|
| IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
+24bobi Luna marius664 alex.barac.5 Adrian78 cristi ar Jurnal Feroviar COSTACHE MIHAIL dan tm decward Amiralul laurentzu mielutu zburator Vitosa riciu AeroX ets2oltromânia Katalyn cardinal baiazid Dr2005 cristy79 Adirmvl Nesebar 28 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 20:23 | |
| Câtă vreme trenul corespunde tuturor criteriilor legale pentru rangul IR, care e problema? Pe de altă parte, ocolul făcut aiurea prin Rm. Vâlcea şi Piatra Olt era descurajant chiar şi la preţ de R, rămâne de văzut ce succes va mai avea acest tren anul ăsta. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 20:40 | |
| Frate, vezi ce scrii? Cum sa zici ca etajatele indeplinesc conditiile pentru IR? Hai sa te intreb altfel. De oriunde pana oriunde, ai plati pretul cerut de CFR la trenul asta? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8299 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 21:29 | |
| Daca nu e competitiv de ce sa merg cu el? Cand pot merge cu alte trenuri in conditii mai bune si la accelasi pret? Sau mai ieftin cu privatii? Si nici nu trebuie sa ajung noaptea la gara. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11192 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 21:37 | |
| @Adirmvl trenul asta dacă nu va mai avea ofertă va fi cea mai mare țeapă posibilă din istoria CFR Călători de după 2010 încoace pe când pentru cei urcați din București va fi ok căci va merge doar 4 ore pana la ultima stație. Eu va spun ca acest tren și la tarif de IR va avea călători inclusiv studenți care vor dori sa ajungă la prima ora la mare. Sincer va spun ca dacă eram din Capitală cu asta ma duceam la mare decât sa ma trezesc la 5 și sa ajung sa prind 1981 care ma duce la prânz pe litoral.
Acum dacă nu va mai avea ofertă nu o sa mai merg cu 1538+1921 iau direct 1944 care ajunge cam la o ora în spatele lui 1921 pe litoral care pentru mine e de 10 ori mai ok decât 1981 sau altele.
Problema e și cu 1994 Craiova-Mangalia dacă nu va mai avea acea ofertă de 45% reducere pe Craiova-Videle pentru litoral.
Plec de acasă la 03.40 la 03.52 urc in 1944 iar la 09:00 sunt deja pe plajă. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 22:09 | |
| Si eu tot pentru restul calatorilor zic ca nu e ok. Daca cineva vrea sa mearga cu trenul asta de oriunde pana oriunde nu o sa ii spun eu cum sa-si gestioneze timpul sau banii. Daca tie sau altora va convine sa platiti pentru conditii de neveta pret de cocaina (dar, e drept, sa fiti devreme pe plaja) n-aveti de cat. Cu ce ofera acum CFR-ul clar merg cu avionul pana la Bucuresti. Ma gandesc sa merg cu mandra pana la Oradea (e in ultimul an de facultate), o sa aleg un privat. Daca banii mei, mai putini, nu ii plac CFR-ului sanatate, bucurii! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11192 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 22:17 | |
| Pai și întreb iar cu ce e mai presus salonul 21-76 de la 1981 decât etajatul 26-16 de la 1921 ? Ce diferențe găsești în afara ca etajatele doar o parte din ele au prize și nici măsuțe ca la 21-76 ? Ca de mers am tot mers cu ambele serii și alte diferențe nu găsești același spațiu e la ambele și calitatea buretului e aproape identică. Deci ce diferențe sunt intre 21-76 și etajate în afară de măsuțe și prize ?
Dar dacă se lovesc la cap cei de la CFR și baga saloane pentru Sibiu și etajate din Capitală la tarif de IR nici asa nu e ok ? Dar dacă baga oferta tarif-Regio deși slabe șanse și lasă etajatele pe tot traseul e ok ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 22:58 | |
| - Adirmvl a scris:
- Frate, vezi ce scrii? Cum sa zici ca etajatele indeplinesc conditiile pentru IR? Hai sa te intreb altfel. De oriunde pana oriunde, ai plati pretul cerut de CFR la trenul asta?
Vagoane dotate asemănător în salon îndeplinesc condiţiile pentru IC (da, IC) în Belgia sau Elveţia, unde biletul costă cât un salariu minim pe economie de la noi. Dar ei nu se plâng, că la 3-4 euro sau franci pe oră parcarea, nu merită să mergi cu maşina nici măcar în concediu. Desigur, alea sunt ţări civilizate, nu ţări bananiere. - Adirmlv a scris:
- Cu ce ofera acum CFR-ul clar merg cu avionul pana la Bucuresti.
Nu uita milionul pentru taxi, că greu găseşti ceva cu aparat de la Otopeni. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6985 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 23:04 | |
| De la Otopeni iei UBER și ești băiat, cu 40 de lei mergi în puf până unde vrei tu.
Elveția și Belgia le parcurgi în 4 ore cu trenul cap-coadă dacă se strică, ia foc, exlodează 3 bombe pe șină și mai ai și deraiere în față. Am mers în Olanda (care e oleacă mai mare ca Belgia) cu trenul, am făcut o oră 30 + 10 întârziere pe 120 de km de la Apeldoorn la Schiphol, cu un căcălău de bani și în condiții gen 20-87 / 21-87. Era vorba să mergem cu unchi-miu cu mașina dar se anunțau ambuteiaje deosebit de mari. Trenul era gol, s-a umplut 50% pe lângă Amsterdam.
APP, acolo e 3-4 euro parcarea în centru, pe la suburbii e moca sau e 1 euro. În Koln era parcă 1.5 în parcare etajată lângă centru, și pe-afară pe unde am mai fost era maxim 2 euro. Evident, nu în centru, ci la 20 de min de pe jos. Cea mai scumpă parcare a fost în Dubrovnik, 4 euro/ora, nema bon, nema nimic, i-am dat lu nenea și aia a fost. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 23:21 | |
| - mielutu zburator a scris:
- De la Otopeni iei UBER și ești băiat, cu 40 de lei mergi în puf până unde vrei tu.
Da, de ce să merg cu rechinii noştrii, când pot să merg cu ăia olandezi, care nici ei nu plătesc un leu statului român, ba mai au şi acces non-stop la card tot timpul? Iar dacă tu îmi găseşti Uber după ora 22 care să nu pună congestion charge pe o cursă de Otopeni... Am ajuns să prefer să stau o oră la Unirii după autobuzul de noapte din lipsă de taxiuri legale. Ultima dată m-a adus o colegă cu maşina, acum 2 dăţi am mers 2 km pe jos cu bagajul după mine până am găsit un taxi (măcar am luat un 783 până la Piaţa Presei şi am scutit o groază de bani). Pur şi simplu după 22 nu răspunde niciun dispecerat, nicio aplicaţie, nimic. Până la urmă l-am găsit, i-am dat vreo 17 lei şi asta a fost, am ajuns de la aeroport acasă cu 20,5 lei (17 lei la taxi şi 3,5 lei la 783), un taxi cu aparat de la Otopeni până acasă îmi lua vreo 45 lei, dar la ora aia greu găseşti cu aparat. Transportul public în Bucureşti e de cacao, în toate formele lui. Din păcate, la aeroport nu mă pot duce cu bicicleta. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 23:23 | |
| Etajatele sunt clar vagoane de scurt parcurs si naveta deci nu au ce sa caute 14 ore pe un tren de rang superior si pretul aferent. E aceeasi treaba ca si cand mergi la un hotel, vrei conditii de 5 stele platesti 10 lei, vrei conditii de 2 stele platesti 2 lei, asa si la tren, dar nu poti sa compari 1981 cu 21-76 900 ; 21-86/76 ; si ce vagoane ii mai baga cu niste etajate. Daca e sa aibe acelasi pret 1921 cu 1981 atunci e clar ca toata lumea o sa prefere trenurile de dimineata si nu are rost chinuiala prin noapte. Oricum pana incepe sa circule mai este si ofertele pot aparea si cu 2 zile inainte, deci eu zic sa mai asteptam. Cat despre domnul care e impotriva la orice e ieftin, a uitat de unde a plecat cand mergea cu personalul si manca pufuleti ca atat avea bani, acum are autorizatie si ce conteaza restul prostilor, sa plateasca pana nu mai pot. Romanul are mai multe zicale adevarate, aici e vorba de una: "Sa fi om e lucru mare, sa fi domne e o intamplare" Nu uita de unde ai plecat si nu uita ca pe carca populatiei care plateste taxe si impozite te plimbi tu gratis. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6985 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 23:24 | |
| De acord că e o mizerie în toate formele mai puțin metroul, dar nici c-ai încerca/ști să te descurci în viață. Decât să dau milionu' la o cioară nespălată în șlapi și maiou cu găurele la Taxi Rechin SRL, mai bine dau 40 de lei unui tip la costum, cu un Golf 6 sau Passat 2014 care mă duce la destinație, unde nu-mi cere *hai șefu să moară familia mea, dă și tu 5 lei că e grele timpurile, e foame mare, dă să am și io de-una la Calif*... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 23:29 | |
| Ce condiţii are un 26-16 în minus faţă de un 21-76, de exemplu? Are climatizare, are prize, are bude, are de toate.
-- Mieluţule, plăteşti ce vrei, cui vrei. Dar după aia când te plângi de spitale, şcoli sau infrastructură, gândeşte-te că şi tu ai contribuit la asta, pentru că Uber e 100% evaziune fiscală. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 23:35 | |
| Am trait sa o aud si pe asta, sa compari un vagon de navetisti cu un vagon de tren IC sau International. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6985 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 23:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce condiţii are un 26-16 în minus faţă de un 21-76, de exemplu? Are climatizare, are prize, are bude, are de toate.
-- Mieluţule, plăteşti ce vrei, cui vrei. Dar după aia când te plângi de spitale, şcoli sau infrastructură, gândeşte-te că şi tu ai contribuit la asta, pentru că Uber e 100% evaziune fiscală. Dacă aș ști că dând bani unui serviciu legal n-o să îngraș un porc din politică sau sindicate ci că banii ăia chiar o să ajungă în drumuri, școli, spitale sau căi ferate aș refuza cu stoicism evaziunea fiscală. Dar când văd cum x fură, y fură, z fură și românul corect trăiește în rahat, merge cu un rahat și mănâncă un rahat, în timp ce ăla descurcăreț nu trăiește bine dar măcar nu e în rahat parcă prefer să fiu ăla descurcăreț. La finalul zilei, când tragi linie, nu contează nimic decât să-ți fie ție bine (și celor dragi). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia Sam 13 Mai 2017, 23:59 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Am trait sa o aud si pe asta, sa compari un vagon de navetisti cu un vagon de tren IC sau International.
Aşa arată un IC în Belgia (Foto: Tobias B Köhler): Aşa arată un IC în Elveţia (Foto: SBB) Şi aşa arată un 26-16: _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
| |
| | | | IR 1912/1914 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |