Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia

In jos 
+24
bobi
Luna
marius664
alex.barac.5
Adrian78
cristi ar
Jurnal Feroviar
COSTACHE MIHAIL
dan tm
decward
Amiralul
laurentzu
mielutu zburator
Vitosa
riciu
AeroX
ets2oltromânia
Katalyn
cardinal
baiazid
Dr2005
cristy79
Adirmvl
Nesebar
28 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeMar 23 Aug 2016, 10:50

AeroX a scris:
Eu mai bine as prefera sobolanul decat duba.
Si eu.
AeroX a scris:
oferta. Primul pe care l-as tinti e 1776
Si eu Smile Evil or Very Mad I love you
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeMar 23 Aug 2016, 12:14

Să știți că nu mai e chiar așa, 1776 are minim 65% grad de ocupare de obicei. De când cu aceste compuneri noi, uniformizate, călătorii au mai revenit - chiar auzeam pe cineva mirându-se de condițiile bune din 1776 (zicea că nu mai mersese de ani buni cu trenul), mai ales de aerul condiționat și de prize. Au revenit călători de la dube, puțini, dar măcar sunt și ăia.
Ar trebui musai țintit 1572 și mai apoi 1774. 1776 chiar nu au interes să-i bage ofertă, că vinerea și duminica circulă plin, duminica se ajunge la 6 vagoane pline, iar de 30 nov/1 dec. se poate ajunge la 9 pline - deci scoate pârleala.
Iar la 7001 sunt doar șobolani cu 120 de locuri. Ieri a fost un singur șobolan la acest tren, care și în zilele rele aduna minim 150 de călători în 3 vagoane 21-80.

Sincer, nu mă așteptam să conteze așa mult prizele. Eu pot sta fără smartphone liniștit și 10 ore, dar foarte mulți se bucură să vadă că-și pot utiliza dispozitivele nelimitat în tren. Mergând însă foarte mult cu trenul în ultimele 7 luni, am constatat, discutând cu călătorii, că sunt extrem de importante - unii vor doar prize, nu și aer! Smile)
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeMar 23 Aug 2016, 13:41

Si ca sa revenim la topic, poate (speranta de trei lei) la anul o sa vedem 26-16.80 sau 26-16.100, de la cat in sus or fi prizele la etajatele astea, in compunerea grupei de Sibiu. Daca tot existe de ce sa nu fie puse? Mai ales pentru un drum atat de lung in conditii de confort atat de proaste.
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeMar 23 Aug 2016, 18:30

Oh da, sunt convins ca 1776 colcaie de calatori 4 zile pe luna si tocmai si din cauza faptului ca are compunere noua si uniformizata (!?!?!), dar prin asta cred ca te referi la faptul ca s-a terminat aberatia cu Desiro la IR pe la voi.
Dar hai ca a trecut oricum destul timp de atunci. Nu mai prezinta asta ceva relevant.

Totusi, pe mine m-ai bagat in ceata, ba e scump, ba e ieftin trenul IR la Galati? Tu zici ca e scump, dar lumea vine!? Ori ca sunt preturile mai mici ca in Occident.
Afirmatiile tale se cam bat cap in cap. Concluzia e ca e pana la urma scump daca n-ai reduceri, asa-i? Sau scump pana si cu ele daca esti student. Normal. 7001 e pomana.  Wink

Acum pe pretextul asta si un tren ca IR 1897 (Bucuresti - Pitesti - Craiova) circula vinerea plin dar tot i-au bagat oferta si acum e mai plin si se preteaza la loco + vagoane, insa nu se poate din cauza ca e cuplat cu Targoviste. Dar cine stie, poate se mai schimba ceva la noul mers, cel putin ar fi cazul....asta ca o paranteza. Insa, atentie, acum e plinut in fiecare zi! Cum e mai bine pana la urma?

Adirmvl a scris:
Si ca sa revenim la topic, poate (speranta de trei lei) la anul o sa vedem 26-16.80 sau 26-16.100, de la cat in sus or fi prizele la etajatele astea, in compunerea grupei de Sibiu. Daca tot existe de ce sa nu fie puse? Mai ales pentru un drum atat de lung in conditii de confort atat de proaste.

Sa stii ca au bagat si din astea chiar la inceputul sezonului. Probabil le-au mai sucit si nu i-a pasat cuiva de acest aspect...cum se nimerea pana la urma.
Noi macar sa stim sa luam bilet la vagonul 9, ala e asigurat cu prize mereu. Restul lumii...sa intrebe! What a Face
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeMier 24 Aug 2016, 00:11

Parerea mea, e ca galatenii au bani, dar nu le place sa cheltuiasca. Oras cumplit de negustori :p
M-a surprins (neplacut) nivelul ridicat al chiriei din Galati, pentru un oras considerat mort economic.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeMier 24 Aug 2016, 00:43

AeroX, stiu ca a pupat trenul asta 26-16 cu prize, dar trebuie sa fie constant. O certitudine, nu o intamplare. Cand l-au introdus telefoanele destepte performante si cu ecrane nu erau prea dese, acum zici ca doar cine nu vrea nu are unul cu diagonala de 5 toli, deci cam e nevoie de prize. Pe de o parte cine le are sta cu ochii in ele pe net sau la seriale si ii trece timpul mai usor, pe de alta parte nu fac la fel de multa galagie, deci ceilalti se pot odihni (daca pot pe scaunele alea si cu becu' in ochi). Sa pui, chiar daca experimental, internet in tren care scoate doua ore de la Bucuresti la Constanta, dar sa ai etajate cu prize si sa nu le pui la bataie in compunerea trenului asta e pacat.
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeMier 24 Aug 2016, 00:52

Adirmvl a scris:
Si ca sa revenim la topic, poate (speranta de trei lei) .

Ai avut dreptate my friend...chiar ma miram cu cate pagini a crescut topicul de cand n-am mai intrat Cool
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeMier 24 Aug 2016, 13:04

AeroX a scris:
Oh da, sunt convins ca 1776 colcaie de calatori 4 zile pe luna si tocmai si din cauza faptului ca are compunere noua si uniformizata (!?!?!), dar prin asta cred ca te referi la faptul ca s-a terminat aberatia cu Desiro la IR pe la voi.
Dar hai ca a trecut oricum destul timp de atunci. Nu mai prezinta asta ceva relevant.

Totusi, pe mine m-ai bagat in ceata, ba e scump, ba e ieftin trenul IR la Galati? Tu zici ca e scump, dar lumea vine!? Ori ca sunt preturile mai mici ca in Occident.
Afirmatiile tale se cam bat cap in cap. Concluzia e ca e pana la urma scump daca n-ai reduceri, asa-i? Sau scump pana si cu ele daca esti student. Normal. 7001 e pomana.  Wink

Acum pe pretextul asta si un tren ca IR 1897 (Bucuresti - Pitesti - Craiova) circula vinerea plin dar tot i-au bagat oferta si acum e mai plin si se preteaza la loco + vagoane, insa nu se poate din cauza ca e cuplat cu Targoviste. Dar cine stie, poate se mai schimba ceva la noul mers, cel putin ar fi cazul....asta ca o paranteza. Insa, atentie, acum e plinut in fiecare zi! Cum e mai bine pana la urma?

Adirmvl a scris:
Si ca sa revenim la topic, poate (speranta de trei lei) la anul o sa vedem 26-16.80 sau 26-16.100, de la cat in sus or fi prizele la etajatele astea, in compunerea grupei de Sibiu. Daca tot existe de ce sa nu fie puse? Mai ales pentru un drum atat de lung in conditii de confort atat de proaste.

Sa stii ca au bagat si din astea chiar la inceputul sezonului. Probabil le-au mai sucit si nu i-a pasat cuiva de acest aspect...cum se nimerea pana la urma.
Noi macar sa stim sa luam bilet la vagonul 9, ala e asigurat cu prize mereu. Restul lumii...sa intrebe! What a Face

1776 are mai mulți călători ca anul trecut și asta e cert, vino să-l vezi pe la Făurei. 7001 nu mai e tren cu care să mergi, 5 ore la șobolan? Nu mulțumesc.
Pentru mine sunt ieftine toate, dar am rămas fără cupoane așa că sunt condiționat să iau numai R-uri sau IR-ul TFC, dar cum R-urile sunt Desiro e clar ce aleg.
Trenul IR de la Galați la București e foarte ok pentru studenți, în rest nu prea se omoară gălățenii să dea 60 sau 70 de lei pe IR; în ciuda acestui fapt trenurile pe ruta asta au început să fie mai folosite. Ar trebui umblat foarte mult la timpi, 4h10 minute pe 237 de km din care mai bine de 50% sunt cu VS 100 km/h nu e acceptabil. Compunerile uniformizate (numai 20-83) sunt mult mai ok decât cele cu 21-70, vagoane care se pretează traficului de noapte/lungă durată, și călătorii sunt mult mai mulțumiți acum că au și prize.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeMier 24 Aug 2016, 14:27

Adirmvl a scris:
AeroX, stiu ca a pupat trenul asta 26-16 cu prize, dar trebuie sa fie constant. O certitudine, nu o intamplare. Cand l-au introdus telefoanele destepte performante si cu ecrane nu erau prea dese, acum zici ca doar cine nu vrea nu are unul cu diagonala de 5 toli, deci cam e nevoie de prize. Pe de o parte cine le are sta cu ochii in ele pe net sau la seriale si ii trece timpul mai usor, pe de alta parte nu fac la fel de multa galagie, deci ceilalti se pot odihni (daca pot pe scaunele alea si cu becu' in ochi). Sa pui, chiar daca experimental, internet in tren care scoate doua ore de la Bucuresti la Constanta, dar sa ai etajate cu prize si sa nu le pui la bataie in compunerea trenului asta e pacat.

De la 12 noaptea la 7 dimineata obosesc majoritatea sa tot stea cu ochii in telefon, crede-ma Wink
Din moment ce are etajate si probabil va mai avea...astea-s conditiile. Cand mai bine, cand mai nasol.
Eu in locul lor as limita acest tren de la Bucuresti la Mangalia si as pune tren separat (evident nu cu etajate) pentru Sibiu - Pitesti - Mangalia. Cu oferta de tarifare Regio doar pentru Sibiu - Titu ca sa nu-l mai ia tineretul bucurestean cu asalt. Sa fie diferenta de 1h intre ele. Eu zic sa le scriem de acum petitii pentru la anul. Smile)
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeSam 27 Aug 2016, 01:06

IR 1921 Sibiu - Buc.Nord - Manglia plecand din Buc.Nord in noaptea de 22/23 august.

Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 04 Mai 2017, 17:48

La intrebarea de ce nu mai are tarife reduse trenul de noapte catre Mangalia iata ce raspunde CFR Calatori pe facebook :

In condițiile in care capacitatea de transport nu poate acoperi cererea mare din ultima perioadă in care studentii au gratuitate, ofertele de marketing se regândesc.

Asta cum se mai traduce ?? Deci la vara 1921/1922 din unul din cele mai bune trenuri spre litoral ( datorita orarului de mers si al tarifelor mici ) va ajunge unul din cele mai evitate trenuri ? In conditile astea calatori adulti platitori de bilete sunt discriminati din cauza studentilor ?? In acest caz la tarif de IR si mersul care e in livret trenul asta ar trebui sa aiba la grupa de Sibiu vagoane neetajate iar pentru grupa Buc.Nord-CTA-Mangalia etajate ca oricum altceva nu vor avea.

In acest caz nu se mai merita sa vina ploiesteni la Bucuresti cu IR 1666 sau IR 1538 si sa astepte 3 ore in Gara de Nord pe IR 1921 ca sa ajunga si primi si ieftin pe litoral si se vor orienta catre IR 1944 Satu.Mare-Buc.Baneasa-Mangalia tren care oricum va circula cu casa inchisa jumatate din iulie si toata luna august.

IR 1921 era ales in primul rand ca merge noaptea si pentru tarifele de Regio care le avea, vom vedea daca din iunie se schimba ceva in bine la acest tren. Acum sa vi de la Sibiu la Mangalia cu etajatul la pret de IR suna direct a teapa, sa bage 2 saloane si 2 etajate ( saloanele pentru cei care platesc bilete si etajatele pentru studenti ) si e toata lumea multumita.

Daca ofertele de marketing se rezgandesc din cauza trandafirului ofilit si al studentilor care i-au scos parinti de la intretinere ce ne rezerva viitorul ? Si alte trenuri IR cu oferta tarif-Regio vor trece pe planul tarifar IR ?? In cazul asta nu-i vad bine deloc pe cei de la CFR Calatori dar e fix problema lor ei le stiu intotdeauna pe toate, sunt cei mai buni la toate...
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 04 Mai 2017, 18:11

De 1 Mai clar l-au facut IR fiindca n-aveau destule vagoane. Daca avea si oferta Regio chiar nu aveau unde sa-i bage pe toti - si platitorii de bilete si gratuitatile.
Deci scopul era sa il eviti, desigur.
Ce va fi de luna viitoare depinde daca in timpul ramas vor mai face rost de suficient material rulant. Daca situatia nu se schimba atunci ma tem ca toate trenurile de litoral vor fi IR-uri fara oferte, iar CFR nu va fi oricum in pierdere (cica), dar noi, ceilalati care platim bilete, da!
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 04 Mai 2017, 18:33

1986/1987 a fost full şi nu toţi din el au fost studenţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 04 Mai 2017, 18:34

Are dreptate Dr2005, erau și mulți elevi dar și plătitori de bilete pentru care probabil a fost ultima călătorie cu CFR pe ruta asta, având în vedere starea critică în care erau vagoanele (atât jeg doar la sârbi în budele vagoanelor am mai văzut).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 04 Mai 2017, 18:47

Dr2005 a scris:
1986/1987 a fost full şi nu toţi din el au fost studenţi.


Pai cine a zis ca au fost toti studenti ? Se numea si probabil ca se va numi in continuare "Trenul Tineretului" prin tineret se intelege : studenti, elevi, tineri care au terminat liceul, profesionala si care nu au mai continuat sau studenti care au terminat o facultate plus adulti pana pe la 33 ani. Dar pe langa acesti tineri mai erau si cateva familii care beneficiau de reducerea oferita de pretul de Regio, pe unii i-au omorat iar altora le-au dat de pomana.
Sus In jos
Continut sponsorizat





IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia   IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
Sus 
Pagina 8 din 21Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» RE 2801/2802 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 1688/1687 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» IR 10192/10196/10198 Timisoara Nord/Deva/Resita Nord - Mangalia
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: