Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia

In jos 
+24
bobi
Luna
marius664
alex.barac.5
Adrian78
cristi ar
Jurnal Feroviar
COSTACHE MIHAIL
dan tm
decward
Amiralul
laurentzu
mielutu zburator
Vitosa
riciu
AeroX
ets2oltromânia
Katalyn
cardinal
baiazid
Dr2005
cristy79
Adirmvl
Nesebar
28 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeMier 22 Iun 2016, 01:39

Acum vad ca n-am fost destul de clar. Ziceam ca grupa de Sibiu (si cea de Pitesti, cand e cazul) sa fie cuplate cu sezonierul moca de la Craiova.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeMier 22 Iun 2016, 11:02

Adirmvl a scris:
Acum vad ca n-am fost destul de clar. Ziceam ca grupa de Sibiu (si cea de Pitesti, cand e cazul) sa fie cuplate cu sezonierul moca de la Craiova.

O cam dai in balarii in ultima perioada. Wink

_________________
595423IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Bdeem_8496_aIR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Bdeem_8496_aIR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Bdeem_8496_a
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeMier 22 Iun 2016, 11:32

Adirmvl a scris:
Acum vad ca n-am fost destul de clar. Ziceam ca grupa de Sibiu (si cea de Pitesti, cand e cazul) sa fie cuplate cu sezonierul moca de la Craiova.

Acum ai fost si mai putin clar ca data trecuta...
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeMier 22 Iun 2016, 16:57

mielutu zburator a scris:
Am mers noaptea cu vagon 20-54, e ok. Nu se moare de cald. Ar putea să-i bage și de-alea, dar cel mai bine ar fi să-i pună 3 20-76. E Regio, 20-76 e un vagon excelent, nu am de ce să-l critic... eu unul prefer 20-76 decât etajat.

Asta nu e chiar valid. Si alea la Galati la tine sunt destule IR cu oferte sau chiar Regio si plimba bunaciuni Wink Iar distanta pana la mare e considerabil mai mica. Ar merge si la voi niste etajate daca stau si ma gandesc. Ce? Cum? Stai, ce?  Twisted Evil
In fine, vedem daca se rezolva ceva pe viitor. Dar cel mai corect asa ar fi, la asemenea trenuri de litoral, sezoniere de lung parcurs, vagoane cu AC.
E anul 2016, iar alternativele la tren sunt inca destul de amenintatoare, iar ceva imi spune ca AC-ul la acestea  nu e doar ceva de lux la multi bani.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeMier 22 Iun 2016, 17:00

AC-ul nu mai este un lux pentru care trebuie platit multi bani, este ceva normal pentru anul in care traim si standardele UE plus ca avem pretentii de tara Europeana.

_________________
595423IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Bdeem_8496_aIR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Bdeem_8496_aIR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Bdeem_8496_a
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeMier 22 Iun 2016, 17:05

Din 2017 toate trenurile trebuie sa aiba aer conditionat, de-aia se si grabesc cu achizitia de material rulant nou.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeMier 22 Iun 2016, 19:01

baiazid a scris:
Din 2017 toate trenurile trebuie sa aiba aer conditionat
Doar cele de pe secţii interoperabile vor trebui să aibă aer condiţionat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 21:16

Nu a vazut nimeni trenul 1921 la plecare din Sibiu sau pe 201? A plecat cu 6 vagoane din Sibiu, sa fie un grup ceva?

_________________
595423IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Bdeem_8496_aIR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Bdeem_8496_aIR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4077
Data de inscriere : 15/06/2016

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeJoi 07 Iul 2016, 21:54

Kapпaтй a scris:
Nu a vazut nimeni trenul 1921 la plecare din Sibiu sau pe 201? A plecat cu 6 vagoane din Sibiu, sa fie un grup ceva?
iti spun in slatina cand vine.

avea 3 vagoane cu militari de clasa a 2-a
restul de clasa a 2-a(2 vagoane)si unul de clasa 1 etajat
si 20-30 persoane pe peron si cati va caini cu lesa pasageri pt trenul acesta.


Ultima editare efectuata de catre ets2oltromânia in Joi 07 Iul 2016, 23:36, editata de 2 ori (Motiv : edit;militari)
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7997
Data de inscriere : 15/08/2010

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeMar 26 Iul 2016, 23:10

Status update:
Duminică, 24.iulie.2016
Tracțiune: 91 53 0 477-888-8
Grad de ocupare în cele 12-13 etajate: Peste 100% ( lume în picioare, 100% reprezentând locurile pe scaun)
Între Ciulnița și București n-a trecut nimeni să-mi verifice biletul.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeMar 26 Iul 2016, 23:48

Din ce mi-a spus un sef de tren in zona in afara de vagoanele de Sibiu care au partida lor restul trenului are partida de 2 din Fetesti deci cum sa ajunga in 10 etajate?
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeMar 26 Iul 2016, 23:53

Nu asta e problema probabil ca el s-a urcat din Ciulnita caci a fost in plimbare la Slobozia iar revizia biletelor la 1922 incepe dupa plecarea trenului din Constanta nasi sunt atat de obositi ca daca vede bilet nici nu se mai uita la detalii bifeaza si trece mai departe iar pe traseu mai mult se coboara decat sa urce la atatea etajate trebuie sa iei la purificat din nou toti calatori ca sa gasesti cativa "intrusi" cu bilete de Fetesti sau Ciulnita nu sta nimeni sa faca chestia asta decat daca urca supra din Fetesti sau Ciulnita.

Nu se practica asta la trenuri cu 4-5 vagoane dar sa controlezi din nou 9-10 etajate si pline e practic strigator la cer.

Problema e alta sa mergi cu 1921 de la Buc.Nord la Constanta si sa vina nasul intre Valul Lui Traian si Constanta aici deja e vorba de cu totul altceva Wink a prins niste vecini de aia mei anul trecut s-au ofticat ca au luat bilete cica era nasul fleasca camasa era uda toata de transpirati a dat cu pixul pe bilete fara sa se uite la ele.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeVin 29 Iul 2016, 12:48

Eu la acest tren am vazut 13 vagoane anul trecut cel mai mult! A avut vreodata mai mult de 13 vagoane ?
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 27/05/2015

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeVin 29 Iul 2016, 18:42

Anul trecut maximul a fost de 16, lasa unul in CT si ajungea la Mangalia cu 15.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitimeSam 30 Iul 2016, 13:46

COSTACHE MIHAIL a scris:
Eu la acest tren am vazut 13 vagoane anul trecut cel mai mult! A avut vreodata mai mult de 13 vagoane ?

Am prins intr-un an de 1 mai la intoarcere Mangalia - Buc.Nord 15 etajate.

IL suplimenteaza in functie de cate bilete vand. Am mers cu 1921 in noaptea de M/J 27/28 iulie de la Buc.Nord la Costinesti Tabara hc, a venit dinspre Sibiu-Pitesti cu 3 etajate grad de ocupare 95% si a mai primit 5 etajate ca grupa Buc.Nord - Mangalia.

La cati oameni erau in Gara de Nord de la 00:00 pana la 02:30 nu credeam ca se vor umple cele 5 etajate ( 600 locuri ) dar s-au umplut in proportie de 95%. Au anuntat la statie ca trebuie sa prezentam legitimatile la urcare in tren organelor de control care organe erau mai mult niste femei probabil casiere la tura de noaptea ceva de genul si nici macar nu au fost puse la toate usile erau unii tineri aratau biletele la urcare unor revizori care pregateau trenul.

Nici nu mai stiu la ce vagon am stat la al doilea sau al 3-lea din grupa de Buc.Nord am gasit loc la etaj unul din cele 6 locuri fara geam puse fata in fata. La peron erau vreo 8 politisti de la Transporturi insa doar 4 au urcat in tren care i-am vazut doar de 2 ori patruland prin doar de 2 ori posibil sa fi coborat la Fetesti nu stiu ce sa zic. Revizia biletelor s-a facut o singura data toata lumea a avut bilete la un asa pret trebuie sa fi zgarcit sau tampit sa nu iti iei bilet. Dupa Sarulesti am atipit un pic fiind foarte obosit m-am trezit la Fetesti unde era liniste totala la etajul vagonului in care am calatorit multi dormeau sau stateau pe telefoane desi vagonul meu era unul fara prize.

FOarte multi calatori cu bilete cu loc semn ca lumea stie treaba cu aglomeratia sau pentru mini-grupuri sa stea toti in acelasi loc eu am avut fara loc. Undeva dupa Baneasa nu mai stiu pe unde pret de 5-6 minute trenul a mers foarte incet nu cred ca a sarit de 25-30 km.

La Medgidia s-au urcat cativa navetisti care nu gaseau locuri deloc plus cei de pe traseu toti au calatorit in picioare iar unii se intrebau ca de ce nu a venit nasul nu cred ca e ok sa trezesti 1.000 calatori sa-i reverifici ca sa gasesti maxim 50 de intrusi si probabil doar 10 fara bilet ar trebui sa se vorbeasca ca intre Medgidia si Constanta trenul sa opreasca cu primele 2 vagoane in dreptul calatorilor si acestia sa urce fix unde sunt nasi dar e prea mare bataie de cap pentru 50 de tantari printre care si cativa cfr-isti.

De la Palas la Constanta am mers pe varianta prin Medeea si ne-au bagat la linia 1 unde s-a umplut peronul majoritatea au coborat la tigara sau sa cumpere cate o bere/racoritoare alti se intrebau de ce trenul a mers pe varianta si a oprit in Constanta ca si cum ar fi venit dinspre Mangalia. Foarte lenta acea varianta prin Medeea trenul merge foarte incet cam 30 km/h si de foarte putine ori ajunge pana la 50.

La Constanta s-au schimbat nasi adica asa cred ca a venit o doamna impreuna cu o tanara de la supracontrol una controla pe o parte si alta pe o parte amandoua pe jos pe sus cred ca erau tot 2, i-au verificat pe toti, tanara de la supracontrol a coborat la Costinesti si s-a intors la Constanta cu R 8802 Mangalia-Constanta cu DA + 2 vagoane 20-83 pline cei 20-25 de insi care au urcat din Costinesti au mers in picioare.

La Constanta au coborat foarte putini, la Eforie Nord si Sud, Costinesti si Costinesti Tabara au coborat destul de multi mai bine de jumatate de tren.

Era sa uit la capatul etajatului unde sunt doar 4 locuri ca in capatul celalalt sunt 8 locuri 4 insi bine facuti si bine antrenati au facut glume tot drumul si au baut tot drumul iar pe nasi si pe politisti i-au luat la misto pe nas aproape ca l-au oprit cu forta sa faca o poza cu el pana la urma nu au mai facut nimic dar pe politisti i-au luat la misto in ultimul hal, erau blindati baieti au baut tot drumul vin si ceva tarie rosie in pahare de 400 ml asta asa ca pentru cei care latra ca in tren consumul bauturilor alcoolice este interzis Wink Nu mai stiu ce le-au spus exact politistilor caci le-au spus multe doar un politist i-a amenintat cu "avem glume in program, hai ca mai vedem noi pana la Constanta" si asta a fost tot de la dus.

La intoarcere trebuia sa vin ieri vineri 29 iulie tot cu IR 1922 din Costinesti Tabara pana la Bucuresti Nord dar ai mei au zis ca trebuie sa ajunga in Constanta seara si sa ma duc cu ei cu masina pana la Constanta la 18:50 la 15 minute dupa ce 1922 a plecat din Tabara soferul abia se trezise iar eu aveam 1922 la 20:00 din Constanta asa ca la 19:05 am plecat pe jos spre halta sa iau IR 1821 dar la bariera la 19:10 am gasit un microbuz al celor de la Metropolitan de pe ruta Costinesti-Constanta l-am intrebat pe sofer cat face pana la gara din Constanta a spus ca 45 minute si am urcat am mers tot drumul in picioare in fata duba era plina toti mergeau la Constanta si doar unul singur la Eforie Nord, a mers ala cu 110 in afara localitatilor la Eforie am mers bara la bara prin centrul orasului ca centura era blocata apoi undeva aproape de Constanta politia ne devia pe toti undeva in dreapta am urcat pe un pod iar soferul a intors exact pe pod pe interzis si dupa 1 minut am revenit la drumul de baza unde era lejer lejer nu stiu de ce politia devia circulatia aiurea ca sa-i blocheze pe unii aiurea asa e in Romania.

Am ajuns la Gara din Constanta la 19:48 am luat bilet la IR 1922 + IRN 1667 fara loc la ambele caci la primul era optional iar la al doilea de la 19:50 nu mai erau bilete desi trenul pleca la 23:00 deci varianta lui Dr2005 pica din nou precum calatori vin la gara in ultima jumatate de ora si vezi doamne marele, gigantul si cel mai pupat CFR nu are timp sa suplimenteze trenul, pentru mine a fost bine am scos cel mai bun pret posibil fara nici un fel de anticipatie 39,15 lei Constanta-Ploiesti Sud.

Am stat la primul etajat revizia biletelor s-a facut o singura data intre Constanta si Medgidia mai exact dupa ce trenul a trecut de Palas au si inceput sa controleze tot la etaj am stat dar acum a fost mult mai lejer decat la dus. Trenul a avut in total 11 etajate 7 Mangalia - Bucuresti si 4 Mangalia - Sibiu, gradul de ocupare a fost 40% mai multi calatori la parter si foarte putini la etaj desi la etaj e mult mai bine ca la parter probabil ca CFR asa vinde biletele intai cele de la parter si apoi cele de la etaj. La Cernavoda Pod ne-a bagat pe podul lui Anghel Saligny, aerul conditionat a mers bine in toate vagoanele cel putin la etaj era destul de racoare exact asa cum trebuie sa fie in orice tren nu sauna si zapuseala. La unul din etajate gemuletul mic din capat de la etaj era dat jos bine ca nu l-a aruncat cineva pe geam. La Fetesti unul din nasi a coborat si a urcat o doamna care e din Fetesti si a mers cu celalat pana la Bucuresti.

Intre Baneasa si Buc.Nord trenul 1922 a mers destul de incet probabil a fost anuntat mecanicul prin statie ca e prea timpuriu am ajuns la Buc.Nord cu -2 minute.

CIne spune ca trenul asta nu e bun nu are minte la preturile care le are e cel mai bun cadou oferit de CFR Calatori calatorilor care aleg sa-l foloseasca.

O sa pun si cateva poze mai tarziu cand o sa le scot.

Sus In jos
Continut sponsorizat





IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 5 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
Sus 
Pagina 5 din 21Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 1688/1687 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: