Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 08:40
Suplinirea variabila cu vagoane la grupa de Bucuresti a inceput deja treptat de saptamana trecuta. Probabil aproape de jumatatea lunii iulie se va baga grupa de Pitesti, poate chiar mai devreme.
De ieri: Trenul venise deja destul de plin de la Mangalia (si pe parcurs). La Constanta au mai urcat destui (dupa cum se vede si in poza atasata). Si eu m-am urcat in el. In vagonul 7, unde am stat, au fost si prize, racoare bine, lumea multumita in general. Chiar si cu 120 km/h depasea multe masini de pe A2, iar lumea incepea si vorbea, se bucura ca a ales trenul, mai ales seara, dupa atata oboseala. In grupa de Bucuresti majoritatea lor sunt doar omuleti care merg la mare pentru raita de o zi.
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
Subiect: Constanta - Sibiu Mar 21 Iun 2016, 11:12
E putin ciudat ca acest tren IR Mangalia - Sibiu e format doar din vagoane etajate si nu are niciun vagon de dormit. Totusi vorbim de o distanta considerabila si 13 ore de calatorie.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 11:18
laurentzu a scris:
E putin ciudat ca acest tren IR Mangalia - Sibiu e format doar din vagoane etajate si nu are niciun vagon de dormit. Totusi vorbim de o distanta considerabila si 13 ore de calatorie.
Intr-adevar, grupa de Sibiu ar merita ceva mai mult ... dar unii deja spun ca si asa e prea mult
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 12:51
Nu merită neapărat o cușetă (deși ar fi ideal) însă în loc de 3 etajate (care, ca să cităm cârcotașii, merg goale oricum) ar merge puse 3 sau 4 20-55/20-54 sau 20-76 în cazul optim.
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 13:09
Am mai explicat si eu si altii care au mers cu acest tren ca nu merg deloc goale, daca sunt goale la Valcea e normal pentru ca acolo in general nu exista multi calatori la niciun tren. Ele au calatori care urca si coboara pe parcurs mai ales navetisti spre Sibiu dimineata.
Nu se pot baga vagoane fara clima pe acest tren din motivele care s-au expus. Se pot cel mult gasi solutii cu 3 Alstomuri sau 3*21-87 gri.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 13:30
cristy79 a scris:
Se pot cel mult gasi solutii cu 3 Alstomuri sau 3*21-87 gri.
Da, mai ales ca 21-87 n-au neoane din alea care iti bat in ochi noaptea. Sunt chiar foarte bune. Pentru mine pana si culoarea vagonului e una nocturna. Eventual si niste 21-76/21-86 in mod variabil (sau pentru a fi trenul asortat in albastru). Ar putea sa le mai schimbe din cand in cand. Dar ipotetic deocamdata.
N-au ce cauta la acest tren vagoane de Regio fara AC, mai ales ca de la ora 18:00 pana pe la cel putin miezul noptii e foarte cald, sunt portiuni mari unde se merge lent, plus ca se si stationeaza o groaza. Etajatele or fi ele de Regio, dar uite ca mai ofera si un minim de conditii de IR. De fapt, n-au ce cauta deloc vagoane fara clima pe asemenea trenuri sezoniere. E doar un caz nefericit ca se mai intalnesc din lipsa de altceva mai bun sau nepasare.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 13:40
Grupa de Sibiu are tot sezonul 26-16 36-16 26-16. In functie de ziua din saptamana si perioada din sezon se suplimenteaza din Pitesti cu pana la trei etajate (parca unul din ele e 36-16, dar nu mai stiu precis) plus grupa de Bucuresti.
Ce bine cunosc unii situatia din Valcea. Unii mor de cald in compartimentate seara pe Valea Oltului sau noaptea, ca alea n-au aer conditionat, da' nu au simtit ca se sufoca in salonul de jos al etajatului in zona Pitestiului. Ca na, nu facea fata AC-ul. Tot unii nu le-au facut scandal nasilor, care dupa Bucuresti stateau in c****' supracontolului in loc sa ia cheile patrate sa deschida geamurile de la capetele salonului ca sa nu lesine lumea de cald. Ciudata situatie, doar sint vagoane cu AC, nu?
E o strutocamila trenul asta. A fost conceput ca tren pentru tineri, ieftin, de-asta nu are cusete sau dormitoare, desi i-am auzit pe destui urcati inainte de Pitesti ca ar fi fost grozav macar un vagon cuseta.
Problema cu grupa de Sibiu e ca astia nu par sa vrea sa se complice, avand in vedere ca o buna parte din sezon ajunge la 13 etajate, ori un etajat are 150% sau chiar 200% fata de un compartimentat, in functie de ce fel de vagon e al doilea. Dar solutii s-ar putea gasi pentru grupa de Sibiu.
PS: Oare cei care stiu atat de bine cum sta treaba in zona stiu si ce compuneri au celelalte trenuri, mai ales R-urile?
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 14:16
Putin off-topic, dar am vazut pe un Regio Iasi-Bacau, vagoane climatizate in teorie dar carora NU le merge climatizarea si nici geamurile nu li se deschid, ca de... (asta vineri in Pascani).
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 14:34
Anu trecut cand am mers la mare in august totul ok pana in Bucuresti. Din Bucuresti s-au urcat tineri de au baut o sticla sau doua de whiskey(cu energizate) si au facut deranj pana in Costinesti(am coborat in Neptun hc) Daca sunam la 112 aia cred ca ne bateau pe toti din tren
La intoarcere a fost ok mai putin ca am avut locul langa WC-ul din tren(tot timpul trebuia sa inchidem usa ca nu mergea instalatia;ramanea deschisa)
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 17:30
Am mers noaptea cu vagon 20-54, e ok. Nu se moare de cald. Ar putea să-i bage și de-alea, dar cel mai bine ar fi să-i pună 3 20-76. E Regio, 20-76 e un vagon excelent, nu am de ce să-l critic... eu unul prefer 20-76 decât etajat.
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 17:45
Adirmvl a scris:
Tot unii nu le-au facut scandal nasilor, care dupa Bucuresti stateau in c****' supracontolului in loc sa ia cheile patrate sa deschida geamurile de la capetele salonului ca sa nu lesine lumea de cald. Ciudata situatie, doar sint vagoane cu AC, nu??
Stiu ca pare ciudat, dar nu au toti cunostinte din-astea, mai "tehnice".
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 19:58
Nu cred ca o sa fie altceva decit etajate.Vara are 15-16 vagoane etajate din Bucuresti,mai lung nu se poate.Doar nu o sa mute calatorii de la Sibiu in Bucuresti...
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 22:02
Amiralul a scris:
Nu cred ca o sa fie altceva decit etajate.Vara are 15-16 vagoane etajate din Bucuresti,mai lung nu se poate.Doar nu o sa mute calatorii de la Sibiu in Bucuresti...
Corect!
Discutiile de aici sunt pur teoretice. E foarte putin probabil sa aiba altceva decat etajate la numarul de calatori transportati de acest tren.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 22 Iun 2016, 01:00
Cardinal, scena a fost urmatoarea: sauna in salon, lumea nemultumita le cerea nasilor sa faca ceva, ca nici geamurile nu se deschideau. El a zis ca nu a mers aerul in Bucuresti Nord, pana a fost schimbata locomotiva, dar ca o sa revina situatia la normal. Atunci i-am spus sa scoata din ganta cheia patrata si sa descuie geamurile ca sa intre aer. Abia in momentul ala s-a miscat in sensul asta. Acum ca zici probabil i s-a aprins un beculet cand a auzit ca un calator stie de cheia patrata.
Ca tot zice Cristi de discutii pur teoretice, poate sezonul viitor o sa circule cuplat cu sezonierul din Craiova intre Bucuresti si Mangalia, si in felul asta grupa de Sibiu (si cea de Pitesti, cand e activa) au parte de vagoane cu scaune pentru oameni la un drum atat de lung. Cum ar fi?
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 22 Iun 2016, 01:30
Adirmvl a scris:
Ca tot zice Cristi de discutii pur teoretice, poate sezonul viitor o sa circule cuplat cu sezonierul din Craiova intre Bucuresti si Mangalia, si in felul asta grupa de Sibiu (si cea de Pitesti, cand e activa) au parte de vagoane cu scaune pentru oameni la un drum atat de lung. Cum ar fi?
Nu ar face faţă, dacă e frumos la mare se umplu şi 15 etajate pe Mangalia - Bucureşti.
_________________ :TTT:
Continut sponsorizat
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia