|
| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+24bobi Luna marius664 alex.barac.5 Adrian78 cristi ar Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL dan tm decward Amiralul laurentzu mielutu zburator Vitosa riciu AeroX ets2oltromânia Katalyn cardinal baiazid Dr2005 cristy79 Adirmvl Nesebar 28 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 20 Aug 2016, 18:21 | |
| Nu, nu ai nevoie de cupoane, este tren IR tarifat Regio si ca la orice tren Regio elevul si studentul primeste 50% reducere fara cupon, nu e reducere procentuala ca pe alte rute, e o diferenta intre tren cu oferta Regio si tren cu redcucere procentuala. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6766 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 20 Aug 2016, 18:23 | |
| Adi, n-am inteles prea bine la ce te referi, dar pe sistemul asta, ar avea toate trenurile CFR doar 1 vagon in ziua plecarii. Iar 1921/1922 nu e tren experimental, abia ieri introdus, ci are deja un istoric greu de ceva timp.
Anii trecuti 1922 avea 6 vagoane de la Bucuresti la Pitesti si cu asta basta! Nu mai era grija cu cine cumpara dinainte, apoi logic ca daca ai toate locurile ocupate cu 3 zile inainte trebuie sa iti ridice un semn de intrebare: bre, dar aia care vin in ziua plecarii ce fac? Ar fi fost timp de suplimentat.
Nu e nevoie de niciun cupon, sunt multi elevi, n-au si ei 50% reducere fiind tarif Regio? Ma rog, tariful de loc e separat (fata de cupon). Dar e o diferenta neglijabila, iar prin bilet online (bonus reducere 5%) ajungi tot pe acolo. Deci nu asta e problema.
Probabil ca n-au avut cum sa mai puna vagoane, ma indoiesc ca ar fi fost asa neglijenti anul asta. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11196 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 20 Aug 2016, 18:30 | |
| Onnline cumpara lumea ca sa nu mai stea la coada nu pentru reducerea de praf in ochii de 5% plus ca o doamna spunea "au un sistem foarte ciudat la onnline" nu pot decat sa-i dau dreptate.
@Adrian78 perfect de acord cu tine ca sa nu mai zic ca daca se intampla ceva comunicatul pe site-ul lor apare la zeci de ore distanta mai ales in week-end-uri cand toti sunt la distractie.
@Aerox nu au vagoane defapt vagoane sunt dar stau cu revizia expirata si multe noi in vreme ce se modernizeaza 21-76.900 si se vopsesc 21-90. Pentru 1921/1922 au luat etajate si de la 5007/5002 si 5001/5010. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 20 Aug 2016, 18:47 | |
| Karpaty, fiind considerat IR ma gandeam ca ai nevoie de cupoane, chiar daca e tarifat ca R. Multumesc pentru lamuriri! Inseamna ca stimatii elevi si studenti pot da cateva click-uri pe net sa isi cumpere biletele in avans, ca sa stie supercompetentii din CFR sa puna vagoane in plus, daca e nevoie.
In anii trecuti l-am prins in diverse perioade si sper sa nu gresesc, dar grupa de Pitesti a avut trei, unul sau zero vagoane. Cu zero vagoane era deja pe final de sezon. Incerc sa gasesc ceva logica, dar e greu cu astia. Or fi zis ca dupa Sfanta Marie merg mai putini la mare de mai departe de Bucuresti, habar n-am, dar situatiile de genul asta arata ca biletele ar trebui cumparate din timp, daca iti cunosti programul. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 20 Aug 2016, 18:58 | |
| - Adrian78 a scris:
- Management de 2 lei ai cerere dar tu nu te obosești sa mai oferi locuri aia de la microbuze în doi timpi și trei mișcări scot din iarba verde un microbuz în caz de cerere la CFR se doarme în porumb ca doar nu îl intereseaza pe x de la revizii ca firma sa facă profit
Ceea ce e ilegal... dar domeniul rutier e sat fără câini, ISCTR-ul nu ştiu ce păzeşte. Orice autobuz care nu e în programul de transport trebuie rezervat şi achitat cu minimum 24 ore înaintea plecării în cursă. Aşa face MementoBus şi or mai face-o şi alţi ,,semi-rechini". Am mai zis-o pe undeva: dacă rutierul ar fi verificat la fel ca feroviarul, nu ar mai avea cum să aibă tarife mai mici la curse scurte şi medii. Dar când îţi aleargă Sprinterul cu 90 la oră prin localitate... - Adrian78 a scris:
- Suntem pe locul 5 la internet dar ăstia is incapabili sa lege softul de vânzare al biletelor cu un calculator central de unde sa se direcționale compunerile
Sunt legate toate la serverul OCESEE (Oficiul Central Exploatare Sisteme Electronice de Emitere). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18756 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24335 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 20 Aug 2016, 20:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Management de 2 lei ai cerere dar tu nu te obosești sa mai oferi locuri aia de la microbuze în doi timpi și trei mișcări scot din iarba verde un microbuz în caz de cerere la CFR se doarme în porumb ca doar nu îl intereseaza pe x de la revizii ca firma sa facă profit
Ceea ce e ilegal... dar domeniul rutier e sat fără câini, ISCTR-ul nu ştiu ce păzeşte. Orice autobuz care nu e în programul de transport trebuie rezervat şi achitat cu minimum 24 ore înaintea plecării în cursă. Aşa face MementoBus şi or mai face-o şi alţi ,,semi-rechini". Am mai zis-o pe undeva: dacă rutierul ar fi verificat la fel ca feroviarul, nu ar mai avea cum să aibă tarife mai mici la curse scurte şi medii. Dar când îţi aleargă Sprinterul cu 90 la oră prin localitate...
- Adrian78 a scris:
- Suntem pe locul 5 la internet dar ăstia is incapabili sa lege softul de vânzare al biletelor cu un calculator central de unde sa se direcționale compunerile
Sunt legate toate la serverul OCESEE (Oficiul Central Exploatare Sisteme Electronice de Emitere). Acum 8 ani am plecat la Cluj Napoca cu un midbus iar la Orăștie era plin plus 10 Calatori în statie am așteptat 20 de minute până a venit altul iar șoferul ne-a zis care vrem putem urca si in celalt Degeaba e legat sistemul dacă nu are cine să si opereze acolo doar e sistemul care arată câte bilete s-au vândut e greu să facă în softul ală o atenționare ca ai dja 80-90% vândute bilete?sunt destule instituții cu baze de date dar tantiile de la ghiseu știu doar să dea Enter |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 20 Aug 2016, 21:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Management de 2 lei ai cerere dar tu nu te obosești sa mai oferi locuri aia de la microbuze în doi timpi și trei mișcări scot din iarba verde un microbuz în caz de cerere la CFR se doarme în porumb ca doar nu îl intereseaza pe x de la revizii ca firma sa facă profit
Ceea ce e ilegal... dar domeniul rutier e sat fără câini, ISCTR-ul nu ştiu ce păzeşte. Orice autobuz care nu e în programul de transport trebuie rezervat şi achitat cu minimum 24 ore înaintea plecării în cursă. Aşa face MementoBus şi or mai face-o şi alţi ,,semi-rechini". Am mai zis-o pe undeva: dacă rutierul ar fi verificat la fel ca feroviarul, nu ar mai avea cum să aibă tarife mai mici la curse scurte şi medii. Dar când îţi aleargă Sprinterul cu 90 la oră prin localitate...
Si te roade nu, te oftici maxim si nu poti sa dormi noaptea ca merg altii ieftin. Foarte bine ca merg, daca tu companie de stat nu oferi ce trebuie populatiei, trenuri directe si oferte promotionale, tarife accesibile, lasa ca o fac altii si iti ia fata sa te oftici tu zi de zi, 24 de ore din 24. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 20 Aug 2016, 23:13 | |
| Întotdeauna am fost împotriva transportului ilegal. Şi este ilegal să faci curse auto în plus faţă de cere din licenţă. Firmele mari nu se aruncă la astfel de trucuri (de ex. Dacos), dar unii dubari fac aşa. Dacă ştii că ai călători mulţi, poţi pune un autobuz mai mare, dar în niciun caz două vehicule în tandem. Dacă te prinde ISCTR-ul sau Poliţia, îţi ia numerele de înmatriculare de la maşina fără licenţă. _________________ :TTT:
|
| | | alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4530 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 22 Aug 2016, 12:13 | |
| Cer scuze pentru off topic, dar trebuie să intervin. - Adrian78 a scris:
- Management de 2 lei ai cerere dar tu nu te obosești sa mai oferi locuri aia de la microbuze în doi timpi și trei mișcări scot din iarba verde un microbuz în caz de cerere la CFR se doarme în porumb ca doar nu îl intereseaza pe x de la revizii ca firma sa facă profit
Suntem pe locul 5 la internet dar ăstia is incapabili sa lege softul de vânzare al biletelor cu un calculator central de unde sa se direcționale compunerile Nu e așa simplu. Și viteza internetului nu are nicio legatură cu asta. Sigur, se poate face, problema însă este că una din cele două părți ale sistemului trebuie făcută să poată comunica cu cealalta, și cealaltă trebuie adaptată să aibă posibilitatea de a permite comunicarea. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 22 Aug 2016, 13:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- Întotdeauna am fost împotriva transportului ilegal. Şi este ilegal să faci curse auto în plus faţă de cere din licenţă. Firmele mari nu se aruncă la astfel de trucuri (de ex. Dacos), dar unii dubari fac aşa. Dacă ştii că ai călători mulţi, poţi pune un autobuz mai mare, dar în niciun caz două vehicule în tandem. Dacă te prinde ISCTR-ul sau Poliţia, îţi ia numerele de înmatriculare de la maşina fără licenţă.
Doctore, ieri am fost cu Dacos-ul, cu cursa de la 17:00, si pana in Sibiu am avut inca o masina in urma. In ultimii doi ani cred ca o singura data am vazut sa plece duminica la 17:00 o singura masina spre Cluj. Am prins chiar cu doua pana la Cluj si una la Sibiu. Deci si baietii mai fac din astea. Doar ca na, daca e cerere, nu-i poti lasa pe oameni cu ochii in Soare, nu? Mai ales pe aia care nu si-ar pune c****-n tren nici batuti, nici aia din Valcea pentru Sibiu, nici aia din Aiud pentru Cluj. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Lun 22 Aug 2016, 18:22 | |
| Dacă nu sunt pe lista de pasageri şi nu au achitat cu 24 ore înainte... e grav. Probabil în maşina a 2a merg cei cu rezervări on-line sau telefonice şi e declarată cursă ocazională. Iar prima maşină rămâne pentru cei fără rezervare. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 23 Aug 2016, 00:17 | |
| Duminica spre Cluj/Sibiu/Bucuresti ii numeri pe degete pe aia fara rezervare. Aseara erau ceva cascati prin Alba si Aiud fara rezervare, cei mai multi din cei urcati si acolo sunarera inainte.
In fine, ideea e ca astia de la Dacos se misca foarte bine, cum CFR-ul nu e in stare. Si uite asa pleaca mai multe Autocare din R. Valcea la Cluj su Sibiu in loc sa fie taxate IR-urile de pe 201 ca R-uri. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6989 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 23 Aug 2016, 01:22 | |
| Mi se pare și logic, privatul se va mișca întotdeauna mai bine ca statul. Mă bate gândul să trec și eu la dube pe București - Galați, că la TFC va fi jale când începe facultatea și nimeni nu mă poate prosti să mă urc în șobolanii CFR, să-mi chinui corpul 5 ore. Nu-s sado-maso. Iar IR 1773 e și prea scump ca să mi-l permit des, și pleacă și la 13:37, ori eu vineri n-am șanse să scap la timp cât să-l prind. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8744 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 23 Aug 2016, 07:04 | |
| |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6766 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Mar 23 Aug 2016, 09:37 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Mi se pare și logic, privatul se va mișca întotdeauna mai bine ca statul. Mă bate gândul să trec și eu la dube pe București - Galați, că la TFC va fi jale când începe facultatea și nimeni nu mă poate prosti să mă urc în șobolanii CFR, să-mi chinui corpul 5 ore. Nu-s sado-maso. Iar IR 1773 e și prea scump ca să mi-l permit des, și pleacă și la 13:37, ori eu vineri n-am șanse să scap la timp cât să-l prind.
Eu mai bine as prefera sobolanul decat duba. Duba n-as alege-o decat daca am Malaxa singura optiune la un tren. Plus ca poate s-or mai nimeri din aia cu 70 locuri, eu zic ca in aia supravietuiesti atat timp cat prinzi loc. Dar tind sa cred ca vor reveni la compunerea „default” pentru 7001/7002 cat de curand, cel mai tarziu (in cel mai rau caz) pana la noul mers. Sau mai ai 1571 sambata dimineata, e foarte bun. Oricum vinerea o termini doar pe drum ... tu stii cum e mai bine, mai ales si la intoarcere din Galati, unde nu mai sunt deocamdata IR cu oferte, desi daca e mosul generos si anul asta poate vedem macar un tren de retur de la noul mers cu oferta. Primul pe care l-as tinti e 1776 (retur 1571) ca tot circula cam gol in medie. Cat despre trenul vedeta al litoralului, la momentul actual mai sunt 132 locuri pentru clasa 2. Ieri erau 140 si ceva. Probabil ca vinerea aceasta nu va mai fi asa sufocat. Saptamana trecuta erau date biletele la 1922 inca de miercuri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
| | | | IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |