai mare decat pretul unui bilet de avion! In mod normal, pretul unui bilet la tren IR Cluj Napoca- Bucuresti Nord nu ar trebui sa depaseasca 50% din pretul unui bilet de avion pe acceiasi distanta.

La avion hai sa spunem ca mai adaugam si cat costa biletul la autobuzele RATB de la aeroportul Otopeni pana in Bucuresti, respectiv pretul biletului la troleibuzele CTP din orasul Cluj-Napoca pana la aeroportul de acolo.
Sus In jos
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 10:38

cardinal a scris:
LanceR a scris:
e bine si cu microbuzul
asta-vara imi rezervasem cazare in zona telecabinei din Busteni.Pentru transport (cu bagaj rezonabil)am ales varianta
unui microbuz care facea curse intre Aeroportul Otopeni si Brasov.Am plecat vineri cu 19 minute mai devreme de la program
si am dat 70 lei. Era pe tabel nominal si nu am primit nici bilet,dar a fost frumos...
Avea aer conditionat,lucru important la 34 de grade afara.Eu nu am obsesia intinderii picioarelor,asa ca nu am suferit prea mult
Pe drum,am cunoscut o tanara din Brasov, care se casatorise cu un sud-correan si acum isi aducea socrii de la aeroport la Brasov.La una din opriri,la o benzinarie,am vorbit si cu asiaticii,carora Romania le facuse o buna impresie.
Am vorbit cu soferul si m-a lasat la fabrica de hartie,de unde am mai urcat 10 minute pe jos
Mersul cu masina proprie mi-ar fi pus nervii pe moate,din cauza aglomeratiei de pe DN1 vinerea.
Microbuzul nu e afectat de aglomeratia pe DN1 ? Sau e vreun aerobuz ? Smile

ba da,am pierdut ceva timp,dar mi-a convenit fiindca am plecat direct de la serviciu si m-a lasat la 10 minute de mers pe jos
de unitatea de cazare.oricum am economisit o ora



Ultima editare efectuata de catre LanceR in Mar 07 Iun 2016, 10:43, editata de 2 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 10:40

Preţul la avion e în funcţie de încărcarea avionului... dacă biletele nu se vând, e mai ieftin, dacă mai sunt doar câteva locuri te costă de te usucă.

Am vrut să mă uit şi eu pe site la BlueAir, dar pagina transmite informaţii necriptate când ar trebui să transmită informaţii criptate, aşa că nu o pot accesa cu Firefox, iar în IE nu merge.

,,Conexiunea securizată a eșuat

A apărut o eroare în timpul conectării la open.maxitours.be. Răspunsul OCSP nu este încă valid (conține o dată din viitor). Error code: SEC_ERROR_OCSP_FUTURE_RESPONSE


Pagina pe care încercați să o vedeți nu poate fi afișată deoarece nu s-a putut verifica autenticitatea datelor primite.

Vă rugăm să contactați proprietarii site-ului web pentru a-i informa despre această problemă"

Cu aşa petardă de site, nu ştiu cine merge cu ei, poate de aia sunt avioanele goale.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member
LanceR


Numarul mesajelor : 6378
Varsta : 57
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 11400
Data de inscriere : 17/02/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 10:46

ldh80 a scris:
Am comparat acest pret a unui bilet de avion Cluj Napoca- Bucuresti (de 89,9 ron) cu cel al unui bilet de tren pe acceiasi distanta (pe site-ul infofer pretul unui bilet la trenul IR 1538 este de 94,5 ron)!

E anormal ca pretul unui bilet de tren sa fie accelasi sau chiar mai mare decat pretul unui bilet de avion! In mod normal, pretul unui bilet la tren IR Cluj Napoca- Bucuresti Nord nu ar trebui sa depaseasca 50% din pretul unui bilet de avion pe acceiasi distanta.

La avion hai sa spunem ca mai adaugam si cat costa biletul la autobuzele RATB de la aeroportul Otopeni pana in Bucuresti, respectiv pretul biletului la troleibuzele CTP din orasul Cluj-Napoca pana la aeroportul de acolo.

pretul ca pretul,dar numai de la Otopeni la gara faci aproape o ora cu expresul 780
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 10:51

Gara noastră e cam departe de aeroport, cred că mai repede ajungi la Ploieşti de acolo. Nu prea ai ce să îi faci aici, decât să schimbi legislaţia curselor ocazionale (de exemplu rezervările să trebuiască să fie făcute cu minim 5 zile avans; şi acum e obligatoriu ca o copie a tabelului de pasageri să fie la sediul firmei, dar nimeni nu verifică, iar şoferul completează tabelul cu pixul în funcţie de solicitări) şi, eventual, asiguri cumva o cursă regulată spre Buftea, să zicem, unde să îţi oprească trenurile de lung parcurs la legătură.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 11:03

Daca tot se vorbeste despre costuri, mai devreme am gasit doua clipuri legate de cheltuielile firmelor de transport aerian.



Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 11:05

Am putut accesa site-ul BlueAir.
Preţuri pentru Cluj - Bucureşti:
17.06: 199,99 lei
18.06: 149,9 lei
19.06: nu zboară
20.06: 349,99 lei
21.06: 89,99 lei


La sumele astea se mai adaugă 46 lei dacă vrei loc cu spaţiu mai mare la picioare sau 13,8 lei dacă vrei un loc cu spaţiu mai mic. Dacă nu plăteşti, îţi dă sistemul loc unde vrea.

Deci avem 89,99 + 13,8 = 103,79 lei. Zborul durează o oră, te duci la aeroport la Cluj cu o oră jumate înainte de zbor, iar de la Otopeni în oraş faci încă o oră (3,5 lei cu autobuzul, 40 - 50 lei cu taxiul). Dacă mergi cu autobuzul, o să ai 2 lei pentru Cluj (presupunem că locuieşti pe traseul liniilor 5 sau 8, nu ai nevoie de mai multe călătorii; totodată, presupunem că drumul până la Aeroportul din Cluj durează la fel cu cel până la Gară, pentru că aeroportul lor e în oraş) şi 3,5 lei pentru Bucureşti (din nou, presupunând că locuieşti pe traseul liniei 783 şi că ai deja card Activ, că altfel nu poţi să cumperi decât 2 călătorii + cartonul, la preţ de 8,6 lei). Deci, în cazul fericit, plăteşti 103,79 + 2 + 3,5 = 109,29 lei pe un drum care durează efectiv 3 ore jumate + aşteptările la autobuze, deci să rotunjim la 4 ore. Numai că ajungi în Bucureşti seara, automat îţi trebuie cazare (să zicem 50 euro la un hotel decent) dacă mergi în interes de serviciu.

Pentru comparaţie, bilet de tren:
- cuşetă de 6 paturi: 121,8 lei
- cuşetă de 4 paturi: 138,6 lei
- vagon de dormit cu 2 paturi: 215,4 lei

Şi e tren de noapte, deci scuteşti noaptea de cazare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 646
Varsta : 38
Localizare : Oradea
Reputatie : 5106
Data de inscriere : 14/10/2012

Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitimeMar 07 Iun 2016, 11:08

Dr2005 a scris:
...nu o pot accesa cu Firefox, iar în IE nu merge. Cu aşa petardă de site, nu ştiu cine merge cu ei, poate de aia sunt avioanele goale.

Folosesc Chrome si merge fara nici o problema. Nu stiu cum ti-a dat tie pretul biletului peste 100 lei la zborul din 21 iunie ca mie imi da tot 89,99 lei. E adevarat, n-am selectat nici un loc, am lasat sistemul sa-mi dea ce loc vrea si tot atat mi-a dat: 89,99 lei. Uite aici:
Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Bilet


Ultima editare efectuata de catre vatmanul in Mar 07 Iun 2016, 11:22, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii generale despre transport II   Discutii generale despre transport II - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii generale despre transport II
Sus 
Pagina 30 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii generale despre transport II
» Discutii generale despre transport III
» Discutii generale despre transport
» Discutii generale despre transport II
» IR 460/1460-1461/461 Romania/Transbalkan Buc. N.-Sofia-Thessaloniki

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: