| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+24bobi Luna marius664 alex.barac.5 Adrian78 cristi ar Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL dan tm decward Amiralul laurentzu mielutu zburator Vitosa riciu AeroX ets2oltromânia Katalyn cardinal baiazid Dr2005 cristy79 Adirmvl Nesebar 28 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 06 Noi 2015, 13:44 | |
| Circula in perioada:
1921 10/11.06-10/11.09.2016
1922 09/10.06-09/10.09.2016
1921 Sibiu 18:42-Rm.Valcea 21:02-Slatina 23:08-Pitesti 0:55-Bucuresti N. 02:28/02:55-Constanta 06:05/06:22-Mangalia 07:56
1922 Mangalia 18:05-Constanta 19:41/20:00-Bucuresti N. 22:45/23:12-Pitesti 01:40-Slatina 02:55-Rm.Valcea 04:50-Sibiu 07:25
Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Vin 08 Iun 2018, 15:03, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 09 Iun 2016, 18:24 | |
| IR 1922 a deschis sezonul. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 01:26 | |
| Ce bine ar fi sa continue dupa sezon ca Bucuresti - Sibiu - Bucuresti cu sosire la 7 dimineata. MAi ales ca se lucreaza la reactivarea Desiro-urilor. Si ar putea face cam cu o ora mai putin. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5867 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 07:29 | |
| Pai scrieti-le despre asta cat mai multi...asteapta propuneri si cu cat le scriu mai multe persoane diferite cu atat sunt sanse sa se si intample. Eu zic ca desi e un pic riscant - ar trebui lasat acest tren Sibiu-Buc si retur in compunerea unui AM Desiro macar pana la finele actualului mers de tren si daca nu are calatori asta e... macar sa se incerce si tot ar fi ceva. Trasa de noapte Bucuresti-Sibiu as lasa-o asa cum e acum dar la retur trebuie umblat deoarece nu are pofta nimeni sa ajunga iarna la 2 noaptea in Bucuresti. Eventual poate fi tren de noapte in ambele sensuri pe orarul aproximativ 23 -7 dim. Dar degeaba scrieti aici - eu va rog inca o data pe toti cei care aveti idei si propuneri sa le scrieti lor pentru ca sunt cel putin citite. Si sa nu uitam de glumele de IR de Valcea-Sibiu/Cluj Napoca - saracele ar merita o soarta mai buna, poate nu ar ajunge ca si cele de pe Pitesti care sunt luate cu asalt... dar nici chiar in halul cum se prezinta acum |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 09:33 | |
| Şi anul trecut s-a vehiculat ideea asta cu Desiro în extrasezon. Un Desiro merge pe zero la vreo 35 - 40 călători. Să zicem că până la Piteşti ar avea muşterii, dar mai departe? _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 11:05 | |
| Doctore, intelege ca ai un autocar de la Bucuresti la Sibiu, la 01:15. Pana recent nici ala nu era! Daca vreau sa plec din Bucuresti dupa 7 seara chiar si pana in R. Valcea nu prea am optiuni.
Sau daca s-ar face din 1736/7 Cluj - Bucuresti - Cluj, ca tot ar fi la diferenta de cateva ore? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6735 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 11:16 | |
| Eu as baga trenuri de noapte din toate orasele apropiate mai mari (Galati, Brasov, Pitesti, Constanta,Buzau, Craiova) spre Bucuresti si invers. astfel incat daca la 05.45 am chef sa iau Traianus sau alta legatura , sa am posibilitatea sa o iau, sau daca am chef sa vad un meci pe National Arena, sa pot sa ma intorc in jur de 01.00-02.00 spre orasul de unde am venit.
Nu conteaza cati calatori are acel tren , aici intervine subiectul ala delicat cu trenul operat de stat ca mijloc social. Adica CFR Calatori trebuie sa ofere servicii pentru toata lumea si sa acopere intervale orare extreme (prima ora-ultima ora), altfel acesta eficientizare per tren nu o sa atraga lumea veci spre acest mijloc de transport. Cea-r fi daca RATB ar circula doar daca se umple autobuzul, cu o gandire de genul asta nu o sa ajungem departe. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8734 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 13:38 | |
| De la Galati ar fi bun ceva de noapte macar pana la Buzau.
Craiova, Brasovul si Buzaul cred ca au destule trenuri, chiar si de noapte. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 14:26 | |
| Acum in sezon sa zicem ca e ok desi atatea ore sa mergi cu etajat chiar si la pret de Regio e demn de tara de nivel 3 sau chiar Africa ca doar pe acoplo gasesti conditii de 2 bani pe distanta lunga si etajatele NU sunt concepute pentru distante lungi dar ei se incapataneaza in prostia lor pe care o imbratasiseaza si altii sa bage etajate pe distanta lunga. Etajatele nu au ce sa caute pe un drum mai mare de 4 ore dar pana sa ajungem la nivelul tarilor dezvoltate din vest mai curge multa apa pe Dunare. Cert e ca spre Sibiu si de la Sibiu tot timpul anului nu ai mijloc de transport pe timp de noapte si asta chiar e o problema grava, chiar si spre Brasov dupa 21 nu ai nimic pana la 6, iar e aiurea cand normal ar fi sa fie ceva pe la 23:50, si ajungem la aceeasi concluzie, asta e Romania si astea sunt conditiile ce se ofera, nimic si acolo unde se ofera e scump si prost. Transportul in comun trebuie sa fie bine dezvoltat cu legaturi bune si multe nu cum e pe la noi, cand bate vantul vine autobuzul........... |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8734 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 14:34 | |
| |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6735 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 15:14 | |
| - cardinal a scris:
- De la Galati ar fi bun ceva de noapte macar pana la Buzau.
Craiova, Brasovul si Buzaul cred ca au destule trenuri, chiar si de noapte. Si asta pentru ca nu sunt capat de magistrala, altfel... |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11192 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 15:48 | |
| E tarif de Regio cu mers de IR de aia baga etajate s-a mai tot discutat pe tema asta problema e la clasa 1-a acolo chiar este o mare tzeapa salonul de jos al vagonului 36-16 cu 30 locuri la pret de IR. Oferta tarif-Regio se aplica doar la clasa 2-a, biletul de bicicleta si cel de clasa 1-a se taxeaza conform rangului IR.
Prea multe pomeni nu pot face nici ei si asa ar trebui sa va multumiti cu ce aveti in prezent sunt destule trenuri IR cu tarfif de Regio si conditi de IR. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 16:24 | |
| S-a mai discutat si se va mai discuta, faptul ca pretul e scazut nu inseamna ca poti oferii orice conditii iar sa mergi cu etajat 13-14 ore nu este chiar ok. Macar astea 3 vagoane de la Sibiu ar fi putut sa puna orice alt model de vagon normal sau macar o cuseta, dar nu si nu. Etajatul e vagon pentru tren de scurt parcurs si trafic de naveta, nu are ce cauta pe o ruta de 13-14 ore indiferent de pret. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 16:44 | |
| E foarte simplu: un astfel de tren nu e gândit pentru a fi folosit de cineva pe toată lungimea traseului. Grosul călătorilor va fi pe Bucureşti - Mangalia, eventula Piteşti - Mangalia, în rest, ar putea bine mersi să rămână cu un singur vagon de la Piteşti spre Sibiu. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 10 Iun 2016, 16:51 | |
| Nu sti ce vorbesti, mereu cand am mers cu el jos era cam plin 90% si sus intre 50% si 70% plus ca din Piatra Olt si Valcea se urca pentru Sibiu. Nu e gandit sa fie utilizat pe intreaga distanta, e afla ca 90% ce urca in el din Sibiu merg pe litoral dar ne place sa dam cu presupusul asa aiurea. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|