| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+24bobi Luna marius664 alex.barac.5 Adrian78 cristi ar Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL dan tm decward Amiralul laurentzu mielutu zburator Vitosa riciu AeroX ets2oltromânia Katalyn cardinal baiazid Dr2005 cristy79 Adirmvl Nesebar 28 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 14 Mai 2017, 00:08 | |
| Maică-mea mi-a zis că nu mai calcă în vecii vecilor în trenurile belgiene, după experiența cu trenul de la Aeroport la gara din Bruxelles. Acum merge cu taxi/autobuz - tramvai sau cum o fi. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 14 Mai 2017, 00:18 | |
| Ce experienţă? Că ajunge în 10 minute în Bruxelles Nord din Aeroport... e drept, costă vreo 11 euro biletul. La autobuz e 6,5 euro, dar mai pui încă vreo 2,50, pentru că nu te lasă în centru. Desigur, poţi folosi un abonament de o zi (7,5 euro), dar nu ştiu dacă automatele de la aeroport vând aşa ceva. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 14 Mai 2017, 00:25 | |
| Nu cred ca de la Valcea la Mare mergi la fel intr-un scaun de etajat ca intr-unul de 21-76. chit ca si saloanele alea sint destul de nasoale. Plus ca pentru bagaje ai ceva mai mult in 21-76. Si la mare nu nici macar eu nu merg doar cu un ghiozdan. Ba cand am fost in Delta aveam si izopren si sac de dormit. Nu mai stiu daca nu cumva si cort.
Da' am mers cu avionul la Bucuresti si am luat mizeria aia de autobuz pana in Unirii. Nici un leu pe taxi/Uber.
Iar compari trenurile din Vest (preturi, viteze, veniturile populatiei) cu ce e la noi? In Italia am mers cu ce ar fi personal format din Acvila la noi. Tot zicea monitorul din capatul vagonului ca sare de 100 de kilometri pe ora. Asta de la Rimini la Faenza. Ba chiar cu 140 de km/h. Si nu pe cateva bucatele. La noi pe unde vezi asta? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 14 Mai 2017, 01:01 | |
| Mai băieți de aia e forum sa se discute mai aflați una alta bla bla bla etc...
Deci indiferent de situație ca va fi cu oferta sau nu ca va fi cu etajate de la Sibiu sau nu vor fi destui care vor folosi acest tren. Diferența pe care multi nu vor sa o înțeleagă e ca nu poți sa zici ca 3-4 ore e chin la etajat pe M800 modernizata fata de cei care vin de la Sibiu sau Valea Oltului. Iar 21-76 în afara de prize, măsuțe și sus pentru bagaje în rest e identic 95% cu etajatul.
Apropo dacă 21-76 cu 4 scaune înghesuite pe rand e vagon de IC sau internațional atunci 21-70/90 și 22-76/96 sunt cumva Business class ?
Ce tot e de speriat atât cu RaTB-ul spre Aeroport ? Am înțeles ca e un autobuz hidramat care nu oprește peste tot și pe care nu prea poți merge fără bilet.
Iar romanii ar trebui sa inventeze un grup ceva sa se vorbească când se duc la aeroport ca sa împartă taxiul sau la Gară de Nord sa se strângă intr-un loc anume cei care merg la aeroport și tot asa sa urce 2-3 inși intr-un taxiu și sa împartă cursa la bani.
Apropo de taxiuri deși e off-topic va spun cum e cu taxiurile aici la regină. Alea negre Black Cab au doar 2 stați în tot orașul una în centru și cealaltă la gara unde sunt tot timpul cate 20 în așteptare care stau la rând nu țipete sau înjurături ca de ce s-a băgat x în fata. Eu am mers de 4 ori pana acum cu firma Bounds și de 2 ori am nimerit preferatele mele Toyota Prius Hybrid, căldură ca la balamuc fără GPS și fară sa te ocolească, șpagă o primesc și cat îți mulțumesc la o cursa de 7 lire ca le-ai lăsat 1 lira. Când dau comanda formez numărul apoi apăs de 2 ori cifra 1. Prima data dacă doresc taxiul sa vina la adresa la care stau și de la care am mai solicitat și altădată și a doua oara dacă doresc taxiu de 3-4 persoane sau mai mare gen Mercedes Vito etc. În următoarele secunde primesc 3 mesaje primul nu contează, al doilea îmi spune ora și minutul la care sosește taxiul la.mine și al 3-Lea mesaj modelul mașini, culoarea și nr de înmatriculare. Nu exista țeapa sau nesiguranță iar la ora 05.15 când e liber și se apropie de o intersecție care e pe roșu da de 2 ori flash și se schimba culoarea în verde, intr-o dimineață din 5 semafoare pe rosu la 4 a mers figura cu flash-ul. Nu știu cum se numește aceasta chestie dar o sa încerc și eu intr-o dimineață cu mașina alor mei sa vedem dacă merge. Cel mai puțin am așteptat un taxi 3 minute deși pe telefon sms-ul spunea ca vine la 05.17 el a venit cu 4 minute mai devreme iar cel mai mult intr-o duminica dimineață la ora 4 timpul de așteptare a fost de 15 minute dar a venit favorita Toyota Prius Hybrid o căldură înăuntru de te lua somnul în vreme ce afara erau doar 4 grade. Eu pe ai mei i-am învățat când pleacă din Ploiești la Aeroport la Otopeni sa nu mai plătească 80 lei mașină sa se ducă cu duba e 16 lei te lasă pe DN-u în dreptul aeroportului și apoi în maxim 10 minute ești pe aeroport condiția e sa nu ai bagaje și sa nu fie 37 grade afara.
Apropo mai circula duba de la aeroport la P.O Aeroport legătură la trenurile de Urziceni ?
P.S : Încă nu am mers cu BlackCab dar spune lumea ca sunt printre cele mai bune mașini la motorizare au garanție pentru 1 milion de kilometri.
P.S 2 : a doua parte a postări dacă e off-topic se poate muta la un topic mai potrivit. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 14 Mai 2017, 01:17 | |
| Doctore nu mai compara trenurile din Vest cu cele de la noi ca nu e cazul. Aici în UK mie ca roman cu salariu de 1.200 Ł pe luna nu îmi da mana sa dau 9 Ł ( 45 lei ) pentru 15 minute si 20 km cu trenul. În România cu 60 lei mergi 2 ore și 225 km.
Chiar azi vorbeam cu un var de la Londra ca nu se merită să vin singur la Londra autocarul e 26 Ł dus-întors, trenul e 35 Ł dus-întors iar cu mașina de 30 Ł dus-întors dar în mașină încap 5 persoane.
Preturile sunt calculate pentru salariu de englez care începe de la 1.500 Ł în sus deși mâncarea și băutură e la fel ca ÎN România la preturi ba unele sunt și mai ieftine. O sticla de crema de wiski pentru femei aici e 7 Ł la noi cică e 80 lei, o doza de Cola e minim 2-2.5 lei aici e 1.3 lei și pot continua. Mi-a schimbat geanta pe spate la bicicleta 30 Ł și 10 Ł mana de lucru vine 200 lei cu totul.
Desigur dacă transformi preturile toate alea o sa ți se para scumpe aici toți cei care vin li se spun sa se uite la o lira ca la un leu. Adică pe mine roata de bicicleta m-a costat cu totul 40 lei.
Transportul în comun e 3.95 Ł o zi întreagă toate traseele, 13 Ł o săptămână toate traseele sau 50 lunar. Adică 4 lei, 13 lei și 50 lei ca altfel toate ti se vor părea scumpe.
De la mine din oraș către Londra sunt trenuri la fiecare 20 minute, bine ca pe astea eu nu prea le numesc trenuri dar aici merg destui cun trenul nu este o rușine ca.la noi ca sa nu mai zic de biciclete în România ești considerat prost ca mergi cu bicicleta pe când aici te respecta toată lumea în trafic ba chiar îți dă prioritate când intri de pe un drum secundar pe unul principal.
Autobuzele ? Toate au rampa pentru persoane cu dizabilități coboară călători, apoi șoferul deschide rampa urca cel cu handicap după care restul călătorilor. Camere de supraveghere și butoane cu Stop. Apeși butonul oprește autobuzul în prima stație. Stai în stație și nu faci cu mana la autobuz nu oprește ca se consideră că aștepți alt traseu. La coborâre sunt unii care se ridica de pe scaun după ce autobuzul a oprit în stație aici șoferul și ceilalți călători nu se grăbesc și nu ridica nimeni tonu la tine ca la noi în România. E diferența între civilizație și lumea a 3-a... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 14 Mai 2017, 01:47 | |
| - Katalyn a scris:
- Ce tot e de speriat atât cu RaTB-ul spre Aeroport ? Am înțeles ca e un autobuz hidramat care nu oprește peste tot și pe care nu prea poți merge fără bilet.
783 opreşte cam peste tot, abia dacă sare o staţie sau două... iar maşina oricum e limitată la 40 - 45 km/h, e mai mare plăcerea noaptea să te târăşti cu viteza asta pe drum cu viteza legală de 70 km/h, faci 45 - 50 minute până la Unirii. Partea proastă e că nu e sincronizat cu celelalte autobuze de noapte de acolo. Iar un străin nu are ce face cu el, că plata cu cardul nu merge întotdeauna la chioşcul de la Otopeni, automatul e mort de mult, iar de bilete luate online nici nu poate fi vorba. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 14 Mai 2017, 16:48 | |
| @Dr2005 Comparatiile astea cu Belgia, Olanda, si ce exemple ne mai dai tu nu isi au rostul pentru o tara in care de 27 de ani nu s-a facut nimic bun si in care nivelul de trai e asa cum e. Si ceea ce vrei tu sa faci (vorbesc dpdv al intentiilor tale) nu ai sa reusesti in viata actuala. Poate daca te vei reincarna intr-o alta viata Si stii bine ca ma refer la piedicile puse de CFR SA. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 14 Mai 2017, 21:52 | |
| Probabil ca asta se doreste, daca nu vor avea suficiente vagoane, clar nu vom mai vedea oferte Regio sau procentuale pe vreun tren spre litoral, cu atat mai rau in cazul acestuia cu etajate, care numai de IR nu sunt, dar avand in vedere cui ii este dedicat trenul compunerea e numai potrivita. In mod indirect se vrea evitarea acestui tren de catre cei care platesc bilete. Eu oricum nu l-as (mai) folosi pentru litoral (mai mult intoarcere), dar imi convenea macar un drum cu 1922 la Sibiu (pentru peisajul de pe Valea Oltului la 5:30 in ceata, e orgasmic, atat ca rezisti greu in etajatele alea, dar datorita ofertei nu te puteai plange asa mult) sau poate si un drum Bucuresti - Pitesti (acasa), dar fara oferta clar nu ma mai ating de etajate. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Mai 2017, 17:38 | |
| I-au bagat oferta Regio. Foarte normal avand in vedere etajatele. Sa mai mearga si altii, nu doar studentii. Acum sper sa faca fata si cu oferta si cu gratuitatile, mai ales la intoarcere de pe litoral in weekend. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Mai 2017, 20:21 | |
| Bravo cfr, cred ca au observat ca nu da nimeni navala la bilete. Si nici aglomeratie mai mare ca anul trecut nu cred sa fie in el pentru ca cea mai mare parte a studentilor vor merge cu un tren de zi, pentru ei e tot gratis. Insa pentru elevi care au doar reducere si pentru platitori de tarif intreg trenul asta redevine bun avand pret de regio! |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Mai 2017, 20:41 | |
| Da, într-adevar având în vedere că va fi compus tot din etajate acesta este prețul corect si observația colegului Luna cred că e adevărata.
Pentru peisajele de pe Valea Oltului la răsărit la 5 dimineața și pentru o tură de zi la Sibiu cu întoarcere cu autocarul în București - e o variantă. Posibil sa il folosesc si eu pe sensul spre Sibiu, iar dacă nashul este de treabă având în vedere că merg toată noaptea poate ma lasă să stau la scaunele mai comode de la clasa I, ca în anii trecuți. |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Mai 2017, 20:52 | |
| Asa cum am zis, observand tendinta la intoarcere de pe litoral, e mult mai aglomerat ca la dus. Acolo va fi buba, la dus normal ca nu sunt prosti studentii sa nu se duca la cel de la 9:00 fara opriri. Dar la intoarcere e mai bun 1922 direct din statiuni. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Mai 2017, 22:23 | |
| Deci renunț la 1944 și plec tot cu 1538 + 1921. Acum ca tacâmul sa fie complet am nevoie ca atunci când o sa merg eu sa fie canicula peste 35 grade sa întârzie 1538 60-70 minute.
Prețul final și corect pentru ruta PL.Vest-Costinești Tabăra hc 33,05 lei cu bilet pana la Eforie Sud. La tariful asta am salon 21-76 de la PL.Vest la București și etajat de la București la Costinești prețul cel mai mic de pe piața cu bani ăștia sa tot mergi la mare...chiar și cu etajatul.
@cristy79 dacă e lejer poți sa te muti la clasa 1-a cu sau fără acordul șefului de tren, dacă vrea omul sa bea o bere e ok 5 lei și nu te doare capul problema e sa nu atragi atenția sau mai rău să spui că ești pasionat ca se poate panica și te refuză. Pasionații piz## au luat-o razna în ultima vreme de aia eu nu dau 2bani pe nimeni. Dacă conduci mașină fără permis sau faci public o filmare cu 240 km/h cu mașina imediat te găsește miliția și te ia pe pisoii ăștia de se lauda ca au condus trenuri cu 160 km/h pe M800 deși exista probe video/foto nu-i mai sancționează nimeni. Îmi pare chiar foarte bine ca au fost sancționați mecanici altădată sa nu mai pună botul la toți copii prost crescuți.
Dr2005 își aduce foarte bine aminte încă de anul trecut am atras atenția asupra acestui fapt nimeni nu știe nimic CFR Călători e nepăsător deși risca viețile a sute de călători. Ăștia vor sa facă un reportaj aranjat când un mecanic i se face rău și noroc cu pasionatul de serviciu care a dus trenul în condiții de siguranță pana la prima stație. Toată presa va vuia pozitiv dar nimeni nu întreabă ce cauta ala în locomotiva unde este interzis accesul persoanelor neautorizate.
La fel cum e la moda de vreo câteva luni sa apară poze pe FB cu călători care stau cu picioarele pe scaune mari pasionați și detectivi dar unul nu a făcut odată un LIVE sau o filmare în care sa arate ca are sânge și se ia de respectivul de ce sta cu picioarele pe scaun. Pentru asta ma face sa cred ca majoritatea pozelor sunt aranjate, și eu pot sa rog pe cineva sa stea cu picioarele pe scaun cat sa-i fac o poza din spate în care sa nu i se vadă fața apoi sa ma laud pe FB și sa dau vina pe călători din tren.
Sunt niște jocuri murdare pe care le fac pasionați feroviari sprijiniți din spate de anumite persoane din conducerea CFR Călători. Eu ca spun clar ca dacă am vreodată norocul sa prind asa ceva cine ma are pe FB o sa vadă direct LIVE cu de toate și dacă respectivul sau respectiva e tare în gura îmi asum orice și sunt conștient de faptele mele. Evident nu o sa ma dau la urs cu mana goală.
A apărut 1994 în sistem ce tarife are, normale de IR sau oferta de anul trecut cu 45% reducere dacă urci de pe M900 si cobori oriunde de la Constanța la Mangalia?
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Vin 19 Mai 2017, 23:20, editata de 1 ori |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Mai 2017, 22:26 | |
| - AeroX a scris:
- Asa cum am zis, observand tendinta la intoarcere de pe litoral, e mult mai aglomerat ca la dus. Acolo va fi buba, la dus normal ca nu sunt prosti studentii sa nu se duca la cel de la 9:00 fara opriri. Dar la intoarcere e mai bun 1922 direct din statiuni.
Dacă ai timp sa vezi ca nu e deloc asa decât duminica e Full pentru ca pe intervalul de întoarcere mai sunt și alte trenuri chiar dacă asta e la jumătate de preț pe când spre litoral e singurul în intervalul 20.30-06:00 mai ales ca are ofertă tarif-Regio. Eu am mers de 2 ori cu 1922 de pe litoral spre Capitala și de 2 ori cu 1921 spre litoral de fiecare data 1921 a fost de 3 ori mai plin ca 1922. În schimb l-am văzut în Gară de Nord pe 1922 duminica era Full iar intr-un pe 2 mai trenul care era ce e acum 1922 pe Mangalia-București a venit cu 15 etajate pline. |
|
| |
ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4077 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 19 Mai 2017, 23:17 | |
| Are tarifare Regio |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|