|
| Discutii generale despre transport II | |
|
+54Warrington laurentzu aris86 Razvan Tudor ciprian71 Petre_IFTE bubu ets2oltromânia spiderpc baiazid DAS 2011 alex1987 neluadi cristi ar Luna DPS cardinal Rarau sytrus Adisoft1991s razvan - trenuri AeroX bobi florin.lifticariu Spartan1948 apmatei DUAL vatmanul Vitosa 92Dragos alex.barac.5 kristi kkk mielutu zburator lifetec ldh80 mureseanu_976 IonutCFR2009 Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL sorinache96 marius664 cristy79 NicuS TudorVD alliens 19jimmy84 Katalyn Adirmvl LanceR dan tm alex.alexus.tm Adrian78 Dr2005 Nesebar 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 27 Noi 2015, 10:19 | |
| Vor sa strice toata frumusetea de la Livada Postei.
Regia Autonomă de Transport Brașov a propus spre dezbatere Consiliului Local planul de servicii privind circulația mijloacelor de transport în comun din municipiu pentru anul 2016. Directorul general al RAT Brașov, Cristian Radu, a precizat că principala propunere a Regiei este de a reduce numărul de linii care ajung în prezent în centrul orașului, respectiv care întorc în Livada Poștei. „Această propunere vine în contextul în care de la 1 iulie am introdus noul sistem de tarifare, respectiv o călătorie este valabilă 50 de minute din momentul validării, adică în acest interval de timp călător poate schimba mai multe mijloace de transport fără a mai composta un nou bilet. Propunerea noastră urmează să fie dezbătută de către comisiile de specialitate ale Consiliului Local și să fie ulterior avizată în plen dacă este considerată oportună”, a explicat Cristian Radu.
În prezent, 17 linii de transport în comun au capăt de linie în Livada Poștei, iar la orele de vârf se creează aglomerație atât în această zonă, cât și la stația de la Teatru. Dacă propunerea va fi agreată de către Consiliul Local, o serie de linii RAT ar urma să își schimbe traseele, graficele de circulație dar și capătul de linie. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 27 Noi 2015, 15:44 | |
| Nu ziceai tu că la Braşov e cel mai bun transport?
Se mai pregăteşte şi desfiinţarea liniilor 51 şi 52, desfiinţarea unor staţii de pe linia 50 şi înlocuirea BMCurilor cu dube sau alte chestii mai mici (ce dacă e ditamai liceul la Poarta Schei, e maternitatea şi sunt o groază de case). Mai urmează şi desfiinţarea de treceri de pietoni (şi aşa sunt puţine, la unele giratorii mergi sute de metri ca să poţi traversa legal). Viitoarele modificări sunt descrise mai bine la http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=7&t=1545&view&f=7&p=155988 , recomand articolele utilizatorului Brassovia. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 27 Noi 2015, 17:12 | |
| Este si acopera tot orasul desi se putea mai bine sau mai rau vezi cazurile Ploiesti unde doar 60% din oras e acoperit sau la Targoviste unde in week-end nu ai nevoie de transport in comun sau zilnic dupa orele 19 Pe 51 si 52 daca le desfiinteaza nu moare nimeni teoretic biletul e valabil 50 minute, practic 60 minute Vi cu 4 de la Gara la Livada maxim 15-17 min daca e aglomerat la Camera de Comert si apoi urci in 50B si tot acolo ajungi. La Ploiesti de la 1 ianuarie se revine la prostia cu 2 bilete exemplu : Gara-Livada 1 bilet si Livada-Schei alt bilet La Brasov controlori vorbesc civilizat la Ploiesti controlori se p... pe ele de legi poti sa ajungi si la spital daca li se pare lor ca nu sti sa vorbesti. Acum se monteaza afisaje noi electronice pe stalpi in statile RAT Barsov deci o prostie moderna care seaca regia de niste bani, unde poti sa vezi la ce ora sau peste cate minute vine urmatorul 4, 31 sau 16 pe cand afisajele clasice A4 de pe stalpi care au scris istorie iti arata programul pe toata ziua pentru fiecare traseu in parte pentru toate cele 7 zile ale saptamani. Deci tehnologia asta cateodata nu e bine primita O sa citesc maine si ce mi-ai lasat in link dar sa sti ca nu am nevoie de "ajutoare" am o experienta destul de mare in transportul in comun de la poalele Tampei ce vad eu cu ochii mei nu poate sa ma pacaleasca alti prin sute de pagini de reportaje. Eu ti-am spus si iti mai spun pentru ultima oara poate intelegi si tu la cum arata in prezent reteaua de transport RAT Brasov care acopera tot orasul pentru turisti ca mine si ca tine e super ok, pentru locuitori orasului nu ne bagam ca nu stam noi acolo dar pentru turisti e ok programul, traseele si cum este acoperit orasul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Vin 27 Noi 2015, 17:25 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Pe 51 si 52 daca le desfiinteaza nu moare nimeni teoretic biletul e valabil 50 minute, practic 60 minute Vi cu 4 de la Gara la Livada maxim 15-17 min daca e aglomerat la Camera de Comert si apoi urci in 50B si tot acolo ajungi. La Ploiesti de la 1 ianuarie se revine la prostia cu 2 bilete exemplu : Gara-Livada 1 bilet si Livada-Schei alt bilet
Da, urci în 50 (că 50b nu mai există)... dar dacă la fel gândesc toţi care coboară acolo, ce faci? Dai bonuri de ordine pentru urcarea în autobuz? Iar cât aştepţi să ai loc, trece şi perioada de valabilitate a biletului. Desfiinţarea transportului în comun în Schei (că asta s-a făcut, 50 ăla e frecţie la un picior de lemn) a fost cea mai mare tâmpenie din istoria transportului local în Braşov, mai mare şi decât desfiinţarea tramvaiului şi a 90% din troleibuze. La Ploieşti, de bine, de rău, ai trasee care să îţi lege mai eficient punctele de interes. Poţi traversa oraşul N-S cu 1 (şi 30 pe mare parte), gările sunt şi ele legate de punctele majore de interes - Hale, Spitalul Judeţean, licee. - Citat :
- La Brasov controlori vorbesc civilizat la Ploiesti controlori se p... pe ele de legi poti sa ajungi si la spital daca li se pare lor ca nu sti sa vorbesti.
Nu am făcut niciodată blatul în Ploieşti. Iar în Bucureşti, din 2002 până în prezent am urcat doar de 2 ori într-un mijloc de transport fără bilet... o dată pentru că era plecată tanti de la bilete şi am zis să nu merg 1km pe jos (toată asta m-a costat 50 lei) şi o dată în fosta linie N122 acum vreo 2 Revelioane, când nici să vreau nu aveam de unde să iau bilet. Să mergi fără bilet mi se pare un gest de bătaie de joc faţă de banul public şi faţă de comunitate. Mi-am asumat şi amenda aia de 50 lei şi am plătit-o fără comentarii, chiar dacă la 5 minute după ce am luat-o mi-am făcut abonament valabil şi în ziua aia. Interesant că atitudinea asta a mea m-a făcut să nu am probleme cu controlorii pe nicăieri. - Citat :
- Eu ti-am spus si iti mai spun pentru ultima oara poate intelegi si tu la cum arata in prezent reteaua de transport RAT Brasov care acopera tot orasul pentru turisti ca mine si ca tine e super ok, pentru locuitori orasului nu ne bagam ca nu stam noi acolo dar pentru turisti e ok programul, traseele si cum este acoperit orasul.
Degeaba acoperă tot, dacă ori vine la o oră, ori nu poţi urca în autobuz. Mai bine asiguri ca lumea axele principale (şi Braşovul e suficient de mare să poată asigura intervale de 5 minute la orele de vârf pe linii precum 4, 5, 6, 8, 17, 31) decât să suprapui tot felul de trasee care vin o dată pe oră şi doar în trenuleţ. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5871 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 28 Noi 2015, 10:04 | |
| Iata ce am gasit postat de cineva recent in luna Noiembrie 2015 (si nu sunt eu, nu il cunosc pe respectivul si nu l-am platit sa scrie asa ceva): Spectacol jalnic pe CFR... am revenit recent pentru o calatorie Iasi-Bucuresti cu trenul (cuseta dus -intors la vagon de clasaII) dupa multa vreme de condus si avion. Acum dupa experienta asta prefer sa conduc sau sa pierd vremea prin aeroport decat sa ma mai plimb cu trenul..., optiunea la vagon de dormit ar fi in continuare acceptabila daca cineva prin CFR s-ar prinde ca 6:30 e o ora necivilizata pentru a ajunge in Bucuresti. Calatoria de intoarcere cu cele 7+ ore pana la Iasi e un cosmar ce se pare ca nu mai e dorit de pasageri. Trenul a plecat pe jumatate gol din Bucuresti (pe vremuri era o conserva arhiplina pana la Ploiesti) si s-a golit rapid pana la Tecuci. Ultimele ramasite de pasageri au coborat la Barlad si Vaslui iar ulterior trenul a transportat efectiv aer (si la plecarea din Iasi trenul era aproape gol (1-2 pasageri pe vagon). Avand in vedere ca dubele/autobuzele fac tot 6-7 ore (insa au inteligenta sa ajunga la ore civilizate - inclusiv cu conexiunea directa cu Otopeni) nu prea mai vad mult viitor pentru IR-urile Iasi-Bucuresti Costa 500Ron avionul dus-intor... ce naiba, duba 150RON, la masina vreo 250RON si pleci cand vrei/ajungi cand vrei, trenul e infect ca orar si costuri. Totul... absolut totul deoarece segmentul Ploiesti-Adjud e lasat in mod intentiont in degradare (fara nici macar reparatii minimale care sa mai scoata din restrictiile extrem de severe ale luniei). La dormit te si trezesti din cauza balansului (zici ca zboara acusica de pe linie). Trenul face Iasi-Tecuci in timp similar cu masina (poate chiar un mic avantaj) insa se duce naibii totul pentru ca urmeaza 4 ore de chin pana la Ploiesti (in timp ce masina ar face 2h30). Nu stiu cat ar costa o reparatie capitala pe sectorula acela de cale ferata, insa CFR-ul va plimba aer pe bani tuturor pentru ca de la Bacau-Vaslui la nord devine absolut ilogic sa mai iei trenul spre Bucuresti (si cei mai la sud de aceasta linie sunt mai tentati de pretul dubelor)/ Pe vremea lui Ceasca se putea in 5 ore pana la Iasi si o banala reparatie capitala ar aduce innapoi aceeasi timpi spre Iasi si Suceva. Linia intre Ploiesti si Adjud e dreapta ca in palma si s-ar preta la reabilitare spre 160km/h. Interes sa se face ceva? Nu, traiasca dubele si avioanele! Revoltator... bine ca se mai reabiliteaza orice si oriunde insa 190km de cale ferata care sa readuca normalitatea pentru Moldova (si sa genereze profit pentru CFR) nu se pot face. Bine ca Moldova vrea autostrada sau nu stiu ce alte aberatii. Cei 190 de km ai nepasarii si ai delasarii... 191km pentru care CFR pierde bani, pentru care toti pierdem bani... Din Iasi pleaca in fiecare dimineata 2 avioane 737 aproape pline ochi... Trenurile pleaca cu 20 pasageri E asta o tara normala? Sigur, acum va veni cineva sa imi spuna ca sunt destui pomanagii care mai tin in viata aceste asa-zise tzepe numite IR cu viteze de 50 km/h. Cat de mult mai avem pana la civilizatie si sa nu ne mai lasam batjocoriti pe banii nostri... |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 28 Noi 2015, 11:19 | |
| Jumatate e direct frustrare personala si dorinta de a se face cunoscut, nici nu stie sa minta omul, penibil. Doi la mana nu spune ce tren si in ce zi ca sunt zile unde se merge mai lejer exemplu noaptea de S/D sau zile cand se merge full exemplu V/S. De economisti, manageri si viitori sefi e plina tara dar in acelasi timp e plina si de prosti. Cum dracu sa spui ca la plecarea din Iasi in tren erau cate 2 calatori in fiecare vagon, pe cine vrea sa pacaleasca individul respectiv ?
E buna cate o gluma ca asta din cand in cand mai avem si noi de cine rade. Daca ar fi sa ma duc sa jefuiesc o banca cu respectivul povestitor nici nu apuc sa ma imbrac de acasa ca ma si salta militia, ce sa zic frumos, zi sa mai scrie cate un roman din cand in cand poate isi face fani. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 28 Noi 2015, 15:39 | |
| Singurul tren care are cuseta de la Iasi spre capitala este 1668, de astfel si spune individul pe undeva ca a ajunge la 06:30 in capitala este o ora nesimtita, si culmea mai face comparatia cu avionul care ajunge la ora 7:00 )).Alta comparatie inutila cu avionul se refera la numarul de pasageri transportati, un avion 737=vagon tren, deci practic cu cei din avion mai umpleai 2 vagoane tren.Iar in privinta numarului de pasageri din tren, poate are dreptate, daca a venit undeva spre mijlocul saptamanii, insa nu a spus cat de aglomerat a fost la cuseta, pentru ca cei care vin cap coada in general aleg vagonul de dormit |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 28 Noi 2015, 17:19 | |
| Unde o fi găsit omul ăla avion Bucureşti - Iaşi la 500 lei dus-întors? Poate vreo ofertă de lansare de la BlueAir (dacă or mai zbura pe acolo), altfel mă cam îndoiesc. Comparaţia cu avionul e nefericită... aeroportul Otopeni e la mama cucului, cu RATB faci 2 - 3 ore dacă ai nenorocul să stai prin Berceni, iar noaptea pierzi o groază de timp aşteptând autobuzul de noapte la Unirii. Iar cu taxiul, sub 30 - 40 lei nu ieşi (sunt 15 km de la aeroport la Piaţa Presei, dintr-un foc 20,85 lei la 1,39 lei pe km, presupunând că prinzi un taximetrist care să pună aparatul). Pe când Gara de Nord e chiar central poziţionată, spre unele zone poţi merge pe jos, poţi apela mai uşor la liniile de noapte, ai transport local până pe la 23:30, iar în 30 minute pe jos ajungi la Universitate. - marius664 a scris:
- un avion 737=vagon tren, deci practic cu cei din avion mai umpleai 2 vagoane tren.
La Iaşi TAROM zboară cu ATR-uri... astea au 48 sau 68 locuri, deci cât un autobuz. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 28 Noi 2015, 20:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- Unde o fi găsit omul ăla avion Bucureşti - Iaşi la 500 lei dus-întors? Poate vreo ofertă de lansare de la BlueAir (dacă or mai zbura pe acolo), altfel mă cam îndoiesc.
Comparaţia cu avionul e nefericită... aeroportul Otopeni e la mama cucului, cu RATB faci 2 - 3 ore dacă ai nenorocul să stai prin Berceni, iar noaptea pierzi o groază de timp aşteptând autobuzul de noapte la Unirii. Iar cu taxiul, sub 30 - 40 lei nu ieşi (sunt 15 km de la aeroport la Piaţa Presei, dintr-un foc 20,85 lei la 1,39 lei pe km, presupunând că prinzi un taximetrist care să pună aparatul). Pe când Gara de Nord e chiar central poziţionată, spre unele zone poţi merge pe jos, poţi apela mai uşor la liniile de noapte, ai transport local până pe la 23:30, iar în 30 minute pe jos ajungi la Universitate.
- marius664 a scris:
- un avion 737=vagon tren, deci practic cu cei din avion mai umpleai 2 vagoane tren.
La Iaşi TAROM zboară cu ATR-uri... astea au 48 sau 68 locuri, deci cât un autobuz. Un bilet dus intors Bucuresti-Iasi 84 euro la achizitia online, deci pana in 400 lei, si avioane folosesc si 737-300 in functie de zilele saptamanii...deci si la avion se "suplimenteaza" cand e aglomerat |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11402 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 28 Noi 2015, 21:31 | |
| TAROM are baza de operare la Iasi cu 737(curse regulate spre Italia si Anglia mai ales),iar avioanele fac foarte des curse Bucuresti-Iasi,deoarece tot Otopeni ramane baza principala.La Blue Air urmeaza o promotie de 188 lei dus/intors |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 28 Noi 2015, 21:45 | |
| HA-HA.Doar cu 20 lei mai ieftin ca la tren.Cred si eu ca circule pline si cu sold-out, poate le spune Dragos celor din minister si poate veni si CFR cu oferte de genul platesti un drum si te intorci gratis, in editie limitata evident...asta se numeste fidelizarea calatorului ubde in domeniul feroviar suntem departe...de calatori. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Sam 28 Noi 2015, 22:17 | |
| Niciodată nu mi-au plăcut ofertele astea de la avioane... toate au multe note de subsol, trebuie să faci întoarcerea după x zile, iar dacă te duci cu low-cost-ul plăteşti taxă de bagaj de mână, de bagaj de cală, de plată online, de rezervat loc, ai nevoie de anticipaţie de nu-ştiu-câte zile ş.a.m.d.. În schimb dacă vreau să mă duc o zi în delegaţie, plătesc 750 euro pe un Bucureşti - Bruxelles cu TAROM (bine, îi decontez după aia), când corect ar fi fost ca deplasarea în interes de serviciu să fie gratuită sau, măcar, la acelaşi preţ ca pentru muritorii de rând, nu la preţ umflat pe motiv că ,,are MT bani". Pe când la CFR Călători e suficient ordinul de deplasare (probat de director pentru intern şi de ministru pentru internaţional) şi nu mai plătesc nimic. De aia caut să îmi fac şi deplasările de serviciu cu trenul, acolo unde e posibil (mai ales că ăia 20 lei daţi pe taxi şi 3,5 lei daţi pe 783 ca să merg la aeroport nu mi-i decontează nimeni, pe când până la gară mă costă 1,3 lei un bilet de troleu).
Să nu mai zic de unde e poziţionat aeroportul şi cât costă transportul până acolo... te duci la avion cu 2 ore înainte, faci o oră jumate pe drum (în cazul fericit) înseamnă deja 3 ore jumate, mai pui o oră zborul ies 4 ore jumate, 20 minute până ieşi din aeroport, 10 minute (caz fericit) până vine autobuzul de oraş şi jumătate de oră până în oraş. Total 5 ore jumate. Cu trenul faci 7 ore şi încă o oră de acasă la gară, deci 8 ore, dar la preţ (preţul total, cu tot cu transport local, taxe de aeroport, taxe de bagaj, comisioane de plată) nu are cum să fie avionul mai ieftin.
Revenind la ruta Bucureşti - Iaşi, sunt deja multicei clienţi acolo, nu are rost să umbli la ce merge bine. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Dum 29 Noi 2015, 00:27 | |
| - Dr2005 a scris:
Revenind la ruta Bucureşti - Iaşi, sunt deja multicei clienţi acolo, nu are rost să umbli la ce merge bine. Pai nici nu am zis de oferte pe ruta asta, ci pe rute unde deja avionul numai e un lux, ci o necesitate datorita timpilor din ce in ce mai mari.Daca ai comparat tren versus avion Bucuresti-Iasi, spre Timisoara, Arad, Baia-Mare, Cluj nu o sa-ti mai iasa pasenta...deja diferenta e astronomica...asa ca ofertele la tren spre rutele sunt binevenite si aducatoare de clienti |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 03 Dec 2015, 09:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu ziceai tu că la Braşov e cel mai bun transport?
Se mai pregăteşte şi desfiinţarea liniilor 51 şi 52, desfiinţarea unor staţii de pe linia 50 şi înlocuirea BMCurilor cu dube sau alte chestii mai mici (ce dacă e ditamai liceul la Poarta Schei, e maternitatea şi sunt o groază de case). Mai urmează şi desfiinţarea de treceri de pietoni (şi aşa sunt puţine, la unele giratorii mergi sute de metri ca să poţi traversa legal). Viitoarele modificări sunt descrise mai bine la http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=7&t=1545&view&f=7&p=155988 , recomand articolele utilizatorului Brassovia. Am vazut ce modificari vor fi din 01.01.2016 si vezi ca sunt facute atat pentru economia regiei cat si pentru binele calatorilor. Brasoveni se vor obisnui in maxim o luna cu modificarile care intra de la 01.01.2016, turisti si studenti nu vor fi afectati ba mai mult se ieftineste abonamentul lunar pe toate liniile de la 126 lei la 70 lei, de asta ce mai zici mister Dragos ? Tu sti sa vezi doar minusurile care nu-ti convine tie dar n u te gandesti ca TU nu reprezinti nimic pentru RAT Brasov, tu la Brasov vi doar cu bicla in schimb esti NR 1 pe forum la lucruri negative atat despre oras, edili lui, infrastructura si nu in ultimul rand transportul in comun insa ceilalti nu sunt de acord cu teoriile tale asa ca poti sa zici ce vrei aici ca vorbele tale nu au nicio valoare. Uita-te sa vezi cate ieftiniri vor fi de la 01.01.2016 image upload no compression Pe 15 decembrie se da drumul la tramvai in Ploiesti doar pe linia 101, 102 va incepe undeva prin martie au ramas mult in urma cu lucrarile. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II Joi 03 Dec 2015, 10:35 | |
| Ia uite ce spun nişte braşoveni adevăraţi, nu turişti de week-end care vin cu 3003 şi pleacă cu 3024, oameni care lucrează în Braşov, pentru care timpul costă bani şi care pierd zilnic zeci de minute aşteptând sublimele autobuze de la RATBv:
,,De aici se vede cat de paraleli sunt cei din conducere fata de situatia reala din teren. Cand nu este incarcare pe liniile 5 si 6, domnilor care n-ati mai pus piciorul intr-un autobuz din copilarie? "
,,linii precum 11 sau 30 sunt pline pana la refuz la orele de varf."
,,Linia 45 - cursa cu plecare din Triaj la ora 6,31 - 23 calatori. Cateva calatoare care lucreaza la o firma de pe ocolitoare se plangeau ca nu mai au cu ce ajunge la serviciu. Dar nu conteaza... Sa foloseasca taxiuri!"
_________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport II | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport II | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |