Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 23 Aug 2016, 10:50
AeroX a scris:
Eu mai bine as prefera sobolanul decat duba.
Si eu.
AeroX a scris:
oferta. Primul pe care l-as tinti e 1776
Si eu
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 23 Aug 2016, 12:14
Să știți că nu mai e chiar așa, 1776 are minim 65% grad de ocupare de obicei. De când cu aceste compuneri noi, uniformizate, călătorii au mai revenit - chiar auzeam pe cineva mirându-se de condițiile bune din 1776 (zicea că nu mai mersese de ani buni cu trenul), mai ales de aerul condiționat și de prize. Au revenit călători de la dube, puțini, dar măcar sunt și ăia. Ar trebui musai țintit 1572 și mai apoi 1774. 1776 chiar nu au interes să-i bage ofertă, că vinerea și duminica circulă plin, duminica se ajunge la 6 vagoane pline, iar de 30 nov/1 dec. se poate ajunge la 9 pline - deci scoate pârleala. Iar la 7001 sunt doar șobolani cu 120 de locuri. Ieri a fost un singur șobolan la acest tren, care și în zilele rele aduna minim 150 de călători în 3 vagoane 21-80.
Sincer, nu mă așteptam să conteze așa mult prizele. Eu pot sta fără smartphone liniștit și 10 ore, dar foarte mulți se bucură să vadă că-și pot utiliza dispozitivele nelimitat în tren. Mergând însă foarte mult cu trenul în ultimele 7 luni, am constatat, discutând cu călătorii, că sunt extrem de importante - unii vor doar prize, nu și aer! )
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 23 Aug 2016, 13:41
Si ca sa revenim la topic, poate (speranta de trei lei) la anul o sa vedem 26-16.80 sau 26-16.100, de la cat in sus or fi prizele la etajatele astea, in compunerea grupei de Sibiu. Daca tot existe de ce sa nu fie puse? Mai ales pentru un drum atat de lung in conditii de confort atat de proaste.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 23 Aug 2016, 18:30
Oh da, sunt convins ca 1776 colcaie de calatori 4 zile pe luna si tocmai si din cauza faptului ca are compunere noua si uniformizata (!?!?!), dar prin asta cred ca te referi la faptul ca s-a terminat aberatia cu Desiro la IR pe la voi. Dar hai ca a trecut oricum destul timp de atunci. Nu mai prezinta asta ceva relevant.
Totusi, pe mine m-ai bagat in ceata, ba e scump, ba e ieftin trenul IR la Galati? Tu zici ca e scump, dar lumea vine!? Ori ca sunt preturile mai mici ca in Occident. Afirmatiile tale se cam bat cap in cap. Concluzia e ca e pana la urma scump daca n-ai reduceri, asa-i? Sau scump pana si cu ele daca esti student. Normal. 7001 e pomana.
Acum pe pretextul asta si un tren ca IR 1897 (Bucuresti - Pitesti - Craiova) circula vinerea plin dar tot i-au bagat oferta si acum e mai plin si se preteaza la loco + vagoane, insa nu se poate din cauza ca e cuplat cu Targoviste. Dar cine stie, poate se mai schimba ceva la noul mers, cel putin ar fi cazul....asta ca o paranteza. Insa, atentie, acum e plinut in fiecare zi! Cum e mai bine pana la urma?
Adirmvl a scris:
Si ca sa revenim la topic, poate (speranta de trei lei) la anul o sa vedem 26-16.80 sau 26-16.100, de la cat in sus or fi prizele la etajatele astea, in compunerea grupei de Sibiu. Daca tot existe de ce sa nu fie puse? Mai ales pentru un drum atat de lung in conditii de confort atat de proaste.
Sa stii ca au bagat si din astea chiar la inceputul sezonului. Probabil le-au mai sucit si nu i-a pasat cuiva de acest aspect...cum se nimerea pana la urma. Noi macar sa stim sa luam bilet la vagonul 9, ala e asigurat cu prize mereu. Restul lumii...sa intrebe!
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 24 Aug 2016, 00:11
Parerea mea, e ca galatenii au bani, dar nu le place sa cheltuiasca. Oras cumplit de negustori :p M-a surprins (neplacut) nivelul ridicat al chiriei din Galati, pentru un oras considerat mort economic.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 24 Aug 2016, 00:43
AeroX, stiu ca a pupat trenul asta 26-16 cu prize, dar trebuie sa fie constant. O certitudine, nu o intamplare. Cand l-au introdus telefoanele destepte performante si cu ecrane nu erau prea dese, acum zici ca doar cine nu vrea nu are unul cu diagonala de 5 toli, deci cam e nevoie de prize. Pe de o parte cine le are sta cu ochii in ele pe net sau la seriale si ii trece timpul mai usor, pe de alta parte nu fac la fel de multa galagie, deci ceilalti se pot odihni (daca pot pe scaunele alea si cu becu' in ochi). Sa pui, chiar daca experimental, internet in tren care scoate doua ore de la Bucuresti la Constanta, dar sa ai etajate cu prize si sa nu le pui la bataie in compunerea trenului asta e pacat.
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 24 Aug 2016, 00:52
Adirmvl a scris:
Si ca sa revenim la topic, poate (speranta de trei lei) .
Ai avut dreptate my friend...chiar ma miram cu cate pagini a crescut topicul de cand n-am mai intrat
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 24 Aug 2016, 13:04
AeroX a scris:
Oh da, sunt convins ca 1776 colcaie de calatori 4 zile pe luna si tocmai si din cauza faptului ca are compunere noua si uniformizata (!?!?!), dar prin asta cred ca te referi la faptul ca s-a terminat aberatia cu Desiro la IR pe la voi. Dar hai ca a trecut oricum destul timp de atunci. Nu mai prezinta asta ceva relevant.
Totusi, pe mine m-ai bagat in ceata, ba e scump, ba e ieftin trenul IR la Galati? Tu zici ca e scump, dar lumea vine!? Ori ca sunt preturile mai mici ca in Occident. Afirmatiile tale se cam bat cap in cap. Concluzia e ca e pana la urma scump daca n-ai reduceri, asa-i? Sau scump pana si cu ele daca esti student. Normal. 7001 e pomana.
Acum pe pretextul asta si un tren ca IR 1897 (Bucuresti - Pitesti - Craiova) circula vinerea plin dar tot i-au bagat oferta si acum e mai plin si se preteaza la loco + vagoane, insa nu se poate din cauza ca e cuplat cu Targoviste. Dar cine stie, poate se mai schimba ceva la noul mers, cel putin ar fi cazul....asta ca o paranteza. Insa, atentie, acum e plinut in fiecare zi! Cum e mai bine pana la urma?
Adirmvl a scris:
Si ca sa revenim la topic, poate (speranta de trei lei) la anul o sa vedem 26-16.80 sau 26-16.100, de la cat in sus or fi prizele la etajatele astea, in compunerea grupei de Sibiu. Daca tot existe de ce sa nu fie puse? Mai ales pentru un drum atat de lung in conditii de confort atat de proaste.
Sa stii ca au bagat si din astea chiar la inceputul sezonului. Probabil le-au mai sucit si nu i-a pasat cuiva de acest aspect...cum se nimerea pana la urma. Noi macar sa stim sa luam bilet la vagonul 9, ala e asigurat cu prize mereu. Restul lumii...sa intrebe!
1776 are mai mulți călători ca anul trecut și asta e cert, vino să-l vezi pe la Făurei. 7001 nu mai e tren cu care să mergi, 5 ore la șobolan? Nu mulțumesc. Pentru mine sunt ieftine toate, dar am rămas fără cupoane așa că sunt condiționat să iau numai R-uri sau IR-ul TFC, dar cum R-urile sunt Desiro e clar ce aleg. Trenul IR de la Galați la București e foarte ok pentru studenți, în rest nu prea se omoară gălățenii să dea 60 sau 70 de lei pe IR; în ciuda acestui fapt trenurile pe ruta asta au început să fie mai folosite. Ar trebui umblat foarte mult la timpi, 4h10 minute pe 237 de km din care mai bine de 50% sunt cu VS 100 km/h nu e acceptabil. Compunerile uniformizate (numai 20-83) sunt mult mai ok decât cele cu 21-70, vagoane care se pretează traficului de noapte/lungă durată, și călătorii sunt mult mai mulțumiți acum că au și prize.
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mier 24 Aug 2016, 14:27
Adirmvl a scris:
AeroX, stiu ca a pupat trenul asta 26-16 cu prize, dar trebuie sa fie constant. O certitudine, nu o intamplare. Cand l-au introdus telefoanele destepte performante si cu ecrane nu erau prea dese, acum zici ca doar cine nu vrea nu are unul cu diagonala de 5 toli, deci cam e nevoie de prize. Pe de o parte cine le are sta cu ochii in ele pe net sau la seriale si ii trece timpul mai usor, pe de alta parte nu fac la fel de multa galagie, deci ceilalti se pot odihni (daca pot pe scaunele alea si cu becu' in ochi). Sa pui, chiar daca experimental, internet in tren care scoate doua ore de la Bucuresti la Constanta, dar sa ai etajate cu prize si sa nu le pui la bataie in compunerea trenului asta e pacat.
De la 12 noaptea la 7 dimineata obosesc majoritatea sa tot stea cu ochii in telefon, crede-ma Din moment ce are etajate si probabil va mai avea...astea-s conditiile. Cand mai bine, cand mai nasol. Eu in locul lor as limita acest tren de la Bucuresti la Mangalia si as pune tren separat (evident nu cu etajate) pentru Sibiu - Pitesti - Mangalia. Cu oferta de tarifare Regio doar pentru Sibiu - Titu ca sa nu-l mai ia tineretul bucurestean cu asalt. Sa fie diferenta de 1h intre ele. Eu zic sa le scriem de acum petitii pentru la anul. )
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 27 Aug 2016, 01:06
IR 1921 Sibiu - Buc.Nord - Manglia plecand din Buc.Nord in noaptea de 22/23 august.
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 04 Mai 2017, 17:48
La intrebarea de ce nu mai are tarife reduse trenul de noapte catre Mangalia iata ce raspunde CFR Calatori pe facebook :
In condițiile in care capacitatea de transport nu poate acoperi cererea mare din ultima perioadă in care studentii au gratuitate, ofertele de marketing se regândesc.
Asta cum se mai traduce ?? Deci la vara 1921/1922 din unul din cele mai bune trenuri spre litoral ( datorita orarului de mers si al tarifelor mici ) va ajunge unul din cele mai evitate trenuri ? In conditile astea calatori adulti platitori de bilete sunt discriminati din cauza studentilor ?? In acest caz la tarif de IR si mersul care e in livret trenul asta ar trebui sa aiba la grupa de Sibiu vagoane neetajate iar pentru grupa Buc.Nord-CTA-Mangalia etajate ca oricum altceva nu vor avea.
In acest caz nu se mai merita sa vina ploiesteni la Bucuresti cu IR 1666 sau IR 1538 si sa astepte 3 ore in Gara de Nord pe IR 1921 ca sa ajunga si primi si ieftin pe litoral si se vor orienta catre IR 1944 Satu.Mare-Buc.Baneasa-Mangalia tren care oricum va circula cu casa inchisa jumatate din iulie si toata luna august.
IR 1921 era ales in primul rand ca merge noaptea si pentru tarifele de Regio care le avea, vom vedea daca din iunie se schimba ceva in bine la acest tren. Acum sa vi de la Sibiu la Mangalia cu etajatul la pret de IR suna direct a teapa, sa bage 2 saloane si 2 etajate ( saloanele pentru cei care platesc bilete si etajatele pentru studenti ) si e toata lumea multumita.
Daca ofertele de marketing se rezgandesc din cauza trandafirului ofilit si al studentilor care i-au scos parinti de la intretinere ce ne rezerva viitorul ? Si alte trenuri IR cu oferta tarif-Regio vor trece pe planul tarifar IR ?? In cazul asta nu-i vad bine deloc pe cei de la CFR Calatori dar e fix problema lor ei le stiu intotdeauna pe toate, sunt cei mai buni la toate...
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 04 Mai 2017, 18:11
De 1 Mai clar l-au facut IR fiindca n-aveau destule vagoane. Daca avea si oferta Regio chiar nu aveau unde sa-i bage pe toti - si platitorii de bilete si gratuitatile. Deci scopul era sa il eviti, desigur. Ce va fi de luna viitoare depinde daca in timpul ramas vor mai face rost de suficient material rulant. Daca situatia nu se schimba atunci ma tem ca toate trenurile de litoral vor fi IR-uri fara oferte, iar CFR nu va fi oricum in pierdere (cica), dar noi, ceilalati care platim bilete, da!
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 04 Mai 2017, 18:33
1986/1987 a fost full şi nu toţi din el au fost studenţi.
_________________ :TTT:
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 04 Mai 2017, 18:34
Are dreptate Dr2005, erau și mulți elevi dar și plătitori de bilete pentru care probabil a fost ultima călătorie cu CFR pe ruta asta, având în vedere starea critică în care erau vagoanele (atât jeg doar la sârbi în budele vagoanelor am mai văzut).
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Joi 04 Mai 2017, 18:47
Dr2005 a scris:
1986/1987 a fost full şi nu toţi din el au fost studenţi.
Pai cine a zis ca au fost toti studenti ? Se numea si probabil ca se va numi in continuare "Trenul Tineretului" prin tineret se intelege : studenti, elevi, tineri care au terminat liceul, profesionala si care nu au mai continuat sau studenti care au terminat o facultate plus adulti pana pe la 33 ani. Dar pe langa acesti tineri mai erau si cateva familii care beneficiau de reducerea oferita de pretul de Regio, pe unii i-au omorat iar altora le-au dat de pomana.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia