|
| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+24bobi Luna marius664 alex.barac.5 Adrian78 cristi ar Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL dan tm decward Amiralul laurentzu mielutu zburator Vitosa riciu AeroX ets2oltromânia Katalyn cardinal baiazid Dr2005 cristy79 Adirmvl Nesebar 28 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 23 Iun 2017, 15:02 | |
| 3, nu se suplimenteaza inca. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 23 Iun 2017, 18:32 | |
| Si nu cred ca se va suplimenta prea curand, oricum nu va mai ajunge la 14...Scopul pt care a fost introdus acest tren s-a cam terminat atunci cand a aparut gratuitatea studentilor...Ce rost mai are sa te scoli cu noapte-n cap sa ajungi ieftin la mare, cand acum o poti face gratis cu orice tren |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 23 Iun 2017, 18:52 | |
| Depinde de situații, poate ca acum cu gratuitatea vor merge mai des pe litoral iar bani de tren în dau pe mâncare și băutură. Dacă pleacă cu 1921 și se întorc cu 1822 ( 192X ) deja nu mai au nevoie nici de cazare. Dar dacă pleacă pe litoral cu 1981 deja sunt vreo 4 ore pierdute de plaja/apă/distracție.
Eu o sa merg cu 1538+1921 la jumătatea lunii august în plin sezon și din cauza prețului mic dar și pentru ca vara e mai ok sa mergi noaptea cu trenul decât ziua pe caniculă. Și o sa-l folosesc de 2 ori pe 1921 intr-un interval de 10 zile. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 23 Iun 2017, 21:32 | |
| La dus nu va mai fi plin, dar la întors va fi, are un orar foarte bun, iar ,,alternativa" e 1821-2, care va fi full oricum. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 24 Iun 2017, 00:06 | |
| Nu știu de unde le tot scoateți, eu am mers în ultimii 2 ani de 4 ori cu acest tren și l-am mai văzut de câteva ori în GDN la sosire/plecare si de fiecare data a fost mai plin la dus decât la întors. Doar duminica poate sa rupă gura târgului în rest nu am auzit și nu l-am văzut sosind în București cu vagoane pline.
La dus e singur singurel pe tot intervalul pe când la întoarcere e flancat de 2 trenuri IR :
1. IR 1982 cu 40 minute înainte lui. 2. IR 1923 cu 40 minute după el.
Deci dacă voi ați fi studenți și a-ți avea gratis cu care tren ați veni de pe litoral cu 1982, 1922 sau 1923 ? Sau mai bine spus la biletul ala gratis ce ați prefera lux și viteza ( saloane cu măsuțe și prize și viteza de 150 km/h în cazul lui 1982 ) etajate de 120 km/h la 1922 sau saloane și compartimentate cu viteza de 140 km/h în cazul lui 1923 ? Ca majoritatea ați început sa bateți în studenți de ziceți ca trenul 1921/1922 nu o sa mai fie asa plin ca anii trecuți. Eu v-am zis realitatea oricine poate verifica cu ochii lui dacă am sau nu dreptate. De altfel am tot anunțat ca în luna august o sa-l folosesc de 2 ori pe 1921 în 10 zile și odată pe 1922 si o sa vin cu probe ( poze/filmări ) mai ales ca o sa fie vârful sezonului estival deci va avea vagoane nu glumă. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 24 Iun 2017, 02:25 | |
| Dar nu ne intereseaza mai baiatule ce faci tu si ce folosesti tu peste 7 luni, fiecare e liber sa aleaga ce vrea si face ce vrea, nu spui tu la nimeni ce sa aleaga si cum sa faca ca tu esti zmeul zmeilor. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 25 Iun 2017, 17:59 | |
| - Katalyn a scris:
- Nu știu de unde le tot scoateți, eu am mers în ultimii 2 ani de 4 ori cu acest tren și l-am mai văzut de câteva ori în GDN la sosire/plecare si de fiecare data a fost mai plin la dus decât la întors. Doar duminica poate sa rupă gura târgului în rest nu am auzit și nu l-am văzut sosind în București cu vagoane pline.
La dus e singur singurel pe tot intervalul pe când la întoarcere e flancat de 2 trenuri IR :
1. IR 1982 cu 40 minute înainte lui. 2. IR 1923 cu 40 minute după el.
Deci dacă voi ați fi studenți și a-ți avea gratis cu care tren ați veni de pe litoral cu 1982, 1922 sau 1923 ? Sau mai bine spus la biletul ala gratis ce ați prefera lux și viteza ( saloane cu măsuțe și prize și viteza de 150 km/h în cazul lui 1982 ) etajate de 120 km/h la 1922 sau saloane și compartimentate cu viteza de 140 km/h în cazul lui 1923 ? Ca majoritatea ați început sa bateți în studenți de ziceți ca trenul 1921/1922 nu o sa mai fie asa plin ca anii trecuți. Eu v-am zis realitatea oricine poate verifica cu ochii lui dacă am sau nu dreptate. De altfel am tot anunțat ca în luna august o sa-l folosesc de 2 ori pe 1921 în 10 zile și odată pe 1922 si o sa vin cu probe ( poze/filmări ) mai ales ca o sa fie vârful sezonului estival deci va avea vagoane nu glumă. Nici măcar nu încape discuție că iau pe Arădean cu Alstoame. Sau pe 1982, depinde unde am de ajuns în București; dacă e la sub 30 de minute de gară merg pe jos și nu alerg la metrou, dacă e la peste iau pe 1982 ca să prind Bombardierul din Gara de Nord. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 25 Iun 2017, 19:04 | |
| Ce aveti ma de desconsiderati cucuveaua in asemenea hal? Confortul e mai mare la 1922 cu etajatele lui cu aer rece si capacitate mai mare decat in Alstoamele vietii de pe unul dintre cele mai cumplite trenuri ale CFR. Alstoamele laudati-le pentru ce trebuie. Nu degeaba au sfarsit si ele vara asta pe la trenuri Regio. In plus, ce vorbiti voi aici nu prea are cum sa se potriveasca cu realitatea. Sunt pareri pur subiective, dupa modul in care ati proceda voi sau vecinii de la bloc cel mult. 1922 are program mult mai bun ca orice tren la intoarcere, mai ales ca ajunge timpuriu cu 5 minute aproape in fiecare zi si prinzi garantat metroul cu tot cu schimburi de magistrale. In rest spuneti enormitati, ce naiba. Pentru bucuresteni clar conteaza. Bai baieti, eu observ trenul asta 1922 aproape in orice vineri seara de 2 ani, deci mai terminati cu propriile voastre trairi, caci lumea normala nu stie ca trenul cutare e cu etajate sau cu Alstom si vai gata se duce la ala. Asta cunoasteti voi, un segment restrans de oameni (aveti impresia ca e prea mare, dar estimati cati elevi si studenti sunt pasionati de trenuri si cunosc vagoanele). Daca vorbim strict de bucuresteni sunt sanse mai mari ca 1922 sa fie alegerea optima. 1922 e doar incomod rau noaptea pe Bucuresti - Sibiu, in rest chiar n-are probleme majore. Deci retineti: pret mic, capacitate mare, ora buna, de aia 1922 va fi in continuare o alegere optima pentru cei mai multi, in niciun caz o optiune de neglijat. Chiar si cu noutatile din acest an (gratuitatile studentilor si 50% elevi orice IR), n-are de ce sa fie 1921 plin si 1922 nu. In mare parte e firesc ca 1922 sa fie mai plin ca 1921 la ordinea zilei. E si logic de ce (ora plecare/sosire Bucuresti), iar trenul ramane unul incredibil de general la scopuri de calatorie, de aceea. Nu e doar tren de litoral ca restul. E foarte mult folosit de batrani pentru tratament pe Valea Oltului. Si o mica poveste: anul trecut eram intr-un vagon cu multi familisti, cucuveaua alearga cu 120 si depasea chiar si multe masini de pe autostrada (fiindca se mergea mai fluid pe linia ferata). Oamenii obositi ziceau: eh, ce bine ca am ales trenul, sunt obosit mort, nu eram in stare sa mai conduc, uite ca merge si mai repede decat masinile. Si ieftin. Mai ales...auzeam de "ieftin". Deci cu 140, 150 si 160 km/h ce tot laudati voi la alte trenuri sa va spalati cu ei pe cap ca nu isi face nimeni normal program in functie de fantezii din astea. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 25 Iun 2017, 21:24 | |
| Ai putea sa citești postările de la paginile 5 și 6 cineva care nu trăiește din fantezii ca multi alți pasionați chiar a fost cu trenul asta atât la dus cat și la întors în plin sezon estival Dacă va aduceți aminte am pus și poza cu acel geam scos de la unul din vagoane de sus de la etaj era vagonul cel mai gol dar cu cea mai buna temperatură. Situația se poate schimba oricând de la o zi la alta, eu am repetat ca postez doar ceea ce vad cu ochii mei nu stau sa cred ce spune toată lumea din fața calculatorului. Și de fiecare data am postat și probele ( poze sau biletul ) Dacă voi credeți ca intre 1982 și 1922 majoritatea călătorilor vor alege al doilea tren doar pentru ca e mai ieftin și ca stau pe plaja 40 minute in plus atunci mergeți singuri și vedeți cu ochii voștri. În 21 august 2015 am venit tot cu el de la mare atunci a fost mai plin în cifre 90% grad de ocupare în toate vagoanele la plecarea din Constanța in zi de vineri. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 02 Iul 2017, 12:19 | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 03 Iul 2017, 22:29 | |
| IR 1922
Mangalia (18:20) - Neptun (18:28) - Eforie Sud Hm (19:14) - Constanta (19:50) - Medgidia (20:35) - Fetesti (21:21) - Ciulnita (21:44) - Bucuresti Nord (22:54) - Titu (00:13) - Golesti (01:00) - Pitesti (01:13) - Costesti (01:52) - Slatina (02:48) - Piatra Olt (03:10) - Dragasani (03:59) - Babeni (04:27) - Govora (04:34) - Rimnicu Vilcea (04:48) - Calimanesti (05:10) - Pausa h (05:17) - Lotru (05:34) - Ciineni (06:02) - Turnu Rosu (06:37) - Podu Olt (06:44) - Talmaciu (06:53) - Sibiu (07:20) |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Dum 23 Iul 2017, 08:10 | |
| Am mers recent cu IR 1922 pe sensul catre Sibiu.
Trenul a venit foarte aglomerat de la Mangalia cu 7 etajate pline ochi, din care 3 au ramas in Bucuresti. A plecat cu 4 vagoane catre Sibiu, grad de ocupare spre 100%, inclusiv la clasa I - din care un vagon a fost grupa de Pitesti. Lume de toate felurile, dar linistita, erau si familisti cu copii, politie nu am vazut, doar supracontrol.
Pe parcurs s-a mai golit dar treptat, au coborat multi in aproape toate statiile dar a ajuns bine ocupat si la Sibiu, mult mai multa lume decat ma asteptam.
Conditiile din acest tren raman insa precare, calatoria este o reala incercare pentru oamenii mai in varsta, desi erau de toate felurile predominau tinerii pentru ca sa pui un om in varsta sa mearga cu el e cam greu. AC a functionat OK pana pe V Oltului cand s-a cam racit si lumea s-a invelit cu paturi, prosoape etc - dar nu a fost de speriat, poate fi mult mai rau. In rest conditii precare - geamuri extrem de murdare, unele sparte (!!!), o usa a vagonului defecta, toaletele intr-o stare... improrie sa zic asa, evident fara prize, dar repet... neasteptat de aglomerat chiar si pana la Sibiu unde a ajuns cu destui calatori. Scaunele nu mai spun ca le stie toata lumea cat sunt de diabolice la clasa a II-a.
Peisajele de pe V Oltului - FABULOASE mai ales in ceatza diminetii au mai compensat din conditiile incomode.
Retur cu autocarul in conditii impecabile - FANY pret 52 de lei si in cinci ore eram acasa cu o jumatate de ora pauza pe V Oltului. Din pacate pe V Oltului trenul nu are nicio sansa, autocarul face inca legea. Raportul pret/durata/conditii este imbatabil. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 20 Iun 2018, 19:25 | |
| M-am uitat acum cateva minute sa vad daca nu i-au bagat iar oferta de Personal. Raspunsul e "nu". Si compunerea pare sa fie tot cu etajate.
Da' ce mi se pare ciudat ca atat pentru 1 iulie, cat si pentru 18 iulie, imi cere CFR-ul "84.15 lei", iar "Reducerile comerciale acordate sunt in valoare de 26.75 lei." Nimic legat de anticipatie? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 20 Iun 2018, 22:50 | |
| Da, tot cu etajate va fi. Și cât timp livretul acestui tren va prevede circulația cu 120 km/h etajate va scrie pe el. Să vedem și cât timp va mai rezista pentru ca vine 2019 cu liberalizarea traselor și se anunță o competiție mortală pentru cfr călători, un cfr călători tot mai aproape pe urmele cfr marfă! |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Vin 22 Iun 2018, 19:39 | |
| Tariful IR confirmat anul acesta. Nu știu de ce s-au mai obosit să-l mențină pe București - Sibiu. Va fi cam degeaba cu tot cu gratuitati si alte facilități de la stat. O sa aiba multe zile proaste mai ales daca anul asta e mai ploios. Mai mult nu ai ce sa comentezi. Posibil sa fie doar începutul. Se îngroașă bine obrazul la noua conducere CFR Calatori. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
| | | | IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |