Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia

In jos 
+24
bobi
Luna
marius664
alex.barac.5
Adrian78
cristi ar
Jurnal Feroviar
COSTACHE MIHAIL
dan tm
decward
Amiralul
laurentzu
mielutu zburator
Vitosa
riciu
AeroX
ets2oltromânia
Katalyn
cardinal
baiazid
Dr2005
cristy79
Adirmvl
Nesebar
28 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6735
Data de inscriere : 05/10/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 18:12

Cel mai prost spatiu de picioare, la etaj intr-un IC Geneva-Zurich. Dar nu echiar asa scump trenul in Elvetia, ca au un pass care e vreo 100 de franci (parca) si da 50% discount la orice tren, pe orice ruta interna. Trebuie si la noi un pass din asta ca sunt biletele mari raportat la salarii, nu e ieftin 13E de la Bucuresti la Constanta cand similar Budapesta -Viena e la fel, si sunt 270km in loc de 225.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25564
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 18:25

baiazid a scris:
Cel mai prost spatiu de picioare, la etaj intr-un IC Geneva-Zurich. Dar nu echiar asa scump trenul in Elvetia, ca au un pass care e vreo 100 de franci (parca) si da 50% discount la orice tren, pe orice ruta interna. Trebuie si la noi un pass din asta ca sunt biletele mari raportat la salarii, nu e ieftin 13E de la Bucuresti la Constanta cand similar Budapesta -Viena e la fel, si sunt 270km in loc de 225.

E 130 franci acel ,,pass", dar e valabil doar 30 zile. Dar poţi cumpăra un abonament anual, 3655 franci la clasa a 2a: http://www.sbb.ch/en/travelcards-and-tickets/railpasses/ga/adults.html

În rest, etajatele sunt extrem de incomode (am mers Zuerich - Berna şi retur cu aşa ceva), bine măcar că merg repede şi au prize (pe care oricum nu le poţi folosi decât pentru telefoane, pentru altceva îţi trebuie adaptor, că priza elveţiană are 3 găuri, iar ştecherele de laptop au ,,picioarele" prea groase).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25564
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 18:26

Ca fapt divers, călătorind în interes de serviciu, am beneficiat de o autorizaţie nenominală... şi şeful de tren mi-a cerut un act de identitate, de parcă pe cartea de identitate scrie unde lucrez Smile) Bine, puteam să îi arăt ordinul de deplasare, dar nu cred că ştia română să îl citească.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6735
Data de inscriere : 05/10/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 18:29

Dr2005 a scris:

E 130 franci acel ,,pass", dar e valabil doar 30 zile. Dar poţi cumpăra un abonament anual, 3655 franci la clasa a 2a: http://www.sbb.ch/en/travelcards-and-tickets/railpasses/ga/adults.html

În rest, etajatele sunt extrem de incomode (am mers Zuerich - Berna şi retur cu aşa ceva), bine măcar că merg repede şi au prize (pe care oricum nu le poţi folosi decât pentru telefoane, pentru altceva îţi trebuie adaptor, că priza elveţiană are 3 găuri, iar ştecherele de laptop au ,,picioarele" prea groase).

Da , asa e, anual e la DB si OEBB. Dar e doar 100Euro. La elvetieni oricum te duci doar in vacanta, nu e mult 130E/30 zile la ce scoruri au.

Dr2005 a scris:
Ca fapt divers, călătorind în interes de serviciu, am beneficiat de o autorizaţie nenominală... şi şeful de tren mi-a cerut un act de identitate, de parcă pe cartea de identitate scrie unde lucrez Smile) Bine, puteam să îi arăt ordinul de deplasare, dar nu cred că ştia română să îl citească.

Zambareti, fara stres, dar foarte atenti si cand nu e cazul. Cred ca pe autorizatie scria si tara de domiciliu, sunt foarte circumspecti cand vine vorba de romani si nu numai...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6735
Data de inscriere : 05/10/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 18:38

Si totusi , vad ca la 330 de franci elvetieni au un pass pe o luna , asta vine cam 10 franci pe zi, nu cred ca e mult deloc. In Romania nu exista pass pe o luna, e pe an si era undeva la 6mil pe luna sau ceva dar trebuie sa iei pe tot anul...
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14501
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeVin 17 Iun 2016, 19:08

@Dr2005
Ca sa iasa ca tine in primul rand trebuie sa mai repare din multele ldh clasa 82 ce stau defecte prin depouri, apoi sa le redistribuie pe unde e nevoie de ele, nu sa stea pe la nustiu ce depouri si sa nu aibe nici trenuri pentru ele sau stau pentru ca sunt pe inventarul depoului x !
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 14:02

N-ar strica sa repare si LDH-urile. Ieri, prin R. Valcea, daca un Regio nu era tractat de DA era Trenul Tineretului sau compus din Malaxa 900. Apropo, trenurile compuse din Malaxa 900 sint formate dintr-un singur AM, din cea am vazut.

Aseara am vazut sezonierul din dreptul sinteticului de laga pasajul subteran. Pentru cei care nu cunosc orasul la intersectia Strazii Dacia cu linia ferata. Dat fiind ca linia e inaltata nu am reusit sa vad prea bine gradul de ocupare, dar sint destul de sigur ca incapeau toti la parterul unui 26-16. Deci1 revin la ideea ca ar putea foarte bine ca intre Sibiu si Pitesti sa circule cu doua vagoane. Deci2, Doctoru' are dreptate, poate fi tractat lejer de o portocala.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14501
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 16:06

@Adirmvl
Hai nu-i mai da sti tu cui apa la moara. Lasa-l asa cum e cu 3 etajate, nu se stie prin iulie-august ce cerinte vor fi si-l vor suplimenta la vremea respectiva. Si de-abia de a cum incolo incep caldurile si vremea pentru litoral.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13102
Data de inscriere : 06/04/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 16:17

Comparativ cu stiu eu cine am vazut trenul asta in toti anii de cand circula la plecare din R. Valcea, in toata perioada in care a fost activ: iunie, iulie, august, sambata, miercuri, vineri, marti, etc. Asta e motivul pentru care sustin ca doua vagoane intre Sibiu si Pitesti sint mai mult decat suficiente. Ma rog, in unele zile ar fi suficient un 26-16, dar ne complicam, ba chiar as deveni ridicol, insa doua vagoane, cu prea putine exceptii, sint mai mult decat suficiente. Smile
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5867
Data de inscriere : 27/02/2013

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 21:32

@Adirmvl

Pentru ca vad ca dintr-o data te framanta cele trei vagoane etajate ale grupei de Sibiu la 1921/2: acest tren este folosit de navetistii din localitatile de dinainte de Sibiu si ca urmare ai ramane surprins sa afli ca se urca destui calatori din aceste statii. Si asta pt ca ajunge in Sibiu la prima ora a diminetii si pleaca seara inapoi. Deci acest tren nu are traseul limitat la Gara Rm Valcea unde il vezi tu si dintr-o data ai inceput sa ii numeri calatorii.

Doi la mana, cum s-a mai spus: sezonul e abia la inceput, caldura a venit abia acum, in varf de sezon are 13-15 vagoane etajate  din care grupa de Sibiu vine aproape plina deci iar nu am inteles ce ti-a casunat sa inghesui oamenii aia in doua vagoane. Nu stiu ce mari economii ai tu impresia ca ai face, dar sa ii inghesui in vagoane fara clima in iulie-august este lipsa de respect. Vezi si tu cat de cald este acum - ia inchipuie-ti cum va fi in miezul verii.


Avand in vedere ca dupa cum spui Valcea nu genereaza calatori defel si il vezi mereu gol - poate gasim o modalitate de a il face sa ocoleasca Valcea - ca sa nu mai fi nevoit sa vezi cele trei vagoane goale care te framanta atat. (Era o gluma amara, eu nu ma ocup cu taierile - altii vad ca au numai asta in cap...).


De aceea eu zic daca ti-ai propus sa faci economii sa iti indrepti atentia in alta parte - trenul asta e bine mersi asa cum este acum si nu are nevoie de asa sfaturi binevoitoare. Ceva constructiv se poate propune sau doar taieri aiurea de dragul taierilor unde nu are niciun rost?


Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6762
Data de inscriere : 25/05/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeSam 18 Iun 2016, 22:28

Eu zic ca sunt destui din ce am mai văzut eu și probabil că mai văd curând. Chiar și acum când nu e încă vârf de sezon sunt câțiva omuleți pentru Vâlcea și chiar până la Sibiu. Au fost câțiva și în această primă săptămână de la introducere. E normal ca n-o sa fie arca lui Noe pe șine chiar și în plin sezon, dar eu consider ca sunt suficienti.
Toată vara eu merg aproape săptămânal cu el de la București la Pitești (vineri noaptea) și toată vara am de asemenea în medie și 3-4 drumuri litoral - București sau Pitești - Sibiu (de regulă merg mai departe de Sibiu cu legătură).

Si care e rațiunea pentru care ai pune doar trenuri la capacitate minima? Totuși, stimate Adi de la Vâlcea, te tot afli într-o eroare. Deși îl vezi în Vâlcea mai aerisit asta nu înseamnă că până la Vâlcea n-a fost mai plin chiar și pentru 3 etajate. Cel puțin de la Pitești la Slatina, chiar și Drăgășani mai are destulă lume (in cazul 1922). Eu ți-am mai spus și anul trecut. Gradul de ocupare în Vâlcea nu este cel definitoriu al întregii grupe venite de la / spre Mangalia. Grupa tot se umple, dar nu în Rm. Vâlcea. E și normal să nu vezi sute de vâlceni zilnic, căci nu e București. Sunt orașe mai mici pe tot traseul, asta e capacitatea firească.

Cât despre partea cu LDH-ul, deja v-a spus Vitosa foarte bine cum stă treaba, dar văd că tot aveți o fixație.
Cum ziceam mai sus, oare mai renunțați și voi la gândirea asta de om sărac, de fobia de a face numai pagube la CFR? Nu vedeți că deja nu se mai practică? Iar la asemenea tren nu-și are rostul. Oricum acoperă cheltuielile. Stați voi liniștiți, că nu face tocmai trenul ăsta pagube. Și GM-ul demarează mai repede, rar face figuri la prize / climă. LDH-urile sunt locomotive de tren Regio și de manevră. Acolo e menirea lor. Punct.

Revenind la 21-80, ar merge de la 4 dimineața până la 7 când ajunge. Chiar se face răcoare atunci, în mod deosebit pe Valea Oltului, ceea ce este foarte corect, dar pentru 3-4 ore nu merită. De la 18:00 până pe la 2:00 este încă foarte cald și afară. De la Mangalia până pe la Slatina ai copt porumb. N-are sens să mai gândim în 2016 condiții pentru 1900 toamna. E adevărat ca mai sunt și alte IR care circulă cu așa ceva, dar asta nu înseamnă că e bine rău ce se întâmplă.
Iar trenul nu aleargă continuu, staționează și foarte mult, deci automat și lumea trebuie să-și mai pregătească evantai.
E normal ca la un asemenea tren să ai niște minime facilități, de fapt la toate trenurile IR/sezoniere este necesar.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5867
Data de inscriere : 27/02/2013

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 05:18

Adevarul e ca Rm Valcea nu genereaza cine stie ce calatori pentru niciun tren. Acolo sunt la moda autocarele, trenurile sunt scumpe si deci cam goale. Doar perechea Valcea-Cluj si retur a primit tarife Regio de la 13.06 - dar nu vad nici asa mari mase de oameni sa il ia cu asalt cel putin din Valcea din cauza orei... exotice de plecare - 4 dimineata. Poate pe retur sa aiba ceva musterii.

Asa ca - cum bine a zis si colegul AeroX - nu trebuie trase concluzii gresite pentru ca e vazut gol in Valcea. Acolo cam toate sunt goale din pacate. Gara e noua dar calatori mai slabutz. De cate ori am mers cu el si in anii trecuti nu cred ca s-a urcat nimeni din Valcea sau odata parca au coborat 1-2. Deci e complet irelevant gradul lui de ocupare acolo.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25564
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeDum 19 Iun 2016, 15:55

Nu generează călători pentru că linia merge la Sibiu şi la Caracal, pe când călătorii vor la Piteşti, Bucureşti şi Târgu-Jiu, rute mult mai scurte pe cale rutieră.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6985
Data de inscriere : 07/09/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMar 21 Iun 2016, 00:18

Are doar 3 vagoane acum? Când veneam spre casă, s-au urcat destui de mulți oameni cu bagaje în metrou, și cam toți erau puțin arși de soare, iar unii aveau bilete la trenul ăsta, că am tras cu ochiul... Mi se pare cam puțin, mai ales că a fost weekend prelungit cu temperaturi toride.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5867
Data de inscriere : 27/02/2013

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitimeMar 21 Iun 2016, 07:30

3 vagoane este doar grupa de Sibiu, de ea era vorba ca pe unii ii deranjeaza si ar vrea sa inghesuie calatorii intr-un vagon ca l-au vazut ei nu stiu unde cu putini calatori...

Ieri trenul a avut 7 sau 8 vagoane etajate si a fost arhiplin.
Sus In jos
Continut sponsorizat





IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 3 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
Sus 
Pagina 3 din 21Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 1688/1687 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: