Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia

In jos 
+24
bobi
Luna
marius664
alex.barac.5
Adrian78
cristi ar
Jurnal Feroviar
COSTACHE MIHAIL
dan tm
decward
Amiralul
laurentzu
mielutu zburator
Vitosa
riciu
AeroX
ets2oltromânia
Katalyn
cardinal
baiazid
Dr2005
cristy79
Adirmvl
Nesebar
28 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6735
Data de inscriere : 05/10/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeVin 10 Iun 2016, 17:03

Prin Europa dar si la noi, trenurile astea interregio care lega doua -trei regiuni cam merg toata tara. Dar sunt trenuri gandite mai putin sa te duca din punctul A pana in punctul Z, ci mai degraba din punctul A pana in C, sau din B in D s.a.m.d. Si acum apare dilema, ca daca prin Europa exista si alte ranguri superioare ca trenuri de mediu si lung parcurs, noi nu avem. Deci avem doar un rang superior (Interregio) care ofera viteze comerciale comparabile cu a trenurilor suburbane de-afara si cu foarte multe opriri.

Practic in Romania NU EXISTA transport feroviar long distance, adica care sa se bazeze pe calatori care calatoresc pe distante mari, datorita timpului de calatorie raportat la tarif si conditii. De-aia nici nu se misca lumea spre tren. Un astfel de tren ar opri doar in Rm Valcea-Pitesti-Bucuresti Baneasa si Constanta, iar viteza comerciala ar fi de 90km/h.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25564
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeVin 10 Iun 2016, 17:19

Dacă 1921 ar opri în Băneasa, ar putea merge cu 3 vagoane tot drumul, nu ar mai avea clienţi. Plus că e mai simplu să vii în Bucureşti Nord direct cu locomotiva şi grupa peste vagoanele sosite de la Sibiu, faţă de Băneasa, unde întâi ar trebui să manevrezi locomotiva diesel la altă linie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5867
Data de inscriere : 27/02/2013

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iun 2016, 07:46

Off topic si surprize surprize de la CFR Calatori: IR 1736/7 Valcea-Cluj si retur va primi tarife REGIO incepand cu 13.06.2016, asa cum merita.

De asemenea, sezonierul Craiova-Mangalia si retur are si el oferta de pret.

Alte surprize: sezonierul Galati-Constanta si trenul IR 1771 Buc N-Galati au oferta de pret.

Detalii pe www.cfrcalatori.ro
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iun 2016, 15:38

Doctorul are dreptate. Un sezonier nu e facut sa fie folosit pe toata distanta! Laughing

Am mai spus si eu ca mai mult de doua etajate nu ar trebui sa aiba intre Sibiu si Pitesti, dar niste 21-80-uri, de exemplu, ar fi excelente pentru cei care il folosesc din statiile dintre cele doua orase spre mare. Da, stiu, tonaj, lungime, scheme, dar la capacitate maxima e folosit doar in varf de sezon, nu toata vara.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6735
Data de inscriere : 05/10/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeSam 11 Iun 2016, 15:45

Dr2005 a scris:
Dacă 1921 ar opri în Băneasa, ar putea merge cu 3 vagoane tot drumul, nu ar mai avea clienţi.

Infrastructura e buba, la 90km/h viteza comerciala pe intreaga distanta si tarif de regio, acest tren 1921 ar avea mare succes si acum, si nu ar mai fi nevoie sa opreasca in Bucuresti Nord. Dar pana una alta face doar pe Bucuresti -Constanta 3h15' la dus, iar viteza maxima este de doar 120km/h .

Sus In jos
ets2oltromânia




Numarul mesajelor : 957
Localizare : -
Reputatie : 4076
Data de inscriere : 15/06/2016

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeMier 15 Iun 2016, 22:33

Sambata trecuta in Slatina trenul a avut locomotiva 927 cred si de urcat in gara a fost o persoana si de coborat au fost 2 (la ir 1921)
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6762
Data de inscriere : 25/05/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 16 Iun 2016, 00:39

Din Bucuresti, 1922, vineri noaptea, in a 2-a sa zi de circulatie avea vreo 10 oameni cu mine numai in vagonul 10 (primul). Toti cu bagaje mari. Vagonul avea prize.
O fata mergea pentru prima data in viata ei cu trenul si ma intreba statiile. Dubios cum s-a gasit sa vina noaptea la trenul asta, dar chiar avea ceva bagaj foarte mare, clar nu-i incapea chestia aia in alte mijloace de transport, avea ceva, un suport foarte inalt. Mai era o babaciune, mergea la Ramnicu Valcea. Restul la Pitesti.

Eu raman de parere ca ar avea ceva calatori si in afara sezonului, mai ales ca pe Bucuresti - Sibiu sunt fel si fel de calatori cu anumite scopuri diferite de vacanta la mare. Dar sa se schimbe cu un Desiro de 72 locuri pentru inceput.
O sa revin la topicul de propuneri mers si cu o varianta de zi, care 100% ar avea relevanta / succes.

P.S. 21-80 sunt excelente...iarna! E o caldura sufocanta si noaptea, nu doar pe timp de zi, acum in sezon. Asa ca etajatele macar mai au clima aia, o priza ceva. Nu au scaune bune, sunt proaste pentru bagaje mari, dar nici nu te poti lipsi de unele lucruri elementare. Mai bine raman etajate decat sa bage 21-80, la care geamurile deschise la 45 km/h sunt irelevante.
Nu merita o asemenea tranzitie. Sunt avantaje si dezavantaje la amandoua. Dar pana la urma de ce sa ne stresam? Doar oricum n-au calatori pe toata distanta, cica, oricum nefiind concepute astfel, caz in care ar trebui sa nu mai existe niciun tren sezonier. Evil or Very Mad
Parerea mea e sa nu se umble la compunerea pentru grupa de Sibiu decat daca vor sa faca o surpriza ca la R 7001, in rest chiar nu prea ar conta.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6662
Data de inscriere : 27/06/2010

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 16 Iun 2016, 12:51

Mama mama, ce mai sufera romanul ca n-are aer conditionat... Dar cand merge cu dubele uita si de prize, si de aer conditionat si de tot... Unde mai pui si ca e de noapte si... caldura mare monser (sic!), ca in Romania nu scade temperature noaptea sub 30... Scuzati ironia dar...
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11192
Data de inscriere : 09/10/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 16 Iun 2016, 13:44

Normal ca sufera romanul e dreptul lui ca in 2016 sa aiba conditi decente la preturile care sunt. Nu stiu ce dube ati vazut voi fara aer conditionat la curse interne ori au aer conditionat ori au geamuri si trapa si tot nu stai ca in cuptor. Aici la Ploiesti toate dubele au conditi decente cu mici excepti la anumite curse care duc in interiorul judetului dar aici nu intra trenul in discutie.

@Aerox nu doar etajatele au spatiu mic sau deloc pentru bagaje mari ci aproape toate tipurile de vagoane pentru ca asa au fost concepute sa nu poti cara cu tine geamantane, valize sau trolere totusi la etajate de bine de rau la capete unde sunt scarile sa urci la etaj e loc destul pentru bagaje voluminoase.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 05:01

Goarna similara cu cea de Desiro dinspre Piatra. In loc sa tremure peretii, ca atunci cand trece GM-ul, vad trenul tineretului tractat de o DA cu vopseaua proaspata.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3332
Reputatie : 8734
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 08:37

riciu a scris:
Mama mama, ce mai sufera romanul ca n-are aer conditionat... Dar cand merge cu dubele uita si de prize, si de aer conditionat si de tot... Unde mai pui si ca e de noapte si... caldura mare monser (sic!), ca in Romania nu scade temperature noaptea sub 30...  Scuzati ironia dar...
Nu merg cu dubele, si daca merg, cer sa deschida macar geamul (sau ma asez langa sofer).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25564
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 10:39

Adirmvl a scris:
Goarna similara cu cea de Desiro dinspre Piatra. In loc sa tremure peretii, ca atunci cand trece GM-ul, vad trenul tineretului tractat de o DA cu vopseaua proaspata.

La 3 vagoane (mai multe nu vor fi pe Sibiu - Piteşti) poate să circule lejer şi cu LDH. S-ar putea modifica uşor mersul, ca 1921/2 să se încrucişeze la Piteşti, nu la Goleşti. Aşa s-ar putea ca GM-ul venit de la Bucureşti să plece înapoi la Bucureşti imediat, iar LDH-ul venit de la Sibiu să plece la Sibiu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14501
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 13:06

Ti-am inteles punctul de vedere dar oricum locomotiva ce vine de la Sibiu cu 1921-2 face cale intoarsa din Pitesti cu 1922-1, iar spre si dinspre Bucuresti locomotivele depoului B.C. se combina cu trenuri regio si oricum le-ai combina, inclusiv in varianta propusa de tine, tot nu castigi nicio locomotiva in plus pentru tractiunea altor trenuri.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6762
Data de inscriere : 25/05/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 16:45

riciu a scris:
Mama mama, ce mai sufera romanul ca n-are aer conditionat... Dar cand merge cu dubele uita si de prize, si de aer conditionat si de tot... Unde mai pui si ca e de noapte si... caldura mare monser (sic!), ca in Romania nu scade temperature noaptea sub 30...  Scuzati ironia dar...

Ce sa zic! Trenul e ultima revelatie a deceniului! N-a aparut cu mult timp inaintea dubelor, care, apropo, cum a mentionat si Katalyn, chiar au aer conditionat majoritatea.

Chiar am patit anul trecut prin august spre septembrie, pe 1922-ul de acum, era la tractare un DA si n-a mai mers bine clima. Deci cu geamurile alea deschise prin capete la etajat nu se facea fata. La Desiro (cand nu are AC) cat de cat se mai aeriseste in viteza, dar la etajat chiar nu se putea respira. Erau niste femei care implorau cu lacrimi in ochi la nasi sa faca ceva ca "murim aici".
Iar la compartiment pe 21-80 ce faci? Pai te nimeresti cu o baba artagoasa pe care o "prinde curentul", ori daca baga vagoanele de la Regio-urile de Pitesti cine stie ce mizerie si geamuri blocate (ori pe modul deschis, ori pe inchis, tot blocate, ori chiar iremediabile) mai gasesti.  
Un tren cu AC e mai bun in cazul de fata, fiindca nu e doar un Regio banal si nu circula doar noaptea! Prinde si zi si noapte. Si e de lung parcurs. E Trenul Tineretului doar pe Bucuresti - Mangalia. In rest e mai degraba un "Cozia Express".

Trenul acesta este unul dintre trenurile vedeta ale CFR Calatori. Merita totusi apreciat cum se cuvine, parerea mea, iar rationamentul asta pagubos sau de om sarac la care trebuie sa primesti aproape nimic pentru ce platesti nu prea mai merge, dupa cum se vede compania s-a cam trezit si deja a inceput niste experimente bune. Pe langa pret rezonabil trenul mai trebuie sa fie si atractiv, bine, ca pe unii nu va intereseaza acest aspect e cu totul alta discutie.


Katalyn a scris:
@Aerox nu doar etajatele au spatiu mic sau deloc pentru bagaje mari ci aproape toate tipurile de vagoane pentru ca asa au fost concepute sa nu poti cara cu tine geamantane, valize sau trolere totusi la etajate de bine de rau la capete unde sunt scarile sa urci la etaj e loc destul pentru bagaje voluminoase.

Nu e adevarat. Etajatele stau mult prea rau. Uite, de exemplu Desiro e si el conceput ca genul de tren de naveta, dar la locuri de bagaje sta chiar decent.
Si nu ma refer doar la trollere imense, gen. Pur si simplu micute, medii. Nu incap sub scaunele alea de hobbiti, nici deasupra pe suporturi. Doar rucsacuri sau genti mai mici, sacose, iar oamenii de pe trenuri sezoniere au in mod firesc bagaje mai multe sau voluminoase.
Iar majoritatea calatorilor prefera bagajele langa ei, deci la capete nu e neaparat o solutie pentru toti.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25564
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 18:06

Vitosa a scris:
Ti-am inteles punctul de vedere dar oricum locomotiva ce vine de la Sibiu cu 1921-2 face cale intoarsa din Pitesti cu 1922-1, iar spre si dinspre Bucuresti locomotivele depoului B.C. se combina cu trenuri regio si oricum le-ai combina, inclusiv in varianta propusa de tine, tot nu castigi nicio locomotiva in plus pentru tractiunea altor trenuri.

Nu am zis nicăieri că s-ar economisi o locomotivă, ci doar că s-ar economisi câteva sute de litri de motorină la fiecare drum, că nu ai nevoie de GM să tragă 3 vagoane.

AeroX a scris:
Nu e adevarat. Etajatele stau mult prea rau. Uite, de exemplu Desiro e si el conceput ca genul de tren de naveta, dar la locuri de bagaje sta chiar decent.
Depinde unde te aşezi în el, că locurile de la burduf nu au deloc spaţiu de bagaje (am venit aşa de la Brăila cu genţile vecinului de călătorie sub scaun, faţă în faţă cu el... un chin, am stat mai mult pe strapontinele de lângă budă). Iar grilajul de bagaje ,,acomodează" mult în zona centrală a automotorului, pentru că tavanul e mult mai sus, deci poţi să pui bagaje mai mari (deşi nu a fost gândit pentru aşa ceva).

Chiar şi etajatele noastre au multicel loc de bagaje faţă de omoloagele lor din alte ţări. În Elveţia în spaţiul de bagaje nu încape nici măcar un ghozdan de şcoală. Poate o geantă de laptop să stea acolo, cu greu. În rest, bagajele mari teoretic se lasă la capetele vagonului... dar lumea nu prea are curaj, aşa că la 4 scaune, 2 sunt blocate de valize (puse în faţa lor, nu pe ele, că dacă te prinde şeful de tren cu bagaju' pe scaun ai încurcat-o, asta dacă nu îţi bat obrazul ceilalţi călători înainte... eu am vrut să las o sticlă de plastic în tren, că nu încăpea în coş... imediat mi-a bătut obrazul un moş de vis-a-vis, că m-a văzut străin; da' pe ăia care coborâseră cu o staţie înainte şi lăsaseră paharele de cafea/ceai/ce-o fi fost în ele (d'alea mari de juma' de l) pe măsuţă nu le-a zis nimic).

Şi etajatele noastre au spaţii măricele în zona scărilor pentru bagaje voluminoase (şi se pot pune şi biciclete acolo).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
Sus 
Pagina 2 din 21Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 11 ... 21  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 1688/1687 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: